خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت و بازدید از جاذبه های دیدنی کویت

نگرانی در مورد محل اقامت در کشوری که برای اولین بار سفر می کنید مانند کویت هنگام خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت طبیعی است.
کویت کشوری در آسیای خاورمیانه که به خاطر تپه های شنی داغ و منظره شهری خیره کننده مشهور است. کویت یک کشور عربی است که در حاشیه خلیج فارس واقع شده است. این گوهر عربی آمیزه ای از لیبرالیسم غربی و فرهنگ سنتی اسلامی است.
وقتی به دنبال محل اقامت در شهر کویت در Booking.com بودم، درباره هتل سوئیت هوم مطلع شدم. با توجه به اینکه کویت کشور گرانی است، جای تعجب نیست که یک شب اقامت در هتل ممکن است برای شما خیلی گران تمام شود.
تا انتهای این مقاله با ما باشید تا برخی از بهترین هتل های کویت را همراه با جاذبه های گردشگری موجود در اطراف آن به شما معرفی کنیم.

 

خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت و بازدید از جاذبه های دیدنی کویت

 

رزرو اتاق در بهترین هتل های کویتی با خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت

برخی از اماکن اقامتی کویت عبارتند از:

سوئیت هوم

محل اقامت در شهر کویت: هتل سوئیت هوم ، واقع در منطقه بنید الگار، پنج دقیقه با ساحل کورنیش و ده دقیقه پیاده روی تا برج های کویت، گزینه مقرون به صرفه تری است. این در واقع یک هتل سه ستاره بسیار مناسب است و کارکنان آن بسیار دلپذیر و مفید هستند، اگرچه برخی از آنها بهتر می توانند انگلیسی صحبت کنند. تخت با لحاف پر و بالش بسیار راحت در اتاق های این هتل موجود است.
وقتی صحبت از تمیزی به میان می‌آید، آن‌ها از خود برتر هستند، هتل سوئیت هوم کاملاً بی‌نقص است - و به خاطر داشته باشید که در مورد تمیزی اتاق هتل بسیار حساس هستند! هیچ الکلی در مینی بار وجود ندارد که بسته بندی نشده باشد، بنابراین جایی برای نگهداری هر غذایی که در مغازه های کوچک اطراف خریداری می کنید وجود دارد. برای کسانی که با چمدان های زیاد سفر می کنند، یک کمد لباس بزرگ با فضای ذخیره سازی کافی و یک گاوصندوق وجود دارد. این هتل یک رستوران نیز دارد و برخی از نرخ ها شامل صبحانه می شود.
این هتل همچنین دارای سونا و استخر - که من شخصاً از آنها استفاده نکردم - و وای فای (بسیار) سریع رایگان دارد. همانطور که توضیح دادم، قیمت اتاق ها برای استانداردهای کویت بسیار مقرون به صرفه است - حدود KWD23 (53 پوند، 81 دلار، 61 یورو) در هر شب، بدون صبحانه. اگر برای بازدید از کویت با خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت نیاز به درخواست ویزا دارید، این هتل کمکی ارائه نمی دهد. این کار فقط توسط هتل های چهار یا پنج ستاره انجام می شود.

چرا هتل سوئیت هوم را انتخاب کنیم؟

-    موقعیت عالی، نزدیک ساحل و برج های کویت
-    وای فای رایگان (با سرعت بسیار بالا).
-    تخت و روتختی بسیار راحت
-    استاندارد بالای تمیزی
-     ارزش عالی برای پول
 آدرس: بنائد الگار، پشت سفیر – بلوک 2 – خیابان 77، ناحیه شهر کویت، 32056

بازدید از موزه هنرهای اسلامی طارق رجب با خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت

موزه طارق رجب یک موزه عالی اسلامی است. طارق رجب، مؤسس این موزه، ملقب به پدر موزه ها، مشتاق بود که این موزه شامل همه چیز مربوط به تمدن اسلامی از آغاز آن، و هنر اسلامی با تمام جزئیات شگفت انگیز آن باشد. نسخ خطی باستانی و کمیاب از ادوار مختلف و همچنین تعدادی آلات موسیقی باستانی، سفال و مقداری کلکسیون طلا و نقره، همگی با توضیح کامل هر مرحله تاریخی که این آثار به آن تعلق دارند، همراه بود و به این ترتیب موزه طارق رجب تبدیل به یک موزه شد. مقصدی برای محققان در خاستگاه هنر اصیل عرب، چه عرب و چه خارجی

هتل مون پیک کوین البیدا (MOEVENPICK HOTEL KUWAIT AL BIDAA) در سلمیه، کویت

شما می توانید با چند کلیک این هتل سبک کلاسیک را قلبل از خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت رزرو کنید.

خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت و بازدید از جاذبه های دیدنی کویت

هتل مون پیک کویت البیدا، تنها استراحتگاه تجاری 5 ستاره کویت با امکانات طولانی مدت است. این هتل در خط ساحلی در سلمیه قرار دارد و تنها 15 دقیقه از فرودگاه بین المللی کویت و شهر کویت و 10 دقیقه با نمایشگاه کویت فاصله دارد.
هتل مون پیک کویت البیدا دارای مجموعه ای از اتاق های لوکس، سوپریور و استاندارد و همچنین دارای سوئیت های 2 خوابه بزرگ، سوئیت های 3 خوابه سفارتی و ویلاهای 4 خوابه است.
اکثر 306 اتاق و سوئیت بزرگ و مدرن به ویژه مجهز به آشپزخانه کوچک با مایکروویو و یخچال هستند. این هتل اتاق های غیرسیگاری و همچنین اتاق هایی با درهای ویژه را ارائه می دهد. اینترنت پرسرعت در تمامی اتاق ها و سوئیت ها موجود است. همه اتاق ها دارای بالکن هستند و منظره ای رمانتیک از استخر باغ و یا خیره کننده ترین منظره دریا دارند.
تمامی اتاق ها و سوئیت ها، از جمله ویلاها، با سلیقه طراحی و به سبک مدرن ساردینیا مبله شده اند و دارای تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی خود کنترل، تلویزیون کابلی، قهوه ساز و چای ساز یا آشپزخانه کوچک، سشوار، یخچال کوچک، گاوصندوق الکترونیکی هستند. و اینترنت پرسرعت بی سیم عمومی LAN در تمام فضاهای عمومی ملک از جمله منطقه ساحلی موجود است.

دیدن مرکز فرهنگی شیخ جابر آل احمد با تهیه بلیط هواپیما اصفهان به کویت

مرکز فرهنگی شیخ جابر آل احمد یا آنچه به خانه اپرای کویت معروف است در خیابان خلیج عرب قرار دارد و ساختمان های آن به شکل گروهی از جواهرات طراحی شده است. سالن هایی برای برگزاری نمایشگاه ها و همایش ها به سبک اسلامی طراحی شده و این مرکز شاهد برگزاری کنسرت ها، آواز و نمایش های متعدد و همچنین رویدادهای فرهنگی است.

مرکز خرید 360

360 مال یکی از معروف ترین مراکز خرید کویت است و شهرت بین المللی دارد، زیرا در مسابقه سالانه مجله RLI برنده جایزه بهترین مرکز خرید جهان در سال 2011 شد. علاوه بر مال‌های بین‌المللی، 15 سالن سینما، سالن ویژه افراد VIP، رستوران‌های مختلف، فست فود، سرویس‌های بهداشتی و کافه‌ها وجود دارد و مکان‌های تفریحی و سرگرمی برای پیر و جوان را نیز در بر می‌گیرد.

اقامت در هتل و برج های شرایتون کویت با خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت

هتل و برج‌های شرایتون کویت که در وسط منطقه تجاری شلوغ شهر کویت قرار دارد، تنها چند دقیقه با سواحل مسحورکننده عربستان، مقاصد برتر مانند برج آزادی و بازار قدیمی، و مناطق خرید برتر فاصله دارد.

خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت و بازدید از جاذبه های دیدنی کویت

این هتل با امکاناتی از باشگاه سلامت و استخر روباز گرفته تا سالن های رقص باشکوه، محیطی فراموش نشدنی را فراهم می کند رستوران‌های مشهور جهانی Riccardo، Al Hambra و غیره، و سالن چای اصیل آن تجربه‌ای لذت بخش را کامل می‌کنند.
با ورود به لابی باشکوه مرمرین این هتل، مهمانان فضای افسونگری را تجربه می کنند که در سراسر 300 اتاق و سوئیت مهمان، که دارای عتیقه جات گرانبها و فن آوری معاصر، ترکیبی از راحتی با حداکثر دیدنی های مجلل هستند، را تجربه می کنند.

