رزرو بهترین هتل ها برای اقامت در بمبئی قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی

بمبئی یکی از شهرهای پر جمعیت هند است و هر ساله مسافران زیادی با خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی به این شهر سفر می کنند. هتل های زیادی در این شهر وجود دارند. اگر قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی هتل مناسب خود را انتخاب کنید و با آگاهی کامل سفر کنید وقتتان برای یافتن هتل هدر نمی رود.
در اینجا قصد داریم برخی از بهترین هتل های بمبئی را به شما معرفی کنیم تا زمانی که با خرید  بلیط هواپیما تهران به بمبئی به این شهر سفر می کنید از اقامت خود لذت برده و از دیدنی ترین مکان های این شهر دیدن کنید.

 

رزرو بهترین هتل ها برای اقامت در بمبئی قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی

 

اقامت در هتل اوبروی بمبئی

هتل اوبری Oberoi در مرکز منطقه تجاری بمبئی، نزدیک به مناطق خرید و سرگرمی بمبئی جنوبی، اقامتی لوکس و راحت را با استخر روباز گرم، اسپا 24 ساعته، تناسب اندام و خدمات نگهبانی ارائه می دهد. 
همچنین این هتل دارای 5 گزینه غذا و نوشیدنی است که انواع غذاها را ارائه می دهد. وای فای رایگان در همه اتاق ها موجود است.

رزرو بهترین هتل ها برای اقامت در بمبئی قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی

اتاق‌های زیبای این هتل دارای کف‌های چوبی، پنجره‌های بزرگ با مناظر زیبا و حمام اختصاصی هستند که با یک صفحه شیشه‌ای با پرده‌های الکترونیکی از یکدیگر جدا شده‌اند. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون LCD، چای/ قهوه‌ساز و ایستگاه پایه آی‌پاد هستند.
گارسون های زن در این هتل برای آسایش مهمانان زنی که به تنهایی سفر می کنند وجود دارند. میهمانان می توانند از خرید در پاساژ لوکس خرده فروشی لذت ببرند. آبگرم اوبری انواع درمان ها را ارائه می دهد.
غذاهای اروپایی، آسیایی و هندی در منوی فنیکس Fenix در کنار غذاهای سنتی ژاپنی وجود دارد و غذاهای ایتالیایی سرو می‌کند، در حالی که می‌توانید غذاهای هندی را در ضیا میل کنید.
 ادو بار مشرف به دریای عرب است و یک گروه موسیقی زنده جاز را در خود جای داده است. لانج شامپاین Champagne Lounge مجموعه گسترده ای از شامپاین و چای را سرو می کند.
Oberoi Mumbai هتل اوبری بمبئی که در نقطه نریمان در انتهای مارین درایو قرار دارد، 24 کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی چاتراپاتی شیواجی بمبئی فاصله دارد. ایستگاه مرکزی راه آهن بمبئی 6 کیلومتر با شما فاصله دارد.
زوج‌ها به‌خصوص این هتل را دوست دارند - آن‌ها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز خوبی دادند.

دیدنی ترین امکان گردشگری در بمبئی

زمانی که با خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی به این شهر سفر می کنید، حتما از آکواریوم تاراپوروالا بمبئی دیدن کنید.

آکواریوم تاراپوروالا، بمبئی

رزرو بهترین هتل ها برای اقامت در بمبئی قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی

این مکان که به‌عنوان قدیمی‌ترین آکواریوم هند معرفی می‌شود، انواع ماهی‌های دریایی و آب شیرین از جمله ماهی‌های مرجانی جزایر لاکشادویپ را در خود جای داده است. 
همچنین دارای یک Oceanarium است که به شما حس قدم زدن در زیر دریا را با ماهی های عجیب و غریب بالای سرتان می دهد. بچه های شما می توانند برخی از ماهی ها و حیوانات آبزی را بدون آسیب رساندن به آنها در استخر لمس کنند. شما همچنین می توانید از دیدن یک نهنگ در آبگرم ماهی همراه با بچه های کوچک خود لذت ببرید
این آکواریوم ترکیبی عالی از آموزش و سرگرمی است و آن را به مکانی ایده آل برای بازدید با بچه ها تبدیل می کند.

