بازدید از 12 مکان برتر برای بازدید در کراچی با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی

بازدید از 12 مکان برتر برای بازدید در کراچی با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی

بلیط هواپیما تهران به کراچی، پایتخت پاکستان همواره توسط بازرگانانی که با این کشور مراوده تجاری دارند خریداری می شود. به عنوان بزرگترین شهر این کشور، کراچی به دلیل فرهنگ متنوع، سیستم آموزشی پیشرفته، غذاهای غنی، مکان‌های تاریخی، بهترین مراکز خرید، سینماهای برتر و خانه‌های کشاورزی مختلف و البته دریای آبی و زیبای آن شهرت دارد.
کراچی زندگی کامل و راحت را برای ساکنان خود ارائه می دهد. اگر به دنبال سفر به کراچی با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی هستید، لیستی از مناطق با فعالیت های برتر در کراچی را برای بازدید در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

بازدید از 12 مکان برتر برای بازدید در کراچی با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی

 

فهرستی از مکان های دیدنی در کراچی

دیدنی ترین جاذبه های کراچی را در این مقاله به شما معرفی خواهیم نمود تا زمانی که بلیط هواپیما تهران به کراچی را خریداری می کنید هدفمندتر سفر کنید. این مکان ها عبارتند از:
-    ساحل کلیفتون
-    مزار قائد
-    کاخ موهاتا
-    جزیره چارنا
-    پورت گراند
-    دریاچه حاجی
-    باغ وحش کراچی
-    فری هال
- موزه قائد اعظم  Quaid e Azam
-  ساحل لاک پشت
- مقبره های چاکندی
- بازار ملکه

بازدید از ساحل کلیفتون با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی

اگر می خواهید زیبایی ساحلی واقعی را تجربه کنید، آن هم بدون صرف هزاران روپیه، ساحل کلیفتون می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
ساحل کلیفتون، معروف به منظره دریا، مرکز فعالیت‌های تفریحی و غذاخوری‌های معروف است. 
اگر می‌خواهید از غروب آفتاب لذت ببرید یا می‌خواهید صدف‌های دریایی را در ساحل به دنبال نسیم خنک دریا بگردید، باید از ساحل کلیفتون دیدن کنید.
این شهر در دریای عرب قرار دارد و از کراچی تا اورمارا در بلوچستان امتداد دارد. علاوه بر زیبایی طبیعی، این ساحل مملو از بسیاری از فعالیت‌های تفریحی از جمله شتر سواری، غواصی، صخره نوردی، کالسکه‌ سواری، اسب‌ سواری، و پرواز هواپیماهای پلاستیکی است.
شما همچنین می توانید در مناطق مسکونی واقع در ساحل بمانید. چندین آپارتمان رو به دریا نیز در منطقه مسکونی در دار وجود دارد. یا می توانید در برترین هتل های 3 ستاره و هتل های 4 ستاره این شهر اقامت کنید.

بازدید از 12 مکان برتر برای بازدید در کراچی با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی

این املاک به دلیل موقعیت مکانی و جاذبه هایشان جزو برترین املاک شهر به حساب می آیند. سایر آپارتمان ها و ویلاهایی که در امتداد ساحل کلیفتون دیده می شوند نیز محبوب می شوند.
سد هاب در منطقه کراچی سند و منطقه لاسبلا بلوچستان واقع شده است. این سد برروی رودخانه هاب ساخته شده است. سدها در پاکستان نه تنها منبع تامین برق و آب هستند، بلکه به عنوان یک مکان عالی برای تعطیلات برای مردم محلی عمل می کنند. 
همچنین اگر اهل ماجراجویی هستید، با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی بیابان های پاکستان را کشف کنید.

