اقامت در بهترین هتل های دهلی و بازدید از دیدنی های شهر با خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی

بلیط هواپیما تهران به دهلی پایتخت هندوستان از بلیط های پرمتقاضی شرکت های هواپیمایی در ایران می باشد.
علاوه بر مراودات تجاری و بازرگانی بین ایران و دهلی، مسافران زیادی به قصد گردش و تفریح و بازدید از دیدنی ترین مکان های دهلی به این شهر زیبا سفر می کنند.
رزرو یک هتل مناسب در دهلی پیش از خرید بلیط هواپیما تهران به دهلیبه شما کمک می کند در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.
در مقاله حاضر ضمن معرفی بهترین هتل های دهلی برای اقامت در طول سفر برخی فعالیت های گردشگری برتر در این مقصد را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

اقامت در بهترین هتل های دهلی و بازدید از دیدنی های شهر با خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی

 

بهترین هتل ها و مراکز اقامتی برای رزرو اتاق قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی

هتل پرایم دهلی واقع در دهلی نو، 1.6 کیلومتر از Gurudwara Bangla Sahib، دارای تعدادی امکانات رفاهی از جمله رستوران، مرکز تناسب اندام و باغ است. 
این ملک با داشتن اتاق های خانوادگی، تراسی را نیز برای مهمانان فراهم می کند. 
این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان می باشد.

بازدید از پورانا قیلا (قلعه قدیمی) با خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی

اقامت در بهترین هتل های دهلی و بازدید از دیدنی های شهر با خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی

اگرچه اینجا اغلب نادیده گرفته می شود، زیرا بیشتر گردشگران مستقیماً به سمت قلعه معروف تر سرخ می روند، Purana Qila (قلعه قدیمی) ارزش آن را دارد که در برنامه سفرتان با خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی بگنجانید. 
با داشتن گذشته ای که به حدود 2500 سال قبل باز می گردد، بسیاری از بناهای چشمگیر کنونی به قرن 1500 باز می گردد، اگرچه شواهدی از سازه های قبلی که قدمت آن به قرن سوم بازمی گردد، کشف شده است.
بنای کنونی برای قرن ها نقش مهمی در امور منطقه ایفا کرده است و به ویژه تحت تأثیر مذهب مسلمانان بوده است، به طوری که بناهایی مانند مسجد قله کونا و عبادتگاه تک گنبدی که در سال 1541 ساخته شده است، گواه آن است. 
این بنا مساحتی به وسعت دو کیلومتر مربع دارد و از کاوش در باروهای ضخیم و سه دروازه بزرگ آن لذت خواهید برد، که در هنگام نورپردازی های شبانه منظره ای بسیار چشمگیر است.
پارک باستانی مهرائولی 200 هکتاری نیز ارزش بازدید دارد و دارای سازه های مهم متعددی است که قدمت برخی از آنها به بیش از 1000 سال می رسد. 

اقامت درهتل 5 ستاره امپریال با خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی

هتل ایمپریال که در 1 کیلومتری مرکز شهر دهلی نو و منطقه تجاری قرار دارد، یک استخر روباز و باشگاه سلامتی ارائه می دهد. 
مهمانان می توانند از خدمات اسپا و 7 گزینه غذاخوری لذت ببرند. این هتل در سال 2012 به عنوان مشاور سفر اعطا شد.
با خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی می توان در طول اقامت در هتل امپریال از راشتراپاتی در راجپاث دیدن کنید. 

