خرید بلیط هواپیما بمبئی و بازدید از فراموش نشدنی ترین امکان دیدنی بمبئی

بلیط هواپیما بمبئی همواره در لیست پروازهای خارجی اکثر شرکت های هواپیمایی ایران به چشم می خورد و دلیل آن هم مراودات تجاری و سفرهای دانشجویی و گردشگری به این شهر زیباست. بهترین زمان برای بازدید از بمبئی بین اکتبر و مارس است، زمانی که هوا خیلی گرم یا مرطوب نیست و بارندگی ها کاهش یافته است.
در این مقاله قصد داریم برخی از بهترین مکان های دیدنی بمبئی را به شما معرفی نمائیم تا بهترین استفاده را از سفر خود هنگام سفر به این شهر داشته باشید. برخی از بهترین فعالیت های گردشگری بمبئی عبارتند از:

قدم زدن در پارک شیواجی با خرید بلیط هواپیما بمبئی

اگر به ورزش علاقه دارید و به دنبال کارهایی برای صرف انرژی در بمبئی هستید، فضای سبز وسیع پارک شیواجی مطمئناً برای شما جذاب خواهد بود. این پارک قبل و بعد از استقلال هند، شاهد تجمعات اجتماعی و سیاسی زیادی بوده است و از این رو جذابیت تاریخی دارد. این پارک به دلیل فضای باز گسترده‌ای که به مساحت 28 هکتار دارد برای لذت بردن از بازی کریکت، فوتبال یا تنیس ایده آل است. همچنین اینجا محل اقامت شخصیت های مهمی مانند میلاند سومان، راج تاکری، و آناپ جالوتا است. شما می‌توانید روزهای دوشنبه تا یکشنبه بدون پرداخت هیچگونه هزینه ورودی دراین پارک قدم بزنید. 

مکان های دیدنی در بمبئی برای زوج ها

اگر تصمیم دارید به عنوان هدیه ماه عسل یک بلیط هواپیما بمبئی به همسر خود هدیه کنید، بازدید از اماکن زیر را در لیست بازدیدهای خود قرار دهید. بمبئی شهر رویاهاست و در نتیجه، شهری عالی برای زوج‌های عاشق است. لذا اگر به دنبال نقاطی هستید که شما و شریک زندگیتان بتوانید جرقه‌ای به زندگی عشقی خود بیافزایید، در اینجا لیست گلچین ما آمده است.

درازکشیدن در ساحل جوهو با خرید بلیط هواپیما بمبئی

هیچ چیز نمی‌تواند عاشقانه‌تر از تماشای خورشید زرشکی و آسمان نارنجی درخشان در ساحلی نسیم، در کنار عزیزتان باشد. ساحل جوهو یکی از این مکان‌های دیدنی در بمبئی است که اغلب زوج‌هایی که نیاز به حال و هوای رمانتیک و فرار از هیاهوی زندگی شهری دارند از آن بازدید می‌کنند. شما همچنین می‌توانید یک شب قرار عاشقانه را در یکی از رستوران‌های ساحلی شگفت انگیز موجود در جوهو برنامه‌ریزی کنید.

پیاده روی در مارین درایو

دست در دست معشوق خود در امتداد پیاده‌روی مارین درایو (Marine Drive ) قدم بزنید و شاهد انعکاس رنگ‌های غروب خورشید در دریای وسیع عرب باشید. اینجا مکانی ایده‌آل برای استراحت و گذراندن لحظاتی عاشقانه در یک شب زیبا است. همچنین مارین درایو یکی از مکان‌های محبوب برای بازدید در بمبئی در شب است. فراموش نکنید که گرسنگی خود را با غذاهای خیابانی خوشمزه‌ای که در اینجا موجود است رفع کنید.

گذراندن لحظات صمیمی در چوتا کشمیر با خرید بلیط هواپیما بمبئی

اگر در جستجوی مکانی آرام و در عین حال لذت‌بخش برای گذراندن لحظات صمیمی با شریک زندگی خود هستید، چوتا کشمیر Chota Kashmir باید زمانی که در بمبئی هستید مکان مناسبی باشد. اینجا دارای یک باغ زیبا و یک دریاچه آرام است که بدن و ذهن شما را آرام می‌کند. با آرامش روی سبزه های باغ لم دهید یا به قایق سواری در دریاچه بروید و در عشق در این قطعه کوچک از بهشت گم شوید. در هر صورت، مطمئناً جرقه جدیدی در زندگی عاشقانه خود پیدا خواهید کرد. هزینه ورودی به اینجا رایگان است اما شامل هزینه های جداگانه برای قایق سواری می شود.

