بلیط هواپیما کرمان به تهران و بازدید از بهترین و زیباترین پارک های تهران

یکی از بلیط های پرطرفدار در کرمان بلیط هواپیما کرمان به تهران می باشد.کرمان و تهران در فاصله 801 کیلومتری یکدیگر واقع شده اند و مدت زمان پرواز  بلیط هواپیما کرمان به تهران چیزی در حدود 1:09 دقیقه می‌باشد. 

ترن اور بلیط هواپیما کرمان به تهران

کرمان با داشتن این ویژگی های به یکی از مقاصد شلوغ پروازی تبدیل شده است. لذا در روز های هفته پرواز کرمان به تهران در فرودگاه بسیار کهن و زیبای این استان به تعداد زیادی از مسافران، خدمات زیادی ارائه دهد. 
کرمان به جز از جاذبه های توریستی و مسافرتی که دارد همانطور که میدانید شامل معادن و صنایع زیادی می‌باشد  و این موضوع موجب شده است که رفت و آمدهای اداری و تجاری میان تهران و کرمان زیاد شود.
احتیاجی به توضیح ندارد  که بهترین  و مناسب ترین وسیله  نقلیه به منظور سفری ارزان قیمت و سریع سفر هوایی با خرید بلیط هواپیما کرمان به تهران و یا برعکس می‌باشد.

فرودگاه کرمان

کرمان در جنوب شرقی ایران، دارای مساحتی در حدود 180726 کیلومتر مربع می‌باشد که شامل سه میلیون نفر جمعیت می‌باشد و 11 درصد از خاک کشور را به خود تخصیص داده است. 
کرمان دارای بیش از 7000 آثار باستانی و تاریخی است که به یکی از شهر های پرجاذبه برای مسافران و توریست‌ها تبدیل شده است.
هر ساله توریست های زیادی را از سراسر نقاط جهان به خود جلب می نمایید. کرمان از نظر صنعتی و سیاسی از اصلی‌ترین شهر های جنوب شرق کشور می‌باشد و شامل معادن زیادی مثل مس، زغال سنگ و سیمان می‌باشد.
فرودگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال 1394 و به عنوان یک فرودگاه بین المللی در کرمان بنا شده است و در هر هفته میزبان 116 پرواز داخلی و خارجی می‌باشد که شمار زیادی از آن مربوط به پرواز کرمان به تهران می‌باشد.

قیمت بلیط هواپیما کرمان به تهران

از آنجایی که پرواز کرمان به تهران از مکان‌ها و مقاصد پر مسافر می باشد، همیشه بلیط هواپیما کرمان به تهران نیز مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است و ایرلاین‌های زیادی برای پرواز کرمان به تهران خدمات رسانی کرده اند.
به خاطر رقابت زیاد و استقبال زیاد از پرواز کرمان به تهران، قیمت بلیط هواپیما کرمان به تهران نیز دچار تغییرات زیادی می‌باشد و عوامل زیادی بر تعیین نرخ بلیط هواپیما کرمان به تهران تاثیر میگذارد.

بلیط هواپیما کرمان به تهران چارتر

احتمالا نام بلیط چارتر را قبلا شنیده باشید و می دانید که همیشه بلیط چارتر کرمان به تهران  نسبت به بلیط سیستمی از نرخ قیمت ارزان‌تری برخوردار است. در واقع بلیط چارتر نوعی از بلیط می باشد که بعضی از ایرلان ها  آن را به فروش  می رسانند و به این صورت می‌باشد که شرکت چارتر کننده تعدادی از بلیط‌های یک مقصد پروازی را خریداری می‌کند و آن را با قیمت دلخواه خودش می‌فروشد.
بلیط چارتر پرواز کرمان به تهران هم یکی از پر مخاطب ترین و پر فروش ترین بلیط های پروازی می‌باشد، اما بلیط های سیستمی همان بلیط های معمولی و همیشگی می‌باشند که در هر زمان و ساعت از شبانه‌روز می‌توان آن را خرید، زیرا بلیط های سیستمی همیشه دارای نرخ قیمت ثابتی می‌باشند. ولی بلیط های چارتری با نزدیک شدن به زمان پرواز ارزان‌تر نیز می‌شوند. بنابراین به‌ طور کلی می‌بایست اینطور گفت  که بلیط چارتر پرواز کرمان به تهران از ارزان‌ترین بلیط های هواپیما می‌باشند. در زمان خرید بلیط چارتر هواپیما کرمان به تهران توجه داشته باشید که بلیط چارتر پرواز کرمان به تهران قابل‌استرداد نمی‌باشند.

