بهترین مکان های دیدنی بمبئی را قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی بشناسید

بلیط هواپیما تهران به بمبئی از بلیط های پرمتقاضی اکثر آژانس های مسافرتی و گردشگری می باشد.
بمبئی، شهری که در آن رویاها ساخته و برآورده می شوند! از سکوهای شلوغ راه‌آهن گرفته تا داباوالاهای معروف، مولتی‌میلیونرها تا زاغه‌های حومه شهر، بالیوود خیره ‌کننده تا وادا پاو، بهل پوری و سِو پوری، منحصربه ‌فردش فراتر از گفتا است. 
اگر با خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی قصد سفر به بمبئی را دارید، مطمئن شوید که از مکان‌های مناسبی دیدن کرده‌ اید تا از جوشش پویای این شهر لذت ببرید. برای کمک به شما در این زمینه، ما تعدادی از مکان‌های شگفت‌انگیز بازدید کننده در بمبئی را فهرست کرده‌ایم که باعث می ‌شوند بارها و بارها عاشق این شهر عجیب و غریب شوید.

 

بهترین مکان های دیدنی بمبئی را قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی بشناسید

 

مکان هایی برای بازدید در بمبئی با خانواده با خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی

آیا با والدین، همسر و فرزندان خود از بمبئی دیدن می کنید؟ این شهر دارای فهرست بلند بالایی از مکان‌های دیدنی در بمبئی است که خانواده‌ها می ‌توانند از آن لذت ببرند و خاطرات پاک‌ نشدنی خلق کنند.
 در اینجا برخی از بهترین مکان ها برای بازدید در بمبئی با خانواده آورده شده است:

1.    دروازه هند، بمبئی

بهترین مکان های دیدنی بمبئی را قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی بشناسید

دروازه هند، بهترین مکان برای بازدید در بمبئی است که در سال 1924 توسط جورج ویلت به افتخار دیدار پادشاه جورج پنجم و ملکه مری از بمبئی ساخته شد.
در ساعات اولیه صبح یا اواخر عصر از این مکان دیدن کنید تا در کنار خانواده بدون ازدحام از نسیم خنک دریا لذت ببرید.دروازه هند که در کنار کاخ نمادین تاج محل و رو به دریای وسیع عرب قرار گرفته است، شما را از هر جهت ممکن طلسم می کند. با قایق سواری که در اینجا ارائه می‌شود، منظره خیره‌ کننده این بنای تاریخی را درست از سمت دریا تجربه کنید. همچنین می‌ توانید از دیگر جاذبه‌های اصلی اطراف دیدن کنید.
و بهترین بخش؟ برای لذت بردن از زیبایی این بنای نمادین که اغلب تاج محل بمبئی نامیده می شود، لازم نیست یک پنی خرج کنید زیرا این شهر مکان های زیادی دارد که می توانید بدون هزینه از آنها لذت ببرید.

2.    پارک ملی سانجی گاندی، بمبئی

بهترین مکان های دیدنی بمبئی را قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی بشناسید

در محیطی به مساحت 104 کیلومتر مربع، این یکی از پربازدیدترین پارک های ملی در آسیا است و به همین دلیل، من رتبه دوم را در بین بهترین مکان های دیدنی بمبئی به آن می دهم.
 با انواع فعالیت های سرگرم کننده، این پارک مطمئناً می تواند یک سرگرمی خانوادگی باشد. می توانید گربه های بزرگ پارک را به اندازه کافی نزدیک در پنجره سافاری تماشا کنید و یک روز سرگرم کننده را با قایق سواری در دریاچه مصنوعی پارک داشته باشید. 
از جاده جنگلی یا پله ها استفاده کنید و به سمت گاندی تکدی، یادبودی که به یاد مهاتما گاندی ساخته شده، پیاده روی کنید. قطار اسباب‌بازی، ون رانی، یکی دیگر از جاذبه‌های محبوب اینجا به‌ ویژه در بین بچه‌ها است. همچنین می توانید از غارهای 2000 ساله کانهری دیدن کنید تا بقایای بودا را به تصویر بکشید. مسیرهای طبیعی دست نخورده و معبد جین در جنگل نیز مطمئناً بازدید شما را خاطره انگیز خواهد کرد.
• زمان: 07:30 صبح تا 06:30 بعد از ظهر. روزهای دوشنبه تعطیل است
•هزینه ورود: بزرگسالان - 53 روپیه برای هر نفر
• کودکان (بین 5 تا 12 سال) - 28 روپیه برای هر کودک (زیر 5 سال) - هزینه اضافی برای بازدید از غار کانهری، سافاری، قایق سواری  اسباب بازی سواری با قطار