راشتراپاتی در راجپاث (Rajpath Rashtrapati Bhavan,)

اقامت در بهترین هتل های دهلی و بازدید از دیدنی های شهر با خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی

راجپات که به عنوان راه پادشاه نیز شناخته می شود، بلوار تشریفاتی سنتی دهلی نو است. 
از Rashtrapati Bhavan، اقامتگاه رسمی ریاست جمهوری، از نقاط دیدنی شهر مانند Vijay Chowk و India Gate تا استادیوم ملی می گذرد.
این خیابان عریض با درختان، علف‌ها و برکه‌هایی احاطه شده است و هر روز 26 ژانویه در رژه روز جمهوری زنده می‌شود. این مناسبت ویژه با تجمع هزاران نفر برای جشن سالگرد استقلال کشور مشخص شده است.
در انتهای غربی Rajpath، اقامتگاه رئیس جمهور - Rashtrapati Bhavan (که زمانی محل اقامت نایب السلطنه بریتانیا بود) - بدون شک یکی از باشکوه ترین ساختمان های دهلی است. 
این مکان با توجه به ترکیب التقاطی از سبک معماری مغول و اروپایی که شامل حدود 340 اتاق با تزئینات غنی است، مکانی جذاب برای سلفی گرفتن برای مسافرانی است که با خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی به این شهر سفر می کنند.
موزه جدید Rashtrapati Bhavan که یک نگاه اجمالی به داخل ساختمان به همراه نمایش‌های جالب مربوط به روسای جمهور گذشته ارائه می‌کند، از جذابیت خاصی برخوردار است. 
اگر تاریخ بلیط هواپیما تهران به دهلی شما در ماه فوریه یا مارس باشد، باغ‌های مغول مجاور را نیز ببینید.

رزرو اتاق در هتل 5 ستاره اوبروی دهلی نو Oberoi New Delhi قبل از تهیه بلیط هواپیما تهران به دهلی

رستوران‌ های Oberoi، دهلی نو شامل رستوران اصلی کاملاً بازطراحی ‌شده سیصد و شصت درجه است که صبحانه، ناهار و شام را سرو می‌کند. 
Omya یک رستوران هندی اصیل است، Baoshuan یک رستوران چینی روی پشت بام است. 
همچنین یک بار جدید روی پشت بام به نام Cirrus9 وجود دارد. Enoteca، انبار شراب با دمای کنترل شده در سطح لابی، مجموعه ای ویژه از شراب ها و شامپاین های خوب را ارائه می دهد.
کلاب بار طیف گسترده ای از نوشیدنی های الکلی درجه یک بین المللی را سرو می کند و یک Cigar Lounge جدید بهترین انتخاب سیگار برگ را ارائه می دهد.
موقعیت مکانی در مرکز شهر بود که برای افرادی که برای کار چند روزی سفر می کردند بسیار مفید است. 
با خرید بلیط هواپیما تهران له دهلی می توانید سری هم به محل یادبود مهاتما گاندی بزنید.

گاندی اسمریتی و یادبود مهاتما گاندی

اقامت در بهترین هتل های دهلی و بازدید از دیدنی های شهر با خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی

ارجاعات متعددی به مهاتما گاندی در سرتاسر دهلی یافت می شود که گواهی بر میراث این مرد است.
از بسیاری از جاذبه های مربوط به رهبر مشهور جنبش استقلال هند، شاید بهترین آنها گاندی اسمریتی (یادگار گاندی) باشد، موزه ای که در ملکی که او در سال 1948 در آن ترور شد قرار دارد.
نکات برجسته اینجا شام:ل نمایش‌ها و یادگاری‌های مربوط به زندگی و مرگ او، از جمله اتاقی که او در آن اقامت داشت، دقیقاً به همان شکلی که در آن زمان بود می باشد، و همچنین موزه جدید چندرسانه‌ای گاندی ابدی با سوابق تاریخی که جزئیات دستاوردهای او را نشان می‌دهد را رائه می کند.
نکته برجسته این است که فرصتی برای قدم زدن در همان باغ هایی است که زمانی گاندی زمان زیادی را در آن سپری کرده است.
 همچنین بازدید از بنای یادبود راج گات گاندی در فاصله چند دقیقه پیاده روی در محلی که در آن سوزانده شد، قابل توجه است.