بهترین روزهای هفته برای خرید بلیط هواپیما کرمان به تهران

اینکه شما در چه روزی از ایام هفته تمایل به سفر دارید در تعیین قیمت بلیط هواپیما کرمان به تهران تاثیر می گذارد. مثلا در روزهای اول و روزهای پایان هفته امکان دارد نرخ بلیط هواپیما کرمان به تهران یک مقدار گران تر باشد و در روز های وسط هفته نرخ بلیط پایین تر باشد.
همینطور ساعات حرکت شما هم در تعیین نرخ بلیط هواپیما کرمان به تهران می تواند تاثیر بگذارد. زیرا بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که پرواز های خود را به غروب و شب بیندازند. 
به جز عواملی مثل ایرلاین انتخابی و نوع بلیط که از نوع سیستمی و یا چارتری باشند عوامل دیگری مثل کلاس پروازی، مقدار باری که با خودشان حمل می‌کنند و همین طور ساعت و روز پرواز، رفت و برگشت بلیط و یا یک طرفه بودن آن هم در تعیین قیمت بلیط هواپیما کرمان به تهران تاثیر می‌گذارد. 
فراموش نکنید که اگر با خرید بلیط هواپیما کرمان به تهران سفری به این شهر داشتید از پارک های دیدنی این شهر هم بازدید کنید. 
تهران، پایتخت ایران بهترین پارک های سرگرم کننده را در ایران دارد، پس بیایید بهترین پارک‌ های تهران را بشناسید.

بهترین پارک های تهران که میتوانید فعالیت‌های فرهنگی را در آنجا انجام دهید

اگر تمایل دارید که بهترین پارک های تهران را بیشتر بشناسید می‌توانید این مطالب مفید را بخوانید.

بازدید از پارک هنرمندان با خرید بلیط هواپیما کرمان به تهران

یکی از پارک‌های تهران پارک هنرمندان یا بوستان ایرانشهر است که قدمت آن به  دوران قاجار می‌رسد. این پارک که قسمتی از اراضی یکی از شاهزادگان در گذشته بوده است در سال ۱۳۷۵ به مالکیت شهرداری تهران در آمده است و به شکلی که الان هست طراحی گشته است. این پارک در مرکز شهر تهران و در خیابان ایرانشهر قرار گرفته است و به یکی از بهترین پارک های تهران شهرت پیدا کرده است. 
در این پارک خانه هنرمندان ایران و تماشاخانه ایرانشهر قرار گرفته است که دارای محیطی فرهنگی و هنری  می‌باشد که این پارک را زیبا ساخته است. و به همین خاطر این پارک را  پارک هنر یا هنرمندان می‌گویند. چندین تالار و نگارخانه در خانه هنرمندان واقع شده است و همین طور این پارک محل دبیرخانه صنف‌های هنری ایران به حساب می‌آید. 
رویدادهای متفاوت هنری مثل اجرای تئاتر، موسیقی و… در این پارک برگزار می‌گردد که آن را به پاتوق هنرمندان می‌شناسند. این پارک دارای فضاهای سرسبز، وسایل ورزشی، زمین فوتبال، فوتبال دستی، زمین بسکتبال و کافی‌شاپ‌ها می باشد.

آدرس پارک هنرمندان
این پارک در بوستان هنرمندان حوالی میدان هفت تیر و خیابان ایرانشهر قرار گرفته است.

بازدید از پارک فرهنگی لاله با خرید بلیط هواپیما کرمان به تهران

پارک لاله یکی از شادترین مناطق پایتخت است که در منطقه ششم تهران و در محله امیر آباد واقع شده است. از غرب به خیابان کارگر شمالی و از شرق به خیابان حجاب می رسد. ضلع شمالی این پارک خیابان فاطمی است و از جنوب به بلوار کشاورز ختم می شود. لاله یکی از پارک های شبانه روزی تهران است که از هر طرف ورودی های زیادی دارد. 
در شمال غربی پارک، کمی پایین‌تر از موزه فرش، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های پارک لاله، یعنی بازار صنایع دستی وجود دارد. بازاری جالب که در آن مغازه های غرفه مانند گل های دست ساز، گلدان ها و مصنوعات چوبی مختلف عرضه می کنند. فروشگاه های پارچه، فرش، گبه و انواع دیگر صنایع دستی نیز در اینجا هستند. همچنین در تمام فصول سال می توان غذاهای سنتی و لذیذ را در این مکان میل کرد. کمی پایین تر از بازار، موزه معروف هنرهای معاصر تهران را خواهید دید. این بنا با الهام از شکل بادگیر در مناطق کویری ایران ساخته شده است. همچنین بد نیست بدانید که گنجینه این موزه یکی از بزرگترین گنجینه های نقاشی مدرن در جهان به شمار می رود.

