بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه و بازدید ازمکان‌های گردشگری کرمانشاه

بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه از جمله بلیط های پر رفت و آمد اکثر خطوط هواپیمایی هستند. درعصر حاضر افراد برای سفر به مناطق مختلف جهان  سیستم های حمل ونقل هوایی و زمینی را مورد استفاده قرار می‌دهند  که به منظور استفاده ازآن می‌ بایست بلیط های مخصوصی را تهیه کرد. بلیط‌های هوایی هواپیما به چند گروه تقسیم بندی می شوند که در این مقاله انواع آنها را ذکر می‌کنیم تا شما بتوانید با آشنایی کامل بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه را خریداری نموده و سفر خود را شروع نمایید. 

انواع بلیط های پرواز بندرعباس به کرمانشاه

بلیط های که می توانید برای سفر از بندرعباس به کرمانشاه تهیه کنید شامل دسته‌ای از بليط های هواپیمایی هستند که  آنها را بلیط های قابل استرداد و بلیط‌های غیرقابل استرداد می‌نامند.  

بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه قابل استرداد

بلیط‌های قابل استرداد به بلیط هایی گفته می شود که  اگر تمایل به کنسل کردن آنها دارید و این کنسلی بلیط از طرف مسافر باشد مبلغ بلیط به او بازگشت داده می‌شود. البته کنسلی بسته به شرایط و زمان کنسل شدن آن نیز دارد زیراکه بعضی از کلاس‌ها درصدی جریمه را از مسافران کسر می‌نمایند و بقیه هزینه بلیط را به مسافر پس می‌دهند.
در عوض بلیط های غیرقابل استرداد بلیط‌هایی می‌باشند که اگر آنها را کنسل کنید و این کنسل شدن از جانب مسافر باشد مبلغ بلیط را نمی‌توانید دریافت کنید و برگردانده نمی‌شوند ولی در بعضی موارد امکان دارد که با در نظر گرفتن قوانین ایرلاین مربوطه مبلغ بسیار کمی به مسافر عودت داده شود. 

بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه کلاس درجه یک یا فرست

امکان دارد که اصطلاح فرست کلاس (First class) به گوش‌تان خورده باشد.  این کلاس را با یکی از حروف که به صورت اختصاری F است نمایش می‌دهند. این نوع پرواز گران‌ترین کلاس پروازی  می ‌باشد و  بسیار لوکس است.
تمام شرکت‌های هوایی امکانات و کیفیتی را برای سطح درجه یک خود قرار می‌دهند که فرست کلاس بسیار با کیفیت است. در پرواز فرست کلاس به خاطر داشتن تعداد کمتری از مسافران، اولویت سوار شدن هواپیما با دارندگان چنین بلیط هایی می‌باشد تا مسافران در فرودگاه  معطل نشوند. همچنین غذایی که برای مسافران ارائه‌ می‌ شود بسیار با کیفیت و تنوع زیادی است. و همچنین  هر مسافری فضای بیشتری نسبت به صندلی عادی با یک پرواز عادی را در اختیار دارد. 

بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه یک طرفه

بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه یک طرفه به پروازی گفته می شود که بدون بازگشت به مبدأ است. بنابراین وقتی  که شما این بلیط را تهیه می نمایید  نمی‌ دانید قرار است که تا چه زمانی در مقصد اقامت داشته باشید و زمان برگشت شما قطعی نیست. 

بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه سیستمی

پرواز سیستمی بندر به کرمانشاه ، پروازی است که شما به صورت کامل و دقیق، میدانید که زمان مشخص و مسیر معین به وسیله شرکت هواپیمایی انجام می گیرد. در این مدل پروازها تمامی صندلی‌ها به وسیله شرکت هواپیمایی فروخته می شوند و شما می‌توانید این بلیط را به صورت آنلاین و از چند ماه قبل خریداری نمایید. 

بلیط چارتری بندرعباس به کرمانشاه 

اخیرا، سایت‌های امروزی فروش بلیط را به صورت چارتر نیز انجام می دهند. این کلمه به معنای دربست اجاره کردن می‌باشد و می توان هر نوع وسیله نقلیه که دارای تعداد زیادی صندلی است را اجاره کرد و یا خریداری نمود. این مدل پروازها خارج از جدول زمان‌بندی پرواز انجام می‌شوند و شما می‌توانید در هر زمانی این بلیط ها را برای سفر خود تهیه کنید. 

