خرید بلیط هواپیما تهران به کیش  با بازدید از جاذبه های دیدنی کیش

یکی از پر سفرترین مقاصدگردشگری در ایران و پر فروش ترین خطوط پرواز فروش بلیط هواپیما تهران به کیش  است. لازم است بدانید که این جزیره جذاب  از آب و هوای چهار فصل برخوردار نیست و تنها دارای دو فصل  گرم و مرطوب است.  درجه دمای بالای کیش دایما متغير است و میانگین دمای آن 26 درجه می باشد.گاهی در ماه‌ های زمستانی مقدار بارندگی به صورت پراکنده وجود دارد، لذا هر 4 فصل بلیط هواپیما تهران به کیش فروش می رود.
البته در ایام تعطیلات خاص و در فصل  زمستان و بهار که مدارس تعطیل می شود و ایام نوروز فرا می رسد مسافران بیشتری با خرید بلیط هواپیما تهران به کیش از جاذبه های دیدنی کیش بازدید می کنند.

چرا سفر به جزیره کیش؟

این جزیره  زیبا در استان هرمزگان قرار دارد و یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین جزایر ایران است.  گردشگران زیادی هر سال به این جزیره زیبا می‌روند و مخصوصا در فصل زمستان اقدام به خرید بلیط  هواپیمای کیش می‌کنند . تا ضمن بازدید از جاذبه ای گردشگری آن از آب وهوایی معتدل این جزیره لذت ببرند، اما این بدین معنی نیست که در فصل زمستان  بلیط هواپیما تهران به کیش  ارزان تر است زیرا در زمستان کیش از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است و با بیشتر شدن تقاضا برای بلیط هواپیما تهران به کیش  قیمت بلیط معمولا افزایش می یابد. بنابراین شما می‌توانید برای خرید یک سفر ارزان تر به وب سایت ها مراجعه نموده و یا از راهنمای سفر ارزان استفاده کنید.
جزیره کیش دارای  خیابان های امن و تمیز است و  دارای سواحلی شنی زیبا و آب های شفاف به همراه تفریحات آبی هیجان انگیز  است. این جزیره زیبا یکی  از مقاصد بی نظیر برای اغلب آژانس های فروش بلیط و برگزار کننده تورهای مسافرتی است. هر گردشگری تمایل دارد که بلیط این جزیره را با برنامه ریزی خریداری کرده و به این جزیره برود.
 کیش اولین منطقه آزاد اقتصادی است که در سال 1361 در ایران معرفی شده است و هم اکنون یک مقصد گردشگری است که بر پایه گردشگری و تجارت بوده و از رونق اقتصادی برخوردار است.
اگرچه می توان با سفر بندرعباس از راه زمینی و دریایی یعنی با کشتی های مسافربری نیز به این جزیره زیبا سفر نمود امایکی از ساده ترین روش هایی که میتوان به راحتی به این جزيره فوق‌العاده زیبا سفر کرد خرید بلیط هواپیمایی است. 
با خرید  بلیط هواپیما  تهران به کیش خود را  برای بازدید و گشت و گذار با یک برنامه‌ریزی درست در میان نقاط دیدنی کیش اماده کنید و تفریحات  هیجان انگیز جزیره کیش را تجربه کنید. 

جاهای دیدیدنی کیش

برخی از معروف‌ترین جاهای دیدنی کیش عبارتند از:
-    دره پرتغالی ها
-    قلعه جنی کیش
-    پایاب کیش، 
-    دنیای زیرزمینی 2000 ساله
-    موزه خلیج فارس کشتی یونانی کیش
-    شهر باستانی حریره 
-    آب انبار دوقلوی کیش
-    درخت سبز کیش
-    روستای باغو کیش