گردش در پارک دانشجو با تهیه بلیط هواپیما کرمان به تهران

از بهترین پارک‌های تهران که کاربردهای فرهنگی زیادی دارد می‌توانیم به پارک دانشجو اشاره نماییم. پارک دانشجو که قبل از انقلاب  با نام بوستان پهلوی مشهور بود در نزدیکی مجموعه تئاتر شهر قرار دارد. این پارک از شمال به خیابان انقلاب و از غرب به خیابان ولیعصر و از شرق به خیابان رازی محدود می‌گردد. مساحت این پارک بیش از سه هزار مترمربع می‌باشد و سالن تئاتر شهر، کتابخانه دانشجو، زمین بازی کودکان، سرویس بهداشتی و بوفه را شامل می‌شود.
حضور مجموعه تئاتر شهر و مجتمع فرهنگی مذهبی ولیعصر در ضلع جنوب غربی این پارک و همینطور نزدیک به تالار وحدت و دانشگاه‌های تهران و صنعتی امیر کبیر این پارک را به پاتوقی برای دانشجویان و هنرمندان تبدیل کرده است. جشنواره خیابانی تئاتر فجر هم هر ساله در این پارک برگزار می‌گردد. 

آدرس پارک دانشجو
پارک دانشجو در تقاطع خیابان ولیعصر و انقلاب که نزدیک چهار راه ولیعصر است واقع شده است. 

گردش در پارک ملت با تهیه بلیط هواپیما کرمان به تهران

بی شک یکی از بهترین خاطره های پارک‌های تهران، بوستان ملت می‌باشد که از بهترین پارک های تهران به حساب می‌آید. پارک ملت که در نزدیکی پردیس گالری ملت واقع شده است با گذر زمان  گردشگران زیادی به خود جذب کرده و رنگ‌ و بوی فرهنگی و هنری به خود گرفته است. 
همین طور این پارک دارای مجسمه‌های زیادی  است که از نقش مفاخر بزرگ ایرانی  ساخته شده است که می‌تواند فرهنگی بودن این پارک را نشان دهد.
پارک ملت دارای ۳۴ هکتار وسعت است و  از بزرگ‌ترین پارک‌ های تهران به حساب می‌آید که دارای باغ وحشی کوچک، درختانی با قدمت بالا ، آبنما، دریاچه، سینما چهار بعدی و امکانات متنوع دیگر مانند امکانات ورزشی میز تنیس، شطرنج، زمین والیبال، زمین بازی بدمینتون و… می‌باشد. 
این پارک حالت نوستالوژی دارد و امکانات ورزشی و فرهنگی آن را در بین بسیاری از خانواده‌ها و جوانان شهر تهران محبوب شده است. همینطور جالب اینجاست که بدانید که این پارک اولین پارکی می‌باشد که شهروندان تهرانی به مهمانان غیر تهرانی خود به منظور بازدید معرفی می‌شوند. 

آدرس پارک ملت
پارک ملت واقع در خیابان ولیعصر، تقاطع نیایش می‌باشد.

 

بلیط هواپیما کرمان به تهران و بازدید از بهترین و زیباترین پارک های تهران

 

گردشگری در بهترین پارک های جنگلی تهران با خرید بلیط هواپیما کرمان به تهران

پارک چیتگر

یکی از بهترین پارک های تهران پارک چیتگر است که برای گردش، پیک‌نیک و دوچرخه‌سواری در  تعطیلات بسیار مناسب است و افراد زیادی علاقه مند به این پارک هستند . جالب اینجاست بدانید که هدف اصلی از ساخت این بوستان جنگلی که در شروع مسیر وزیدن باد غربی به شهر تهران واقع شده بالا بردن مقدار اکسیژن هوای تهران است.
این پارک دارای مساحتی بیش از۹۰۰ هکتار است که شامل چندین گونه متنوع  از درختانی مثل اقاقیا، زبان گنجشک،  نارون چتری، ارغوان، داغداغان، افرای زینتی و… می شود. 
یکی از مهمترین و زيباترين جاذبه های گردشگری این پارک پیست‌های مخصوص دوچرخه سواری و  همچنین اسکیت‌سواری است که این پارک را به محل و پاتوقی برای جوانان شهر تهران تبدیل نموده است. 
همینطور این پارک در نزدیکی باشگاه سوارکاری و پینت ‌بال و همچنین دریاچه چیتگر یا به عبارتی همان خلیج‌فارس قرار گرفته است. همین طور داشتن رستوران‌ها و آبشار چیتگر در این پارک جنگلی، موجب شده است که این پارک جنگلی به یکی از مهم‌ترین پارک‌های تفریحی در تهران تبدیل شود. 

آدرس پارک چیتگر
این پارک از سمت شمال به زمین‌های چیتگر، و از طرف جنوب به آزادراه تهران _کرج و همچنین از  سمت غرب به شهرک سرو آزاد و پیکان‌ شهر و از طرف شرق نیز به منطقهٔ خرگوش‌دره محدود شده است. 

