خریداری بلیط هواپیما بندرعباس به گرگان و بازدید از بهترین مکان های گرگان

بلیط هواپیما بندرعباس به گرگان  اولا به دلیل مسافت طولانی بین ای دو شهر و دوم به دلیل اینکه گرگان از شهرهای گردشگری محبوب ایرانیان است همواره مورد استقبال بوده است.
شاید در فصل تابستان و تعطیلات دوست دارید به گردش و سفر به این شهر بروید بنابراین ما برای شما مکان‌های دیدنی و زیبای گرگان را معرفی می‌کنیم تا بهترین سفر را برای خود آغاز کنید. 
پس هر چه زودتر بساط سفر خود را آماده کنید و به آژانس‌های هواپیمایی شهرتان بروید و بلیط خود را از آنجا با بهترین قیمت تهيه کنید. 

خرید بلیط هواپیما بندرعباس به گرگان

شما می‌توانید بليط خود را به صورت سیستمی یا چارتری تهیه کنید که بستگی به شرایط و بودجه شما دارد. اگر دوست دارید که سفر خود را از وسط هفته شروع کنید می‌توانید با خرید بلیط سیستمی آن را هرچه سریع تر تهیه نمایید، ولی اگر برنامه ریزی کردید که سفر خود را از پایان هفته و روزهای تعطیل شروع کنید می‌توانید بلیط چارتری را سفارش دهید و یک سفر خوب و راحت را آغاز نمایید. 
بلیط هواپیما بندرعباس به گرگان سیستمی را می‌توانید به صورت آنلاین و با گوشی همراه خود با وارد کردن مشخصات خود تهیه کنید. بلیط چارتر را نیز می‌توانید با رفتن به آژانس‌های هواپیمایی تهیه نمایید تا بتوانید آن را مقرون به صرفه تر خریداری کنید. بنابراین نگران تهیه بلیط نباشید زیرا هر زمان که قصد سفر کردید می‌توانید آن را خریداری نموده و سفر خود را از بندرعباس به گرگان این شهر زیبا و دیدنی با یک طبیعت بکر و شگفت انگیز شروع نمایید و مکان‌های تفریحی شهر گرگان را از نزدیک تماشا کنید. 

طبیعت گردی با خرید بلیط هواپیما بندرعباس به گرگان

اگر مایل به طبیعت گردی و تفریح در مکان هایی سرزنده و پر نشاط هستید؛ مکان های دیدنی گرگان ایران را بر گزینید. این شهر بسیار زیبا  از  سرسبز ترین  و مطلوب  ترین مناطق کشور بوده و برای استراحت، گردشگری، تفریح، عکاسی و... خیلی مناسب است. 
شما در مکان های دیدنی این شهر نیز می‌توانید از اماکن تاریخی، آثار باستانی و مساجد قدیمی آن هم دیدن کنید. علت شهرت این شهر به همین موضوع برمی گردد؛ بسته کاملی از تفریح و هنر! در ادامه برای داشتن سفری پر از نشاط در دل طبیعت زیبای جنگل های گرگان همراه ما باشید

بازدید از مکان های تفریحی گرگان در فصل تابستان و بهار

در این قسمت  به معرفی مکان های تفریحی گرگان در فصل بهار می پردازیم و به آن بخش  از جاذبه های گردشگری گرگان را اشاره می نماییم که بهترین گزینه برای بازدید با تهیه بلیط هواپیما بندرعباس به گرگان در فصول بهار و تابستان هستند.
شما می‌توانید در این مکان های سرسبز با آب‌وهوای مطلوب به گردش و تفریح بپردازید بدون آنکه گرمی هوا را حس کنید.

گردش در منطقه جنگلی ناهارخوران گرگان با تهیه بلیط هواپیما بندرعباس به گرگان

بسیاری‌از گردشگران یا شهروندان گرگان، پارک جنگلی ناهارخوران را از برترین مکان های دیدنی گرگان می‌دانند. این منطقه به همراه روستای زیارتی آن از بهترین مکان های دیدنی شهر گرگان محسوب می شود. 
این پارک وسیع جنگلی دارای آلاچیق های زیبای فراوان، خدمات رفاهی متفاوت مثل رستوران، کافه، هتل های مجلل،اسکان های محلی، سرویس بهداشتی و همچنین مکان های مناسبی برای چادر زدن و  اسکان است.
مناظر بی نظیر و چشم انداز های زیبای جنگل ناهارخوران که رودخانه ای زیبا  نیز از  میان آن می‌گذرد؛ آب و هوای معتدلی را ایجاد می‌کند و  یکی از جاهای دیدنی گرگان در بهار و تابستان محسوب می شود.