مزار قائد

کراچی همچنین آخرین محل استراحت قائد اعظم محمد علی جناح، بنیانگذار پاکستان است. مزار قائد که به آرامگاه جناح نیز معروف است یکی از پربازدیدترین مکان های کراچی است.
ساخت و طراحی مقبره در سال 1960 آغاز شد و در سال 1971 به پایان رسید. این مقبره به عنوان نماد نمادین کراچی، یکی از جاذبه های گردشگری مهم در پاکستان است. همچنین مقبره خواهر جناح، مادر ملت (مادر ملت) فاطمه جناح، سردار عبدالرب نیشتر، لیاقت علی خان و نورالامین است.
مقبره برای عموم باز است. برای ادای احترام به قهرمانان پاکستان با تهیه بلیط هواپیما تهران به کراچی از مزار دیدن کنید و عکس هایی تاریخی بگیرید.
پاکستان مملو از صدها مکان مقرون به صرفه و پر از تفریحات خانوادگی سرگرم کننده است. اما اگر می خواهید به خارج از کشور خود سفر کنید، به پاسپورت خود نیاز خواهید داشت.
با دفاتر گذرنامه در کراچی آشنا شوید. بسیاری از کشورها همچنین برای دارندگان پاسپورت پاکستانی ورود بدون ویزا را ارائه می دهند.
اگر می خواهید یک سفر بی دردسر و عالی با عزیزان خود داشته باشید، از خدمات یک آژانس مسافرتی مورد اعتماد در پاکستان استفاده کنید. آژانس های مسافرتی خدمات استثنایی را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهند.

بازدید از 12 مکان برتر برای بازدید در کراچی با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی

بازدید از کاخ موهاتا با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی

کاخ موهاتا ساختمانی زیبا در قلب کراچی است. این کاخ که توسط آقا احمد حسین طراحی شده بود، در سال 1927 در منطقه شیک ساحلی کلیفتون ساخته شد. پیش از این، این کاخ تابستانی یک تاجر معروف هندو، شیوراتان موهاتا بود. او این کاخ را برای همسر بیمارش ساخت، زیرا پزشکان به او توصیه کردند همسرش را نزدیک دریا ببرد.
این کاخ بر اساس سنت کاخ های سنگی راجستان، با استفاده از سنگ جودپور صورتی در ترکیب با سنگ زرد محلی از گیزری ساخته شده است.
پس از تقسیم، قصر محتّه در اختیار فاطمه جناح قرار گرفت. او آخرین سالهای زندگی خود را در این قصر گذراند. به طور خلاصه، کاخ موهاتا ریشه تاریخی و سیاسی دارد. اکنون این کاخ به موزه تبدیل شده و متعلق به دولت است.
معماری دیدنی ساختمان واقعاً منظره شگفت انگیزی است. با باغ های وسیع و سازه های مقبره گوشه ای، ساختمان ها از بقیه متمایز هستند. اگر می خواهید تصویر واقعی هنر و معماری معاصر مغول را ببینید، باید با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی و سفر به این شهر از موهاتا دیدن کنید. 

بازدید از 12 مکان برتر برای بازدید در کراچی با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی

گردش درجزیره چارنا با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی

جزیره چارنا که با نام جزیره چرنا نیز شناخته می شود در نزدیکی مبارک گوت، شهر کیاماری در کراچی، سند، پاکستان واقع شده است. جزیره چارنا یک بهشت خالی از سکنه در دریای عرب است که در حدود 9 کیلومتری (5.6 مایلی) غرب دهانه رودخانه هاب به نام «ساحل منجهار» در مرز بین استان های بلوچستان و سند قرار دارد.
چارنا در بین ماهیگیران محلی به نام "چرنو" نیز شناخته می شود. 6 کیلومتر با روستای مبارک که به خاطر ماهیگیرانش معروف است فاصله دارد. چرنا بیشتر به عنوان میدان تیر توسط نیروی دریایی پاکستان استفاده می شود.
چارنا بدون شک مرکزی برای ورزش های ماجراجویانه و سایر فعالیت های تفریحی است. روزانه تعداد زیادی از مردم برای فعالیت‌های تفریحی مانند غواصی، عکاسی زیر آب، پیاده‌روی، قایق‌سواری سریع، زانو‌برد، موج سواری، تیوب موز، و جت اسکی از این جزیره دیدن می‌کنند. 
نقاط شنای زیادی در کراچی برای بازدید وجود دارد. شنا یک سرگرمی و ورزش عالی است که شما را سالم و خوش اندام نگه می دارد. 
اگر در ماجراجویی و ورزش های آبی استعداد دارید، حتما با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی  به چرنا بروید. جزیره چارنا بهشتی برای شماست. ماهیگیران نیز در نزدیکی این جزیره ماهی می گیرند زیرا گونه های وسیعی از خرچنگ، خرچنگ و ماهی های دیگر وجود دارد.

