رزرو بهترین هتل های مسقط  پیش از خرید بلیط هواپیما تهران به مسقط و بازدید از چند جاذبه آن

بلیط هواپیما تهران به مسقط همواره مود استقبال تجار ایرانی که مراودات تجاری با این شهر دارند بوده است. 
برای کشف تاریخ، میراث و چشم انداز عمان از مسقط دیدن کنید. با فهرست بهترین مکان‌ها برای بازدید در مسقط، می‌توانید عمیق‌تر در گذشته فرهنگی و سیاسی این کشور کاوش کنید. 
هر گوشه و کنار شهر را برای تجربه ماجراجویی یا گشت و گذار که نمایی منحصر به فرد از عمان را ارائه می دهد، کاوش کنید.
پس از خرید بلیط هواپیما تهران به مسقط کفش راحتی و دوربین عکاسی خود را بردارید و برای سفری آماده شوید که در هر مرحله آن شگفتی هایی وجود دارد. پروازهای مسقط از هر گوشه ای از جهان در دسترس است و دسترسی به آن را بدون توجه به جایی که ساکن هستید آسان می کند.

 

رزرو بهترین هتل های مسقط  پیش از خرید بلیط هواپیما تهران به مسقط و بازدید از چند جاذبه آن

 

در مسقط به کجا برویم؟

رزرو قبلی هتل در مقصد به شما کمک می کند سفر خود را هدفمندانه تر پیش ببرید. پس با ما باشید تا هتل دلخواه شما را بیابیم.

رزرو اتاق در هتل رادیسون مسقط قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به مسقط

در جایی که شرق با غرب تلاقی می کند، نوع جدیدی از تجملات غنی از فرهنگ مشرف به کوه های مسقط فراتر از انتظارات مسافران مدرن است. طراحی نمادین با مناظر زیبایی که تأثیرات فرهنگ غربی و شرقی را جشن می گیرد در هتل رادیسون موجود است.
سفر خود را در مسقط با امتحان نان خوشمزه یا با صبحانه بوفه در Straits، رستوران غذاهای بین‌المللی، که می‌تواند ناهار و شام را نیز سرو کند، آغاز کنید. در قریشی باب الهند از غذاهای شمال هند امتحان کنید. 
رستوران OMNY که زرق و برق کلاسیک را با ظرافت غذاخوری‌های مدرن منهتن ترکیب می‌کند، فرهنگ براسری معاصر را به مسقط می‌آورد.
استخر شنا و زمین تنیس یک فرار آرام از زندگی مدرن را به مهمانان ارائه می دهد. لذت واقعی از تایلند را با آرامش اسپا هرمز تجربه کنید. از شکوه و پس‌زمینه بدیع سالن رقص زیبا برای رویدادهای چشمگیر آن لذت ببرید.
این هتل در موقعیت ایده آل 11 کیلومتری فرودگاه بین المللی مسقط یا زمین گلف مسقط هیلز قرار دارد. همچنین تنها 10 دقیقه با ماشین از مرکز شهر مسقط، یکی از بهترین مراکز خرید در مسقط فاصله کمی با این هتل دارد و شاتل فرودگاه در صورت درخواست در دسترس است پس این هتل گزینه مناسبی برای اقامت با رزرو قبلی پیش از خرید بلیط هواپیما تهران به مسقط است.
زمانی که در این هتل اقامت دارید می توانید از خانه اپرای سلطنتی دیدن کنید.

خانه اپرای سلطنتی

رزرو بهترین هتل های مسقط  پیش از خرید بلیط هواپیما تهران به مسقط و بازدید از چند جاذبه آن

این بنا یکی از بهترین مکان های گردشگری مسقط است که بهشتی برای دوستداران فرهنگ، هنر و موسیقی است. این مکان فرهنگ ها و میراث متنوع را از طریق رویدادهای مختلف و برنامه های غنی فرهنگی ارائه می کند. این بنا به زیبایی با باغ های سرسبز، یک تئاتر، یک سالن، رستوران های مجلل و بازارهای فرهنگی طراحی شده است.
این مجموعه به اندازه کافی بزرگ است که می تواند حدود 1100 نفر را همزمان در خود جای دهد. معماری این مکان تلفیقی از سبک ایتالیایی و اسلامی با گل رز سنگ صحرای عمانی است. علاقمندان به معماری می توانند با تهیه بلیط هواپیما تهران به مسقط از این بنا دیدن کنند.
زیبایی‌شناسی و فضای داخلی غنی تالار اپرای سلطنتی به شما این حس را می‌دهد که وارد مکانی مجلل شده‌اید، زیرا سقف‌ها و دیوارها با چوب، طلا و شیشه تزئین شده‌اند که باکلاس و سلطنتی به نظر می‌رسند. با شرکت در تورهای راهنما از این جاذبه های شهر برای کاوش در فرهنگ و تاریخ این مکان، از گشت و گذار مسقط نهایت لذت را ببرید.
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 08:30 صبح تا 05:30 بعد از ظهر