3.    بازدید ازموزه موم فرش قرمز بمبئی با خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی

بهترین مکان های دیدنی بمبئی را قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی بشناسید

آیا تا به حال تصور کرده اید که در کنار باراک اوباما بایستید، با مایکل جکسون ژست بگیرید یا با هری پاتر سلفی بگیرید؟ بله درست خواندید به شهر رویاها بیایید و این آرزو را در موزه موم فرش قرمز برآورده کنید. مجسمه های مومی واقعی از نمادهای برجسته از زمینه های مختلف از جمله علم، سیاست، ورزش و سینمای جهان به نمایش گذاشته می شود.
بنابراین، با نماد مورد علاقه خود سلفی بگیرید، آن را در شبکه های اجتماعی ارسال کنید و دوستان خود را خوشحال کنید. این سومین مکان من برای بازدید در بمبئی است.
• زمان: 09:45 صبح تا 09:30 شب. هر روز

4.    بازدید از حاجی علی درگاه، بمبئی با تهیه بلیط هواپیما تهران به بمبئی

بهترین مکان های دیدنی بمبئی را قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی بشناسید

نظرتان در مورد سفر با خانواده خود به یکی از محبوب ترین زیارتگاه های مذهبی بمبئی که درست در وسط دریای عرب ساخته شده است، چیست؟ 
بله، صحبت از حاجی علی درگاه است که مقبره سید پیر حاجی علی شاه بخاری است. این بنای بزرگ از سنگ مرمر سفید ساخته شده و نمونه ای از سبک معماری هند و اسلامی است.
پیاده روی از طریق گذرگاهی که درگاه را به لالا راجپوت رای مارگ متصل می کند و جاذبه اصلی این مکان است. معنویت این مکان را در کنار عزیزانتان  با خرید بلیط هواپیما تهرات به بمبئی حس کنید و از منظره ای پانوراما از آب های عمیق آبی لذت ببرید! 

5.    غارهای الفانتا، بمبئی

بهترین مکان های دیدنی بمبئی را قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی بشناسید

با خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی به این سایت میراث جهانی یونسکو در بمبئی بروید و با دیدن غارهای سنگی عظیمی که قدمت آنها به چندین قرن بازمی‌گردد، شگفت زده شوید. 
اینجا دارای پنج غار اختصاص داده شده به خدای هندو شیوا و دو غار است که معماری های بودایی را به تصویر می کشد. 
برای رسیدن به این مکان، باید از دروازه هند با استفاده از کشتی یک ساعته دیدن کنید و در طی آن می توانید از زیبایی های دیدنی بمبئی نیز لذت ببرید. کسانی که فاقد روحیه یک کوهنورد هستند می توانند سوار قطار بازدید شوند که شما را از همان نقطه ورودی به گشت و گذار در غارها می برد. 
رستوران و غذاخوری که توسط MTDC اداره می شود می تواند گرسنگی شما را برطرف کند. 

6.    معبد سیدهی وینایاک Siddhivinayak، بمبئی

بهترین مکان های دیدنی بمبئی را قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی بشناسید

یکی از پربازدیدترین معابد بمبئی، معبد سیدیوینیاک است که به لرد گانش تقدیم شده است. ارادتمندان از سراسر هند، از جمله شخصیت های مشهور بالیوود و ورزش، در این معبد جمع می شوند تا از نعمت سیدیوینیاک گاناپاتی استفاده کنند. 
بت فرخنده لرد گانشا در یک سنگ سیاه حک شده است که تنه آن به سمت راست خم شده است و آن را در نوع خود بی نظیر کرده است. شما می توانید برای یک تجربه معنوی غنی با خانواده خود با خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی به این معبد سفر کنید.