اقامت در هتل تاج محل با خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی

رزرو بهترین هتل ها برای اقامت در بمبئی قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی

برج نمادین تاج محل بمبئی که در سال 1973 ساخته شد، با شکوه روبروی دروازه هند و مشرف به دریای عرب قرار دارد. این برج در تضاد هماهنگ با کاخ تاج محل با بالکن های قوسی و اتاق های تازه بازسازی شده قرار دارد. این هتل مجلل با مساحت 2.6 جریب، 10 رستوران و انواع درمان‌های سنتی هندی در اسپا جیوا دارد.
میهمانان از انتخاب گزینه‌های ناهار در  آن لذت می‌برند - Wasabi معروف توسط Morimoto غذاهای ژاپنی نوآورانه ارائه می‌دهد، و دیگر جاذبه‌های لذیذ شامل رستوران چینی Golden Dragon و Aquarius Lounge در کنار استخر است.
اتاق های این هتل با طراحی شیک، منظره شگفت انگیزی از دریا، شهر یا استخر را ارائه می دهند. هر اتاق دارای یک تلویزیون صفحه تخت 32 اینچی، یک مینی بار مجهز، وای فای رایگان و حمام مجلل است.
شما می‌توانید در سالن از درمان‌های دلپذیر لذت ببرید و در استخر محوطه‌سازی‌شده شیرجه بزنید یا از خریدهای مجلل در Dior، Louis Vuitton  یا Stephano Ricci لذت ببرید. خدمات قایق بادبانی با هزینه اضافی در دسترس است.
برج تاج محل در منطقه محبوب کولابا قرار دارد و تنها ۱۰ دقیقه پیاده تا گالری ملی هنر مدرن فاصله دارد. فرودگاه بین المللی بمبئی 25.7 کیلومتر با شما فاصله دارد.

باغ وحش Veermata Jijabai Bhosale، بمبئی

رزرو بهترین هتل ها برای اقامت در بمبئی قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی

بچه ها عاشق باغ وحش هستند! وقتی با خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی در بمبئی هستید، می‌توانید یک روز عالی را با بچه‌های خود در باغ‌وحش ویرماتا جیجابا بوحساله Veermata Jijaba Bhosale سپری کنید که حیوانات وحشی زیادی مانند فیل، شیر، ببر، میمون، کروکودیل و غیره را در خود جای داده است. 
این باغ وحش شامل چند پرنده رنگارنگ و تعدادی گونه کمیاب مانند کلاغ های آلبینو و فلامینگوها. یکی از جاذبه های برجسته این باغ وحش است که در مساحتی به وسعت 48 هکتار قرار دارد، محوطه پنگوئن آن است که در محیط و دمای عالی نگهداری می شود.

هتل سرزمین های تاج اندز Taj Lands End

قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی، اتاق خود را در هتل تاج لندز اِند رزرو کنید. اتاق های دونفره ای هتل مناسب زوجین است.
همچنین هتل فوق دارای امکاناتی مانند: شاتل فرودگاه است. ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی در دسترس است. در مرحله بعد می توانید آن را درخواست کنید. 
تاج لندز اند با چشم ‌اندازی مشرف به دریای عرب و پیوند دریایی بندر ورلی، و در فاصله 200 متری از ساحل، دارای خدمات آبگرم سنتی هندی برنده جوایز، یک استخر روباز و 5 غذاخوری است. 
تاج لندز اند 6 کیلومتر تا پارک شیواجی و 8.3 کیلومتر تا مجتمع Bandra Kurla فاصله دارد. از ساحل جوهو 7.3 کیلومتر فاصله دارد و با فرودگاه بین المللی بمبئی 10.2 کیلومتر فاصله دارد. اقامت در این هتل دسترسی آسان به مکان های تجاری و تفریحی شهر را فراهم می کند.
برای اوقات فراغت، تاج لندز اند یک باشگاه سلامت کاملا مجهز و یک سالن مدرن دارد. از طرف دیگر، مهمانان همچنین می‌توانند ترکیبی زیبا از ماساژهای جوان‌کننده و درمان‌های خاص که ریشه در آروماتراپی هندی در اسپای مشهور جیوا دارد، لذت ببرند. بازدید از اتاق های سونا و جلسات یوگا این تجربه را تحسین می کند.
اتاق‌های بزرگ تاج لندز اند با وسایل چوبی کلاسیک و ملافه‌های زیبا، حمام‌های مرمرین و تلویزیون صفحه ‌تخت را ارائه می‌دهند و فضای کار و مبل وسیعی دارند.
کارشناسان غذا از سرتا سر جهان برای صرف غذا به مجموعه رستوران‌های خوشمزه در تاج لندز اند، خواه خلاقیت‌های خاص اپیکوری در خلیج ماسالا، کوکتل‌های ماهرانه طراحی‌شده همراه با سوشی و بشقاب‌های کوچک در House of Nomad یا طعم‌های سیچوان و اصیل، غذاهای کانتونی در مینگ یانگ سفر می کنند
رستوران پرطرفدار ویستا که همه روزه غذاخوری دارد، ترکیبی از طعم‌ها از سراسر جهان و روزهای یکشنبه یک صبحانه لذیذ را سرو می‌کند.

