با خرید  بلیط هواپیما کیش به اصفهان حتما غذاهای محلی و سنتی این شهر را بچشید

بلیط هواپیما کیش به اصفهان و بالعکس از پر ترددترین پروازهای هوایی داخلی در ایران می باشند. زمانی که دوست دارید بعد از مدتی کارهای روزانه سخت زندگی را کنار بگذارید و فکر سفر به سرتان می‌آید با خود فکر می کنید که به کدام شهر سفر کنید که بتوانید چند روز در آنجا با خیالی آسوده بگذرانید. 
فکر اینکه چطور و با چه وسیله ای باید سفر کنید برای شما مهم می‌ شود. در اینجاست که بفکر سفر هوایی می‌افتید و بهترین وسیله یعنی هواپیما را برای سفر خود انتخاب می ‌کنید. بنابراین ما در اینجا برای شما خرید یک بليط هواپیمای راحت و سفر به زیباترین شهر ایران اصفهان را معرفی می‌ کنیم تا بتوانید به یک سفر خاطره انگیز بروید و از آنجا لذت ببرید.

خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان چگونه است؟

خرید بلیط هواپیما مثل  خرید هر چیزی دیگری احتیاج به زمان  و وقت مناسبی دارد اگر تمایل داشته باشید که  در پایان هفته به سفر بروید بنابراین باید بلیط هواپیمایتان را در آن زمان خریداری نمایید. اما خرید بلیط در آن زمان گرانتر می‌باشد و باید هزینه بیشتری را صرف کنید.
در سال‌های گذشته شما باید به باجه های بلیط فروشی در فرودگاه می‌ رفتید و بلیط مورد نظر خود را تهیه می کردید، اما اکنون می توانید با استفاده از تلفن همراه خود این کار را به راحتی انجام دهید و با جستجو در سایت های هواپیمای بلیط مورد نیاز خود را به آسانی خریداری کنید.

مزایای خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان از سایت‌های هواپیمایی چیست؟

خرید بلیط هواپیمایی کیش به اصفهان از سایت‌های هواپیمایی مزایای زیادی دارد. یکی از مزایای خرید از این سایت‌ها این است که شما می‌ توانید بلیط هواپیما را بر اساس مبدا و یا مقصد مورد نظر خود تهیه کنید. خرید از این سایت‌ها معتبر هستند و این سایت‌ها با مجوز رسمی راه اندازی شده‌اند و همچنین با  خرید بلیط هواپیمایی کیش به اصفهان از سایت‌های معتبر می‌تواند برای شما ارزان‌تر و به صرفه تر باشد بنابراین اگر قصد سفر از کیش به اصفهان را دارید از تلفن همراه خود استفاده کنید و با یک جستجوی کوچک سایت‌های معتبری را پیدا کنید و بلیط هواپیما کیش به اصفهان را تهیه کنید .
یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی از طريق سایت‌های معتبر این است که می ‌توانید در صورتی که مشکلی برایتان پیش آمد، تاریخ پروازتان را تغییر دهید و یا آن را کنسل کنید، یا می‌توانید آن را با تیم پشتیبانی این سایت ها در میان بگذارید و خیلی راحت روز سفر خود را تغییر دهید.

بلیط هواپیما سیستمی کیش به اصفهان چیست؟

بلیط هواپیما سیستمی کیش به اصفهان  از جمله بلیط هـای هواپیمایی هستند که چه آنـها را از آژانس های مسافرتی خریداری کنید و چـه مسـتقیما از خـود شرکت های هـواپیمایی خریداری کنید ، هیچ تفاوتی بین قیمت‌ها آنها وجود ندارد زیرا قیمت آنها در همه جا یکسان می‌باشد و این بلیط ها بر طبق مصوبه شرکت هواپیمایی تعیین و مشخص می‌گردد. 
یکی از مزیت‌های خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان سیستمی این است که آنها قابل استرداد هستند، به این معنا که می توانید هر زمان که از سفر کردن به هردلیلی منصرف شدید آنها را پس بدهید. در این صورت مقداری از پول شما به عنوان جریمه برداشته می‌شود و مابقی پولتان به شما برگردانده می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های خرید بلیط هواپیمایی کیش به اصفهان سیستمی این است که آنها دارای تفاوت قیمت هستند به ابن معنا که این بلیط ها برای بزرگسالان و بچه های کوچک و افراد با سنین مختلف متفاوت می ‌باشد، مثلا این بلیط ها برای بچه ها که کم سن وسال هستند نسبت به بزرگسالان هزینه کمتری دارند. 