بازدید از 12 مکان برتر برای بازدید در کراچی با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی

قایق سواری در  پورت گراند با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی

پورت گرند به عنوان مرکز تفریحی کراچی شناخته می شود. از غذاخوری‌های کوچک گرفته تا رستوران‌های شیک و سینماهای خوب، Port Grand  شما را تحت پوشش قرار می‌دهد و یک پل یک کیلومتری دارد که تبدیل به خیابان غذا و دکه های دیگر شده است. 
وعده های غذایی از 3-4 دلار (300-600 روپیه) برای یک وعده غذایی کامل متغیر است. کراچی رستوران های برتری دارد که غذای تندی را برای مشتریان سرو می کنند.
اگر می خواهید غذاهای معروف کراچی را با چشم اندازی زیبا بچشید، به همراه دوستان و خانواده خود با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی از پورت گرند دیدن کنید و از غذاهای سالم و خوشمزه لذت ببرید. 
جدای از غذا، این مکان به طرز خیره کننده ای زیبا است و از این رو، یکی از زیباترین مکان های دیدنی کراچی شناخته می شود

بازدید از 12 مکان برتر برای بازدید در کراچی با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی

قدم زدن در کنار دریاچه حلجی با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی

دریاچه هالیجی یک دریاچه آب شیرین چند ساله در ناحیه تاتا در استان سند پاکستان است. 
مساحت آن 6.58 کیلومتر مربع (2.54 مایل مربع) است. این دریاچه توسط مرداب ها و تالاب ها احاطه شده است و زیبایی طبیعی بیشتری به این مکان می بخشد. همچنین بزرگترین لانه پرندگان آسیا است و بهشتی برای دوستداران پرندگان است.
گفته می شود که این دریاچه در انواع گیاهان و جانوران مانند سبزی پنبه ای، اردک منقار هندی، موره بنفش و ژاکانای دم قرقاول زندگی می کند. همچنین محلی برای تکثیر اگرت و حواصیل است.
اگر اهل تماشای پرندگان یا ماجراجو هستید، پس از خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی و سفر به کراچی هلجی باید حتما در لیست شما باشد.

باغ وحش کراچی

باغ وحش کراچی، در کراچی، سند، پاکستان واقع شده است. این باغ وحش بزرگترین باغ وحش پاکستان و دومین باغ وحش قدیمی این کشور پس از باغ وحش لاهور است. اینجا یکی از مکان های مورد علاقه برای بازدید در کراچی با خانواده است.
باغ وحش در سال 1878 برای عموم مردم افتتاح شد. قبلاً به عنوان باغ مهاتما گاندی شناخته می شد. پس از استقلال پاکستان در سال 1947، نام آن به باغ وحش کراچی تغییر یافت.
این باغ وحش چندین گونه از حیوانات عجیب و غریب و وحشی از جمله ببر، شیر، تمساح، گورخر و سایر حیوانات را در خود جای داده است. برخی از معروف ترین جاذبه های باغ وحش عبارتند از:

•    فیل خانه 
موزه تاریخ طبیعی یکی از معروف ترین جاذبه های باغ وحش کراچی است. در موزه تاریخ طبیعی به غیر از حیوانات پ، پوست، شاخ و پر حیوانات مختلف نیز به نمایش گذاشته شده است.
•    خانه خزندگان با بیش از 13 گونه مار و مارمولک
•     بیمارستان دامپزشکی

بازدید از 12 مکان برتر برای بازدید در کراچی با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی

خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی و بازدید از فری هال

تالار فری بدون شک یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در کراچی است. فریر هال ساختمانی در کراچی پاکستان است که قدمت آن به اوایل دوران استعمار بریتانیا در سند برمی ‌گردد. این ساختمان در سال 1895 ساخته شد و قبلاً به عنوان تالار شهر عمل می کرد.
پس از پارتیشن بندی به عنوان فضای نمایشگاهی و کتابخانه مورد استفاده قرار می گیرد.
تالار فری برای بازدید عموم باز است، اما یکشنبه‌ها نمایشگاه کتاب در محوطه‌های آن برگزار می‌شود، چندین کتاب ‌فروش و دستفروش می‌آیند و کتاب‌ها را با قیمت‌های بازیافت می ‌فروشند.

بازدید از 12 مکان برتر برای بازدید در کراچی با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی

اگر کتاب دوست هستید، باید با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی از این مکان دیدن کنید. در این مکان به راحتی می توانید جواهرات ادبی پیدا کنید.

موزه قائد اعظم

موزه Quaid e Azam که به عنوان خانه پرچم نیزشناخته می شود نیز در قلب شهر کراچی قرار دارد.
در اصل، این موزه محل اقامت قائد اعظم از سال 1944 تا 1948 بود. پس از مرگ او، خواهرش، فاطمه جناح تا سال 1964 در این خانه زندگی کرد. 
این ساختمان بعداً در سال 1985 توسط دولت پاکستان خریداری شد و به عنوان موزه نگهداری شد.

