خرید بلیط هواپیما تهران به شیراز و لذت غذا خوردن در بهترین رستوران های شیراز

با خرید بلیط هواپیما تهران به شیراز  که می‌توانید آن را به دو صورت سیستمی با چارتری تهیه کنید می‌توانید به شهری زیبا مثل شهر شیراز سفر کنید و یک سفر دوست داشتنی و راحتی را برای خود فراهم نمایید. 
خب اکنون که به شیراز سفر می کنید صرف‌نظر از زمانی که در حافظیه و سعدیه هستید احتمالا به‌دنبال غذاهای معروفش نیز باشید. هیچ‌ مسافر یا توریستی نیست که به شیراز آمده باشد یا ساکن این شهر زیبا باشد، ولی اسم غذاهایی مانند کلم‌پلو شیرازی، دوپیازه ‌آلو، و شیرازی ‌پلو را نشنیده باشد یا طعم آنها را نچشیده باشد. بنابراین به یاد داشته باشید اکنون که به شیراز سفر کردید یکی از بهترین رستوران های شیراز را انتخاب نمایید.
امتحان غذاهای سنتی بخشی از هر سفر دل انگیز است. تمام بهترین‌ها، از خانه های قدیمی که اکنون میزبان مسافران گرسنه شده است تا شاندیز زیبا و بسیار معروف این شهر در شیراز جمع گشته اند. تمام این جاذبه ها و مکان‌ها به شما این امکان را خواهند داد تا با خیالی آسوده هرجای شهر که باشید به آسانی بتوانید رستورانی را پیدا نمایید و از غذای آن لذت کافی را ببرید. 
مسلما شیراز، بهترین گزینه برای صرف وعده‌های غذایی در رستوران‌های زیبا و سنتی است که دارای فضای خانوادگی سالم می‌باشد، ولی  اگر تمایل دارید که به یک فضای شاعرانه و رمانتیک بروید یا به دنبال گزینه‌هایی مدرن تر به منظور صرف غذا هستید، بازهم شیراز این شهر زیبا، بهترین پیشنهادها را برای شما خواهد داشت 

امتحان غذاهای سنتی شیراز با خرید بلیط هواپیما تهران به شیراز

ابتدا سفر به این شهر دیدنی را  با غذاهای سنتی‌ شروع می‌نماییم 

امتحان غذاهای سنتی در رستوران سنتی شرزه

یکی از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین رستوران‌های شیراز، رستوران سنتی شرزه است. همین عنوان‌ها به اندازه‌ ای جذاب می‌باشند که مطمئن باشید این شهر و این رستوران ارزش حداقل یک بار امتحان کردن آن را دارد. تمام چیزهای که می‌توانید از یک رستوران سنتی انتظار داشته باشید در اینجا پیدا ‌می‌شود. رومیزی‌های ترمه بسیار زیبا با طرحهای مختلف و رنگ‌هایی که فضای سرو غذا را بسیار شاد و با نشاط می‌کند. اینجا رستورانی دو طبقه با مساحتی بسیار بزرگ است که احتمالا تنها در روز‌های عید شلوغ باشد و نتواند کفاف مشتری‌ها را بدهد. 
ولی  اکنون به اصل ماجرا می‌پردازیم، غذاهای سنتی از انواع و اقسام کباب و جوجه تا سنتی‌ترین و معروفترین غذاهای شیراز که در سینی‌های فلزی و ظروف مسی سرو می‌گردند. گفتنی نمی‌باشد که نیازی نیست بابت کیفیت غذاهای اینجا مضطرب باشید. در هر صورت بی‌دلیل نمی‌باشد که یک رستوران می‌تواند سال‌های زیادی عنوان سنتی‌ترین و معروفترین رستوران را به دوش خود بکشد. البته این را هم باید ذکر کنیم  که این رستوران، جزو  بهترین و مشهورترین رستوران های شیراز هستند که گرانقیمت نیز محسوب می‌شوند. 