بلیط هواپیما کیش به اصفهان چارتری چیست؟

اولین و متفاوت ترین نکته ‌ای را که باید مد نظر بگیرید این است که بليط هواپیمای چارتری کیش به اصفهان دارای قیمت‌های متفاوتی است، به این معنا که مدام قیمت این بلیط ها در حال تغییر می‌باشد. با این حال در اکثر مواقع بلیط های چارتری نسبت به بلیط سیستمی ارزان ‌تر و مقرون به صرفه تر می‌ باشند. زیرا در برخی مواقع بعضی از آژانس های مسافرتی تمام صندلی هـای یک هـواپیما یا قسمتی از آن را بـرای مدت معلوم و مشخصی پیش خرید می ‌کنند  و به همین دلیل، قیمت  این بلیط های هواپیمایی را خودشان تغییر می‌دهند و آن را ارزان ‌تر تعیین می ‌کنند. البته تغییر قیمت در بلیط‌های چارتر بستگی به تقاضای مسافران دارند، بنابراین در مواقعی مثل نزدیک عید نوروز و سال  جدید به خاطر اینکه مسافران زیادی تمایل به سفر دارند قیمت بلیط ها افزایش می‌یابد. در صورتی که هر زمانی که تقاضا کم باشد مثل فصل‌های کم گردش قیمت این بلیط ها کاهش پیدا می ‌کند همچنین زمانی که به ساعت پرواز نزدیک شوند قیمت این بلیط ها افزایش و یا کاهش می‌ یابد. 
بعد از اینکه بلیط هواپیما کیش به اصفهان را با بهترین و مناسب ترین قیمت تهیه کردید و توانستید از کیش به اصفهان، این شهر بسیار زیبا و به قول معروف نصف جهان سفر کنید بهتر است که با غذاهای خوشمزه این شهر آشنا شوید. در اینجا برای شما جند نمونه از غذاهای معروف اصفهان را معرفی می ‌کنیم تا زمانی که فرصت مناسبی را پیدا کردید به رستوران‌های زیبای این شهر بروید و از خوردن آنها لذت ببرید.

 

با خرید  بلیط هواپیما کیش به اصفهان حتما غذاهای محلی و سنتی این شهر را بچشید

 

معرف ترین غذاهای سنتی اصفهان چه هستند؟

شهر اصفهان دارای غذاهای محلی و سنتی معروفی است که برخی از معروف ترین آنها عبارتند از:
-     انواع آش ها، 
-    دسرها 
-     غذاهای سنتی و محلی معروف و خوشمزه 
-    بریانی، 
-    تاس کباب، 
-    آش حلیم شیر 
-    پلوماش و قمری و…. 

امتحان طعم بی نظیر بریانی با خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان

اگر تا کنون با خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان به این شهر سفر کرده اید، احتمالا شما هم جزو کسانی هستید که از میان تمام غذاهای اصفهان نام بریانی بیشتر از تمام غذاهای دیگر به گوشتان رسیده باشد. بریانی غذایی است که بیشتر مسافران در سفر به اصفهان امتحان می کنند. 
البته شهر اصفهان تنوع زیادی در غذاهای محلی و سنتی دارد و تنوع غذایی انقدر در این شهر زیبا بالا می‌باشد که هر گردشگری علاقمند به غذاهای این شهر می‌شود و نمی‌تواند براحتی غذایی را انتخاب کند. پس با ما همراه باشید تا چند نوع از این غذاهای خوشمزه را برای شما معرفی کنیم. بهترین رستوران های بریانی اصفهان بریانی ریحان در بیشه کنار و بریانی اعظم می باشد که پنج الی شش شعبه در خیابانهای مختلف این شهر دارد.

دسرهای معروف و سنتی شهر اصفهان

زمانی که به رستوران‌های شهر اصفهان تشریف می برید و منوی غذا را مطالعه می کنید، در ابتدای منو دسرهای خوشمزه ای را می بینید. این دسرها شامل  گوشفیل یا باقلوا با دوغ، شله بریان زیره، کاچی، هفت دخترون یا همان بی بی حور و خورش ماست می ‌باشند که هر کدام از این دسرها بسیار لذیذ و دلچسب هستند.