7.    بازدید از پایانه چاتراپاتی شیواجی (CST)، بمبئی با تهیه بلیط هواپیما تهران به بمبئی

بهترین مکان های دیدنی بمبئی را قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی بشناسید

پایانه چاتراپاتی شیواجی یکی دیگر از میراث جهانی یونسکو است که درست در قلب بمبئی واقع شده است. این بنا که در سال 1888، در دوره استعمار بریتانیا ساخته شد و نمونه ای از سبک معماری ویکتوریایی-گوتیک است. تا زمانی که اینجا هستید، عکاسی با خانواده و فرزندان خود را فراموش نکنید. CST باشکوه پس از تاج محل، برترین محل برای عکاسی در هند است!
پس از اتمام گشت و گذار، فراموش نکنید که خودتان و عزیزانتان از غذاهای هندی امتحان کنید. فرقی نمی‌کند به دنبال رستوران‌های مقرون ‌به‌ صرفه، غذاخوری‌های خوب یا مکان‌های بوفه باشید، بمبئی همه چیز دارد. 

8.     چاتراپاتی شیواجی ماهاراج واستو سانگرهالایا، بمبئی

شیواجی ماهاراج واستو سانگرهالایا، با داشتن سبک معماری عالی هندو ساراسنیک یکی از مکان های معروف بمبئی برای بازدید با خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی است که توجه شما را به عنوان مرکز سرگرمی و یادگیری می طلبد.
از آنجایی که این موزه برای بزرگداشت دیدار جورج پنجم، شاهزاده وقت ولز از هند ساخته شد، در ابتدا به عنوان موزه شاهزاده ولز نامگذاری شد. این موزه زیبا که دارای حدود 50000 اثر باستانی است، جایزه میراث آسیا-اقیانوسیه یونسکو را در سال 2010 دریافت کرده است و اگر علاقه مند به دانستن میراث کشورمان هستید، باید از آن بازدید کنید.

9.    بازدید از معبد ISKCON، بمبئی با تهیه بلیط هواپیما تهران به بمبئی

بهترین مکان های دیدنی بمبئی را قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی بشناسید

این معبد که به نام معبد سری رادا راسابیهاری جی نیز شناخته می شود، به ساحل جوهو نزدیک است و دارای 4 هکتار زمین است. این معبد حکاکی‌شده‌ زیبایی، فداییان هندو را دسته‌جمعی جذب می‌کند و میزبان جشنواره‌هایی مانند راتا یاترا، جانمشتامی، رادهاستامی، ماکارسانکرانتی، و گاورا پورنیما با شکوه و نمایش عالی است. 
توصیه می شود حتما زمانی که با خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی به اینجا سفر کردید حتما بازدید از این معبد را هم در برنامه خود بگذارید.
این معبد که با سنگ مرمر ساخته شده است دارای یک مهمانخانه ۷ طبقه، یک سالن نمایش، و یک رستوران است تا به فداییان کمک کند تا با سهولت در برنامه های معنوی شرکت کنند. 
معبد ISKCON همچنین یک مرکز آموزشی است و کتابخانه آن مجموعه ای چشمگیر از کتاب های معنوی را در خود جای داده است.
• هزینه ورودی: رایگان

10. Girgaon Chowpatty، بمبئی

آیا به دنبال یک استراحت بادی هستید که هزینه زیادی نداشته باشد؟ این ساحل عمومی پاسخ درخواست شماست. این ساحل که یکی از بهترین مکان‌های توریستی بمبئی محسوب می‌شود، به‌خاطر جشن‌های باشکوه گانش ویسارجان معروف است، جایی که افراد بی‌شماری برای تماشای غوطه‌ور شدن لرد گانشا جمع می‌شوند.
این ساحل با اجرای 10 روزه رام لیلا نیز شناخته می شود که در پایان آن مجسمه روان به آتش کشیده می شود. همچنین، اگر می خواهید افق نریمان پوینت را با تمام شکوهش تحسین کنید، Girgaon Chowpatty جایی است که باید باشید.

11. خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی و بازدید از معبد شری ماهالاکشمی، مومبای

بهترین مکان های دیدنی بمبئی را قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی بشناسید

این معبد زیبا که در سال 1831 توسط یک تاجر هندو به نام داکجی دادجی ساخته شده است، روزانه طرفداران زیادی را به خود جذب می کند، و بیشتر در دیوالی و ناواراتا اعتقاد بر این است که در این دو مناسبت، شری ماهالاکشمی زنده می‌شود و خواسته‌های عبادت‌کنندگانش را برآورده می‌کند.
دو خدای دیگری که در اینجا قرار دارند، شری ماهاساراسواتی و شری ماهاکالی هستند. معماری بومی محلی معبد و محیط منحصر به فرد آن، پر از مغازه های شیرینی و گل فروشی، معبد ماهالاکشمی را به بخشی جدایی ناپذیر از گردشگری ماهاراشترا تبدیل کرده است.
• هزینه ورودی: رایگان

12. گردش در اطراف دریاچه پووای، بمبئی با تهیه بلیط هواپیما تهان به بمبئی

بهترین مکان های دیدنی بمبئی را قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی بشناسید

دریاچه زیبا و مصنوعی پووای 12 متر عمق دارد و در 6.6 کیلومتر گسترده شده است. IIT Bombay در شرق دریاچه قرار دارد و درخشش بیشتری به آن می بخشد. علاقه مندان به طبیعت به خاطر بوته های زیبای بالسام صورتی-بنفش و پرندگانی که می توانید در اینجا ببینید، به این دریاچه می آیند، از جمله پرندگان آفتابی، شاه ماهی، بادبادک ها، بولبول ها، حواصیل ها، اردک ها، طوطی ها، لک لک ها و کبوترها. حتی کروکودیل نیز در اینجا دیده شده است.

مکان های دیدنی بمبئی با بچه ها

یکی از ارزشمندترین هدایایی که می توانید به فرزندان خود بدهید، خاطرات پر از سرگرمی است و در حالی که در بمبئی، این به هیچ وجه کار سختی نیست. در زیر برخی از مکان‌هایی که باید با بچه‌ها در بمبئی بازدید کنید، فهرست شده‌اند.

1. رفتن به مرکز نهرو، بمبئی با تهیه بلیط هواپیما تهران به بمبئی

بهترین مکان های دیدنی بمبئی را قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی بشناسید

این مرکز که به یاد پاندیت جواهر لعل نهرو ساخته شده است، آموزه ها و اندیشه های او را از طریق برنامه های آموزشی و فرهنگی تبلیغ می کند. 
از یک افلاک نما به شکل گنبدی دیدنی تشکیل شده است که کنجکاوی در مورد نجوم و علم را در کودکان خردسال ایجاد می کند. شما می توانید برای لحظاتی به یاد ماندنی با بچه های کوچک خود آسمان تماشا کنید. سایر جاذبه‌های اینجا، مانند کهکشان مینیاتوری با خورشید در مرکز، سطح ماه، منظره زمین از ماه، گالری هنری، کتابخانه و غیره مطمئناً فرزندان شما را با انرژی پر می‌کنند.

2. کیدزانیا، بمبئی

بهترین مکان های دیدنی بمبئی را قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی بشناسید

کیدزانیا یک شهربازی سرپوشیده است که به طور انحصاری برای کودکان ساخته شده است و مفهومی منحصر به فرد از ایفای نقش در محیطی واقعی شبیه شهر دارد. اگر بلیط هواپیما تهران به بمبئی شما به شما فرصت چند روز اقامت در بمبئی را می دهد حتما از این شهربازی دیدن کنید.
در اینجا، از بچه ها خواسته می شود که یک "کار" را به عنوان بخشی از نقش آفرینی خود انجام دهند. پس از اتمام موفقیت آمیز کار، به عنوان تشویق، به صورت پول کیدزو حقوق دریافت می کنند. 
شما می توانید ببینید که آنها سرشار از شادی هستند زیرا برای اولین شغل در زندگی خود پول خود را به دست می آورند. 
والدین می توانند در سالن استراحت کنند و از آنجا می توانند فرزندان خود را روی صفحه تلویزیون نظارت کنند. با چنین فعالیت‌های آموزشی تعاملی، کیدزانیا باید مقصد ایده‌آل شما برای یک روز سرگرم‌کننده با بچه‌های کوچک شما باشد.

جمع بندی

با خرید بلیط هواپیما تهران به بمبئی سفری به این شهر دیدنی هند داشته باشید و سفری خاطره انگیز را برای خود و خانواده تان بسازید. با خرید بلیط از بای بای از آخرین تخفیفات این شرکت اطلاع پیدا کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!