بازدید از 12 مکان برتر برای بازدید در کراچی با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی

تفریح در ساحل لاک پشت با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی

یکی دیگر از راه های عالی برای لذت بردن از یک روز عالی در کراچی، بازدید از ساحل لاک پشت است. این مکان لانه ای برای برخی از نادرترین گونه های لاک پشت ها از جمله لاک پشت های دریایی سبز و لاک پشت های زیتونی ریدلی است. هر ساله صدها لاک پشت در ساحل تخم می گذارند.
به غیر از تماشای لاک پشت ها، فعالیت های متعددی نیز وجود دارد که می توانید در ساحل انجام دهید. 
نقاط پیک نیک زیادی در ساحل وجود دارد که می توانید در کنار خانواده و دوستان خود از یک روز زیبا لذت ببرید.
اگر از علاقه مندان به فعالیت های تفریحی هستید، بازدید از این جا با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی به شما توصیه می شود.
این مکان برای شما بهشت است و دارای قایقرانی سریع، ماهیگیری و جت اسکی است. شما همچنین می توانید از شتر سواری و اسب سواری در این ساحل لذت ببرید.

بازدید از 12 مکان برتر برای بازدید در کراچی با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی

مقبره های چاوکندی

مقبره های چاوکندی مقبره های باستانی هستند که در 29 کیلومتری شرق کراچی در استان سند پاکستان واقع شده اند. این مقبره ها به دلیل ساختارهای شنی منحصر به فرد خود مشهور هستند.
این مقبره ها به جوخیو نسبت داده می شود و به گورستان خانوادگی قبیله جوخیو معروف است.
آنها عمدتاً در دوران مغول در قرن 15 و 18 ساخته شدند.
قبرها با ماسه سنگی به رنگ گاومیش ساخته شده اند. مقبره ها یا به صورت قبرهای منفرد یا به صورت گروه هایی تا هشت قبر که برروی یک سکوی مشترک برافراشته شده بودند ساخته می شدند.
اگر در مکان‌های تاریخی و معماری منحصربه ‌فرد مهارت دارید، این مکان قطعا برای شما مناسب است. بهترین زمان برای بازدید از این مکان با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی صبح است زیرا می توانید جزئیات زیبا و کنده کاری روی مقبره ها را مشاهده کنید.

بازدید از 12 مکان برتر برای بازدید در کراچی با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی

بازار ملکه

یکی از قدیمی ترین و معروف ترین بازارهای کراچی، بازار امپرس است. بازار Empress که در موقعیت اصلی Saddar واقع شده است، همه چیز مورد نیاز شما را دارد. این بازار در زمان راج بریتانیا آغاز شد. بازار ملکه بین سالهای 1884 و 1889 ساخته شد و به یاد ملکه ویکتوریا، ملکه هند نامگذاری شد.
یک پارک تفریحی به نام پارک جهانگیر نیز در نزدیکی بازار قرار دارد که می توانید پس از خرید، فرزندان خود را به آنجا ببرید.
این بازار از ارزش قابل توجهی برخوردار است زیرا برروی زمینی ساخته شده است که پس از قیام نافرجام 1857 علیه حکومت بریتانیا، چندین سپه بومی اعدام شدند.

بازدید از 12 مکان برتر برای بازدید در کراچی با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی

جمع بندی

این جاذبه ها برخی از مکان هایی هستند که ما فکر می کنیم با خرید بلیط هواپیما تهران به کراچی باید در کراچی از آن دیدن کنید. 
بدون شک، این شهر مملو از مکان هایی برای بازدید، غذاهای لذیذ برای خوردن، و مراکز خرید متنوع برای خرید، سیستم آموزشی پیشرفته است.
 اگر می خواهید در کنار دوستان و خانواده خود استراحت کنید، پیشنهاد می کنیم از پارک های آبی کراچی دیدن کنید. با تهیه بلیط هواپیما تهران به کراچی از بای بای با تپه های پاکستان و مکان های خالی از سکنه معروف در پاکستان آشنا شوید و مشروحی از تخفیفات ویژه در مناسبت های خاص و بلیط های لحظه آخری را دریافت کنید.

منبع

https://blog.graana.com/tourism/places-to-visit-in-karachi/

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!