خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن کارهایی که باید در اطراف فرودگاه هیترو لندن انجام دهید

بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن از فروش خوبی برخوردار است، به ویژه در سال های اخیر به دلیل تحریم های بی رحمانه به عنوان مقصد وسط برای سفر به سایر کشورها از این پرواز استفاده شده است.
فرودگاه هیترو لندن چندان دیدنی توریستی نیست، مگر اینکه مجذوب هواپیما باشید. با این حال، این فرودگاه یکی از شلوغ ترین فرودگاه های بین المللی جهان است، بنابراین این احتمال وجود دارد که بسیاری از ما در مرحله ای از زندگی با خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن به آنجا برویم.

 

خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن کارهایی که باید در اطراف فرودگاه هیترو لندن انجام دهید

 

شهرت هیترو لندن برای چیست؟

بد نیست بدانید که فرودگاه هیترو شهرتی جهانی دارد. امروزه هیترو شلوغ ترین فرودگاه بین المللی جهان و قطب جهان هوانوردی غیرنظامی است.
هیترو لندن، که سالانه بیش از 80 میلیون مسافر بین المللی را جابجا می کند، بزرگترین فرودگاه در بریتانیا است. لندن با داشتن شش فرودگاه بین‌المللی که بیش از 180 میلیون مسافر را در سال 2019 جابجا می‌کند، از نظر ترافیک مسافری، به عنوان بزرگترین مرکز هوانوردی در جهان عمل می‌کند.
سالانه بیش از 67 میلیون مسافر از طریق این فرودگاه با خدمات ارائه شده توسط 90 شرکت هواپیمایی که به بیش از 180 مقصد در بیش از 90 کشور سفر می کنند، سفر می کنند.
ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. مسافران ایرانی، اعم از دانشجویان یا بازرگانان و توریست ها با خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن از این شهر باستانی و همین جواهر اروپا لندن بازدید می کنند.

دیدنی ترین مکان ها برای بازدید با خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن

اکثر افرادی که در هتل فرودگاه هیترو اقامت می کنند، آن را به عنوان یک شب نشینی ساده می دانند - فقط مکانی برای خوردن و خوابیدن. اما در واقع چندین مکان جذاب در فاصله کمی از فرودگاه وجود دارد که ارزش دیدن را دارند. 
در اینجا شش پیشنهاد برای کارهایی که باید در نزدیکی فرودگاه هیترو در هنگام اقامت در آنجا انجام دهید، و ایده هایی برای انجام کارهایی که باید برای سفر برای چند ساعت یا یک شب اقامت در لندن انتخاب کنید، آورده شده است.

1. در دنهام یا در قدیمی ‌ترین میخانه بریتانیا یک پیمانه بخورید

دنهام دهکده ای زیبا با تعدادی میخانه سنتی فوق العاده است. برای چشیدن طعم آبجوسازی محلی با تهیه بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن از The Swan دیدن کنید. 
تک خیابان دهکده با آجرهای مرغوب گرجی و خانه های نیمه چوبی قدیمی تر احاطه شده است. پیاده روی در امتداد باشگاه گلف راهی دلپذیر برای افزایش اشتها است.

خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن کارهایی که باید در اطراف فرودگاه هیترو لندن انجام دهید

اگر واقعاً می خواهید یک جواهر سنتی از یک میخانه پیدا کنید، باید به مسیرهای پر پیچ و خم و سبز رنگی بروید که به استاندارد سلطنتی انگلستان در نزدیکی بیکن سفیلد منتهی می شود. 
میخانه رویال استاندارد انگلستان شاید بهترین میخانه در نزدیکی فرودگاه هیترو برای صرف نوشیدنی در یک محیط تاریخی منحصر به فرد باشد.
تنها در فاصله  30 دقیقه رانندگی از هیترو مانند یک سفر به انگلستان باستان است، و این میخانه 800 ساله (مطمئناً قدیمی‌ ترین میخانه بریتانیا) با سقف‌های کوتاه و دیوارهای پانل ‌بندی شده، به سختی از عصر تودور تغییر کرده است. 
مجموعه گسترده‌ای از آبجو از کارخانه‌های آبجوسازی دست‌ساز، سیب‌زمینی و غذاهای خوب در اینجا وجود دارد.