هتل کمپینسکی مسقط

این هتل پنج ستاره که در منطقه ساحلی الموج و «قلب جدید مسقط» قرار دارد، یک مقصد لوکس بی‌نظیر در پایتخت فریبنده عمان خواهد بود.
این هتل شامل 310 اتاق و سوئیت است که همگی دارای میز و تلویزیون صفحه تخت هستند. اتاق‌های خاصی در هتل کمپینسکی مسقط با حمام اختصاصی مجهز به دوش و لوازم آرایش رایگان، و بالکن نیز وجود دارند. اتاق های مهمان کمد لباس را برای مهمانان فراهم می کنند.
هتل کمپینسکی مسقط همچنین امکانات مدرن جلسه، رستوران‌ها و بارهای کلاس جهانی، بولینگ و مرکز سرگرمی خصوصی، مرکز تناسب اندام کاملاً مجهز و یک تجربه آبگرم معتبر را ارائه می‌دهد. 
یک مرکز رویدادهای اختصاصی مناسب برای جلسات، کنفرانس‌ها، عروسی‌ها و رویدادها در سالن رقص مسقطی به شکل الماس واقع شده است- یک سالن رقص بدون ستون به مساحت 1100 متر مربع با ورودی خصوصی که حداکثر 800 مهمان و 11 اتاق عمل مجزا را در خود جای می‌دهد.
مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های عمان در 9 کیلومتری هتل کمپینسکی مسقط و مسجد جامع سلطان قابوس در 13 کیلومتری این ملک قرار دارند. فرودگاه بین المللی مسقط 5 کیلومتر با شما فاصله دارد.
با خرید بلیط هواپیما تهران به مسقط در ساحل قور م قدم بزنید.

ساحل قورم

رزرو بهترین هتل های مسقط  پیش از خرید بلیط هواپیما تهران به مسقط و بازدید از چند جاذبه آن

یکی از بهترین مکان های توریستی در مسقط، ساحل قورم منظره ای آرام به طبیعت در قلب شهر ارائه می دهد. ساحل قورم که حدود 4 کیلومتر در امتداد خط ساحلی قرار دارد، مناظر دلربایی از اطراف را ارائه می دهد. این یک مکان عالی برای آمدن در تعطیلات آخر هفته با دوستان یا خانواده و لذت بردن و تجدید قوا در میان محیطی آرام است. چندین ماجراجویی هیجان انگیز را نیز می توان در این ساحل برای تعطیلات ساحلی مفرح تجربه کرد.
شما می توانید بهترین استراحتگاه ها را در مسقط در نزدیکی ساحل به همراه چندین کافه، رستوران و مرکز خرید پیدا کنید. بنابراین، می توان زمان خوبی را صرف لذت بردن از تمام جذابیت های اصلی شهر در یک مکان کرد. آب های کم عمق این ساحل آن را به مکانی ایده آل برای شنا حتی برای کودکان تبدیل کرده است. همچنین یک استراحتگاه ساحلی معروف Al Qurum در نزدیکی ساحل وجود دارد که امکان اقامت در اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع با بالکن خصوصی و منظره خلیج فارس یا شهر مسقط را از برخی اتاق‌ها فراهم می‌کند.