با خرید یک بلیط هواپیما تهران به کیش می‌توانید  با سفر به این جزیره زیبا بر قایق های شیشه ای سوار  شوید تا از دنیای پیچیده موجودات دریایی دیدن کنید و لذت ببرید.
با خرید بلیط هواپیما کیش می توانید بسیار از  دیدنی های خارق‌العاده جزیره کیش، از جمله جزیره هندورابی، ساحل مرجانی کیش، شهر حریره با قدمتی چند صد ساله و شهر زیرزمینی کاریز  را داشته باشید.
همچنین مراسم مهمی که در کیش وجود دارد که گردشگران علاقمند به بازدید از جاذبه های فرهنگی این جزیره را در ایام خاص به خود جلب می کند. برخی از این مراسم که همیشه بر پا می‌شود عبارتند از: 
-     مراسم بومي 
-    اعياد مذهبي 
-    مراسم عيد نوروز 
-     مراسم نيمه شعبان ،
-     نيمه رمضان،
-     پايان صفر و…

تجربه خرید فوق العاده با خرید بلیط هواپیما تهران به کیش و بازدید از این مراکز خرید این جزیره

دلیل دیگری که گردشگران تهرانی را علاقه مند به خرید بلیط هواپیما تهران به کیش می‌کند مراکز خرید کیش است. تا اجناس برند و تخفيف دار مراکز کیش را تجربه کنند. جزیره کیش  دارای برخی مراکز خرید بسیار بزرگ است که عبارتند از:

-     مرکز خرید مروارید کیش
-    مرکز خرید مریم کیش
-    مجتمع تجاری سارینا 1
-    مجتمع تجاری سارینا 2
-    بازار دامون کیش بازار مرجان کیش
-    بازار مرجان کیش یکی
-    بازار پردیس 1 کیش 
-    بازار پردیس 2 کیش
-     بازار مرکز تجاری کیش
-    بازار مرکز تجاری کیش
-    بازار عرب ها در کیش
-    بازار پانیذ کیش
-    بازار دیپلمات کیش
-     بازار زیتون کیش
-    بازار پارس خلیج کیش

همچنین علاقمندان به هنر عکاسی از مسافران همیشگی جزیره کیش هستند. کیش نقاط دیدنی زیادی  دارد که می توانید با عکاسی از انها خاطره های زیبا و به یاد ماندنی از انها را  مثل  کشتی به گل نشسته ای که یونانی بوده و  می  تواند سوژه عکاسی زیبایی  در غروب آفتاب برای شما می‌تواند باشد را حفظ کنید.

بلیط هواپیما ارزان تهران به کیش را از کجا بخریم؟

بهترین راه برای یافتن قیمت بلیط هواپیما تهران به کیش جستجو در سایت بای بای است. وقتی در سایت ما جستجو می‌کنید، چندین پروا با قیمت های مختلف به شما نمایش داده می شود تا به راحتی بلیط مورد نظر خود را بیابید - به همین دلیل است که فکر می‌کنیم سایت بای بای بهترین مکان برای یافتن بلیط‌های ارزان است.
 شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند قیمت بلیط‌ هواپیما تهران به جزیره کیش را بر اساس روز و ساعتی که تصمیم به رزرو پرواز خود دارید، تنظیم کنند. 
ما داده‌هایی را از تمام خطوط هوایی جمع‌آوری کرده ‌ایم و دریافته ‌ایم که سه‌شنبه ‌ها، چهارشنبه‌ ها و شنبه ‌ها اغلب بهترین روزها برای رزرو پرواز هستند. 
یکی دیگر از نقاط دیدنی کیش، بوستان آهوان کیش، خانه بومیان، ساحل میر مهنا، آب انبار، پارک دلفین ها می باشد.
 جشنواره های موسیقی و تفریحی و فستیوال های زیادی که در این جزیره زیبا اجرا می شود که همواره مسافران نوروزی را به خود جلب می کند.
 پس با خرید یک بلیط هواپیمایی تهران به کیش همه این جاذبه های گردشگری زیبا بدست می‌آید.

