خرید بلیط هواپیما تهران به وین و بازدید از برخی جاذبه گردشگری برتر در وین

در مقاله حاضر برخی از معروف ترین جاذبه های گردشگری  وین را به شما معرفی می کنیم تا زمانی که با خرید بلیط هواپیما تهران به وین به این شهر سفر نمودید آنها را در لیست بازدیدهای خود قرار دهید.
یکی از خیره کننده ترین شهرهای اروپا از نظر بصری، وین پر از هنر و معماری فوق العاده، موزه ها، کاخ ها و پارک های زیبای بی شماری است که گواه ثروت و زیبایی آن هستند.
هم پایتخت و هم مرکز فرهنگ کشور، وین زمانی مقر سلسله های امپراطوری پسبورگ بود که حامیان بزرگ هنرها، علوم و موسیقی بودند. به این ترتیب، مجموعه‌های هنری شگفت ‌انگیزی برای کشف وجود دارد.
بازدید از اپرای ایالتی وین برای تماشای یک اجرا به سادگی در شهر با خرید بلیط هواپیما تهران به وین ضروری است، زیرا وین مترادف با آهنگ سازان مشهوری مانند بتهوون، اشتراوس و شوئنبرگ است.
یک راه عالی و آسان برای دیدن بسیاری از معروف ترین جاذبه های گردشگری وین قدم زدن در امتداد Ringstrasse و بازدید از تمام ساختمان های خارق العاده در حین حرکت، قبل از رفتن به مرکز شهر است.
وین شهری است که نمایانگر پالایش و فرهنگ برای بازدیدکنندگان است که چیزهایی برای دیدن و انجام دادن دارند.

بهترین اماکن دیدنی برای بازدید با خرید بلیط هواپیما تهران به وین

برخی از دیدنی ترین اماکن گردشگری در وین عبارتند از:

1. تالار دولتی (کتابخانه ملی اتریش)

خرید بلیط هواپیما تهران به وین و بازدید از برخی جاذبه گردشگری برتر در وین

تالار دولتی خیره‌کننده کتابخانه ملی اتریش که در قرن هجدهم ساخته شده است، باید دیده شود تا باور شود. مجسمه فوق العاده امپراتور چارلز ششم، که آن را سفارش داده است، در مرکز آن قرار دارد. 
در اینجا گنبدی لذت‌بخش با نقاشی‌های دیواری خارق‌العاده در بالا قرار دارد و کتاب‌های بی‌شماری در قفسه‌ها قرار دارند. نرده های چوبی حکاکی شده فوق العاده، ستون ها و نرده ها ظاهر زیبای این بنا را تکمیل می کنند.
 زمانی که با خرید بلیط هواپیما تهران به وین به این شهر سفر می کنید، این تالار ایالتی در وین قطعاً ارزش توقف دارد و تقریباً می‌توانید غنای دانش را که از قفسه‌های کتاب سرچشمه می‌گیرد احساس کنید.

2. بازار ناسچ مارکت

پرطرفدارترین بازار در وین، ناسج مارکت Naschmarkt، مکانی عالی برای قدم زدن در اطراف است. غرفه‌ها و مغازه‌های آن همه چیز از ادویه و سبزیجات گرفته تا غذاهای دریایی، گوشت و لباس می‌فروشند. 
ترال در بازار پر جنب و جوش راهی دوست داشتنی برای گذراندن بعد از ظهر است. کافه‌ها و رستوران‌های متعددی در اینجا آثار کلاسیک وینی را عرضه می‌کنند که Kaiserschmarrn و Palatschinken در بین گردشگران و مردم محلی محبوبیت خاصی دارند. این بازار مکانی عالی برای خرید سوغاتی یا میوه و سبزیجات تازه است و تقریبا همه چیز را دارد.

3. بازدید از ساختمان پارلمان با خرید بلیط  هواپیما تهران به وین

ساختمان زیبای پارلمان که در خیابان Ringstrasse قرار دارد، به سبک احیای بناهای یونانی ساخته شده است. در اینجا است که پارلمان اتریش جلسات خود را برگزار می کند. معماری کلاسیک یونان به دلیل پیوند دموکراسی با یونان باستان در آن به کار رفته است. 
ستون‌های سفید درخشان و مجسمه‌های برنزی شگفت‌انگیز آن بسیار حیرت‌انگیز هستند، در حالی که چشمه دوست‌داشتنی Pallas Athene در محوطه ساختمان قرار دارد. 
یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در وین، ساختمان پارلمان به دلیل طراحی دیدنی و اهمیت آن برای کشور، ارزش بازدید را دارد.

