آشنایی با هتل های کوالالامپور پیش از خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور

از آنجایی که کوالالامپور یک مرکز تجاری و گردشگری است، اکثر مسافران ایرانی مایلند قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور بدانند که کدام هتل برای اقامت آنها مناسب است.

آشنایی با هتل های کوالالامپور پیش از خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور

به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر مالزی، کوالالامپور، یا به قول دیگران KL، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. ترکیبی از همه چیز از آسمان خراش های غول پیکر گرفته تا جاذبه های طبیعی تا خانه های جذاب، به ویژه در بهترین مناطق برای اقامتی در کوالالامپور وجود دارد. مناطق متعددی در اطراف این شهر وجود دارد، اما مثلث طلایی همچنان مرکز اصلی ملاقات گردشگران و مردم محلی است.
مثلث طلایی دارای نقاط اصلی در شهر است، از جمله محله چینی ها و بوکیت بینتانگ. کوالالامپور در سرتاسر آسیا و سایر نقاط جهان به دلیل مکان‌های دیدنی‌اش مانند بازار دستفروشی خیابان پتالینگ و غارهای باتو با قدمت تقریباً 500 ساله شناخته شده است. KL همچنین خانه بلندترین آسمان خراش های دوقلوی جهان به نام پتروناس است.
اگر تا به حال فکر کرده اید که نام این شهر به چه معناست، ترکیبی از دو کلمه مالایی Kuala (گلی) و Lumpur (تلاقی) است. نام آن به دلیل موقعیتی است که در آن بین رودخانه های گمبک و کلنگ قرار گرفته است.
کوالالامپور یک مقصد گردشگری مورد علاقه به خصوص برای کسانی است که می خواهند از مراکز خرید بزرگ این شهر دیدن کنند. انتخاب یک مکان مناسب برای اقامت قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور به شما کمک می کند از در رفتن وقت جلوگیری کرده و زمان بیشتری را صرف خرید کنید.
 Suria KLCC و Pavilion KL از جمله برترین سایت های خرید برای خریدارانی هستند که به دنبال مارک های محبوب از سراسر جهان هستند.
این شهر همچنین دارای کافه‌ها، رستوران‌ها و مکان‌های دیگری است که می‌توانید از غذاهای محلی و خارجی لذت ببرید. پارک های سرسبز و همچنین بناهای تاریخی با اهمیت تاریخی و بازارهای شلوغی در این شهر وجود دارد. همچنین جایی است که پادشاه مالزی با مجموعه کاخ خود که 13 جریب زمین را پوشش می دهد، اقامت می کند.

آشنایی با بهترین مناطق برای اقامت قبل از تهیه خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور

محله های عالی در کوالالامپور برای کوله گردها و گردشگرانی که می خواهند یک شب یا حتی بیشتر در شهر بمانند وجود دارد. همچنین مکان های متعددی را پیدا خواهید کرد که مهاجران در آن زندگی می کنند.
اگر در آن منطقه هستید، دانستن بهترین مکان ها برای اقامت در کوالالامپور مفید است. در اینجا لیستی وجود دارد که شما را در مورد محله های برتر در KL برای بازدیدتان راهنمایی می کند:

1. KLCC (مرکز شهر کوالالامپور)

کاملاً واضح است که KLCC مرکز شهر است و یک منطقه تجاری و سرگرمی مهم است که در آن می توانید مکان های دیدنی متعددی را که در سراسر مالزی شناخته شده اند، بیابید.
مرکز شهر کوالالامپور جاذبه های متنوعی برای پیر و جوان دارد. اگر به خصوص هنر و فرهنگ را دوست دارید، KLCC باید یکی از مناطق کوالالامپور در بالای لیست شما باشد. در ضمن، اگر دوست دارید به خرید بروید یا به سادگی می خواهید سرگرم شوید، این محله نیز چیزهای زیادی برای شما دارد.
ممکن است KLCC به عنوان مرکز تجاری مالزی شناخته شود، اما گالری های هنری و موزه های وسیعی نیز دارد. یکی از جاذبه های مورد علاقه اینجا برای بازدید هنگام خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور برج های دوقلوی پتروناس است. با این حال، اگر در سراسر منطقه قدم بزنید، بسیاری از نقاط مهم را پیدا خواهید کرد.
اینجا مکان خوبی برای کسانی است که می خواهند به خرید و ناهار خوری بروند، اما برای کسانی که مایل به پیاده روی خوش منظره هستند نیز مناسب است. 
شب ها این محله با اتفاقات هیجان انگیز و شب زنده داری پرهیاهو ادامه دارد. مهم نیست اهل کجا هستید، به لطف اتوبوس ها و وسایل حمل و نقل عمومی که به راحتی در دسترس هستند، به راحتی می توانید به KLCC وارد و خارج شوید.
در حالی که به دنبال مکانی برای اقامت در کوالالامپور هستید، KLCC گزینه خوبی است، به خصوص اگر بودجه کافی دارید. بسیاری از هتل های اینجا گران هستند و اکثر آنها از هتل های زنجیره ای برتر هستند.
به غیر از هتل های مجلل، مسافرخانه های ارزان قیمت و دیگر انواع اقامتگاه را نیز خواهید یافت. این محله انتخاب‌های زیادی را ارائه می‌کند، که آن را به یک توقف عالی برای بازدید کنندگانی که برای اولین بار از آن بازدید می‌کنند و بودجه‌شان هم کم است، تبدیل می‌کند.

رزرو هتل در KLCC با خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور

2. بوکیت بینتانگ

یکی دیگر از مناطق شناخته شده در کوالالامپور، بوکیت بینتانگ یا Bintang Walk است. نام آن در زبان انگلیسی به معنای تپه ستاره است. در حالی که KLCC دارای سایت های خرید و نقاط سرگرمی است، مردم به این دو دلیل  مد روز بودن و برآورده کردن هر سلیقه ای از Bukit Bintang بازدید می کنند. 
با قدم زدن در اطراف، هتل های پنج ستاره، کلوپ های شبانه شلوغ، و رستوران های زیادی را خواهید دید. البته، مناطق خرید هم در اینجا، از جمله فروشگاه های لوکس از سراسر جهان وجود دارد. 
جدای از مراکز خرید، بوکیت بینتانگ دارای برخی از مکان‌های دیدنی نمادین، به‌ ویژه Pavilion KL است. همچنین خانه ساختمان‌های پر زرق و برق، صحنه‌های موسیقی زنده، و بارهای روی پشت‌بام است.
این محله در یک مکان مرکزی در شهر قرار دارد و آن را به مقصدی بی دردسر برای کسانی که می خواهند از این مکان دیدن کنند تبدیل کرده است. شما می توانید از طریق مونوریل، اتوبوس و تاکسی نیز به آن دسترسی داشته باشید. اگر به دنبال اقامت در کوالالامپور هستید و می‌خواهید در مرکز شهر با سایت‌های خرید اطرافتان باشید، Bukit Bintang یک گزینه بسیار خوب است.
از آنجایی که مکان مهمی در KL است، تقریباً هر نوع اقامتی را می توانید در اینجا پیدا کنید. چه بودجه داشته باشید و چه به دنبال تخت خواب های مقرون به صرفه تر باشید، این محله همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. 
برخی از گزینه ها عبارتند از پارکرویال و هتل برجایا تایمز اسکوئر.
آپارتمان هایی وجود دارد که می توانید آنها را نیز اجاره کنید. آنها یک انتخاب محبوب هستند، به ویژه برای خانواده ها یا کسانی که در KL با گروه زیادی از مردم هستند. شاید بزرگترین شکایت از اقامت در این قسمت از شهر این باشد که ترافیک غیرقابل تحمل است.