صرف غذا در رستوران سنتی کته ماس با خرید بلیط هواپیما تهران به شیراز

در فهرست غذاهای سنتی‌، بی‌انصافی می‌باشد که اسم این رستوران همه‌چیز تمام از قلم بیفتد. این رستوران برعکس قبلی زیاد ورودی باشکوهی ندارد و اسم آن را به سادگی تنها روی یک تابلوی کوچک می‌بینید. ورودی این رستوران راه‌پله‌ای باریک دارد که دارای دیوارهای آجری می‌باشد و به فضایی بزرگ و دل‌نشین ختم می‌گردد. گوشه و کنار راه ‌پله دارای گلدان‌های سفالی است و با لوسترهای سنتی بسیار زیبا مزین گردیده است.
لباس‌های سنتی  پرسنل رستوران هم بسیار با دقت و با سلیقه انتخاب گردیده است. این رستوران دارای حوضچه‌های کوچک با دیواره‌های آجری است که کف‌ آن کاشی کاری گردیده و دارای سقفی بلند با نقش و نگارهای بسیار زیبا و میز و صندلی های چوبی شیک است تا همگی به این مکان فضایی صمیمی و دوستانه  بدهد. حتی اگر شما این سفر را با دوستان‌ صمیمی خود آغاز کرده اید، فضای این رستوران  باز هم برای شما مناسب است. در میان بهترین و زیباترین رستوران های شیراز این رستوران می‌تواند فضای صمیمی‌تر و دنج‌تری برای شما باشد و شما از انتخابی که کردید پشیمان نخواهید شد. 
اگر شما دوست دارید که غذاهای باکیفیت را امتحان کنید و تمایل به کسب تجربه‌های غذایی در شهرهای گوناگون ایران را دارید،پس باید  یک لیست از بهترین غذاهای سنتی شیراز را داشته باشید تا زمانی که با خرید بلیط هواپیما تهران به شیراز به این شهر سفر می کنید راحت تر برنامه ریزی کنید. 

امتحان یک برنامه غذایی متفاوت با خرید بلیط هواپیما تهران به شیراز

وقتی که به شیراز رفتید و سری به رستورانهای آنجا زدید در این رستوران‌ها فقط کباب و غذاهای معمولی را امتحان نکنید! می‌توانید سراغ این لیست خوشمزه از غذاهای اصیل شیرازی در بهترین غذاخوری های این شهر نیز بروید که در اینجا برای شما چند نمونه از آنها را ذکر می‌کنیم. 

صرف غذا در رستوران خانه سنتی پرهامی با خرید بلیط هواپیما تهران به شیراز

اگر گشت و گذار تان فقط در بافت تاریخی شهر می‌باشد، این رستوران مخصوص شما می باشد. زمانی که به مسجد و بازار وکیل رفتید با کمی قدم زدن در آن اطراف به خانه پرها خواهید رسید، خانه‌ای که ۲۰۰ سال قدمت دارد و در اوج زیبایی و سادگی، دارای خاطرات شیرین خانه‌های قدیمی است. اینجا یک حوض‌ فیروزه‌ای پر از ماهی، پنجره‌های شش گوشه رنگی همچنین درهای چوبی و اتاق‌های تو در تو  دارد که با یک چیدمان شیک و زیبا می‌تواند میزبانی بی‌نظیر برای شما ایجاد کند. 
واقعا صاحبان کنونی این خانه  برای مهمانان خود سنگ تمام گذاشته‌ اند. گل و گیاه‌هان بسیار زیبایی که در هر گوشه و کنار خانه وجود دارد  به همراه میز و صندلی‌های ساده توانسته فضای خاطره‌انگیز و دل انگیزی را برای مهمانان خود خلق کند.
بنابراین به شما پیشنهاد می‌نمائیم، که لذت خوردن بهترین غذاهای سنتی شیراز را در این مکان زیبا و جذاب را از دست ندهید. در میان بهترین رستوران های شیراز این رستوران فقط موردی می‌باشد که بسیار حس غذای خانگی دلچسب را به مهمانان خود خواهد داد. 

رفتن به باغ رستوران خوشا شیراز با خرید بلیط هواپیما تهران به شیراز

نام یکی از رستوران هایی که شاید بیشتر از رستوران های قبل شنیده باشید باغ رستوران خوشا شیراز است که فضای این رستوران نسبت به بقیه بزرگتر می‌باشد و دارای مساحتی بزرگ و زیبا است. این رستوران دارای پارکینگ مخصوصی است که شما می‌توانید خیلی راحت جای پارک برای خودرو خود پیدا کنید. همینطور به مهمانان خود این امکان را میدهد که از میان نشستن در فضای سرباز و بین جمعیت یا نشستن در اتاق‌های خصوصی یکی از آنها را انتخاب نمایید. این رستوران نیز، یک رستوران سنتی به حساب می‌آید، البته دارای فضایی مدرنی نیز میباشد. هر مکانی که در این رستوران انتخاب نمایید به شما طبیعت و طراوت می‌بخشد، بنابراین اگر با خرید بلیط هواپیما تهران به شیراز  و سفر به این شهر در میان رستورانهای شیراز دنبال انتخابی مدرن و شیک هستید، این باغ رستوران را در گزینه های انتخاب خود قرار دهید.