صرف دسر گوشفیل یا باقلوا با دوغ  با خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان

دسر گوشفیل یا باقلوا با دوغ از دسته شیرینی جات مخصوص اصفهانی‌ها است که بسیار محبوب می‌ باشد و در ماه رمضان در کنار زولبیا و بامیه فروخته می شود. برای تهیه این دسر خوشمزه باید از تخم مرغ، ماست، آرد و زعفران استفاده شود گوشفیل ها در روغن سرخ می شوند و بعد از سرخ شدن به سرعت داخل شربت مخصوص غلیظی ریخته می شوند. زمانی که شربت حسابی به خردش برود و گوشفیل ها درست شوند این دسر خوشمزه را به همراه دوغ می ‌خورند. شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا این دسر با دوغ خورده می ‌شود. دلیل اصلی آن این است که اصفهانی‌ها بر این باور هستند که باید این دو ماده که طبع سرد و گرمی دارند و مکمل هم هستند را باهم مصرف کنند. یک سری دکه های تنقلات در میدان نقش جهان صرفا دوغ و گوشفیل عرضه می کنند.

امتحان آش شوربای سبزی با خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان

یکی از غذاهای محلی و سنتی شهر اصفهان که بسیار معروف و پر طرفدار است آش شوربای سبزی  است این آش سنتی است. تفاوتی که بین آش شوربای سنتی با آش شوربا های دیگر است این است که این آش شوربا دارای کوفته های کوچکی است که گوشت چرخ کرده هستند و این موجب می ‌شود که متمایز از آش های دیگر بوده و لذیذتر و خوشمزه تر باشند. این آش شوربای خوشمزه را می‌ توانید در اکثر سفره خانه ها قدیمی این شهر بیابید و در کنار خانواده آن را میل کنید. 
اگر شما در  ماه‌های گرم سال با خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان به این شهر سنتی سفر کردید ، می ‌توانید به رستوران‌هایی بروید که دارای تراس هستند. همچنین می‌توانید روی تراس این رستوران ها بنشینید و از آنجا میدان نقش جهان را مشاهده کنید و می توانید جنب و جوش مردم را تماشا کنید و از اینکه در فضای بالا نشسته‌اید و مردم را تماشا می کنید لذت ببرید.
 اگر در ماه های سرد سال به این شهر زیبا سفر کردید می‌توانید به داتل رستوران‌های زیبای این شهر بروید و طرح های داخل رستوران را که دارای دکورهای سنتی و آینه کاری های زیبا  و رنگی است را مشاهده کنید و لذت ببرید. همچنین زمانی که با خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان به این شهر سفر کردید از رستوران‌های قدیمی که دارای تخت های سنتی بزرگ و جادار و راحت هستند  و مشتریان می‌توانند خیلی راحت روی آن بنشیند و غذای خود را میل کنند. 

حلیم بادمجان اصفهان

 یکی از غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذ اصفهان حلیم بادمجان اصفهانی است زمانی که این غذای لذیذ سرو می ‌شود، باید این حلیم حسابی کش بیاید که یکی از نشانه های خوب پخته شدن این غذاست این غذا با استفاده از گوشت، کشک، بادمجان، برنج و…  تهیه می‌شود و این غذا را می‌توان با نان تازه سرو کرد. پس اگر تا کنون آن را امتحان نکرده اید وقت آن رسیده که زمانی که با تهیه بلیط هواپیما کیش به اصفهان به این شهر سفر می کنید آن را امتحان کنید. همه آش فروشی های اصفهان و چند رستوران کوچک در میدان نقش جهان این حلیم خوش طمع را سرو می کنند.

کباب مشتی یا کباب زردک

یکی از کباب های ساده ولی بسیار خوش طعم این شهر کباب مشتی یا کباب زردک است که برای تهیه آن نیاز به مهارت خاصی ندارد که در روغن سرخ می‌شود این غذای سنتی دارای طعم ملسی است که معمولا با نان خورده می‌شود اصفهانی ها این غذا را با گوشت چرخ کرده، آرد نخودچی، شیره، زردک، ادویه های خوش عطر، پیاز و سرکه درست می‌کنند .