 

آشنایی با هتل های کوالالامپور پیش از خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور

 

جستجوی هتل BUKIT BINTANG پیش از خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور

3. محله چینی/خیابان پتالینگ

زمانی که معدنچیان چینی در دهه 1850 کوالالامپور را پیدا کردند، گفته می شد که معدنچیان چینی بنیانگذاران کوالالامپور بودند. امروزه بیشتر جمعیت در KL و همچنین در مالزی را چینی‌های مالزیایی تشکیل می‌دهند. شما این افراد را در خیابان پتالینگ، به ویژه محله چینی ها خواهید دید.
اگر می خواهید فرهنگ چینی را در شهر تجربه کنید، هیچ مکانی بهتر از محله چینی ها برای انجام آن وجود ندارد. خود این خیابان کمی بزرگ است، اما مطمئناً بازار روزانه ای را خواهید یافت که در سراسر آسیا محبوب است. این بازار جایی است که می توانید لباس، سی دی، عطر و حتی گوشی های هوشمند بخرید. اما مراقب باشید زیرا برخی از آنها اصالت مشکوک دارند.
علاوه بر این، برخورد با برخی از فروشندگان بسیار دشوار است، اما می توان گفت که آنها کالاهای بسیار ارزانی را می فروشند. اگر می خواهید چانه زنی با فروشندگان چینی را تجربه کنید یا فقط می خواهید چیزهای بسیار مقرون به صرفه ای را بخرید که در هیچ کجا پیدا نمی کنید، به محله چینی ها بروید.
به غیر از غرفه ها، مغازه هایی هم هست که از دوران قبل از جنگ وجود داشته اند. همچنین، دستفروشانی در سراسر منطقه وجود دارند که از جاهای دیگر، از جمله بنگلادش و هند آمده اند. اگر با خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور بیشتر به سوغاتی هایی علاقه دارید که دوست دارید با خود به خانه ببرید، بهترین مکان برای یافتن آن ها پاسار سنی است.
محله چینی ها بهشت شکارچیان در این شهر است. اگر به دنبال گزینه‌های ارزان‌تری برای اقامت هستید، اینجا مکانی برای اقامت در کوالالامپور است. مسافرخانه های زیادی با قیمت مناسب در این منطقه خواهید دید، همراه با اتاق های مقرون به صرفه. هتل های لوکسی نیز ، از جمله مهمانخانه The Majestic و The Explorers وجود دارند که کمی ارزان است.
اکثر مردم ترجیح می دهند هنگام خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور در این منطقه بمانند زیرا می خواهند نزدیک قطار LRT باشند. همچنین اینجا برای کسانی که بودجه کمی دارند توصیه می شود. با این حال، اگر به دنبال یک زندگی شبانه پرانرژی هستید، ممکن است بخواهید دنبال جای دیگری بگردید. همچنین، ترافیک میتواند به شدت سنگین باشد و خیابان ها به تمیزی مکان های دیگر شهر نیستند.

جستجوی هتل در CHINATOWN با خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور

4. هتل KL Sentral

این هتل در حدود 1.2 مایل از KLCC یا مرکز شهر کوالالامپورفاصله دارد. KL Sentral با افتخار در میان خیابان‌های شلوغ و مردم محلی سرزنده ایستاده است. این محله همه چیز را گرد هم آورده است، از رستوران های محلی تا بین المللی و لوکس تا هتل های ارزان قیمت. گزینه های متنوعی برای گردشگران، و مسافرانی است که فرزندان خود را به همراه آورده اند و حتی زوج هایی که در ماه عسل هستند، دارد.
KL Sentral به عنوان مرکز حمل و نقل در شهر در نظر گرفته می شود و امکان دسترسی به بزرگترین حمل و نقل ریلی در کشور را فراهم می کند. این قسمت از کوالالامپور اغلب با Brickfields گره خورده است، زیرا فقط در چند قدمی منطقه ذکر شده قرار دارد.
اگر با خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور، قصد اقامت در کوالالامپور در این قسمت از شهر را دارید، گزینه های زیادی را خواهید دید. این انتخاب‌ها این منطقه را کاملاً مسافر پسند می‌کند، زیرا هم برای کسانی که بودجه کمی دارند و هم برای کسانی که می‌خواهند KL را تجربه کنند.
مجموعه جالبی از هتل های مجلل با نام های بین المللی به همراه گزینه های کوچکتر و مقرون به صرفه را خواهید دید. KL Sentral اغلب یک انتخاب برتر برای کسانی است که آماده کاوش در شهر هستند بدون اینکه نگران برنامه مالی خود باشند.
 از آنجایی که یک مرکز حمل و نقل است، هیچ مشکلی برای دسترسی به حمل و نقل عمومی در این منطقه نخواهید داشت.
اگر هدف شما اقامت در کوالالامپور است، یعنی در داخل شهر و نه هتل فرودگاه، باید KL Sentral را به عنوان یکی از گزینه های برتر خود اضافه کنید. اگرچه اینجا ممکن است کمی شلوغ باشد، به خصوص به این دلیل که بسیاری از مردم زمانی که در شهر و اطراف آن کسب و کار دارند، این مکان را انتخاب می کنند.
برخی از انتخاب‌های هتل عبارتند از Hilton KL و Le Meridien. هتل‌های St. Regis و The Majestic گزینه‌های لوکس خوبی هستند، اما کسانی که می‌خواهند اقامتگاهی مقرون به صرفه داشته باشند، می‌توانند به دنبال مسافرخانه‌های توریستی بگردید.
از آنجایی که مراکز خرید معمولاً در زمان ناهار مملو از جمعیت هستند، انتخاب رستورانی که یک غذاخوری مخصوص به خود را داشته باشد، مفید است.

