خرید بلیط هواپیما تبریز به شیراز و معرفی بهترین هتل های شیراز

یکی از دغدغه های اکثر مسافران پس از خرید بلیط هواپیما تبریز به شیراز رزرو هتل در این شهر می باشد. همیشه داشتن اطلاعات کافی می‌تواند منجر به  یک انتخاب بهتر شود؛ چه این انتخاب برای خرید یک بلیط باشد و چه برای رزرو کردن یک هتل به منظور یک سفر چند روزه باشد. 
تصور کنید یک برنامه مسافرت برای رفتن به شهر شیراز را چیده اید و نام  یکی از بهترین هتل‌های آن به گوشتان خورده است . خوب!  آیا به نظر نمی رسد که این مقدار اطلاعات کافی می باشد. یعنی فقط دانستن این موضوع که شیراز هتل بزرگ و خوبی دارد برای اقامت شما کفایت می کند. مسلما اینطور نیست. 
بنابراین هر چقدر که شما اطلاعات بیشتری  در مورد امکانات، خدمات و زیر و بم هتل های شهر شیراز بدانید؛  می‌توانید تصمیم آگاهانه تر و بهتری بگیرید. 
در این مقاله قصد داریم بهترین هتل هایی را که می توانید هنگام خرید بلیط هواپیما تبریز به شیراز رزرو کنید به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل شیراز (۱۴۰۱)؛ معرفی بهترین هتل ها 

شیراز به خاطر اینکه جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی زیادی دارد،  بنابراین همیشه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب نموده استو بلیط هواپیما تبریز به شیراز از پرفروش ترین های آژانس های هواپیمایی است. 
از شیراز با نام‌های گوناگونی مثل تیرازیس و شیرازیس یاد می‌ کنند که در کتاب‌ها و اسناد تاریخی نیز آنها ذکر شده‌اند و نشان دهنده قدمت تاریخی این شهر می ‌باشد. شیراز در زمان حکومت صفاریان و زندیان پایتخت ایران بوده است و همچنین شیراز پنجمین شهر پرجمعیت ایران میباشد. همینطور پایتخت فرهنگی ایران نیز می‌باشد، همچنین این شهر زیبا دومین شهر ادبی جهان و همینطور سومین شهر مذهبی ایران نیز می‌باشد. 
به منظور اقامت در این شهر زیبا و دیدنی می‌توانید با انتخاب هتلی مناسب از بین هتل‌های گوناگون و مختلفی که دارد، یک  شناخت کامل از امکانات و موقعیت مکانی آنها داشته باشید. بنابراین با خواندن این مقاله را می‌توانید بهترین هتل‌های شهر شیراز را بشناسید. 
لیستی از بهترین هتل‌های شهر شیراز 
●    هتل‌های پنج ستاره شهر شیراز
●    هتل‌های چهار ستاره  شهر شیراز
●    هتل‌های سنتی شهر شیراز

رزرو هتل های پنج ستاره شیراز هنگام خرید بلیط هواپیما تبریز به شیراز

شهر شیراز مثل هر شهر توریستی دیگری که در آن هتل‌های زیادی وجود دارد دارای هتل‌های گوناگون و متنوعی است. چیزی که از اهمیت زیادی برخوردار است این است که اسکان در هتلی که بتواند انتظارمان را برآورده کند و سفرمان را خاطر انگیز کند مهم است. 

رزرو هتل بزرگ شیراز

بدون شک  از بزرگترین و بهترین هتل‌های شهر شیراز و ایران، هتلی است که هتل بزرگ شیراز نام دارد. این هتل دارای زیربنای تقریبا ۴۰ کیلومتر مربع و ساختمانی با ۱۴ طبقه می‌باشد که بر فراز کوه‌های شمالی شیراز قرار دارد و در سال ۱۳۹۲ بنا شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است. 
چشم‌انداز و منظره‌ای که اتاق‌های این هتل زیبا دارند به مسافران یک حس بسیار خوبی می‌دهد و یک تصویر شاهکار هنری را در ذهن او برای همیشه ایجاد می‌ کند. 
هتل بزرگ که به هتل دروازه قرآن نیز شهرت دارد دارای 160 اتاق با امکانات لوکس می‌باشد. از  دیگر نکات مثبت این  هتل، می‌ توانیم به فاصله ۱۰ دقیقه‌ای آن که به آرامگاه خواجوی کرمانی نزدیک است اشاره کنیم. 
این هتل با داشتن امکاناتی مانند نمازخانه، سالن همایش، خودپرداز، کافی‌شاپ، پارکینگ، کتابخانه، آرایشگاه و همچنین خدمات تور، اینترنت، خدمات خانه ‌داری و  همینطور داشتن کادر بسیار با تجربه و حرفه‌ای می‌ توان گفت که بهترین هتل شیراز می‌باشد و مسافران زیادی این گفته را تایید می‌ کنند. 