4. بازدید از  Kaiserliche Schatzkammer با خرید بلیط هواپیما تهران به وین

این گنجینه امپراتوری در کاخ هافبورگ واقع شده است و مجموعه گسترده گنجینه های ارزشمند آن خیره کننده است. بیست و یک اتاق آن 1000 سال تاریخ را پوشش می دهد. 
در میان بسیاری از دیدنی های برجسته آن می توان به تاج امپراتوری اتریش و تاج امپراتوری مقدس روم اشاره کرد. 
تاج‌ها، عصا و جواهرات Kaiserliche Schatzkammer که به مجموعه‌ای سکولار و کلیسایی تقسیم شده‌اند، همواره بازدیدکنندگان را با شکوه و انحطاط به نمایش گذاشته شده شگفت‌زده می‌کنند.

5. بازدید از پترسکرچه Peterskirche

کلیسای سنت پیتر (همانطور که در انگلیسی نامیده می شود) در Petersplatz قرار دارد. کلیساهای متعددی در این مکان وجود داشته است که قدمت قدیمی ترین آنها به قرون وسطی اولیه باز می گردد.
 کلیسای باروک فعلی در سال 1733 تکمیل شد و از کلیسای سنت پیتر در واتیکان الگوبرداری شده است. در حالی که فضای داخلی زیبا است، این بنای برجسته بدون شک دارای فضای داخلی خیره کننده ای با نقاشی های دیواری فوق العاده آن است. 
منبر، ارگ و محراب به همان اندازه هنری لذت بخش هستند. چیزی که کلیسا را به ویژه برای بازدید عالی می کند این است که تا حد زیادی در پشت ساختمان های اطراف پنهان شده است و با شکوه در مقابل شما ظاهر می شود.

6. بازدید از کوانتهاسن وین KunstHausWien باخرید بلیط هواپیما تهران به وین

کوانت هاستن وین که توسط معمار و هنرمند ارجمند Friedensreich Hundertwasser طراحی شده است، به دلیل نمای بیرونی متنوعش، تماشای آن را مسحورکننده می کند – این بنا مطمئناً شبیه هر چیزی است که قبلاً دیده اید. 
فضای داخلی این بنا با کف‌های موج‌دارش به همان اندازه فریبنده است و آثار هنری Hundertwasser به دلیل ظاهر و طراحی منحصربه‌فردشان جذاب هستند. 
نمایشگاه های موقت به این معنی است که بسیاری از ساکنان محلی بارها و بارها به این موزه خاص باز می گردند.

7. دیدن استاد پارک Stadtpark با تهیه بلیط هواپیما تهران به وین

پارک بزرگ Stadtpark که در مرز Ringstrasse قرار دارد توسط رودخانه وین که از میان آن می گذرد به دو قسمت تقسیم می شود. اگر یک روز به اندازه کافی در این پارک گشت و گذار داشته باشید، این پارک مکانی آرامش بخش است که می توانید به آن بروید.
اینجا با مجسمه‌ها و بناهای تاریخی متعدد وینی‌های مشهور که در اطراف پراکنده شده‌اند، بازدیدکنندگان با چهره‌های معروفی مانند آهنگساز اشتراوس و شیندلر نقاش در میان فضای سبز نمایش داده می‌شود. در کنار انبوهی از جانوران و گیاهان، پارک کودکان، سالن کنسرت و باغ‌های محوطه‌سازی‌شده ارزش توقف در آن را دارد.

8. گردش در استفان پلاتز Stephansplatz

استفان پلاتز که در قلب شهر قرار دارد، یکی از مهم ترین میدان های وین است. مرکز میدان تحت سلطه کلیسای جامع سنت استفان است که ارتفاع آن به 136 متر می رسد. ترکیبی از سبک های معماری قدیمی و جدید که در استفان پلاتز به نمایش گذاشته شده است خیره کننده است و ارزش بازدید به هنگام خرید بلیط هواپیما تهران به وین را دارد.
با وجود مغازه‌ها، رستوران‌ها و بارهای فراوان در نزدیکی آن همچنین جاذبه‌های فراوانی برای بیشتر بازدیدکنندگان شهر در نقطه‌ای از آنجا عبور می‌کنند تا انواع چیزهایی که باید ببینند و انجام دهید وجود داشته باشد.

9. بازدید از موزه تاریخ طبیعی در سفر به وین با خرید بلیط هواپیما تهران به وین

موزه تاریخ طبیعی وین یکی از مهم ترین موزه ها در نوع خود در جهان است و به طور قابل توجهی بیش از 30 میلیون شی را در خود جای داده است.
39 اتاق نمایشگاه همه چیز را از سنگ های قیمتی و دایناسورها گرفته تا هنرهای ماقبل تاریخ و حیوانات عروسکی را پوشش می دهد. 
بازدیدکنندگان از نمایش ها و نمایشگاه های جذاب آن چیزهای زیادی یاد خواهند گرفت. به همان اندازه که این مجموعه گسترده خیره کننده است، خود کاخ زیبا است و دارای گالری های زیبا، راه پله ها و لابی است. 
موزه تاریخ طبیعی که در اواخر قرن نوزدهم ساخته شد، در خیابان Ringstrasse واقع شده است و مشابه موزه Kunsthistorisches است که درست در مقابل آن قرار دارد.