شهر سرگرمی – کویت

این یکی از مهمترین پروژه های سرگرمی در کل خاورمیانه است و در منطقه هاوالی واقع شده است. این شهر تفریحی به چهار بخش به نمایندگی از منطقه عربی، بین المللی، جهان آینده و پارک منطقه ای برای تکمیل عناصر گردشگری تقسیم شده است.
بخش عربی دارای ویژگی های عربی مانند سوارکاری و مسافران، جغد معروف در منطقه خلیج فارس و بازی های بسیاری برای سنین مختلف است. بخش بین الملل دارای شخصیت تمام قاره های جهان مانند شخصیت آفریقایی، استرالیایی، آمریکایی، آسیایی و اروپایی است.
بخش آینده آن نشان دهنده بازی های الکترونیکی و بازی های فضایی است. پارک منطقه ای در اینجا دارای تمام خدماتی است که به بازدیدکنندگان ارائه می دهد، مانند فضای سبز، کافه ها، رستوران ها، خانه های استراحت و انبوهی از بازی های خیره کننده دیگر برای پیر و جوان.

بازدید از مرکز خرید حیات ریجنسی الکویت HYATT REGENCY AL KOUT در فاهیل، کویت

خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت و بازدید از جاذبه های دیدنی کویت

مرکز خرید الحیات ریجنسی الکویت Hyatt Regency Al Kout دارای مناظر فوق‌العاده‌ای از دریای عرب است، در حالی که در میان منطقه پررونق نفت و گاز کویت واقع شده است. 10 دقیقه پر انرژی در کنار ساحل قدم بزنید، و در کنار استخر روی پشت بام استراحت کنید یا از این فرصت استفاده کنید تا جدیدترین و شیک ترین مقصد خرده فروشی و سرگرمی ساحلی کویت را کشف کنید.
این هتل دارای 200 اتاق مدرن است که شامل 39 سوئیت جونیور، 81 سوئیت Regency و 14 سوئیت پرمیوم دو خوابه می شود. همه اتاق ها دارای نور روز کافی، فضای کاری انعطاف پذیر هستند و از منظره شهر یا دریا لذت می برند. مهمانان سوئیت می توانند آزادی یک فضای سبک آپارتمانی را با یک اتاق نشیمن، پذیرایی یا آشپزخانه مجزا و دسترسی به کلوپ تفریحی لانج Regency Club Lounge تجربه کنند.

اقامت در هتل ریجنسی کویت با خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت

خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت و بازدید از جاذبه های دیدنی کویت

به هتل ریجنسی خوش آمدید، لوکس ترین هتل و استراحتگاه کویت که با افتخار مطابق با سنت های شریعت اسلامی اداره می شود. این مکان که در یک ساحل خصوصی در خلیج عربی واقع شده است، بهترین پناهگاه برای رهبران تجاری و مهمانان اوقات فراغت فهیم است. 
اینجا 203 اتاق مجلل از جمله 51 سوئیت را ارائه می دهد و به خاطر لابی مرمر سفیدش با دهلیز شیشه ای 22 متری که مناظر زیبایی از باغ های فرح بخش و ساحل را ارائه می دهد، به خوبی شناخته شده است. هتل ریجنسی کویت در نزدیکی فرودگاه بین المللی کویت، مرکز شهر کویت، منطقه تجاری و مناطق خرید قرار دارد.
ریجنسی در کل منطقه خلیج فارس به دلیل امکانات گسترده کنفرانس و ضیافت که مجموعاً بیش از 8000 متر مربع مساحت دارد، مشهور است. هتل ریجنسی کویت دارای ویژگی هایی مانند دو ساحل خصوصی و پنج استخر است که یکی از هر کدام مختص بانوان است. فروشگاه های مواد غذایی و نوشیدنی درجه یک گسترده و گزینه های تناسب اندام وجود دارد.

گردش در جزیره فایلاکا – کویت با خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت

جزیره فایلاکا یکی از جزایر پراکنده در خلیج عربی و یکی از قدیمی ترین جاذبه های گردشگری کویت است. در گذشته مسیری برای عبور تجارت بین کویت و کشورهای همسایه بود. این جزیره سرشار از آثار تاریخی بسیاری است که قدمت آنها به دوران های مختلف بازمی گردد، و همچنین دارای موزه شیخ عبدالله السالم است که مجموعه های میراث کویتی بسیاری را در اختیار دارد.
با توجه به اهمیت تاریخی جزیره، موقعیت جغرافیایی عمومی آن و بهره مندی از و سواحل فوق العاده، تصمیم گرفته شد تا پل زمینی که آن را به پایتخت کویت وصل می کند ساخته شود و ویلاها، امکانات توریستی و متل های زیادی ساخته شود.
ساخته شده برای پذیرایی از بازدیدکنندگان از سراسر جهان، بازدید از مکان های باستان شناسی و بازدید از موزه میراث آن، و لذت بردن از ورزش و بسیاری از فعالیت های ساحلی مانند ماهیگیری، قایق سواری و شنا برخی از تفریحات آن است.