بازدید از اماکن دیدنی طبیعت کرمانشاه با خرید بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه

شهر کرمانشاه جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد بنابراین اگر بخواهید از میان جاهای دیدنی کرمانشاه چند تا را انتخاب کنید حتما به سراغ غار قوری قلعه و سراب نیلوفر و تالاب هشیلان می‌توانید بروید. 

تاریخچه کرمانشاه

کرمانشاه شهری است پراز داستان های عاشقانه و تاریخی. بنابراین شما می‌توانید در این شهر زیبا مکان‌های تاریخی زیادی را هم مشاهده کنید مانند: بیستون و معبد آناهیتا و طاق بستان که بسیار زیبا و دیدنی هستند.
 شما می‌توانید به راحتی یکی از این مکان‌های تاریخی زیبا را انتخاب نمایید و خیلی راحت برای دیدن آنها بروید. 
 از شرق تا غرب این استان زیبا دارای آب ‌وهوایی کاملا متفاوت است. به همین منظور می ‌توانید از مناطق معتدل تر این استان و مناطق گرمسیر این استان را بازدید کنید. 

بازدید از جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه با خرید بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه

بیستون 

یکی از جاذبه های تاریخی کرمانشاه که به داستان شیرین و فرهاد اشاره دارد بیستون است این مکان بسیار زیبا و جذاب است و با دیدن آن می‌توان به قلب تاریخ سفر کنید. محوطه تاریخی بیستون دارای آثار تاریخی زیادی است که شامل کتیبه بیستون، نقش مهرداد اشکانی، مجسمه هرکول، فرهاد تراش، کاروانسرای ایلخانی، پل ساسانی، پل صفوی و کاروانسرای شاه عباسی است.
بعد از اینکه آثار تاریخی بیستون را مشاهده کردید می ‌توانید زیر سایه درختان کاج کوهپایه نشسته و استراحت کنید و از هوای دلپذیر آنجا لذت ببرید. 
همچنین اگر با تهیه بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه به این شهر تاریخی سفر نمودید سری هم به کاروانسرای بیستون بزنید. کاروانسرای بیستون، محل مناسبی برای اقامت مسافرانی می‌ باشد که از دوران صفوی تا به امروز به این شهر رفت و آمد می کنند. این کاروانسرا بسیار دیدنی است و ارزش دیدن دارد و امروز آن را با نام هتل لاله بیستون می ‌شناسند. 

بازدید از طاق بستان با تهیه بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه

یکی دیگر از جاذبه های تاریخی کرمانشاه، زمانی که وارد شهر کرمانشاه می ‌شوید طاق بستان است. بهتر است در ایام تعطیل هنگام خرید بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه بلیط این محل را به صورت آن لاین خریداری کنید. طاق بستان اولین جایی است که می ‌توانید آن را ببینید و سنگ نگاره معروف طالق بستان در این میان بسیار معروف است.
این مجموعه تاریخی بسیار دیدنی در زمان پادشاهان ساسانی  بنا شده است و محل شکارگاه آنها بوده است. این منطقه در دل شهر است و رودخانه خروشانی در آنجا جاری است. طاق بستان دارای درختان زیبایی است که دارای سنگ نگاره هایی نیز است که در دل کوه می ‌توانید آنها را ببینید.
همچنین در جلوی سنگ نگاره طاق بستان یک دریاچه مصنوعی درست کرده‌اند که زیبای این اثر تاریخی را چند برابر کرده است و این مکان تاریخی را بسیار دیدنی نموده است. 

بازدید از طاق گرا با خرید بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه

یکی دیگر از مکان‌های گردشگری  کرمانشاه که از دوران ساسانی تا به امروز مورد توجه است طاق گرا است که در جاده کرمانشاه و سر پل ذهاب قرار دارد. شما می ‌توانید هنگام بازدید از این شهر به این مکان زیبا و تاریخی بروید و از آن دیدن کنید. 