رزرو هتل سنتارا قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به مسقط

اولین  هتل کاملاً جدید خود را در خاورمیانه ارائه می کند که به مهمان نوازی تحت تأثیر سبک تایلندی  معروف است. وای فای پهن باند فوق العاده رایگان در سراسر هتل موجود است.
این هتل فضایی مدرن و زیبا را به نمایش می گذارد که با جدیدترین فناوری های تجاری، امکانات مدرن و مهمان نوازی بی عیب و نقص متمایز شده است. اتاق‌های بزرگ و عایق صدا، مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع با کنترل جداگانه، مینی‌بار، چای و قهوه، گاوصندوق داخل اتاق، سشوار، اتو، تلفن هستند.
گزینه‌های ناهار خوری عبارتند از آکدنیز یک رستوران ترکی که محیطی آغشته به مهمان‌نوازی گرم عربی را فراهم می‌کند، اما مزه ترکی را در بر می‌گیرد که هنگام صرف شام با دوستانتان نباید آن را از دست بدهید. تیپتارا صبحانه، ناهار و شام را با تاکید بر غذاهای محلی، و همچنین دمنوش تایلندی در منوی غذایی خود، در تمام روز سرو می‌کند..
در اسپا این هتل از خدمات ماساژ بهره گیرید و جوان‌تر ظاهر شوید. با درمان‌هایی با الهام از میراث سنتی آیورودا و رفاه تایلندی با شیوه‌های مدرن جوان‌سازی در کنار مرکز تناسب اندام، استخر روی پشت‌بام همراه با استخر کودکان آماده خدمت رسانی است.
 این هتل دارای چهار اتاق جلسه مجهز به آخرین فن آوری است و می تواند تا 150 شرکت کننده را در سالن رقص اصلی و یک مرکز تجاری 24 ساعته پذیرایی کند.
این ملک تنها 15 دقیقه با ماشین از فرودگاه فاصله دارد، و همچنین به راحتی به دیگر مکان‌های دیدنی شهر از جمله مسجد جامع سلطان قابوس، خانه اپرای سلطنتی، و مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی عمان، و باشگاه گلف و کانتری هیلز مسقط نزدیک است.

اقامت در هتل نواتل مسقط با سفر با بلیط هواپیما تهران به مسقط

هتل نواتل مسقط در مرکز خیابان المردیح در منطقه پررونق السیب مسقط، یک مرکز تجاری، نزدیک به بزرگراه سلطان قابوس و در فاصله تنها 10 دقیقه از فرودگاه بین المللی مسقط واقع شده است.
همه 215 اتاق و سوئیت برای به حداکثر رساندن راحتی مهمان طراحی شده‌اند و گزینه‌های زیادی برای مطابقت با نیازهای فردی در دسترس است، از اتاق‌های کلاسیک گرفته تا سوئیت‌های همه‌کاره، و اتاق‌های کلاب روتانا این هتل چندین مزیت اضافه، از خدمات شخصی تا دسترسی به سالن اجرایی را ارائه می‌دهند.
میهمانان می‌توانند از 3 مکان غذا و نوشیدنی در فرودگاه نواتل مسقط  لذت ببرند، که طیف گسترده‌ای از غذاها و تجربه‌های غذاخوری را متناسب با همه سلیقه‌ها و مناسبت‌ها ارائه می‌دهد.
برای مهمانانی که جلسات و رویدادها را برگزار می کنند، این ملک یک سالن رقص زیبا و شش اتاق جلسه انعطاف پذیر ارائه می دهد که توسط جدیدترین تجهیزات سمعی و بصری و خدمات شخصی پشتیبانی می شود.
باشگاه تناسب اندام  مکانی برای تمرین و استراحت است. مهمانان با داشتن یک باشگاه ورزشی مدرن، استخر شنا و اتاق‌های بخار، این مرکز تناسب اندام را احساس شادابی می‌کنند.
نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه سیب است که 6 کیلومتر با هتل فاصله دارد.
با خرید بلیط هواپیما تهران به مسقط از بیت الزبیر دیدن کنید

بیت الزبیر

رزرو بهترین هتل های مسقط  پیش از خرید بلیط هواپیما تهران به مسقط و بازدید از چند جاذبه آن

یکی از معروف ترین جاذبه های مسقط، بیت الزبیر است که یک موزه خصوصی است که بینشی از تاریخ، فرهنگ و میراث غنی عمان ارائه می دهد. آثار به نمایش درآمده در این موزه مانند جواهرات، سلاح ها، لباس ها، وسایل خانه و خنجرها، گویای بسیاری از سبکهای زندگی و فرهنگ مردم محلی عمان است.
نه تنها اشیای نمایش داده شده، بلکه معماری موزه نیز یک جواهر معماری است که در مجموع دارای 5 ساختمان است که یک فروشگاه هدیه، کافه و یک باغ را در خود جای داده است.
گالری سارا یکی دیگر از نقاط برجسته این موزه است که دارای آثار هنری مدرن طراحی شده توسط هنرمندان محلی است. باغ واقع در داخل موزه بارستی، گیاهان محلی و درختان کندر را در خود جای داده است.
همچنین می توان یک ماکت کوچک از روستای عمانی یافت که نشان می دهد مردم در صد سال پیش چگونه زندگی می کردند و همچنین استفاده از سیستم آبیاری در آن زمان را نشان میدهد.