رفتن به دیوار بزرگ گرگان با تهیه بلیط هواپیما بندرعباس به گرگان

در شهر گرگان دیواری وجود دارد که حدود 200 کیلومتر طول آن است و به دومین دیوار بزرگ دفاعی دنیا مشهور است. بسیاری از افراد علاقه مند به دیوار چین هستند و از سراسر دنیا به این کشور عظیم سفر می‌کنند تا از نزدیک  شکوه و عظمت خارق‌العاده آن را ببینند. چه بسا ما در ایران نیز دیواری مشابه با چین به‌نام دیوار بزرگ گرگان را داریم. این دیوار یکی از فوق العاده ترین و برترین مکان های دیدنی گرگان محسوب می‌شود تاریخچه‌ ای پر رمز و راز در پس خود دارد.
این دیوار به علت دارا بودن آجرهای سرخ و قرمز رنگش و  همچنین به علت عظمت آن به مار سرخ نیز معروف است. از آن جهت که در هیچ جای ایران چنین دیواری به چشم نمی‌خورد؛  هرگز بازدید از  این دیوار با عظمت را از دست ندهید.
ناگفته نماند که این دیوار به دیوار سرخ، دیوار اسکندر و سد پیروز نیز شهرت دارد و در قسمت پشتی آن، قلعه های دفاعی محکم و خارق‌العاده ای ساخته شده‌اند. همچنین محوطه و آب ‌و هوای آن بسیار سرسبز و با طراوت و مطلوب بوده و به شما امکان داشتن سفری بی‌ نظیر  را در کنار این بنای با شکوه می‌دهند.

سفر به بهشت ایران یا همان منطقه حافظت شده با خرید بلیط هواپیما بندرعباس به گرگان

این منطقه دارای درختانی بلند و سر سبز و فضایی با طراوت است که در سراسر آن گل های رنگارنگی وجود دارد. آب و هوای مطبوع و  مه‌آلود و آفتابی درخشان و گرم همراه با کوه های استوار و برفی از دیگر ویژگی های زبانزد این منطقه است.
همچنین چشمه ها و غارهای حیرت انگیز در دل جنگل و انواع حیوانات زمینی  حتی گونه‌ های کمیاب و در نهایت سکوتی دلپذیر در سپیده دم  که با صدای  گنجشکان شکسته خواهد شد همه دلیلی است برای آنکه اینجا را بهشت ایران بنامند! بله! اینجا همان منطقه جهان نما است.
این مکان که از چشم نواز ترین مکان های دیدنی گرگان در فصل های بهار و تابستان محسوب می‌شود؛ آنقدر بی نظیر و بهشتی است که لزومی به توصیه‌کردن ندارد. بدون شک بازدید از این مکان با خرید بلیط هواپیما بندرعباس به گرگان نقطه اوج سفر تان خواهد بود. 

بازدید از موزه صنایع دستی گرگان (خانه تاریخی امیر لطیفی)

اگر به موزه علاقه دارید می توانید با خرید بلیط هواپیما بندرعباس به گرگان سفری هم به موزه بی نظیر این شهر داشته باشید. این موزه اولین موزه گلستان بوده و از مکان های دیدنی گرگان محسوب می‌شود. قدمت موزه صنایع دستی گرگان به دوران قاجاریه باز می گردد، که به واسطه مهدی خان ملک تاسیس شده است. بدین منظور به‌نام‌های خانه تاریخی مهدی خان ملک یا خانه تاریخی امیر لطیفی هم مشهور است.
شما در بازدید از این مجموعه می‌توانید به  اتاق ها یا حوض خانه این موزه  نیز بروید و از آب و هوای خنک و مطلوب آن در تابستان یا بهار بهره‌مند شوید. 
به علاوه می‌توانید از صنایع دستی محلی گرگان، معماری های قدیمی نما و ظرافت گچ بری ها بازدید کنید و  عکس‌های جذاب و منحصر به فردی بگیرید. ناگفته نماند این منطقه از مکان های دیدنی گرگان در داخل شهر محسوب می شود و از  موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. به دلیل نزدیکی آن نیز به مسجد جامع گرگان، توصیه می‌کنیم بازدید از این موزه را درون فهرست دیدنی های گرگان در سفر خود جا بدهید.