بازدید از مجموعه صوفی و صرف غذا با تهیه بلیط هواپیما تهران به شیراز

این مجموعه دارای رستوران سنتی و سفره‌خانه، بازارچه غذا و مجتمع گردشگری صوفی می‌باشد. همه این تنوع آن هم در مکان‌های گوناگون شهر نشان‌دهنده تجربه و سابقه‌ای بسیار درخشان می‌باشد. موسس این رستوران سنتی فعالیت خودش را در سال ۱۳۵۱ شروع کرده است و بعد از ۱۰ سال رستوران خودش را با معماری‌ایی به سبک و روش قاجار به روی مهمانان خود باز نموده است. تقریبا حدود ۱۶سال پیش معماری این رستوران به سبک زندیه تغییر یافته است. هر چقدر که این رستوران نسبت به قبلی‌ها جدیدتر ‌باشد ولی باز هم این رستوران از رستوران‌های لوکس و قدیمی شیراز به حساب می‌آید و دارای منوی بسیار کامل می‌باشد. اگر شما به دنبال فست فود یا غذاهای عجیب فرنگی می‌باشید بازهم این رستوران می‌تواند مناسب شما باشد. اگرچه که این رستوران دارای منوی گرانی است ولی به یک بار امتحان کردن آن می‌ارزد. 
در میان بهترین رستوران های شیراز فقط می‌توانید در مجموعه صوفی یک تجربه کاملا خاص و  متفاوت از غذاهای هر ملیتی را امتحان کنید.

 

خرید بلیط هواپیما تهران به شیراز و لذت غذا خوردن در بهترین رستوران های شیراز

 

لحظات خوش در رستوران بل پاسی در شیراز با خرید بلیط هواپیما تهران به شیراز

از جمله رستوران های ایتالیایی که همه چیز تمام است می‌توان به رستوران بل پاسی اشاره کرد. اگر شما علاقه ای به خوردن غذای سنتی نداشته باشید و تمایل به خوردن پاستا یا پیتزای فوق‌العاده دارید، می‌توانید در اینجا دلی از عزا در بیاورید. منوی این رستوران می‌تواند فهرست کاملی از همه فست فودهای عالی را با بهترین کیفیت در اختیار شما بگذارد.
همین طور بل پاسی انتخابی مناسب می باشد که در بعد از ظهر با دوستانتان در کافی شاپ این رستوران خوش بگذرانید. این رستوران دارای نمای آجری و دیوارها و ستون‌های چوبی  است که فضای مدرنی به رستوران می‌دهد. اگر شلوغی داخل رستوران شما را اذیت می‌کند، شما بازهم می‌توانید انتخاب دیگری داشته باشید و صندلی‌های بالکن رستوران را انتخاب نمایید. بنابراین اگر به دنبال بهترین رستوران ایتالیایی در میان رستوران‌های شیراز هستید می‌توانید بل پاسی را انتخاب کنید. 
شهر شیراز علاوه بر  رستوران‌های سنتی بسیار فوق‌العاده اش، مجموعه‌های بسیار بی‌نظیری مانند  کافی‌ شاپ  نیز دارد که شما می‌توانید به آنجا نیز بروید. 

انتخاب برتر رستوران هفت خوان با سفر با خرید بلیط هواپیما تهران به شیراز

از مجموعه‌های کامل با ورودی بسیار باشکوه  که هر نوع غذایی که شما بخواهید را دارد می‌توان به رستوران هفت خوان اشاره کرد. این مجموعه دارای چندین طبقه می‌باشد که هر طبقه دارای یک نوع غذای مخصوص مثل: غذاهای سنتی ایرانی، فست فود، غذاهای فرنگی و همچنین کافی‌‌شاپ نیز میباشد. بنابراین، این تنوع فعالیت موجب کاهش انتخاب‌های شما نمی‌گردد. در هر طبقه‌ای و به منظور هر انتخاب مدل غذایی با بهترین و کامل‌ترین منو مواجه هستید. همینطور چیدمان این غذاخوری در هر طبقه مخصوص می‌باشد و مناسب با غذای آن طبقه نیز میباشد. مثلا در طبقه‌ ای که شامل غذاهای سنتی است تنورهایی وجود دارد که در آن خانم‌های مشغول پخت نان می‌باشند در نتیجه شما می‌توانید با هر سلیقه‌ای که دارید یک مجموعه خاص را انتخاب نمایید و از غذاهای آن لذت ببرید مجموعه هفت خوان علاوه بر داشتن رستوران‌های بسیار زیبا و محبوب شامل سالن‌های دیگری نیز هست که به منظور برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های متفاوت است. 
اگر تصمیم دارید جشن عروسی یا نامزدی خود را در یک  سالن یا یک رستوران شیک برگزار کنید می‌توانید مجموعه  هفت خوان شیراز را انتخاب نمایید.همچنین به منظور ثبت خاطره‌هایتان هم می‌توانید از آتلیه عکاسی این مجموعه نیز استفاده نمایید. 