10. بازدید از موزه کوارتیر MuseumsQuartier

اگر با تهیه بلیط هواپیما تهران به وین به این شهر سفر کردید، حتما سری هم به این موزه دیدنی بزنید. اینجا مکانی جذاب برای بازدید و دارای ترکیبی مست کننده از هنر، معماری، فرهنگ و اوقات فراغت است. 
می توان یک عمر را صرف کاوش در تمام آثار دیدنی که این موزه ارائه می دهد کرد. ساختمان‌های زیبا، خانه موزه‌های متعدد، استودیوهای هنرمندان و ابتکارات فرهنگی هستند، در حالی که نمایشگاه‌ها و جشنواره‌هایی که میزبان آن هستند، افراد بیشتری را به این مجموعه می‌کشانند. موزه‌های کوارتیر با موزه‌ های هنری مشهوری مانند موزه لئوپولد و Kunsthalle Wien که در کنار مرکز رقص Tanzquartier و گروه هنرمندان Q21 قرار دارند ادغام شده است و همواره این موزه‌ها چیزهای زیادی برای دیدن و انجام توسط بازدیدکنندگان دارد.

 

خرید بلیط هواپیما تهران به وین و بازدید از برخی جاذبه گردشگری برتر در وین

 

11. بازدید از کلیسای Karlskirche

این کلیسای فوق العاده به سبک باروک به طور گسترده ای به عنوان یکی از چشمگیرترین ساختمان های شهر در نظر گرفته می شود. در نتیجه، بازدید از کارل کریسچه هنگام حضور در وین ضروری است.
گنبد زیبای آن توسط دو ستون احاطه شده است و نمای سفید خیره کننده آن با فرشتگان عهد عتیق و جدید تزئین شده است. داخل آن به همان اندازه افسانه‌ای است، با نقاشی‌های دیواری شگفت‌انگیزی که سقف را می‌پوشاند و یک محراب پرآذین و سایبان زیبا در کنار ستون‌های مرمری مرتفع. کارلسکیرچه به سفارش امپراتور چارلز ششم در سال 1737 تکمیل شد و بر Karlsplatz عظیمی که در آن قرار دارد تسلط دارد.

12. گردش در پارک عمومی پراتر با تهیه بلیط هواپیما تهران به وین

پراتر یک پارک عمومی بزرگ است که در لئوپولدشتات واقع شده است. فضاهای سبز عظیم آن را به مکانی محبوب در بین مردم محلی و گردشگران تبدیل کرده است. در حالی که بسیاری از مردم برای استراحت و استراحت در میان فضای سبز از آن بازدید می کنند، یک پارک تفریحی، موزه و حتی یک دیسکو در داخل پارک قرار دارد. در حین پرسه زدن در پارک، مطمئن شوید که در چرخ و فلک عظیمی که بر فراز پراتر قرار دارد، سوار شوید - مناظر خیره کننده است.

13. بازدید از موزه تاریخ هنر Kunsthistorisches

موزه حیرت‌انگیز تاریخ هنر توسط امپراتور فرانتس یوزف اول در سال 1891 ، در خیابان Ringstrasse در ساختمانی باشکوهی که کاخ که بر اطراف آن مسلط است، واقع شده است.
این موزه برای نگهداری مجموعه هنری گسترده هاپسبورگ تأسیس شده است و فضای داخلی مجلل برازنده همه شاهکارهای شگفت انگیز نمایش داده شده است.
کاوش در گالری‌های بی‌پایان این بنا شگفت‌انگیز است، و با عبور از آثار کاراواجو، تینتورتو، ون دایک، رافائل، رامبراند و روبنس، فهرست هنرمندان مشهور بر زبان شما مرور می‌شود. 
قطعا این بنا زمانی که با خرید بلیط هواپیما تهران به وین به این شهر سفر می کنید ارزش بازدید را دارد.