 

خریداری بلیط هواپیما بندرعباس به گرگان و بازدید از بهترین مکان های گرگان

 

بازدید از مکان های دیدنی گرگان در فصول زمستان و پاییز

اگر بلیط هواپیما بندرعباس به گرگان خود را در زمستان یا پاییز تهیه می کنید مکان های خاص این فصل را به شما معرفی می کنیم. با وجود آنکه مکان های دیدنی گرگان در بهار بسیار زیاد و گوناگون هستند، جاهای دیدنی بسیاری نیز در این شهر وجود دارند که برای فصول پاییز و زمستان مطلوب‌ هستند. ناگفته نماند شما می‌توانید در سایر فصول نیز از این جاذبه های گردشگری بهره‌ مند شوید. 
بنابراین در این قسمت به معرفی مکان های دیدنی گرگان در زمستان و پاییز خواهیم پرداخت.

گردشگری در پارک جنگلی النگدره با تهیه بلیط هواپیما بندرعباس به گرگان

یکی از عالی ترین مکان های تفریحی گرگان در پاییز یا حتی بهار، پارک جنگلی النگدره می باشد. این منطقه یکی از بهترین جنگل های گرگان می باشد و از فضای زیبا و دلپذیری برخوردار میباشد. با وجود آن که بهترین زمان رفتن به جنگل النگدره  فصل پاییز است؛  اما در  سایر فصول نیز می‌توانید از این منطقه‌ی سرسبز با پوشش گیاهی متنوع و زیبا بازدید بفرمایید.آب و هوای آن در تابستان خنک و ییلاقی و در پاییز و زمستان سردتر ولی دلنشین تر است.
شما در سایر فصول نیز می‌توانید در میان چشمه ها و پل های چوبی آن قدم بزنید و زیر درختان توسکا، افرا، بلوط و... استراحت بفرمایید. به علاوه می‌توانید در اقامتگاه النگدره اسکان گرفته و شب ها در جاده  النگدره با امنیت کامل به پیاده‌روی و شب‌گردی بپردازید. 

رفتن به سد خاکی توشن به تهیه بلیط هواپیما بندرعباس به گرگان

یکی از زیباترین نقاط دیدنی گرگان در فصل زمستان دریاچه توشن گرگان است. به‌علت رطوبت هوای آن توصیه نمی‌کنیم که در فصل تابستان به آن سفر کنید. بنابراین بهتر است که‌ در فصل زمستان به این قسمت از شهر سفر بفرمایید. البته سد خاکی توشن گرگان به‌علت درختان بلند و پوشش گیاهی گوناگونش از مکان های دیدنی گرگان در پاییز هم نیز محسوب میشود. زیرا برگ های زیبا پاییزی در سراسر دریاچه ریخته شده اند و مناظر بسیار دلپسندی را ایجاد می‌کنند. شما در این منطقه‌ بسیار زیبا می‌توانید اسکان نموده و عکاسی کنید.

خرید سوغات در بازار نعل بندان گرگان با تهیه بلیط هواپیما بندرعباس به گرگان

اگر به محصولات هر شهر، میوه های تازه، لبنیات محلی و... علاقه مند هستید؛ حتما از بازار نعل بندان گرگان بازدید کنید. در این منطقه علاوه بر آشنایی با آداب و رسوم و صنایع دستی گرگان می‌توانید برای خود و دوستانتان سوغاتی تهیه کنید.
مشهور ترین ماهی های شمالی و انواع گوناگونی از کالاها مانند روسری های ترکمنی و ظروف مسی نیز در این بازار به فروش می‌رسند. قیمت این اقلام نیز پایین تر از پاساژها و مرکز خرید های گرگان تخمین زده می‌شود. 
به علاوه بهتر است بدانید این بازار یکی از مکان های دیدنی شهرستان گرگان محسوب می شود و مسافران زیادی در سفر خود از آن بازدید می‌کنند. در نزدیکی این بازار نیز سایر اماکن دیدنی گرگان مانند مسجد جامع و موزه صنایع دستی گرگان وجود دارند که برای شما امکان خریدی آسان را فراهم می‌کنند.

بازدید از مکان های تاریخی گرگان با تهیه بلیط هواپیما بندرعباس به گرگان

در کنار جاهای دیدنی شهرستان گرگان، مکان های دیگری نیز موجودند که بازدید از آنها ضرری ندارد. شما در این اماکن که نقاط دیدنی و تاریخی گرگان محسوب می‌شوند؛ می‌‌توانید با تاریخچه قدیمی شهر گرگان آشنا شوید. همچنین اگر به بازدید از آثار تاریخی و کهن علاقه مند هستید؛ این بخش را در فهرست خود قرار دهید.