خورش ماست اصفهانی

اگر تنها هدف شما از خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان امتحان خورش ماست در یکی از رستوران های سنتی اصفهان نباشد، قطعا یکی از اهداف شما خواهد بود.
از پرطرفدارترین پیش غذاهای اصفهانی می‌توان به  خورش ماست اصفهان اشاره کنیم. این خورش با خورش های دیگر بسیار متفاوت است و دارای طعم خاصی است و همچنین ظاهری متفاوتی نیز دارند. برای تهیه این خورش خوشمزه می ‌توانید از ماست چکیده، مرغ، خلال پوست پرتقال، شکر، زرشک، نمک، زعفران، و مرغ استفاده کنید. این خورش خوشمزه دارای رنگ زرد است و طعم ترکیبی از شیرینی و ترشی دارد 

اشکنه از غذاهای سنتی اصفهان

از دیگر غذاهای قدیمی و سنتی شهر اصفهان می‌توان به اشکنه معروف آن اشاره کرد که چند سالی است که پای ثابت سفره‌های ایرانی نیز می‌ باشد. این غذا در برخی استان ها مثل استان اصفهان نیز پخته می‌شود و در تهیه آن می‌توان از پیاز، سيب زمینی، تخم مرغ، روغن، و شنبلیله خشک، استفاده کرد. این غذا یکی از مقوی ترین غذاها می ‌باشد و پخت آسان و راحتی دارد و مناسب برای روزهای سرد سال است. اگرچه کمتر این غذای خوشمزه را در رستوران های سنتی می یابید اما زمانی که با خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان به این شهر سفر می کنید می توانید از میزبان درخواست کنید درست کند. 

شله بریان با زیره

از غذاهای بسیار مقوی شهر اصفهان می‌توان  شله بریان با زیره را نام برد که بسیار لذیذ و خوشمزه است. این غذا دارای بافتی نرم و کوبیده است و یک طعم بسیار عالی و دوست داشتنی دارد. برای تهیه این غذا می ‌توانید از گوشت دنده گوسفند، پیاز، زردچوبه، نمک و فلفل ، برنج نیم دانه ، و زیره سیاه آسیاب شده استفاده کنید. 

آش شله قلمکار

از معروفترین و اصیل ترین غذاهای شهر اصفهان آش قلمکار  است  که در بیشتر شهرها نیز پخته می‌شود اما سرچشمه اصلی این آش از شهر اصفهان است. اگر زمانی با خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان به این شهر سفر کردید شله قلمار تقریبا در هر مغازه آش فروشی که تعدادشان در سطح شهر کم نیست صبح ها و عصرها سرو می شود.
مواد اصلی این غذا ماش و گوشت است که با برنج و سبزی ترکیب می‌شوند و یک آش بسیار خوشمزه را درست می ‌کنند. آش شله قلمکار در طباخی هایی که حلیم بادمجان را سرو می ‌کنند وجود دارد و به فروش می‌ رسد.

یخمه ترشیک

یکی دیگر از غذای سنتی و خوشمزه  اصفهان یخمه ترشیک است. این غذا  دارای خاصیت بسیار زیادی می‌باشد و برای کسانی که لاغر و ضعیف هستند بسیار عالی می‌باشد. برای تهیه این غذا باید از زردالو، آلو و به، گوشت گوسفند، برنج و شکر  استفاده نمود. یخمه ترش را می ‌توان با نان سنگگ سرو کرد.

کله جوش اصفهانی

کله جوش یکی از غذاهای سنتی شهر اصفهان می‌باشد که  بسیار سریع آماده می‌شود  این غذا را می‌توان از کشک، نعنا خشک، پیاز، گردو و نمک و فلفل استفاده کرد و این غذای بسیار لذیذ را آماده کرد. معمولا این غذا را با نان سنگک ترد سرو می کنند. برعکس یخمه ترشک، کله جوش را می توان در برخی رستوران های سنتی اصفهان من جمله رستوران نقش جهان یافت.

جمع بندی

با خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش به اصفهان از تخفیفات ویژه این پرواز بهره مند شده و سفری خاطره ساز برای خود و خانواده خریداری کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!