خرید بلیط هواپیما تبریز به شیراز

مسافران و گردشگران عزیز و گرامی با خرید یک بليط هواپیمای تبریز به شیراز از تمام جاذبه های شهر زیبای شیراز دیدن می کنند بنابراین کافی است یک بليط هواپیمایی را به صورت بلیط چارتر و یا بلیط سیستمی تهیه نمایید و به این شهر زیبا و دیدنی سفر کنید.

رزرو هتل زندیه شیراز

یکی از دلنشین ترین هتل‌های شیراز که در نزدیکی ارگ کریم خان قرار گرفته است و دارای معماری بسیار سنتی و خاص می ‌باشد هتل زندیه می‌باشد. هتل زندیه شیراز  دارای ۷ طبقه می ‌باشد و  شامل مجموعه ۸۰ اتاق است که در سال ۱۳۹۴ بنا شده و مورد استفاده قرار گرفته است. این هتل زیبا دارای طراحی ایرانی و همچنین لوکسی است که محیطی جذاب را  برای مهمانان  خود مهیا می‌ کند. 
این هتل شیک و زیبا دارای نشان ۵ ستاره می‌باشد که از کیفیت و تنوع غذایی زیادی برخوردار است  و طراحی منحصر به فردی دارد. همچنین این هتل دارای استخر و سونا نیز می ‌باشد.  طراحی این هتل الهام گرفته شده از حمام وکیل می ‌باشد. 
این هتل با داشتن پرسنل خوش برخورد و حرفه‌ای و با داشتن امکاناتی مثل پارکینگ روباز، سالن بدنسازی، کرایه اتومبیل، داشتن صندوق امانات، اتاق سرویس شبانه روزی همیشه توانسته است که رضایت اکثر مسافران خود را بدست آورد. همینطور هتل زندیه از نظر موقعیت مکانی و نزدیک بودن آن به جاذبه‌های زیبای شهر مثل ارگ کریم خان و بازار سنتی وکیل، دارای اهمیت فراوانی می‌باشد. 

اقامت در هتل ستارگان شهر شیراز با خرید بلیط هواپیما تبریز به شیراز

یکی از جدیدترین و بهترین هتل هایی که دارای نشان ۵ ستاره در شیراز می‌باشد هتل ستارگان می‌باشد. این هتل زیبا در سال ۱۳۹۱ در تقاطع خیابان آزادی و ارم ساخته شده است که دارای ۱۳ طبقه است و فقط ۴۷ اتاق دارد. این هتل توانسته است تجربه‌ اقامتی بسیار لذت بخشی را در یک مکان خلوت و آرام به منظور آرامش مسافران خود رقم بزند. همچنین این هتل دارای طراحی خیره کننده ای در خارج و داخل آن است که توانسته است امکانات کامل رفاهی و اقامتی را برای مسافران خود ایجاد کند. در یک کلام هتل ستارگان یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو کردن می‌باشد. این هتل در شمال شهر شیراز قرار دارد و در یک منطقه خوش آب و هوا با یک منظره چشم نواز منتظر مهمانان و مسافران عزیز خود می‌ باشد و مهمترین ویژگی این هتل این است که در نزدیکی باغ‌ها و مراکز تاریخی شهر شیراز قرار گرفته است. 

معرفی هتل‌های چهار ستاره شیراز

رزرو هتل الیزه شیراز با تهیه بلیط هواپیما تبریز به شیراز

هتل الیزه شیراز که دارای ۴ ستاره می ‌باشد یکی از بهترین و متفاوت ترین هتل‌های  شهر شیراز می ‌باشد که در منطقه معالی آباد ساخته شده است و دارای اتاق‌هایی با تمام امکانات است که برطبق استانداردهای بین‌المللی طراحی و ساخته شده است و همچنین دارای پرسنلی  بسیار مجرب و آموزش دیده  است که آماده پذیرایی از مسافران شیرازی می ‌باشند. این هتل بسیار زیبا نزدیک به ۱۷ مرکز تجاری دارد و امکان خرید  بهترین برندهای دنیا را برای میهمانان گرامی مهیا کرده است.