یافتن پیشنهادهای هتل در KL SENTRAL قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور

5. میدان های آجری (هند کوچک)

کوالالامپور واقعاً فرهنگی غنی است. اگر می خواهید از مکانی در شهر دیدن کنید که طعم فرهنگ رنگارنگ هند را به شما می دهد، Brickfields بهترین مقصد است. این نام به درستی هند کوچک است زیرا عمدتاً محلی است که جمعیت هندی در شهر زندگی و کار می کنند. با این حال، به طور موثر KL مدرن و قدیمی را ترکیب می کند.
با قدم زدن در خیابان های این محله، بلافاصله بوی تند ادویه های هندی را خواهید شناخت. اگر به دنبال غذاهای هندی در این منطقه هستید، ناامید نخواهید شد. غرفه ها و رستوران های کوچکی در این مکان خاص قرار دارند. آنها بیشتر غذاهای هندی و البته غذاهای محلی مالزیایی را ارائه می دهند.
برای هندی‌ها، مغازه‌هایی در این منطقه وجود دارد که می‌توانید اقلام مختلفی را در آن‌ها پیدا کنید. اکثر محصولات و غذاخوری های اینجا کاملاً ارزان هستند. بنابراین، می‌توانید انتظار داشته باشید که گزینه‌های اقامتی نیز مقرون به صرفه باشند، اگرچه تنوع آنها نسبت به محله چینی‌ها بیشتر است.
Brickfields فقط چند دقیقه با KL Sentral فاصله دارد.. قیمت‌های هتل در این مکان متنوع است، بنابراین می‌توانید با توجه به بودجه خود در هنگام بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور، بهترین را انتخاب کنید.
مهم است که ترافیک اینجا را پیش بینی کنید، به خصوص در ساعات اوج مصرف. در حالی که حمل و نقل مشکلی ندارد، رسیدن به مقصد می تواند دردسرساز باشد.
همچنین مراکز خریدی در KL Sentral وجود دارد که می توانید تنها در فاصله چند دقیقه از هند کوچک به آنها دسترسی داشته باشید. با این حال، معمولاً در ساعات ناهار پر از جمعیت هستند. اگر می‌خواهید در کوالالامپور، به‌ویژه در بریکفیلدز بمانید، برخی از پیشنهادها عبارتند از هاستل Flip Bunc و نمای تابستانی هتل.

جمع بندی

در این مقاله بهترین گزینه های اقامتی در کوالالامپور مالزی را به شما معرفی نمودیم، بااین حال به خاطر داشته باشید که اینها تنها گزینه های موجود نیستند. برای آشنایی با امکان گردشگری کوالالامپور می توانید مقاله مربوطه در مورد برترین نقاط گردشگری این شهر را بخوانید.
با خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور تجربه ای متفاوت از همه سفرهای خارجی که تاکنون داشته اید برای خود بسازید. 
با بازدید از سایت بای بای آخرین اطلاعات مربوط به زمان پرواز و قیمت بلیط را دریافت کنید.

https://thenomadvisor.com/where-to-stay-in-kuala-lumpur/

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!