خرید بلیط هواپیما تهران به کیش  با بازدید از جاذبه های دیدنی کیش

 فرودگاه کیش

هرچندان که  این جزیره بسیار پرطرفدار و زیبا است اما فرودگاه کیش چهارمین فرودگاه پرتردد ایران است. زیرا فرودگاه کیش  در مرکز کیش و در غرب استان هرمزگان، قرار دارد و میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیار زیادی هست.
 این فرودگاه شامل 5 ترمینال مجهز و پیشرفته است که خدمات ویژه ای مانند رستوران، اینترنت رایگان، خدمات بانکی و صرافی دارد، تا مسافران هنگام انتظار برای پرواز آرامش داشته باشند. 
بیشتر تورهای کیش مبدا آنها از تهران است، اما  تغییر مبدأ به شهرهای دیگر هم امکان پذیر است.  همچنین تغییر زمان تورهای کیش به زمان دلخواه شما امکان پذیر است.
بلیط هواپیما تهران به کیش را می توانید از ایرلاین های معتبر کشور تهیه کنید. مسیرهای پرواز کیش دو طرفه است بلیط هواپیما کیش را می‌توان از شهرهای اصفهان، بندرعباس، اهواز، تبریز، تهران، رشت، ساری، شیراز، قشم، کرمان، کرمانشاه، مشهد و یزد خریداری کنید و به این جزیره ی زیبا پروازی مستقیم و بدون توقف داشته باشید.

انواع بلیط هواپیما تهران به کیش

بلیط هواپیما تهران به کیش در دو نوع است:
-    نوع سیستمی که به وسیله شرکت های هواپیمایی مربوطه تهیه می‌شود 
-    بلیط هواپیما کیش از نوع چارتری که  به  وسیله  سایر آژانس ها  می توان آن را تهیه کرد.
اگر بلیط هواپیما تهران به کیش از نوع سیستمی را تهیه کردید اما نتوانستید به این سفر بروید و آن را کنسل کنید،  در صورت کنسلی شما می توانید با پرداخت جریمه، مابقی پول خود را دریافت کنید.
اما اگر یک بلیط هواپیما تهران به کیش به صورت چارتری خریدید، در  صورت کنسلی بلیط هواپیما کیش چارتری  بلیط شما سوخت می شود و شما نمی‌توانید هزینه ای که برای خرید بلیط کرده اید را دریافت کنید.
در کل  ایرلاین ها و خدماتی که به مسافران ارائه می شود با هم متفاوت هستند و این یکی از  دلایلی است که  باعث  تغییر قیمت بلیط هواپیما کیش می شود. 
همچنین کلاس پروازی بلیط هواپیما و روز و ساعت پرواز  در قیمت بلیط هواپیما تاثیر دارد. 
پس توجه کنید زمان خرید بلیط تهران به هواپیما کیش تمام این نکات را در نظر بگیرید.

قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به کیش هتل خود را رزرو کنید

قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به کیش هتل های این جزیره و اقامتگاه های متعدد آن را در نظر بگیرید و بررسی کنید نا سفری با کیفیت داشته باشید. این جزیره دارای هتل های لوکس، هتل های 3 ستاره، هتل آپارتمان ها و اقامتگاه های گوناگون است، پس نگران اقامت نباشید. 
 شما می‌توانید متناسب با بودجه خود در این هتل‌ها اقامت کنید و با آسودگی و آرامش استراحت کنید. اگر بلیط هواپیما کیش را فقط برای داشتن تفریحات هیجان انگیز و بازدید از نقاط دیدنی کیش خریداری کردید و نمی‌خواهید مدت زمان طولانی را در هتل  های کیش  باشید پس بهتر است که از هتل های ارزان و کم هزینه تری استفاده کنید.