لذت بی نظیر در ورلی سی فیس، بمبئی

ورلی سی فیس (Worli Sea Face) بدون شک یکی از پاتوق‌های مورد علاقه زوج‌هاست که می‌توانند در امتداد تفرجگاه طولانی در عصر یا ساعات آخر شب با منظره‌ای عالی از دریا در پس‌زمینه قدم بزنند. شما می توانید با معشوق خود در امتداد دریا بنشینید و پس از برخورد موج به صخره‌های زیرین، پاشیدن آب را روی صورت خود احساس کنید و شب را جذاب تر و خاطره‌انگیز‌تر کنید. منظره پانوراما از دریای عرب و نسیم خنک و طراوت هوا، بازدید از این مکان را در بین زوج‌ها در بمبئی محبوب کرده است.

عکاسی عاشقانه در باغ‌های معلق با تهیه بلیط هواپیما بمبئی

هر رابطه‌ای سزاوار فاصله گرفتن از روتین‌های یکنواخت روزانه است. شخص مهم خود را به این باغ معلق شگفت‌انگیز ببرید و در میان تخت‌خواب‌های گل، فواره‌های آب دیدنی، و پرچین‌های با طراوت و سرسبز استراحت کنید و آرامش را تجربه کنید. گرفتن یک عکس خنده‌دار با شریک زندگی خود را در ساختار چکمه غول پیکر در اینجا معروف به "کفش‌های پیرزن" از دست ندهید. چه چیز دیگری می تواند عاشقانه‌تر از این باشد؟

رفتن به تئاتر پریتوی با تهیه بلیط هواپیما بمبئی

اگر در هنرهای نمایشی و زیبا و چیزهایی که شما را به فکر می‌اندازد خبره هستید، بازدید از تئاتر پریتوی Prithvi ضروری است. این تئاتر که به یاد پریثویراج کاپور ساخته شده است، اجراهای زنده معناداری را به زبان های مختلف و حتی کارگاه‌های آنلاین برگزار می‌کند. پریتوی یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در بمبئی است و میزبان فستیوال‌های بسیاری نیز هست و یک کتاب‌فروشی و کافه برای پذیرایی از شما با آب‌میوه‌های تازه دارد. از سال 1978، این تئاتر همیشه در مورد پذیرش ایده‌های جدید، احترام به یکدیگر و تکامل به عنوان انسان بوده است. این تائتر را می توانید از 01:00 بعد از ظهر تا 09:00 بعد از ظهر، سه شنبه تا یکشنبه تماشا کنید.

ساحل Versova، بمبئی

اگر زمانبندی بلیط هواپیما بمبئی به شما فرصت بازدید از این ساحل زیبا را می‌دهد پس آن را از دست ندهید. شن و ماسه خشک سیاه و سفید جذابیت بی‌نظیری را به این ساحل آرام و تمیز می دهد. شما می‌توانید به سادگی در اینجا ریلکس کنید، برای شنا بروید، غروب آفتاب را تماشا کنید یا در یک حراجی ماهی شرکت کنید. این ساحل محل زندگی یک جامعه ماهیگیری معروف کولی است. یا می‌توانید در یکی از کافه‌های اینجا به دنبال غذاهای دریایی خوشمزه بگردید. کسانی که به دنبال هیجان هستند می‌توانند در غواصی، موج سواری یا غواصی غوطه‌ور شوند. علاقمندان به عکاسی در سحر و غروب عاشق این ساحل خواهند شد.

بازدید از جزیره ماد، بمبئی با خرید بلیط هواپیما بمبئی

آیا به دنبال مکان‌هایی برای قدم زدن در بمبئی هستید که به شما آرامشی به دور از زندگی شلوغ شهری بدهد؟ با زمین‌های کشاورزی روستایی و دهکده‌های ماهیگیری جذاب در جزیره ماد ارتباط برقرار کنید. جزیره ماد، پر از سواحل آرامی مانند آکسا، سیلور، ارانجل و دانا پانی است و حتی یک قلعه پرتغالی نیز دارد. این جزیره در شرق نهر ملاد و در غرب دریای عرب قرار دارد. شما می‌توانید از خدمات کشتیرانی از ورساوا استفاده کنید تا به راحتی به این جزیره آرام برسید و آخر هفته‌ای آرام را سپری کنید.

بازدید از بتکده جهانی ویپاسانا، بمبئی

یافتن آرامش در میان شلوغی و هیاهوی شهر بمبئی با بازدید از این بتکده زیبا ممکن است. سبک معماری بتکده که برای گنجاندن 8000 مراقبه ویپاسانا طراحی شده است، برمه ای است. در حالی که بتکده دارای 3 گنبد فرعی است، بزرگترین و اولین گنبد بقایای استخوان بودا را در خود جای داده است. دوره‌های متفاوتی برای آموزش دانش‌آموزان جدید و قدیمی و همه کسانی که می‌خواهند آموزه‌های بودا را بپذیرند، شکرگزاری کنند و پیوندهای فانی را کنار بگذارند در اینجا ارائه می‌شود. هزینه ورودی این بتکده رایگان است.