14. بازدید از آلبرتینا با تهیه بلیط هواپیما تهران به وین

آلبرتینا که در Innere Stadt وین قرار دارد، میزبان مجموعه شگفت انگیزی از آثار هنری، از جمله طراحی، نقاشی، و مجسمه است.
آلبرتینا که زمانی بخشی از استحکامات قدیمی شهر بود، از قرن هفدهم پابرجا بود و قبل از تبدیل شدن به موزه هنر، به صورت یک قصر بازسازی شد. این مجموعه که یکی از گسترده‌ترین و مهم‌ترین اتاق‌های چاپ روی زمین را در خود جای داده است، برای کاوش فوق‌العاده است. شاهکارهای داوینچی، بروگل بزرگ و تولوز لوترک در اینجا به نمایش گذاشته شده است.
علاوه بر این مجموعه دائمی لذت بخش، نمایشگاه های موقت آن تضمین می کند که این مکان برای مردم محلی و گردشگرانی که با تهیه بلیط هواپیما تهران به وین به این شهر سفر می کنند ارزش بازدید را دارد.

15. رفتن به اپرای دولتی وین

هیچ بازدیدی از وین بدون دیدن یک اپرا کامل نمی شود. این شهر مترادف با هنر باشکوه است و اپرای دولتی وین مکان مناسبی برای رفتن و تماشای یک اجرا است.
این سالن اپرا در سال 1869 در خیابان Ringstrasse افتتاح شد. بسیاری از خانه های اپرا در طول جنگ جهانی دوم توسط یک بمب ویران شد و در سال 1955 به شکل ساختمان زیبای رنسانس که امروزه در برابر خود می بینیم، بازسازی شد. 
فضای داخلی این بنا به همان اندازه، با راه پله های مرمرین، لابی های مجلل و خود سالن خیره کننده مجلل است.
با اپراها، باله ها و کنسرت های کلاسیک متعددی که روزانه اجرا می شود، اپرای ایالتی وین چیزی برای لذت بردن برای همه دارد.

16. گردش در وینر راتاوس

Wiener Rathaus جایی نیست که بازدیدکنندگان بتوانند در آن شراب بخورند، اگرچه یک رستوران قابل توجه که غذاهای لذیذ ویتنامی را سرو می کند در محل قرار دارد. 
در عوض اینجا به عنوان تالار شهر وین و همچنین مقر دولت ایالت وین عمل می کند. این ساختمان به سبک گوتیک که در دهه 1880 ساخته شد، دارای ساختمان Rathausmann است که در بالای برج قرار دارد و نمادی از وین است. Wiener Rathaus در حال حاضر تحت یک بازسازی گسترده است که انتظار می رود در سال 2023 تکمیل شود.

17. رفتن به مدرسه سوارکاری اسپانیایی با خرید بلیط هواپیما تهران به وین

اگر چند روزی فرصت اقامت در وین را دارید، به دیدن این مدرسه بروید.
مدرسه سوارکاری اسپانیایی یک مدرسه سوارکاری سنتی برای اسب های لیپیزان است که اجرای عمومی را در مدرسه سوارکاری زمستانی در هافبورگ ارائه می دهد. مدرسه سوارکاری این اجراها را درساژ کلاسیک می نامد، اما بیشتر بینندگان آن را جادو می نامند.
این مدرسه بیش از چهار قرن است که به تربیت اسب هایی مانند این می پردازد. 68 اسب نر -که اجداد آنها از اسپانیا آمده اند - از حدود سال 1735 در مدرسه سوارکاری زمستانی آموزش دیده و اجرا کرده اند. اسب ها و سوارکاران هر دو تحت آموزش های ویژه ای قرار می گیرند که سال ها طول می کشد.

18. بازدید از گرابن با تهیه بلیط هواپیما تهران به وین

گرابن یکی از معروف ترین خیابان های مرکز وین است. کلمه Graben در آلمانی به معنای سنگر است و قدمت آن به یک اردوگاه قدیمی رومیان در پایتخت اتریش برمی‌گردد. 
در آن روزها، وین توسط دیوارهای شهری احاطه شده بود و یک سنگر در کنار آن قرار داشت. این سنگر بعداً پر شد و به یکی از اولین خیابان های مسکونی در وین تبدیل شد. صنعتگران ابتدا در خانه‌های چوبی در گرابن زندگی می‌کردند، اما به تدریج به یک بازار و بعداً محل سکونت نخبگان شهر تبدیل شد. امروزه این یک تفرجگاه خرید سطح بالا است که غذاهای محلی زیادی مانند Wien Porzellan دارد.
پس اگر زمانی با خرید بلیط هواپیما تهران به وین به این شهر سفر نمودید حتما می توانید این غذاهای محلی را امتحان کنید.

جمع بندی

با خرید بلیط هواپیما تهران به وین از بای بای سفری به تاریخ داشته و از دیدن شگفتی های این شهر لذت ببرید. همچنین بت خرید بلیط از بای بای از تخفیفات ویژه پیشنهادی برای خرید این بلیط مطلع شوید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!