2. از روستایی در کنار رودخانه تیمز دیدن کنید

چندین دهکده زیبا در سواحل رودخانه تیمز، و در عرض 30 دقیقه با مینی‌کاب به هیترو، وجود دارد که ارزش دیدن را دارند تا عکس‌های فوری زیبا بگیرید. 
نزدیک‌ترین روستایی که به شما توصیه می کینم، داچت است که با مینی ‌کاب تقریباً 15 دقیقه از هیترو فاصله دارد. 
دهکده های دیگری نیز مانند: مارلو و بری، خانه دو تا از بهترین رستوران های بریتانیا (The Fat Duck و The Hind’s Head) هستند. هر دو روستا با تاکسی تقریباً 30 دقیقه تا فرودگاه هیترو فاصله دارند. 
با خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن می توانید در مارلو یک اقامت یک شبه داشته باشید یا یک غذای خوشمزه در MacDonald Compleat Angler، یک هتل 4 ستاره با دو رستوران و مناظر زیبای رودخانه تیمز، صرف کنید.

خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن کارهایی که باید در اطراف فرودگاه هیترو لندن انجام دهید

3. با خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن هند کوچک را در سات هال Southall تجربه کنید

آیا دوست دارید طعم فرهنگ هند را بچشید؟ نیازی به پرواز به بمبئی نیست! تجربه‌ای کاملاً متفاوت با خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن در دسترس شماست.
مسیر قطار در خط پیکادیلی و زمینی کمی پیچیده است، اما تنها ۱۵ دقیقه با مینی‌کابی فاصله دارد.
در ساوت‌هال با فرهنگ پرجنب ‌وجوش هندی آشنا شوید. در پاساژهای سرپوشیده ساری یا پارچه بخرید، یا برای خرید فلوت یا تماشای سیتار از Jas Musicals دیدن کنید.

خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن کارهایی که باید در اطراف فرودگاه هیترو لندن انجام دهید

برای صرف غذا، در ساوت‌هال انتخاب‌های زیادی خواهید داشت– اما غذاهای هندی چیزهای بیشتری نیز دارد. یک سمبوسه ترد و تازه سرخ شده یا شیرینی هندی مانند بارفی (فاج) یا راسگولا (کوفته های شیرین) را در این خیابان بخرید
همچنین می‌توانید از گوردوارا سیک در جاده هاولاک دیدن کنید - که گفته می‌شود بزرگترین معبد سینک‌ها در خارج از هند است.

4. با تهیه بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن در اطراف ویندزور و ایتون بگردید

قلعه ویندزور با اتوبوس خط 71 یا 77 از ترمینال 5 به هیترو متصل می شود. این قلعه توسط ویلیام فاتح تأسیس شد و هنوز برخی از آثار اصلی نورمن را حفظ کرده است. 
این بنای تاریخی هنوز هم یک کاخ سلطنتی فعال است، جایی که مراسم Order of the Garter در نمازخانه زیبای عمود بر سنت جورج برگزار می شود. این قلعه همچنین محل برگزاری عروسی شاهزاده هری و مگان مارکل در ماه می 2018 بود.

خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن کارهایی که باید در اطراف فرودگاه هیترو لندن انجام دهید

حتی اگر حوصله بازدید از قلعه را ندارید، اگر هوا خوب است، می‌توانید در پارک بزرگ ویندزور با خیابان‌های باشکوهی از درختان شاه‌ بلوط و چنار و چشم‌ اندازهای قلعه در سراسر آن قدم بزنید.
اتوبوس 60/61 شما را به کالج Eton، برترین مدرسه دولتی بریتانیا در آن سوی رودخانه از ویندزور می برد. گشت‌هایی با راهنما در کالج، کلیسای کوچک کینگ با پنجره‌های بلند گوتیک، و نقاشی‌های دیواری اواخر قرون وسطی را به شما نشان می‌دهند.

5. بازدید از لگولند انگلستان با تهیه بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن

اگر با تهیه بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن با خانواده سفر می کنید، بچه های خود را به لگولند انگلستان ببرید.
در مورد لگولند چه می توان گفت؟ آیا آن را دوست دارید یا از آن خوشتان نمی آید- اما اگر آن را دوست دارید (یا فرزندانتان آن را دوست دارند) Legoland می تواند راهی عالی برای  گذراندن یک روز خالی در پایان تعطیلات خود یا گذراندن چند ساعت دلپذیر بین برنامه کاری شما باشد. 
لگولند اصلاً از ویندزور دور نیست، و یک اتوبوس شاتل از ایستگاه راه‌آهن ویندزور وجود دارد.

خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن کارهایی که باید در اطراف فرودگاه هیترو لندن انجام دهید

6. از کاخ همپتون کورت دیدن کنید

کاخ همپتون کورت یکی از مکان های مورد علاقه شما در بریتانیا خواهد بود. این کاخ همه چیز دارد: معماری آجر قرمز با جذابیت قرون وسطایی، دودکش های مارپیچی زیگزاگ پیچیده؛ معماری کلاسیک کریستوفررن؛ باغ های زیبا؛ نقاشی های عالی، شیشه های رنگی روشن.
اگر با خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن از مرکز لندن وارد می ‌شوید، یک فرصت دیگر و لذت ‌بخش برای سوار شدن به قایق رودخانه‌ای برای رفتن به کاخ نیز وجود دارد. 

خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن کارهایی که باید در اطراف فرودگاه هیترو لندن انجام دهید

7. توقف در فرودگاه هیترو با خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن

اگر قصد دارید فرودگاه هیترو را برای گشت و گذار در حین توقف ترک کنید، لطفاً بررسی کنید که آیا شرایط زیر را دارید یا خیر:
-    آیا توقف شما حداقل چهار ساعت طول می کشد.
-    چمدان شما به مقصد نهایی شما تحویل داده می شود یا فقط با چمدان دستی سفر می کنید.
-    آیا کارت پرواز خود را برای پرواز بعدی دارید. 
-    شما ویزا دارید یا می توانید تأیید کنید که برای ورود به بریتانیا نیازی به ویزا ندارید.
اگر اینطور نیست، حداقل به مدت 5 ساعت استراحت برای کمی فعالیت در مناطق دیدنی نیاز دارید.
شما می توانید حداقل 1.5 ساعت قبل از پرواز بعدی خود به فرودگاه بازگردید، یا حداقل 2 ساعت در صورت نیاز به چک این برای پرواز بعدی در نظر بگیرید

8. بازدید از مرکز لندن با خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن

اگر برای بازدید از مرکز لندن زمان کافی (6 ساعت یا بیشتر) دارید، توصیه می‌کنم از قطار سریع السیر هیترو استفاده کنید که در عرض 15 دقیقه شما را به ایستگاه پدینگتون می‌رساند.
مطمئن شوید که حداقل 1.5 ساعت قبل از پرواز خود می توانید به فرودگاه هیترو برگردید (اگر برای پرواز بعدی خود نیاز به چک کردن دارید، 2 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه باشید).

9. استراحت شبانه در لندن

اگر یک شب در لندن اقامت دارید می توانید در یکی از اقامتگاه های زیر بمانید.

رزرو هتل در مجاورت فرودگاه هیترو

این گزینه فقط در صورتی به شما توصیه می شود که وقت داشته باشید کمی این شهر را نیز ببینید، به عنوان مثال، اگر اقامت شما بیش از 20 ساعت باشد. 
اگر یک استراحت کوتاه شبانه دارید (بیش از 20 ساعت) اما اقامت در مرکز لندن را انتخاب می کنید، توصیه می شود هتلی را در مجاورت ایستگاه پدینگتون رزرو کنید. 
سفر به/از ایستگاه پدینگتون در مرکز لندن با قطار سریع السیر هیترو، یک سفر 15 دقیقه ای است. 
اگر این اولین بازدید شما از لندن است و زمان محدودی دارید، توصیه می‌ شود توری را با اتوبوس Hop-on، Hop-off (که شامل یک سفر دریایی در رودخانه تیمز می‌شود) رزرو کنید. شما باید حداقل 1.5 ساعت قبل از پرواز به فرودگاه هیترو برگردید.

10. تهیه بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن و رفتن به تله کابین امارات ایرلاین

با تله‌ کابین خطوط هوایی امارات که هر 30 ثانیه یک ‌بار از شبه جزیره گرینویچ و اسکله رویال حرکت می‌کند، بر فراز تیمز پرواز کنید. مناظر را در روز ببینید یا شهر را تحسین کنید زیرا در طول  شب در پروازی که بسته به زمان آن پنج تا 10 دقیقه طول می کشد، چشمک می زند. 