بازدید از پل تاریحی بندرا ورلی سی لینک با خرید بلیط هواپیما بمبئی

یک نمونه باشکوه از معماری مدرن، Bandra-Worli Sea Link یک پل کابلی است که دارای راهروهای ساخته شده از بتن پیش تنیده و فولاد در دو طرف آن است. این پل می تواند در مجموع 8 خط ترافیک (این و آن طرف) را پشتیبانی کند و طول آن 5.6 کیلومتر است. این پل نه تنها شایسته عکاسی است، بلکه سفر بین باندرا و ورلی را با عبور از خلیج مهیم بسیار ساده می کند.

 

خرید بلیط هواپیما بمبئی و بازدید از فراموش نشدنی ترین امکان دیدنی بمبئی

 

مکان های دیدنی در بمبئی با دوستان

اگر قصد دارید با دوستان خود با خرید بلیط هواپیما بمبئی به این شهر سفر کنید، ما خاطره انگیزترین مکان‌ها را به شما معرفی می کنم. لحظاتی که با دوستان سپری می شوند، لحظاتی پر از سرگرمی و شادی نامحدود هستند. شهر بمبئی به شما و دوستانتان گزینه‌های زیادی را برای سرگرمی و تفریحات بی حد و حصر ارائه می دهد. در اینجا لیستی از بهترین مکان های دیدنی بمبئی با دوستان وجود دارد.

خرید در کولابا کازوی با خرید بلیط هواپیما بمبئی

آیا دوستانی دارید که فکر می‌کنند خرید بهترین شکل تفریح است؟ پس مسیر کولابا برای همیشه بهشت خرید برای آنها خواهد بود. کولابا با مال‌ها و مغازه‌هایی که مملو از چیزهای خوب و ارزشمند هستند بهترین مکان برای شماست. مطمئناً با خرید همه چیز از لباس‌های ارزان قیمت گرفته تا لباس‌های طراحان پیچیده، از وسایل تزیینی خانه گرفته تا جواهرات و همه چیزهای دیگر در این میان، اوقات خوبی را در اینجا سپری خواهید کرد. برای طرفداران غذا، این مکان دارای تعداد زیادی رستوران، کافه، و شیرینی فروشی است.
هنگامی که خرید شما تمام شد، زمان آن می رسد که به یک رستوران خوب بروید. پس به یکی از خیابان‌های غذای متعدد شهر بروید و طعم بی نظیر غذا را به شکل پاو باجی، وادا و پاو تجربه کنید.

بازدید از شهر فیلم بمبئی لت تهیه بلیط هواپیما بمبئی

Dadasaheb Phalke Chitranagari که به مساحت تقریبی100000 فوت مربع وسعت دارد به عنوان شهر فیلم بمبئی نیز شناخته می‌شود و دنیای شگفت‌انگیزی است که در آن می‌توانید تئاترها، باغ‌ها، دریاچه‌ها، اتاق‌های ضبط و زمین‌هایی را ببینید که برای فیلم‌برداری فیلم‌های بالیوود اجاره داده شده‌اند. با دوستان خود در شهر فیلم با اتوبوس گشتی بزنید و مجموعه‌های آشنای کمدی‌ها و فیلم‌ های محبوب را ببینید. اگر شما و دوستانتان از طرفداران سرسخت بالیوود هستید، این شهر سینمایی چیزی است که نباید آن را از دست بدهید.

بازدید از مرکز سرگرمی هاکون با خرید بلیط هواپیما بمبئی

این مکان یک مرکز سرگرمی ایده آل برای تفریح با دوستان خود است، این مکان ترکیبی عالی از ورزش، سرگرمی و اوقات فراغت را برای افراد در هر سنی ارائه می دهد. در اینجا می توانید در پیست 200 متری با کارت های موتور 5.5 اسب بخاری هوندا به کارتینگ بروید. این مرکز سرگرمی پرقدرت همچنین دارای شبیه‌سازها، سالن بیلیارد و منطقه بازی LAN است. برخی از فعالیت‌های محبوب دیگر در اینجا گاو سواری، تیراندازی با تفنگ هوایی و ماشین‌های سپر‌دار هستند. 