اقامت در هتل 5 ستاره Aloft New Delhi Aerocity  با خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی

هتل Aloft New Delhi Aerocity با مرکز تناسب اندام و باغ در دهلی نو و در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دهلی نو واقع شده است. 
این هتل در 12 کیلومتری Jantar Mantar دارای یک تراس و یک تراس مشترک است.
زمانی که پس از خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی به این شهر سفر کردید حتما سری هم به این رصد خانه زیبا بزنید.

رصدخانه جانتار مانتار

اقامت در بهترین هتل های دهلی و بازدید از دیدنی های شهر با خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی

رصدخانه جانتار مانتارJantar Mantar که در نزدیکی Connaught Place، یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین مناطق تجاری دهلی نو واقع شده است، یکی از پنج رصدخانه نجومی است که توسط Maharajah Jai Singh I در سال 1725 ساخته شد.
این مکان تاریخی که به خوبی حفظ شده است، طراحی شده تا ساکنان را قادر به مشاهده حرکات خورشید، ماه و سیارات کند، چندین ابزار قدیمی دیگر نیز به نمایش گذاشته شده است که زمانی برای ردیابی مسیر اجرام آسمانی و پیش بینی کسوف استفاده می شد.
از ویژگی های برجسته این ساختمان قابل توجه و از نظر معماری دلپذیر می توان به یک ساعت آفتابی عظیم معروف به شاهزاده شماره ها اشاره کرد.

موزه یادبود ایندیرا گاندی

اقامت در بهترین هتل های دهلی و بازدید از دیدنی های شهر با خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی

موزه یادبود ایندیرا گاندی دیگانتا تالوکدار یکی دیگر از جاذبه های مهم مرتبط با سیاستمداران، می باشد.
ایندیرا گاندی محلی است که در محل سکونت سابق این زن بسیار مورد احترام قرار دارد (ایندیرا دختر جواهر لعل نهرو، اولین نخست وزیر هند بود، و اگرچه یکی از دوستان مهاتما گاندی بود، ارتباطی نداشت).
موارد برجسته شامل عکس هایی از زندگی و دوران نخست وزیری او، وسایل شخصی مانند ساری که در زمان ترورش به تن داشت، همراه با بریده های خبری و نامه هاست.
یک باغ محصور با درختان و گیاهان گلدار اطراف ساختمان را احاطه کرده است و مسیر آن اکنون به یادبودی تبدیل شده است و محل ترور او به وضوح مشخص شده است. چندین اتاق به پسر او، راجیو گاندی، که در سال 1991 ترور شد، اختصاص داده شده است.  پس اگر به تاریخ علاقه دارید حتما با یک بلیط هواپیما تهران به دهلی از اینجا دیدن کنید.
پدر ایندیرا گاندی، نهرو، موضوع موزه و افلاک نما (Teen Murti Bhavan) به همان اندازه جالب است که در محل اقامت سابق او قرار دارد. این موزه زندگی و آثار رهبر، از جمله آیتم‌های جالب مربوط به مبارزه برای آزادی و نکات برجسته زندگی او را به تصویر می‌کشد، ارائه می‌کند.

خرید بلیبط هواپیما تهران به دهلی و اقامت در هتل Roseate House دهلی نو 5 ستاره

در این هتل، یک رستوران غذاخوری تمام روز، غذاهای جهانی سرو می کند، در حالی که اینجا یک رستوران هندی منحصر به فرد است. تارا سالن استراحت ژاپنی روی پشت بام است. بهترین چای از سراسر جهان را می توان در Roasted by یافت.
هنگام اقامت در این هتل سری هم به موزه ملی بزنید.