قدم زدن در پارک جمشیدیه با تهیه بلیط هواپیما کرمان به تهران

پارک جمشیدیه هم از پارک‌ های جنگلی تهران به حساب می‌آید که از بهترین پارک های تهران نیز می‌باشد. این پارک یکی از زیباترین و بهترین پارک‌های تهران می‌باشد که در بخش‌های شمالی شهر واقع شده است.
به خاطر اینکه این پارک در قسمت شمالی پایتخت واقع شده است، زودتر از  پارک‌های دیگر رنگ زمستان و پاییز را به خود می‌گیرد و به همین دلیل آن را به یکی از جاذبه‌های جذاب تهران معروف کرده است. 

ماجراجویی در تفریحات لاکچری توچال تا بام تهران

حوض‌های زیبا و پاکیزه، آبشار مصنوعی، دریاچه، المان‌های هنری از مجسمه‌های مختلف و همچنین دیدنی‌های زیاد دیگری که در بین درختان سر به ‌فلک کشیده این پارک وجود دارد مشاهده می‌شود.
پارک جمشیدیه دارای وسعتی است که بیش از ۱۰ هکتار و دارای مسیری سنگ ‌فرش می‌باشد که آن را به محلی جذاب به منظور پیاده‌روی برای علاقه‌مندان به کوه‌نوردی تبدیل کرده است. 
جالب اینجاست که بدانید این پارک بر طبق نظرسنجی‌ها بعد از پارک ملت از دومین پارک‌هایی است که در میان غیر تهرانی ها و همینطور تهرانی ها محبوب شده است. 

آدرس پارک جمشیدیه
پارک جمشیدیه در انتهای خیابان شهید باهنر در نیاوران و در  انتهای خیابان فیضیه و امیدوار قرار دارد. 

خرید بلیط هواپیما کرمان به تهران و گردشگری در بهترین پارک های تهران به منظور دورهمی خانوادگی و دوستانه 

اکثر خانواده‌ها دوست دارند که در فضاهای سالم و خانوادگی گشت و گذار کنند. بسیاری از پارک های تهران برای این دسته از افراد و خانواده ها گزینه بسیار خوب و مناسبی می‌باشند مانند: 

۱. پارک شهر

پارک شهر تهران از بهترین و قدیمی‌ترین پارک های تهران می‌باشد که در قسمت مرکزی تهران واقع شده است.
این پارک اولین پارکی می ‌باشد که در  شهر تهران افتتاح شده است و دارای قدمت بسیاری است و  تنوع گونه‌های گیاهی زیادی دارد. استفاده از کتابخانه‌ای غنی موجب شهرت و محبوبیت این پارک گردیده است. جالب اینجاست که بدانید این پارک یکی از پارک‌هایی می‌باشد که  برای افرادی که معلول هستند بهینه‌سازی شده است. 
همچنین داشتن موزه صلح، باغ پرندگان، دریاچه مصنوعی و آکواریوم در این پارک آن را به یکی از مکان‌های تفریحی برای علاقه‌مندان تبدیل کرده است. 
در واقع محل آکواریوم این پارک که در زیر زمین قرار گرفته است پناهگاهی برای شهروندان تهرانی  در دوران جنگ بوده است. بعد از تمام شدن جنگ به آکواریم تغییر کاربری داده شد. از  امکانات دیگر این پارک می‌توان به وسایل بازی کودکان، سایت پرنده نگری و همچنین مسیر دوچرخه‌سواری اشاره کنیم.

آدرس پارک شهر
پارک شهر در خیابان وحدت اسلامی شهر تهران واقع شده است. 

بازدید از پارک آب و آتش با تهیه  بلیط هواپیما کرمان به تهران

یکی دیگر از پارک‌های مفهومی و مدرن شهر تهران می‌توان به پارک آب و آتش اشاره کنیم که شامل جاذبه‌های دیدنی متنوعی می‌باشد. 
این پارک از بهترین پارک های تهران نیز می‌باشد و شامل فواره‌های آب و آتش، فانوس دریایی، آسمان نمای گنبد مینا، آمفی تئاتر، و چندین فودکورت و… می‌باشد، ولی مهمترین جاذبه‌های این پارک پل https://www.alibaba.ir/mag/tabiat-bridge/ طبیعت می‌باشد که دارای طراحی خارق ‌العاده‌ای می‌باشد. این پارک به مکانی برای پیاده‌روی و عکاسی تبدیل گشته است. جالب اینجاست که بدانید  پل طبیعت یکی از نمادهای شهر تهران نیز به حساب می‌آید.

جمع بندی

شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما کرمان به تهران از بای بای علاوه بر انجام کارهای اداری خود همچنین از بهترین پارک های تهران نیز بازدید کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!