11. بازدید از موزه حمل و نقل لندن با خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن

موزه حمل و نقل لندن میزبان نمایشگاه هایی است که حمل و نقل را با تاریخ اجتماعی و فرهنگی لندن مرتبط می کند. 
در این موزه بیش از 80 وسیله نقلیه با 200 سال تاریخ لندن، از جمله اتوبوس قرمز Routemaster و اولین قطار بخار زیرزمینی جهان را خواهید دید. تعدادی پوستر و آثار هنری عالی نیز وجود دارد! 

12. رفتن به برج لندن  با تهیه بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن

با یکی از سربازان Yeoman Warder در اطراف برج لندن، یکی از معروف ترین ساختمان های جهان، گشت و گذار کنید. با خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن تاریخ 900 ساله لندن را به عنوان یک قصر سلطنتی، زندان و محل اعدام، زرادخانه، جواهر خانه و باغ وحش کشف کنید! 
به برج سفید خیره شوید، از اتاق خواب پادشاه قرون وسطایی عبور کنید و از جواهرات تاج شگفت زده شوید.

13. تماشای نمایی از The Shard با تهیه بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن

با خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن بر فراز لندن بلند شوید و افق نمادین شهر را از منظره ای منحصربه ‌فرد ، با مناظری که تا 40 مایل (64 کیلومتر) امتداد دارد ببینید. 
مکان‌هایی مانند چشم لندن، کلیسای جامع سنت پل و استادیوم ومبلی را از منظره سکوی تماشای شارد، که در ارتفاع 800 فوتی (244 متری) از بلندترین ساختمان اروپای غربی قرار دارد، ببینید. 

14. رفتن به آکواریوم زندگی دریایی SEA LIFE لندن با خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن

در آکواریوم SEA LIFE London دریای عمیق آبی را تجربه کنید. بیش از 400 گونه ماهی از جمله کوسه، مارماهی، مارماهی موری و دلقک ماهی را در این آکواریوم مشاهده کنید. لاک‌پشت‌های دریایی سبز خیره‌ کننده را ببینید و اعصاب خود را روی شیشه‌ای «کوسه راهپیمایی» آزمایش کنید. 

15. خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن و ماجراجویی شرک! 

ماجراجویی شرک! لندن شما را به سفری خانوادگی از طریق دنیای شرک و دوستان می برد. با تهیه بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن از 10 نمایش زنده با مضمون افسانه، از جمله پیچ و خم آینه و مرداب شرک دیدن خواهید کرد. 

16. دریافت نمایی از چشم لندن در شب

برای تماشای مناظر فراموش نشدنی از برخی از مشهورترین مکان های دیدنی لندن، از یکی از 32 کپسول شیشه ای چشم لندن London Eye بالا بروید. در حالی که کپسول به آرامی بر فراز رودخانه تیمز می چرخد، مناظر شگفت انگیز 360 درجه را تماشا کنید. 

17. تور لندن با اتوبوس هاپ آن هاپ آف

با خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن و رزرو یک تور اتوبوسی هاپ آف از سفر خود به لندن نهایت استفاده را ببرید.
 سایت‌های نمادین را با راهنمای زنده (یا راهنمای صوتی) ببینید و هر چند وقت یکبار که دوست دارید از اتوبوس‌های حاضر در محل برای گشت و گذار استفاده نمایید. 
برخی جاذبه های معروفی که در این مسیر خواهید دید عبارتند از:
•     کاخ باکینگهام، 
•    چشم لندن و 
•    کلیسای جامع سنت پل

18. تهیه بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن و بازدید از ملکه در موزه مادام توسو

در موزه مادام توسو، با برخی از مشهورترین چهره های جهان روبرو خواهید شد. از شکسپیر گرفته تا لیدی گاگا، با چهره‌های تاثیرگذار از نمایش، ورزش، سیاست و حتی خانواده سلطنتی آشنا خواهید شد. با یوسین بولت ژست بگیرید، به One Direction نزدیک شوید یا از تماشای ملکه لذت ببرید. 

جمع بندی

همه این جاذبه های گردشگری در لندن در انتظار شماست. سفر به لندن برای هر گردشگری بی شک خاطره ای فراموش نشدنی خواهد بود. با خرید بلیط هواپیما تهران به هیترو لندن از دیدنی های معرفی شده در این مقاله بازدید کنید.
بای بای به شما کمک می کند بلیط خود را در آفرهای ویژه ای شرکت تهیه نموده و از تخفیفات چشمگیر پیشنهادی این شرکت بهره مند شوید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!