چطور از تهران به کیش سفر کنیم؟

برای راحت سفر کردن به جزیره  کیش به دوصورت هوایی و دریایی امکان پذیر است. که سفر دریایی از طریق بندر های کیش امکان دارد و سفر هوایی با خرید بلیط هواپیمایی تهران به کیش امکان پذیر است. 
امروزه خرید  بلیط هواپیما از تهران به کیش بسیار رایج شده است و این سفر جایگزین سفرهای  خارجی شده است، زیرا می توان با سفر به این شهر شیک و مدرن که یک شهر ساحلی فوق العاده است هزینه ها را پایین آورد. 

حمل و نقل در جزیره کیش

به خاطر اینکه کیش جزیره کوچکی است گردشگران و ساکنان از مترو و اتوبوس‌های شهری استفاده نمی کنند. به همین دلیل تاکسی یک وسیله نقلیه مهم در جزیره است. بیشتر تاکسی‌های کیش خودروهای گران قیمت  هستند و دارای دو رنگ زرد و سفید می باشند. 
 تاکسی‌های خطی  در اینجا به رنگ زرد هستند و  تاکسی های سفید رنگ، تاکسی در بست هستند که   گردشگران و ساکنین مورد استفاده قرار می دهند.

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری تهران به جزیره کیش

هنگامی که قصد خرید بلیط های لحظه آخری کیش را دارید، باید هر لحظه خود را برای  سفر آماده کنید. زیرا امکان این هست که وقت زیادی به پروازتان نمانده باشد. 
زمانی می‌توانید بلیط  لحظه آخری بخرید که قید سفر در روزهای شلوغ را بزنید و یک خط کم سفر را انتخاب کنید در عوض یک بلیط ارزان تر را می خرید. 
قیمت بلیط هاپیما تهران به کیش مدام در حال تغییر است و برخی از آژانس های مسافرتی بعضی از صندلی هـای یک هـواپیما یا حداقل نصف صندلی ها را بـرای بعضی زمان ها پیش خـرید می کنند در این صورت خودشان قیمت بلیط را مشخص می کنند. 
بنابراین این تغییر قیمت بستگی به میزان تقاضای مسافران دارد یعنی هر زمان مسافران تقاضای بیشتری برای مسافرت دارند بلیط هواپیما تهران به کیش گران تر است و هنگامی که تقاضا برای مسافرت کم است مثل فصل های کم گردش، قیمت بلیط هم کمتر است و هرچه به زمان پرواز نزدیک شوید با توجه به تعداد قیمت بلیط تهران به کیش هم تغییر می‌کند. 
البته بلیط هواپیما چارتر تهران به کیش را نمی‌توان لغو کرد و در صورت لغو هزینه ای پس داده نمی‌شود.
 قیمت بلیط هواپیما کیش به تهران چارتر هم برای بزرگسالان و هم بچه ها یکسان است و مثل بلیط سیستمی نیست، در ضمن آژانس های بلیط چارتر  لحظه آخری برای مشتریان خدمات ویژه ای ارائه نمی‌دهند.
لغو این بلیط‌ ها فقط  از طریق چارترکننده انجام پذیر است. به دلیل اینکه در هر  شرکت چارترکننده قوانین مخصوص به خود را دارند، نمی‌­توان میزان خسارت یا مبلغ قابل استرداد را مشخص  کرد و بعضی از  شرکت­‌ها هیچ هزينه ای را به عنوان مبلغ استرداد بلیط به مسافر نمی‌دهند ، لذا با توجه به برنامه دقیق سفر خود به کیش نوع بلیط هواپیمایی که خریداری می نمایید را انتخاب کنید.
اگر می خواهید بهترین خرید آنلاین بلیط هواپیما را داشته باشید می توانید مقاله " چه زمانی قیمت بلیط هواپیما ارزان تر است؟" را مطالعه کنید.

منبع

https://www.alibaba.ir/mag/?p=9796https://www.alibaba.ir/tour/iran-kish_island?origin

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!