بازدید از دنیای برفی بمبئی

اگر از هوای گرم بمبئی خسته شدید، اکنون می‌توانید دمای منفی 10 درجه سانتی‌گراد را در بمبئی با برخی فعالیت‌های هیجان‌انگیز در دنیای برفی تجربه کنید. اینجا یک مکان عالی دیگری برای تفریح با دوستانتان است. بارش برف طبیعی را در اینجا احساس کنید، با یک لوله لاستیکی از روی یخ سر بخورید، با دوستان خود با گلوله برفی بازی کنید. این مکان واقعاً «باحال» هست. شما می‌توانید از شیب یخ پایین بیایید، اسکیت روی یخ بروید و اسنوبورد یاد بگیرید. 
علاوه بر این، بمبئی دارای طیف وسیعی از پارک‌های تفریحی است که در آن می‌توانید یک روز پر از سرگرمی را با خانواده و دوستان خود داشته باشید. از اسل ورلد و یازو پارک  Essel World و Yazoo Park) گرفته تا هاکون و وردهامن فنتسی (Hakone و Vardhman Fantasy) تا زمانی که اینجا هستید، گزینه‌های شما بسیار زیاد است. برای جزئیات بیشتر با 8 پارک تفریحی در بمبئی آشنا شوید. برای کسانی که عاشق تفریحات آبی هستند، می‌توانند از یکی از این 10 پارک آبی برتر در بمبئی دیدن کنند، جایی که تفریح و شادی پایانی ندارد.

بازدید از کلو هانت بمبئی با تهیه بلیط هواپیما بمبئی

آیا به دنبال چند بازی منحصر به فرد و در عین حال جالب برای بازی با دوستان خود هستید؟ پس از این چالش بازی 60 دقیقه‌ای «فرار از اتاق» لذت ببرید، جایی که شما و دوستانتان در اتاق بازی حبس شده‌اید. ترسناک است؟ صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد. شما در اینجا باید با استفاده از سرنخ ها و کلیدهای پنهان، پازل‌ها را حل کنید و از یک اتاق مرموز 250 فوت مربعی فرار کنید. بنابراین، ادامه دهید و این بازی پویا و حیرت انگیز را در کلوهانت مومبای (Clue Hunt Mumbai) انجام دهید.

بازدید از گالری ملی هنر مدرن با خرید بلیط هواپیما بمبئی

این گالری پروانه‌ای شکل با گنبدی در مرکز، هنردوستان را از نقاط مختلف هند به خود جذب می کند. این زاییده افکار جواهر لعل نهرو، همایون کبیر و مولانا آزاد است و به شما نشان می‌دهد که چگونه اشکال هنرهای بصری و پلاستیکی در طول زمان تکامل یافته‌اند. مجموعه‌های هنری تمدن‌های مهم، هنرمندان و مجسمه سازان جایگاه شایسته خود را در این گالری معاصر پیدا کرده‌اند. در اینجا می‌توانید آثار هنری پابلو پیکاسو و همچنین بسیاری از مصنوعات مصری را کشف کنید. زمان بازدید از این گالری از 10:00 صبح تا 05:00 بعد از ظهر سه شنبه تا یکشنبه می‌باشد.

قدم زدن در ساحل گورای با تهیه بلیط هواپیما بمبئی

چه به تنهایی و چه به مهمانی‌ها علاقه داشته باشید، این ساحل فرصت‌های زیادی را برای شما فراهم می‌کند تا آن طور که می‌خواهید از آن لذت ببرید. در حالی که در یکی از کلبه‌های رنگارنگ اینجا از غذاهای خیابانی لذت می برید، درختان نخل را تماشا کنید یا در ورزش‌های آبی شرکت کنید تا آدرنالین خود را افزایش دهید. غروب خورشید در اینجا نیز شگفت انگیز است.

رفتن به غارهای کانهری با تهیه بلیط هواپیما بمبئی

109 غار اینجا که در جنگل‌های پارک ملی سانجی گاندی واقع شده‌اند، از سنگ بازالت تشکیل شده‌اند که بین قرن اول میلاد تا قرن دهم پس از میلاد حکاکی شده‌اند. کنده کاری‌ها، مجسمه ها، کتیبه‌ها و نقاشی‌های باستانی این غارها را به یکی از محبوب‌ترین مکان ها برای بازدید در بمبئی تبدیل کرده است. غارهای کانهری زمانی محل زندگی راهبان بودایی بود که در اینجا مطالعه و مدیتیشن می‌کردند و هنوز هم کانال‌هایی وجود دارد که آب باران را به داخل آب انبارها تخلیه می‌کند. سالن اجتماعات با استوپاهای عظیم و ستون‌های سنگی از جذابیت خاصی برخوردار است.

جمع بندی

با خرید بلیط هواپیما بمبئی از بای بای می‌توانید سفری بی نظیر را تجربه نموده و بلیط خود را به صورت آنلاین و با بهترین قیمت خریداری نمائید. با خرید بلیط لحظه آخری در روزهای آخر هفته می‌توانید گاها از تخفیفات ویژه‌ای برخوردار شوید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!