رزرو اتاق در هتل آوانی مسقط با تهیه بلیط هواپیما تهران به مسقط

این هتل با طراحی مدرن خود که با فرهنگ اصیل عمانی آمیخته شده است، 161 اتاق هتل و 45 هتل آپارتمان لوکس ارائه می دهد.
هتل آوانی مسقط با اقامتگاه‌های 4 ستاره در مسقط، 25 کیلومتری مسجد جامع سلطان قابوس و 33 کیلومتری مرکز خرید عمان اونیز واقع شده است. از جمله امکانات مختلف این ملک می توان به رستوران و امکانات تجاری مانند سالن اجتماعات، سالن رقص با ظرفیت 900 نفر اشاره کرد. این ملک 6 کیلومتر تا مرکز همایش و نمایشگاه عمان فاصله دارد. همچنین دارای استخر بزرگ در فضای باز، جکوزی خانوادگی، اسپا با اتاق ماساژ و بخار، و پارکینگ رایگان با 300 نقطه و شارژ وسایل نقلیه الکتریکی است.
اتاق مهمان مجهز به جدیدترین لوازم خانگی و صفحه نمایش تخت است.
این هتل اتاق هایی با تهویه مطبوع با  صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می دهد. برخی از اتاق‌ها آشپزخانه با اجاق گاز نیز دارند. هتل آوانی مسقط دارای یک تراس است و رستوران‌های مختلفی را ارائه می‌کند که در آن می‌توانید از غذاهای بین‌المللی لذت ببرید، کافه  پانتری برای قهوه، آب ‌میوه و شیرینی و کافه استخر برای غذاخوری گزینه های خوبی هستند.

اقامت در هتل لاله سلطنتی مسقط با خرید بلیط هواپیما تهران به مسقط

هتل لاله واقع در مسقط، 1.7 کیلومتر از مرکز خرید عمان اونیز، دارای اقامتگاه با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام است.  و با داشتن اتاق های خانوادگی، تراس آفتاب گیری را نیز برای مهمانان فراهم می کند. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، و سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان می باشد.
هتل لاله اتاق هایی با تهویه مطبوع با مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی ارائه می دهد. اتاق های هتل لاله سلطنتی مجهز به ملحفه و حوله تمیز است.
این اقامتگاه یک صبحانه کانتیننتال یا بوفه ارائه می دهد.
مسجد جامع سلطان قابوس در 5 کیلومتری هتل و خانه اپرای سلطنتی مسقط در 8 کیلومتری هتل قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی مسقط در 15 کیلومتری هتل لاله سلطنتی مسقط قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.
زمانی که با خرید بلیط هواپیما تهران به مسقط به این شهر سفر می کنید بازدید از قلعه الجلالی را هم در برنامه سفر خود قرار دهید.

قلعه الجلالی

رزرو بهترین هتل های مسقط  پیش از خرید بلیط هواپیما تهران به مسقط و بازدید از چند جاذبه آن

اگر به دنبال گشت و گذار در مسقط هستید، قلعه الجلالی باید در برنامه سفر شما باشد. این قلعه در قرن شانزدهم توسط پرتغالی ها ساخته شد و اغلب با قلعه المیرانی که در کنار قلعه الجلالی ساخته شده است از آن بازدید می شود.
 قلعه الجلالی در ابتدا به عنوان یک زندان ساخته شد که بعداً به موزه ای تبدیل شد تا مسافران از آن بازدید کنند و از تاریخ غنی مسقط مطلع شوند. ورود به قلعه فقط از طریق مجوز است که می توان آن را از وزارت میراث ملی گرفت. موقعیت قلعه الجلالی دیدنی است و تنها از طریق یک ورودی که از طریق پله ها می باشد می توان وارد قلعه شد. 
در برخی موارد، زمانی که نمایش های مختلفی در قلعه با بارهای آتش بازی و کشتی های سلطنتی که در امتداد بندر حرکت می کنند، برگزار می شود، جان می گیرد.

جمع بندی

پیش از خرید بلیط هواپیما تهران به مسقط هتل مناسب خود را در بای بای بیابید و با رزرو اتاق دلخواهتان آسوده خاطر سفر کنید. بلیط های تخفیف دار این پرواز هر هفته از طریق این سایت اعلام می گردد.

منبع

https://www.myholidays.com/blog/places-to-visit-in-muscat/

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!