ساخت خاطره ها در رستوران باغ راز با تهیه بلیط هواپیما تهران به شیراز

یکی از مجموعه های با شکوه شهر شیراز که در یک نقطه‌ای آرام از شهر و به دور از هیاهو است رستوران باغ راز است که جزو  رستوران‌های سنتی به حساب نمی‌آید ولی بازهم این مدل غذاها را می‌توان در آن سفارش داد. این مجموعه شامل معماری متفاوت و همچنین دارای ورودی بی نظیری است که شامل سنگ‌فرش‌هایی می شود که راه را در این باغ بزرگ به مهمانان نشان می‌دهند. در این طبقه بالایی این مجموعه یک کافی شاپ اختصاصی است. 
در این مجموعه چیدمان  طبقه روی سقف آن و در فضایی سرباز است و دارای منظره‌ای از کل باغ می‌باشد. همینطور شما می‌توانید محیط سرباز و روی میز و صندلی‌های چوبی را انتخاب کنید و آنجا بنشینید و یا داخل ساختمان در کنار دیواری که تمام آن شیشه‌ای است و حس دل انگیزی به شما می دهد سپری کنید. همچنین شما میتوانید از طبیعت باغ لذت ببرید، آنجا بنشینید. اصلا نگران کیفیت غذا نیز نباشید زیرا در این مجموعه بهترین و با کیفیت ترین غذاها سرو می‌شوند.

بازدید و غذا خوردن در عمارت شاپوری با تهیه بلیط هواپیما تهران به شیراز

از دیگر قدیمی‌ترین بناهای شهر می‌توان به عمارت شاپوری اشاره کرد که دیدن آن ارزش زیادی دارد و میتوانید خودتان را مهمان غذایی گرم و خوشمزه در آنجا کنید. این باغ که سابقه ای چندین و چندساله دارد و قدمتش به دوره پهلوی می‌رسد از جاذبه های بسیار زیبای شهر شیراز می‌باشد.
 معماری این مجموعه زیبا ترکیبی از معماری ایرانی و غربی می‌باشد که از جمله مجلل ترین ساختمان‌های شهر شیراز به حساب می‌آید. در ورودی این عمارت یک عدد حوض بسیار بزرگ و زیبا وجود دارد که جلوه باشکوهی را از لحظه ورود ایجاد کرده است و شامل معابری با سنگ فرشهای زیبا میشود. این عمارت دارای سبک قاجاریه است که در دو طبقه ساخته شده است و شامل خلاقیتهای بسیار زیبا و جذاب است و بالکن های زیبایی دارد که در  معماری ایرانی مرسوم نبوده است. 
با همه این توضیحات و تفاسیر، اگر تمایل دارید که از اینجا دیدن نمایید، سری به کافی شاپ و رستوران عمارت این بنای تاریخی بزنید و از غذاهای این مجموعه لذت ببرید که می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. 

لحظات به یادماندنی در مجموعه رستوران باکویه با تهیه بلیط هواپیما تهران به شیراز

در شهر شیراز چهار رستوران در کنار هم و در میان کوه قرار دارد و به نام مجموعه باکویه  است که تلفیقی زیبا از هنر و طبیعت و فرهنگ می‌باشد. این مجموعه جذاب و شگفت انگیز در شمال شرق شیراز و بر فراز کوه بنا گشته است که  شامل منظره‌های باشکوهی است که دارای  بافت تاریخی می باشد و در حقیقت این مجموعه شامل چهار رستوران، به نامهای رستوران قشقایی، رستوران غار، آلاچیق کاج و بیرون بر می‌ باشد. 
رستوران غار در میان دامنه کوه واقع شده است و رستوران قشقایی که شامل منویی از اصیل‌ترین و باکیفیت ترین غذاهای سنتی است به شما بهترین گزینه ها را پیشنهاد می‌کند. همچنین، رستوران آلاچیق کاج که در بالاترین قسمت این مجموعه و در روی کوه واقع شده است دارای میز و صندلی‌هایی است که میان کوه چیده شده است و روی قله کوه در یک فضای سرباز و زیبا قرار گرفته است. شما باید با عبور از پل هوایی به این رستوران زیبا بروید که بسیار هیجان انگیز و زیباست. 

جمع بندی

با خرید بلیط هواپیما تهران به شیراز سری بزنید به بهترین رستوران های سنتی و مدرن شیراز و سفری به یاد ماندنی برای خود و خانواده و دوستانتان بسازید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!