رزرو بهترین هتل ها برای اقامت در بمبئی قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی

در قلب تاج لندز اند، آتریوم لانژ مجموعه‌ای عالی از قهوه‌ها و چای‌ها را در طول روز سرو می‌کند و در عین حال بدون زحمت تا عصر به یک بار شیک تبدیل می‌شود و میزبان مشاغل غیررسمی و همچنین جلسات اجتماعی با همتایان ایرانی است. بار Tropics فقط برای مهمانان مقیم باز است و بعدازظهرهای تابستانی را در کنار استخر ارائه می دهد که یادآور بهشت جزیره سرسبز است.

رزرو اتاق در هتل سنت رجیس (St. Regis Mumbai) بمبئی با خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی

رزرو بهترین هتل ها برای اقامت در بمبئی قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی

هتل سنت رجیس با اقامتگاه‌های شیک و مجلل، در منطقه تفریحی و تجاری برتر شهر Lower Parel واقع شده است و به خاطر حس منحصر به فرد تجمل‌گرایی خود مشهور است. وای فای رایگان در دسترس است.
زمانی که با خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی به مرکز خرید پالادیوم در مجاورت هتل بروید. 
اینجا انواع اقلام لوکس را برای تجربه خریدی عالی ارائه می دهد. مجتمع Bandra Kurla در 12 کیلومتری و بورس اوراق بهادار بمبئی و نقطه نریمان در 11 کیلومتری این ملک قرار دارند. فرودگاه بین المللی بمبئی 40 دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد.
در حین اقامت، مهمانان از خدمات باتلر 24 ساعته سنت رجیس و غذاهای متنوع لذت می برند. مهمانان در Seven Kitchens می توانند غذاهای ایتالیایی، شرقی، هندی، ژاپنی و مدیترانه ای را از ایستگاه های مختلف آشپزی زنده میل کنند.. اتاق صاحب با الهام از انحطاط مجلل و قدیمی دوران استعمار، دارای غذاهای لذیذ و طعم قوی هندی است. مکونگ که جایزه بهترین رستوران آسیایی شهر را دریافت کرده است، شما را به سفری آشپزی در مناطق یونان و سیچوان در چین و از طریق تایلند و ویتنام می برد.
Yuuka (یوکا) یک رستوران برنده جایزه است که مشرف به دریای عرب است و هنر ژاپنی را در بشقاب سرو می کند. اتاق نشیمن فرهنگ قدیمی چای بعد از ظهر را با امضای مراسم چای سنت رجیس جشن می گیرد. این ملک هر چهارشنبه و جمعه ساعت 18:00 شامپاین را در اتاق پذیرایی جشن می گیرد.

بازدید از اسماش جونیور، بمبئی با تهیه بلیط هواپیما تهران به بمبئی

رزرو بهترین هتل ها برای اقامت در بمبئی قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی

زمانی که بمبئی می روید بازدید از اسمش جونیور فراموش نشود. Smaaash Junior مکان مناسبی برای آنهاست. این یک منطقه سرگرمی عالی برای کودکان شما است تا روزی شاد داشته باشند.
سرسره لوله‌ای، تیراندازی کانن، تونل توری، پل پرشده، درخت نخل چرخان و غیره از جمله سرسره‌ها و چرخ و فلک های محبوب در میان بچه‌ها هستند. همچنین برای آنها، برخی غذاها و دسرهای انگشتی در فودکورت آنها موجود است.

بازدید از اسل ورلد Essel World بمبئی با خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی

رزرو بهترین هتل ها برای اقامت در بمبئی قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی

اگر زمانی که به بمبئی می روید، به دنبال ماجراجویی و هیجان در قلب بمبئی شلوغ هستید، شما می توانید به EsselWorld بروید تا با تمام خانواده خوش بگذرانید.
مجموعه گسترده ای از سواری های پر جنب و جوش و هیجان انگیز در این شهربازی معروف در انتظار شماست تا هنگام تیراندازی در هوا یا فرو رفتن در آب سرد، آدرنالینی را که می خواهید به شما بدهد. 
ترن هوایی، سواری های مناسب برای کودکان، چالش ها، و زمین بازی شاد، اسب ورلد را به پکیج کامل تبدیل کرده است. این یک مقصد اتفاقی برای عکاسی عروسی و رویدادها نیز هست. 