موزه ملی، دهلی نو

اقامت در بهترین هتل های دهلی و بازدید از دیدنی های شهر با خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی

گالری‌های موزه ملی، دهلی نو - یکی از بزرگترین موزه‌های هند- اعصار تاریخی را دنبال می‌کنند که تمام دوره‌های اصلی را نشان می‌دهد.
آثار برجسته شامل یافته‌های باستان‌شناسی، همراه با نمایشگاه‌هایی از اسباب‌بازی‌ های سفالی، تصاویر و گلدان‌ها، جواهرات، مهرها، وسایل برنزی و مسی، مجسمه‌سازی، آلات موسیقی، ملیله‌کاری، ماسک‌های قبیله‌ای، شمشیر، و نقاشی‌های دیواری است.
مهم‌ترین گالری، نمایشگاه آسیای مرکزی شامل بنرهای ابریشمی و نقاشی‌های دیواری، مجسمه‌ها، و مصنوعات مربوط به زندگی در مسیر باستانی ابریشم است که بین اروپا و چین کشیده شده است. 
راهنماهای صوتی و تورهای راهنما در دسترس هستند.
موزه‌های دیگری که ارزش بازدید دارند عبارتند از مرکز ملی علوم، یکی از بزرگترین مراکز علمی جهان، و موزه ملی چشمگیر تاریخ طبیعی با تمرکز بر گیاهان و جانوران غنی کشور.
همچنین گالری ملی هنر مدرن (NGMA) قابل توجه است که مهم ترین مجموعه های هنری کشور را در خود جای داده است. 
این موزه در سال 1954 افتتاح شد و بیش از 14000 اثر هنری آن شامل قطعاتی از هنرمندان برجسته هندی از دهه 1850 به بعد است.

خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی و اقامت در هتل ویوانتا دهلی نو، دوارکا

ویوانتا دهلی نو با مساحتی بیش از 7 هکتار و ارائه یک استخر روباز، مرکز تناسب اندام و مرکز آبگرم و سلامتی، 500 متر از متروی Dwarka Sector 21 فاصله دارد.

بازدید از معبد Laxminarayan با خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی

اقامت در بهترین هتل های دهلی و بازدید از دیدنی های شهر با خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی

اگر می‌توانید فقط یک معبد دیگر را در برنامه سفر خود به دیدن مناظر دهلی بگنجانید، سایت ها در این شهر است.
این عبادتگاه هندو با ظاهر چشمگیر توسط مهاتما گاندی در سال 1939 در Connaught Place به عنوان تقدیم به الهه سعادت، Laxmi افتتاح شد (زیارتگاه های اختصاص داده شده به ادیان دیگر نیز در این سایت گنجانده شده است، شرطی که گاندی آن را تعیین کرده است). 
محوطه‌هایی که در حدود هشت هکتار گسترده شده‌اند، برای کاوش لذت بخش هستند و دارای باغ‌های سرسبز استوایی، فواره‌ها و مجسمه‌ها هستند.

فرودگاه بین المللی هالیدی، یک هتل 5 ستاره IHG

فرودگاه بین‌المللی هالیدی در دهلی نو واقع شده است. دسترسی به وای فای رایگان در این هتل وجود دارد.
این ملک 3 کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی ایندیرا گاندی، 7 کیلومتر تا منطقه تجاری گورگان و 18 کیلومتر تا ایستگاه راه‌آهن دهلی نو فاصله دارد. دروازه هند 16 کیلومتر و قلعه سرخ 22 کیلومتر است. بسیار مدرن و در عین حال شیک است.

پارک ملی جانورشناسی

اقامت در بهترین هتل های دهلی و بازدید از دیدنی های شهر با خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی

یکی از تفریحاتی که می توانید با خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی داشته باشید بازدید از پارک ملی جانورشناسی است که به عنوان یکی از بهترین باغ وحش های آسیا شناخته می شود.
این پارک در سال 1959 تاسیس شد و زیستگاهی برای حدود 1500 گونه جانوری و پرنده فراهم می کند. حیات وحش فراوانی که به نمایش گذاشته شده است نماینده همه قاره ها از جمله نمونه های متعددی از آفریقا، استرالیا و آسیا است.
شامپانزه های متعدد باغ وحش به همراه اسب آبی، میمون عنکبوتی، گورخر، کفتار، آهو، جگوار، و ببر از نکات قابل توجه ویژه هستند. 
یکی از ویژگی های برجسته برای بچه ها مجتمع زیرزمینی خزندگان است که انواع مارها از جمله شاه کبرای مرگبار را در خود جای داده است.