اقامت در هتل رویال شیراز با رزرو بلیط هواپیما تبریز به شیراز

یکی از هتل‌های شهر شیراز که به تازگی تاسیس شده است و  بسیار شیک می‌باشد، هتل  رویال است که ۴ ستاره  دارد.  هتل رویال شیراز شامل ۸ طبقه است که ۴ طبقه آن مخصوص اتاق‌ها و واحدهای اقامتی می‌باشد و یک طبقه آن مربوط به سالن کنفرانس است. در هتل رویال تلاش شده است که کلیه امکانات اقامتی و پرسنل بر طبق استاندارد هتل داری جهان به وجود آید و مسافران شیراز اقامتی بسیار عالی را تجربه نمایند از مزایای این هتل زیبا نزدیک بودن آن به  مناطق گردشگری و آثار تاریخی شیراز می‌باشد. هتل رویال شامل کافی شاپ، خشکشویی، سالن‌های اجتماعات، کنفرانس، استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا خشک و بخار و اتاق ماساژ می‌باشد. 

رزرو هتل پارسیان شیراز با تهیه بلیط هواپیما تبریز به شیراز

هتل پارسیان یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره شیراز می‌باشد ، که زیر  مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان ایران به حساب می‌آید. هتل پارسیان در مرکز شهر شیراز قرار دارد و در نزدیکی مراکز تجاری شهر و همچنین  جاذبه‌های گردشگری شهر شیراز قرار گرفته است.
این هتل شامل ۶۱ اتاق می‌باشد و دارای سوئیت های مجهز به لوازم لوکس است که تمام آنها دارای سیستم‌های امنیتی ضد حریق می‌باشند. همچنین امکانات صندوق امانات، تلفن و تلویزیون، اینترنت، مینی بار و…در این هتل وجود دارد. 

اقامت در هتل آریوبرزن شیراز

یکی از هتل‌هایی که در مرکز شهر شیراز قرار دارد  هتل آریوبرزن شیراز است که در فاصله‌ ای بسیار نزدیک به جاذبه‌های گردشگری مثل زندیه، حافظیه، سعدیه، شاهچراغ، باغ ارم و … می‌باشد و دارای  نشان 4 ستاره است. این هتل عالی‌ترین امکانات رفاهی و میزبانی را برای گردشگران شهر شیراز فراهم کرده است.

 

خرید بلیط هواپیما تبریز به شیراز و معرفی بهترین هتل های شیراز

 

معرفی هتل‌های سه ستاره شیراز

اگر شما قصد دارید که یک اقامتی با صرفه در شهر شیراز با خرید بلیط هواپیما تبریز به شیراز برای خود فراهم کنید می‌توانید از هتل‌های سه ستاره شیراز نیز استفاده نمایید که می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این هتل‌ها دارای  امکانات رفاهی مناسب است که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:  

رزرو هتل ارگ شیراز

هتل ارگ شیراز جزو بهترین هتل‌ها در شیراز است که در مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل دارای سه ستاره است که در سال ۱۳۷۰ بنا شده است؛ ولی در سال ۱۳۹۴ به منظور بالا بردن کیفیت خدمات مجددا بازسازی شده است. این هتل دارای ۴۲ اتاق در انواع گوناگون یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته و چهار تخته است.
از جمله امکانات مهم این هتل می‌توان به پارکینگ‌، اینترنت در لابی، صبحانه رایگان، نمازخانه، تاکسی سرویس، کافی‌شاپ، رستوران در بام و نمازخانه آن اشاره کرد. همچنین فاصله این هتل با ماشین تا جاذبه‌های شیراز مثل ارگ کریم خان زند، حمام وکیل، باغ جهان نما و آرامگاه حافظ است که فقط ۵ تا ۱۰ دقیقه می‌باشد.  

اقامت درهتل بین‌الحرمین شیراز با تهیه بلیط هواپیما تبریز به شیراز

هتل بین‌الحرمین شیراز با دارا بودن امکاناتی مثل فضای سبز، پارکینگ، تاکسی سرویس، فروشگاه،، نمازخانه، رستوران و همچنین کافی‌شاپ از بهترین هتل های شیراز به حساب می‌آید. این هتل شامل سه ستاره است که در خیابان حسینی، میدان آستانه، خیابان بین‌الحرمین،  و در کنار شورای شهر قرار گرفته است. این هتل دارای ۵۹ باب اتاق است که در ظرفیت‌های یک الی چهار نفره  می‌تواند آماده پذیرایی به مهمانان باشد.
با  رزرو کردن این هتل و رفتن به آنجا ،می‌توانید به آسانی از جاهای دیدنی شیراز مثل باغ نارنجستان قوام، خانه زینت‌الملک، مسجد نصیرالملک و حمام وکیل دیدن نمایید. بازدید از این مکان‌ها با ماشین حدود 10 دقیقه فاصله دارد. 