 گردش در زیج منیژه با تهیه بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه

احتمالا داستان عاشقانه بیژن و منیژه را که در شاهنامه آمده است شنیده اید. محلی‌ها بر این باور هستند که  منیژه مدتی در این قلعه  سکونت داشته‌ است و به همین جهت این مکان را  زیج منیژه می‌ نامند. 
کلمه زیج به معنای تماشاگه یا رصدخانه می‌باشد، ولی باستان ‌شناسان معتقدند که زیج منیژه یک اقامت‌گاه بین‌ راهی بوده است.
این مکان دیدنی از یک قلعه مستطیل شکل درست شده است که  دارای راهروهایی  است که در اطراف آن ساخته شده است. این مکان دارای چندین اتاقک است که طاق های آن به حالت گهواره‌ای است که بسیار زیباست.

 

بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه و بازدید ازمکان‌های گردشگری کرمانشاه

 

بازدید از حمام حاج شهباز خان با تهیه بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه

یکی دیگر از مکان‌های که  یکی از بزرگان شهر کرمانشاه آن را به جای گذاشته است حمام حاج شهباز خان است که در لیست آثار ملی ایران است. حاج شهباز خان پسر منوچهر خان بیگلر بیگی بوده است که از بزرگ ‌ترین مردان کرمانشاه در دوران قاجار می‌باشد. حاج شهباز خان  دو حمام عمومی ساخت و با این کار خدمت بزرگی به مردم شهر کرمانشاه کرد. این حمام دارای گچ بری های و تزئینات بسیار زیباست که گرمخانه و خزینه این حمام قدیمی را تزئین نموده اند. قسمت‌های سربینه حمام دارای نقاشی های زیبایی است. این حمام در بافت قدیمی شهر قرار دارد و مسافران  و گردشگران می ‌توانند به آسانی به آنجا بروند و آنجا را مشاهده کنند و از دیدن آن لذت ببرند. 

گوردخمه های کرمانشاه

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کرمانشاه برای بازدید با خرید بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه اتاقک‌هایی در دل کوه است که گوردخمه حفره‌ای می ‌باشند. مردم ایران باستان آنها را در دل کوه می‌کنده اند تا اموات خود را با داشته‌های او در آنجا دفن کنند. معمولا این گور دخمه‌ها را برای چند نفر طراحی می‌ کردند. این گور دخمه ها در دوران هخامنشیان و مادها بسیار محبوب بودند و از آن استفاده می شده. 

بازدید به یادماندنی از موزه های کرمانشاه با خرید بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه

کرمانشاه موزه‌های دیدنی زیادی مانند موزه مردم شناسی دارد. این شهر همچنین خانه‌های بزرگان این شهر است که بعدا به موزه تبدیل شده است. 
این موزه‌ ها را می ‌توان در جای جای شهر کرمانشاه پیدا نمود که البته بیشتر این موزه ها در مرکز شهر و بافت قدیمی شهر کرمانشاه قرار دارد. در اینجا به چند مورد از موزه های شهر کرمانشاه اشاره می‌کنیم که عبارتند از:
-    موزه میراث باستانی
-    موزه شهدای کرمانشاه
-    موزه و نمایشگاه تمبر
-    موزه دفاع مقدس
-    موزه پارینه سنگی زاگرس
-    موزه سنگ طاق بستان
-    موزه و دبیرستان کزازی
-    موزه صنایع دستی کرمانشاه
-    موزه جانوری
-    موزه مردم شناسی کرمانشاه
-    موزه پوشاک و زیورآلات
-    موزه تاریخ طبیعی کرمانشاه
-    موزه خط و کتابت
-    موزه های تاریخی کرمانشاه

بازدید از سراب نیلوفر با خرید بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه

از جمله جاذبه‌های طبیعی کرمانشاه می ‌توان به سراب نیلوفر اشاره کرد که بسیار زیبا و دلنشین است. شما می ‌توانید به طبیعت زیبای این سراب که حالت پارک مانند دارد بروید. سراب نیلوفر دارای آلاچیق های زیبایی با منقل آماده برای مسافران عزیز است تا بتوانند بساط  کباب را آماده کنند و در این مکان زیبا استراحت نمایند.

بازدید از تالاب هشیلان با تهیه بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه

یکی دیگر از جاذبه های طبیعی کرمانشاه تالاب هشیلان است که این نام از زبان اصیل کردی می‌آید و به معنای لانه مار هاست. با رفتن به تالاب هشیلان می‌ توان از این طبیعت زیبا استفاده کنید و با یک تیر دو نشان بزنید. در اینجا هم فرصت شنا کردن را خواهید داشت هم از پرندگان مهاجر و بومی آنجا دیدن خواهید کرد. این تالاب بسیار زیبا مملو از گیاهان آبی زیباست. 