موزه ملی صنایع دستی

اقامت در بهترین هتل های دهلی و بازدید از دیدنی های شهر با خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی

موزه صنایع دستی - که به طور رسمی موزه ملی صنایع دستی و بافته های دستی نامیده می شود، در دهلی نو، طیف گسترده ای از صنایع دستی سنتی را از سراسر هند به نمایش می گذارد. 
در میان بسیاری از ویژگی های جذاب آن، فرصت تماشای صنعتگران بسیار ماهر است که مهارت های چند صد ساله خود را نشان می دهند و همچنین مجموعه های بزرگی از منسوجات، کارهای چوبی و سرامیک را مشاهده می کنید.

اقامت در هتل 5 ستاره لوکس کالکشن، دهلی نو (ITC Maurya)

هتل A Luxury Collection در چاناکیاپوری، ITC Maurya دهلی نو، 5.7 کیلومتر از دروازه نمادین هند فاصله دارد.
استخر روباز، درمان‌های آبگرم در اسپا کایا کالپ و سرویس اتاق 24 ساعته از ویژگی های این هتل است.

خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی و بازدید از موزه ملی راه آهن

اقامت در بهترین هتل های دهلی و بازدید از دیدنی های شهر با خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی

موزه ملی راه آهن با وسعت 10 هکتار، بیش از 30 لوکوموتیو و چندین واگن قدیمی را در خود جای داده است که اکثر آنها بسیار نادر هستند. در مجموع، بیش از 140 سال تاریخ راه آهن هند ، از جمله موتوری که در سال 1885 ساخته شد و موتور بخار Fairy Queen از سال 1855 در این مکان جذاب حفظ شده است.

مجتمع حوض خاص

اقامت در بهترین هتل های دهلی و بازدید از دیدنی های شهر با خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی

مجتمع Hauz Khas یک روستای شهری جذاب در جنوب دهلی نو است. علاوه بر آثار سنگی متعدد باستانی، کل دهکده با مقبره‌های گنبدی متعلق به خانواده‌های سلطنتی کوچک مسلمان که از قرن 14 تا 16 در اینجا دفن شده‌اند، پر شده است.
سایر نقاط برجسته شامل بقایای یک کالج باستانی و مقبره فیروز شاه، که در قرن چهاردهم بر دهلی حکومت می کرد، و همچنین کی مسجد، یک مسجد زیبا که به سبک لودی ساخته شده است.
پس با خرید یک بلیط هواپیما تهران به دهلی سفری به تاریخ داشته باشید.

موزه بین المللی توالت سولابه

اقامت در بهترین هتل های دهلی و بازدید از دیدنی های شهر با خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی

موزه بین‌المللی توالت سولابه نگاهی جذاب به بهداشت و ارتباط آن با اصلاحات اجتماعی ارائه می‌کند. نمایش‌ها تکامل توالت و طرح‌های مختلف آن‌ها را نشان می‌دهند، اقلام مربوط به توالت که قدمت آن‌ها به ۲۵۰۰ سال قبل از میلاد برمی‌گردد، همراه با نمایشگاه‌هایی که روندهای تاریخی را نشان می‌دهند.

جمع بندی

با بای بای اقدام به خرید بلیط هواپیما تهران به دهلی کنید و همین طور با بهترین مکان های دیدنی دهلی آشنا شوید.
شما می توانید از تخفیفات ویژه بای بای نیز مطلع شوید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!