رزرو هتل پارک سعدی شیراز با تهیه بلیط هواپیما تبریز به شیراز

هتل پارک سعدی از بهترین هتل‌های شیراز است که از نظر تعدادی از مسافران بسیار هتل مناسبی می باشد و بالاتر از چهارراه حافظیه، روبروی باغ جهان نما است. این هتل دارای چهار ستاره می ‌باشد که به خاطر نزدیک بودنش به دروازه قرآن، آرامگاه حافظ و همچنین داشتن امکاناتی مانند اینترنت، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس و دیگر امکانات است. همچنین این هتل یک فضای مجلل، بسیار مناسب برای اقامت تازه عروس و دامادها می‌باشد. این هتل نزدیک به باغ جهان نما و حافظیه است و مسافران و گردشگران می‌توانند عکس‌هایی به یاد ماندنی بگیرید. این هتل دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، اتاق کانکت چهار نفره، اتاق چهار تخته و همچنین سوئیت یک خوابه سه نفره نیز می ‌باشد. 

اقامت درهتل نیایش شیراز با تهیه بلیط هواپیما تبریز به شیراز

هتل نیایش شیراز یکی از انواع هتل های شهر شیراز است که بسیار مجهز می ‌باشد و دارای سه ستاره است. این هتل در سه راه نمازی به سمت شاهچراغ و کوچه کلانتری عباسی قرار گرفته است. همچنین با داشتن ویژگی‌هایی مثل شیشه‌های ارسی، کاشی‌ کاری‌های فیروزه‌ای دارای سبک مدرن و سنتی است. حوض آبی دل‌انگیز و معماری با شکوه این هتل موجب شده است که جزو بهترین هتل‌های شیراز باشد. امکانات هتل نیایش شیراز مثل اینترنت، پارکینگ، چایخانه سنتی و پارک کودک است. این هتل دارای۷۷ باب اتاق است که می ‌تواند ظرفیت‌های یک نفره تا پنج نفره را داشته باشد. 

رزرو هتل سنتی خانه فیل هنگام تهیه بلیط هواپیما تبریز به شیراز

اگر از آن دسته افرادی می ‌باشید که تمایل دارید در یک مکان سنتی و کاملا تاریخی اقامت نمایید، این هتل سنتی می‌ تواند گزینه خوبی برایتان باشد. اقامتگاه سنتی بوم ‌گردی عمارت فیل در میان بافت سنتی شهر شیراز قرار گرفته است که دارای قدمتی نزدیک به ۲۰۰ سال پیش است. این هتل سنتی بعد از مرمت شدن و بازسازی شدن به عنوان یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین اقامتگاه‌های سنتی شناخته شده است و به عنوان بهترین هتل سنتی شیراز شروع به کار کرده است.
این خانه سنتی دارای حوض کوچکی است که در حیاطش قرار گرفته است و محیط جنگلی مانند دارد که فضای دلنشینی را برای مسافران خود ایجاد کرده است. دلیل اصلی قرار گرفتن این اقامتگاه در فهرست بهترین هتل های شیراز شهرت بسیار زیاد این اقامتگاه می‌ باشد.

اقامتگاه بوم‌گردی عمارت هفت رنگ

یکی از اقامتگاه‌های بسیار دیدنی شهر شیراز اقامتگاه بوم گردی وعمارت هفت رنگ است که قدمت دیرینه دارد و از دوران حکومتی پهلوی به یادگار مانده است. با وارد شدن به این عمارت با یک دنیایی از رنگ روبه رو می شوید که زیبایی های شهر شیراز را برای شما تداعی می‌کند. در رستوان این عمارت می ‌توانید انواع و اقسام غذاهای محلی شیرازی را میل کنید و همچنین در شربت خانه این عمارت انواع و اقسام نوشیدنی ها و دمنوش ها را میل نمایید و لذت ببرید. 
این مجموعه دارای ۱۲ اتاق است و دارای امکاناتی مثل اینترنت، پارکینگ غیرمسقف، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، می‌باشد. همچنین این عمارت دارای راهنماهای بسیار با سواد که مسلط به زبان انگلیسی و… هستند می باشد. این اقامتگاه نزدیک به مسجد جامع عتیق و باغ نارنجستان قوام و همچنین حرم مطهر شاهچراغ قرار گرفته است.

جمع بندی

با خرید بلیط هواپیما تبریز به شیراز و رزرو قبلی هتل دلخواهتان آسوده خاطر سفر کنید. هر هفته تخفیفات ویژه و قیمت های خاص بلیط های لحظه آخری این پرواز در سایت بای بای اعلام می شود. پس با ما باشید تابهترین خاطره ها را برای شما بسازیم.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!