گردشگری در غار قوری قلعه با خرید بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه

از دیگر جاذبه‌های گردشگری شهر کرمانشاه می‌توان به غار قوری قلعه اشاره کرد که 65 سال قدمت دارد و بزرگ ترین غار آبی در کل خاورمیانه می‌باشد. هنگامی که وارد این غار می‌شوید در ابتدا تصاویری را می‌ بینید که تالار‌های سنگی قوری قلعه روی آن قرار دارند.
بازدید از این غار با توضیحات راهنمای غار همراه می ‌باشد، سپس  مسیر پیاده ‌روی در غار آغاز می ‌شود و شما می ‌توانید از این غار زیبا و جذاب دیدن کنید. این غار هوای بسیار مطلوب و دلپذیری دارد که همیشه و در تمام فصول سال ثابت است و بین 7 تا 11 درجه می‌باشد.
بنابراین اگر فردی سرمایی هستید حتما همراه خود لباس گرم داشته باشید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. در اطراف این غار یک بازار محلی برای گردشگران بنا شده است که شامل صنایع دستی و وسایل بازی و تزئینی می شود که هنر دست هنرمندان روستایی است که با ذوق و اشتياق فراوان آنها را درست کرده‌اند و با  قیمت‌های بسیار مناسبی در اختیار گردشگران عزیز قرار داده اند تا آنها بتوانند یک سوغاتی بسیار ماندگار و زیبا را داشته باشند. 

گردشگری در غار پرآو با خرید بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه

یکی از جاهای دیدنی کرمانشاه  که مخصوص ماجراجویان می ‌باشد غار پرآو است. اگر صخره نورد و یا غارنورد حرفه‌ای نیستید به این غار پر خطر نروید زیرا این غار بسیار خطرناک و عمیق است.
غار پر آوعمق عمودی دارد و به شدت سرد است. دمای این غار بین 1 تا 3 درجه سانتیگراد می‌باشد، بنابراین اگر مایل به رفتن به این غار بودید حتما تجهیزات کامل صخره نوردی را به همراه داشته باشید و همچنین لباس‌های ضد آب و ضد سرما را با خود ببرید. این غار خطرناک تا به حال جان 5 نفر از غارنوردان حرفه ای را گرفته است. بنابراین به شما توصیه می‌ کنیم از غارنوردی در این غار خطرناک پرهیز کنید و به جای این کار با خانواده خود در اطراف غار بساط یک ناهار دلپذیر را آماده کنید و از سفر خود بدون هیچگونه ناراحتی و مشکلی لذت ببرید. 

کوهنوردی در کوه میوله و پارک کوهستان با تهیه بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه

یکی دیگر از کوه‌هایی که در کرمانشاه قرار دارد و سایه بر این شهر افکنده است کوه میوله می‌باشد. این کوه محوطه تاریخی طاق بستان را از یک طرف و از طرف دیگر دانشگاه رازی کرمانشاه را در بر گرفته است که در وسط این دو پارک کوهستانی قرار دارد و یک مکان بسیار زیبا و دیدنی است.

حرف آخر

با سفر به کرمانشاه می ‌توانید ترکیب هیجان انگیزی از طبیعت ‌‌گردی، موزه ‌گردی، و بازدید از مکان‌های دیدنی تاریخی و مذهبی کرمانشاه را داشته باشید. در کنار آب و هوای دلپذیر این استان زیبا که در ماه‌های فروردین، اردیبهشت، مهر، و آبان، است می‌ توانید میهمان نوازی و خوشرویی کرمانشاهی‌ها را ببنید و یک سفر بی‌نهایت خوشایند را برای خود رقم بزنید.
بنابراین اگر قصد سفر به یک مکان زیبا، جذلب، دیدنی و تاریخی را دارید شهر کرمانشاه را در اولیت خود قرار دهید. پس بدون معطلی به این استان بسیار زیبا سفر کنید.
شما می توانید بلیط دلخواه خود را با تهیه بلیط هواپیما بندرعباس به کرمانشاه از بای بای تهیه کنید. 

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!