گردش در باغ فواره – کویت با تهیه بلیط هواپیما اصفهان به کویت

پارک النفورا (باغ فواره) در مرکز پایتخت، کویت، به طور خاص در محله سلمیه واقع شده است. این مکان در زمینی به مساحت 16000 متر مربع تأسیس شد و در سال 1983 به طور رسمی به روی عموم باز شد. اینجا یکی از جذاب ترین مناطق توریستی کویت برای بازدیدکنندگان در هر سنی است.
در وسط باغ یک فواره موزیکال غول پیکر قرار دارد که یکی از بزرگترین فواره های موزیکال جهان به حساب می آید. این فواره غول پیکر با صندلی و بازی های متعدد برای کودکان احاطه شده است و یکی از جذاب ترین مکان های تفریحی برای بازدیدکنندگان به حساب می آید.
این مکان شادی و سرگرمی را ارائه می کند. ملودی های با طراوت، مکانی که تمامی خدمات در آن انجام می شود . 

رزرو اتاق در هتل جمیرا مسیله بیچ و استخر آبگرم

خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت و بازدید از جاذبه های دیدنی کویت

جمیرا مسیله بیچ هتل و اسپا یک مجتمع ساحلی مجلل است که دارای 307 اتاق و سوئیت، 80 آپارتمان خدماتی و 12 کلبه است. مهمانان هتل همچنین به شش رستوران و سالن استراحت برجسته، اسپا Talise، ساحل خصوصی 200 متری، استخر شنا و فضای بازی کودکان، علاوه بر امکانات کنفرانس و ضیافت گسترده دسترسی خواهند داشت.

اقامت در هتل سمفونی استایل با خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت

خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت و بازدید از جاذبه های دیدنی کویت

هتل Symphony Style کویت، که یک هتل مجموعه رادیسون است، در میان 12000 متر مربع ساحلی فوق‌العاده واقع شده است، یک منطقه منحصر به فرد است که هم با مناظر شنی وسیع عربستان و هم با شکوه مرسوم کویت در تضاد است. هتل سمفونی در موقعیت عالی مرکز سمفونی در جاده خلیج عربی در سلیمیه که منطقه خرید معروف شهر است، واقع شده است.
کافه شکلات"Choco Cafe" یک مفهوم منحصر به فرد کافه لذیذ با تمرکز بر نوشیدنی های شکلات و قهوه همراه با غذاهای تازه شیرین و خوش طعم، و رستوران لونا و سوشی بار یک رستوران کلوپ پرجنب‌وجوش در طبقه هجدهم با چشم‌اندازهای خیره‌کننده مشرف به خلیج را در بر دارد. در اطراف استخر روباز دراز بکشید یا در تفریحات اساسی تعطیلات مانند خرید، گشت و گذار و گلف شرکت کنید. 

بازدید از پارک ترامپولین SkyZone – کویت با خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت

پارک ترامپولین اسکای زون جدیدترین مرکز گردشگری است که در سال 2015 افتتاح شد. این پارک در منطقه الربیعه قرار دارد و اولین پارک سرپوشیده ای است که در کویت احداث می شود. این پارک در بازی های ژیمناستیک تخصص دارد، جایی که زمین های بازی برای بوکس، کشتی، پرتاب دیسک، پرش و همه بازی های مختلف وجود دارد. این پارک منحصر به فرد به عنوان یکی از مناطق گردشگری کویت به ثبت رسیده است.

چه چیزی برای خرید در کویت بهتر است؟

بهترین چیزها برای خرید در کویت هنگام خرید محلی می توانید تهیه کنید عبارتند از:
-    عطرها
-    هدایای دیگر برای خرید
-    صرف غذا در9 رستوران در کویت و امتحان غذاهای لذیذ مو کویتی 
-    بازدید از 8 موزه در کویت: احیای فرهنگ و تاریخ. 

جمع بندی

با خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت از بای بای از آخرین بمب تخفیفات این شرکت بهرمند شوید و تجربه ای فراموش نشدنی برای خود و خانواده تان بسازید.

منبع

https://www.fivestaralliance.com/luxury-hotels/193/middle-east/kuwait

https://www.helloworldmagazine.com/21important-tourist-places-in-kuwait/

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!