رفتن به مسجد جامع (اثری از دوران سلجوقیان) 

اگر برنامه سفر شما با خرید بلیط هواپیما بندرعباس به گرگان به شما اجازه اقامت بیشتری را می دهد سری هم بزنید به این مسجد تاریخی. مسجد جامع گرگان نماد قدمت قدیمی این شهرستان می باشد. این بنا همچنین یکی از مشهور ترین مکان های دیدنی و تاریخی گرگان محسوب می‌شود. شما می‌توانید از معماری زیبای این مسجد بهره ببرید و از تماشای منبت کاری ها، کاشی کاری های رنگی و چشم نواز، کتیبه های ارزشمند و قدیمی و مناره های کهن آن  لذت ببرید. منبت کاری ها و معرق کاری آن نیز به دوران تیموریان و صفویان متعلق است. اما بنای کلی این مسجد به دوران سلجوقیان بر می گردد. 

بازدید از کاخ موزه گرگان و شکوه سلطنه پهلوی با خرید بلیط هواپیما بندرعباس به گرگان

کاخ موزه گرگان یکی از کاخ های سلطنتی ایران در دوران پهلوی محسوب می شود و  در حال حاضر به ‌عنوان موزه کاربرد دارد. این کاخ، اولین موزه شمال کشور و چهارمین موزه‌ ایران محسوب می گردد و به‌ صورت اختصاصی منبع مهمی در بخش باستان شناسی ایران معرفی می گردد. 
این موزه به دستور رضا شاه پهلوی ساخته شده است و در لیست آثار ملی ایران ثبت شده است. در این ساختمان ارزشمند اشیایی قیمتی و خارق‌العاده وجود دارند که قدمت آن‌‌ها به هزاره پنجم پیش از میلاد مسیح باز می گردد. همچنین در کاخ موزه گرگان مجسمه های گوناگونی از شخصیت های معروف استان گلستان نگهداری و حفظ می‌شود.

رفتن به کاروانسرای قزلق گرگان (در بهترین موقعیت جغرافیایی) با خرید بلیط هواپیما بندرعباس به گرگان

از بهترین مکان های دیدنی گرگان می‌توانیم به کاروانسرای قزلق اشاره بنماییم. علت این گزینش نیز موقعیت جغرافیایی طلایی این منطقه می‌باشد که برخلاف سایر بناهای مشابه، در موقعیتی خیلی عالی قرار دارد. برای بازدید از این منطقه باید لحظاتی را صرف گذر از طبیعتی زیبا کرده و سپس بنایی قدیمی را مشاهده می‌کنید که از گچ، سنگ، آهک و... ساخته شده است. 
کاروانسرای قزلق گرگان را که در لیست  آثار ملی ایران نیز ثبت شده؛ می‌توان از فوق‌العاده ترین مکان های تفریحی تاریخی گرگان نیز دانست. توصیه ما به شما این است از اتاق ها و محوطه‌ی تاریخی آن بازدید بفرمایید و سفر خود از طريق بازدید از این  مناطق مهم زیبا تر سازید. 

بازدید از مدرسه عمادیه گرگان با خرید بلیط هواپیما بندرعباس به گرگان

اگر قصد بازدید از جاهای دیدنی گرگان را دارید که در آن علاوه ‌بر قدمت کهن، ظرافت های زیبای معماری در کل آثار آن موجود باشد؛ مدرسه عمادیه را فراموش نکنید.
این بنا حکایت از دانش فراوان و هوشمندی معماران دوران صفویان داشته و به شکل  قرینه ساخته شده است. شما در سراسر این مدرسه شاهد درختان بلند و با طراوتی خواهید بود که در کنار ایوان های ساختمان و باغچه های آن جلوه گر هستند. در طول  بازدید از مدرسه عمادیه گرگان می‌توانید از سایر آثار های باستانی آن مانند آب انبارها، حمام های قدیمی، آرامگاه و حتی حوض بزرگ و خوش‌ رنگ لعاب آن بازدید کنید.
همچنین بهتر  است بدانید این مدرسه به وسعت 1550 متر مربع می‌باشد و از  مراکز علمی گرگان در دوران صفوی محسوب می گردد.  

جمع بندی

در پایان خوب است بدانید برای بازدید از دیدنی های گرگان می‌توانید سفر دلچسبی به شمال کشور ایران داشته باشید. پس درنگ نکنید پیش از پر شدن برنامه سفر آژانس های هواپیمایی همین الان با تهیه بلیط هواپیما بندرعباس به گرگان از سایت بای بای سفر خود را برنامه ریزی نمایید. و آماده باشید تا لحظات خاطره انگیزی را در کنار دوستان و خانواده خود بسازید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!