اقامت در هتل گرند حیات با خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی

رزرو بهترین هتل ها برای اقامت در بمبئی قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی

Grand Hyatt Mumbai در میان 10 جریب فضای سبز گسترده، در قلب شهر واقع شده است. مجموعه سبک زندگی چندبعدی هتل میزبان تجربه‌های غذاخوری برنده جوایز، امکانات رفاهی و تفریحی مجهز و اتاق‌ها و آپارتمان‌های زیبایی است. این هتل دارای دو استخر روباز است که با صندلی های آفتابگیر و درختان نخل احاطه شده اند.
اتاق‌های گرند حیات دارای دکوراسیون مدرن و پنجره‌هایی از کف تا سقف با چشم‌انداز حیاط یا شهر هستند. برخی از اتاق ها دارای بالکن هستند. 
از آنجایی که فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی تنها 10 کیلومتر و مجتمع Bandra Kurla 8 دقیقه با ماشین فاصله دارد. این هتل مکان مناسبی برای اقامت است.
شما می توانید هریک از اتاق های این هتل را پیش از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی رزرو کنید. این هتل همچنین خدمات گسترده ای را ارائه می دهد که شامل کارکنان چند زبانه و نگهداری از کودکان و غیره است. 
علاقه‌مندان به هنر می‌توانند از بهترین مجموعه‌های هنری تولید شده توسط هنرمندان هندی که در همه مکان‌های عمومی هتل به نمایش گذاشته شده‌اند، لذت ببرند.

انتخاب هتل ماریوت بمبئی جوها JW Marriott Mumbai Juhu با خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی

هتل ماریوت بمبئی واقع در امتداد ساحل جوهو، دارای 3 استخر روباز، اسپای کوان برنده جایزه و 6 گزینه غذاخوری از جمله نانوایی است.

رزرو بهترین هتل ها برای اقامت در بمبئی قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی

با خدمات در سطح جهانی در هتل ماریوت جوهو ، خدمات درمانی مشهور را دریافت کنید.
این ملک 3 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد، پس علاوه بر اقامت زمانی که با خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی به این شهر می رود در ساحل قدم بزنید و آرامش را تجربه کنید.
واقع در امتداد ساحل جوهو، این هتل دارای 3 استخر روباز، اسپای کوان برنده جایزه و 6 گزینه غذاخوری از جمله نانوایی است. اتاق‌های هتل مجلل هستند و مناظری خیره‌کننده از دریای عرب را ارائه می‌دهند.
اتاق‌های مرمت‌شده در هتل 5 ستاره ماریوت بمبئی دارای ملحفه‌ها و مبلمان عالی با منوی خاص هستند. آنها دارای تلویزیون کابلی و ماهواره ای هستند.
کافه لوتوس مشرف به حوض پر شکوفه نیلوفر آبی و دریای عرب یک رستوران غذاخوری 24 ساعته است که انواع غذاهای لذیذ هندی و بین‌المللی را همراه با بوفه‌ای مجلل ارائه می‌دهد. پس توصیه می شود حتما غذاهای این رستوران را امتحان کنید.
 میهمانان می توانند از مجموعه ای از نان های خانگی تازه پخته شده عجیب و غریب، ساندویچ ها، کیک ها، شیرینی ها، غذاهای مجلل صبحانه و خوراکی هایی از سراسر جهان در شرکت Bambay Baking لذت ببرند. Dashanzi غذاهای آسیایی و کوکتل‌های منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد، در حالی که Saffron رستوران هندی خوشمزه‌ای است که در دستور العمل‌های سنتی سلطنتی تخصص دارد. 

سالن و بار لابی رو به دریا

میهمانان می توانند از کلاس های تناسب اندام رایگان لذت ببرند یا از ماساژهای دلپذیر و درمان های بدن در اسپا لذت ببرند. استخر آب نمک نیز ارائه می شود.
هتل ماریوت در چند قدمی ساحل جوهو و انواع غذاخوری‌ها و مراکز خرید محبوب قرار دارد. این هتل دسترسی آسان به منطقه تجاری را فراهم می کند و تقریباً 4.8 کیلومتر با فرودگاه چاتراپاتی شیواجی فاصله دارد.

جمع بندی

قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی هتل دلخواه خود را در این شهر بی نظیر انتخاب کنید و از دیدن امکان تفریحی این شهر لذت ببرید. بای بای تخفیفات ویژه ای را در سفر به بمبئی به شما ارائه می دهد. پس با ما باشید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!