خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت و بازدید از جاذبه های دیدنی کویت

ایرانیان مراودات کاری زیادی با کویت دارند و بلیط هواپیما اصفهان به کویت از جمله بلیط های پرفروش شرکت های هواپیمایی است.
اگرچه هدف غالب پروازها به کویت سفرهای کاری است اما اگر روزی فرصت خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت را یافتید بر اساس برنامه زمانی خود، فهرستی از دیدنی ترین نقاط کویت تهیه نمائید تا دچار سردرگمی نشوید.
در مقاله حاضر برخی از دیدنی ترین نقاط کویت را به شما معرفی می کنیم.
گردشگری در کویت ممکن است برای بسیاری از بازدیدکنندگان هدف اصلی نباشد، اما از یک مرکز بین المللی برای مدیریت پروژه های غول پیکر اقتصادی به کشوری تبدیل شده است که با گنجینه های تاریخی، فرهنگی و تفریحی خود گردشگران زیادی را جذب می کند.
کویت در حاشیه خلیج فارس واقع شده و یکی از کشورهای نفتی مهمی است که توانسته از ثروت خود در توسعه اهداف گردشگری بهره مند شود.
خریداران بلیط هواپیما اصفهان به کویت معمولاً سیاستمداران و بازرگانان هستند و کویت توانسته است از قابلیت های گردشگری خود برای جذب آنها برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ خود، گذراندن اوقات فراغت از کار در استراحتگاه های فوق العاده و مراکز خرید بین المللی و بازدید از چندین موزه استفاده کند.

خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت و بازدید از جاذبه های دیدنی کویت

همچنین کویت دارای اسکله بزرگ توسعه یافته و امکانات تفریحی فراوانی است که در آن تعبیه شده است و دارای یک شهر تفریحی برای کودکان و بزرگسالان است، پس اجازه دهید با زیباترین جاذبه های گردشگری کویت آشنا شویم.
با خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت از مهم ترین چشم اندازهای کویت بازدید کنید. برخی از مهم ترین اهداف گردشگری کویت عبارتند از:

برج های کویت

برج‌های کویت یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کویت، پایتخت این کشور محسوب می‌شوند.
جایی که رستوران ها، کافه ها و مکان هایی برای سرگرمی وجود دارد. ارتفاع بلندترین برج ها در حدود 187 متر است و شکل کروی آن از این رو است که هر نیم ساعت یک بار دور محور خود می چرخد و دارای یک رستوران گردان است که به گردشگر این امکان را می دهد که منظره ای پانوراما را مشاهده کند.
با خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت از تمام مناطق کویت هنگام غذا خوردن یا از رصدخانه گردان دیدن کنید.
فروشگاه های هدیه و سوغات زیادی در ورودی برج ها وجود دارند و اطراف برج ها را باغی احاطه کرده است که کودکان می توانند در آن از بازی های شادی آور لذت ببرند و تماشای برج ها در شب با رنگ های درخشان یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری جهان است.

برج آزادی

توصیه می شود اگر بلیط هواپیما اصفهان به کویت را خریداری کردید حتما از این برج دیدن کنید.
"برج آزادی" یکی از جاذبه های گردشگری مهم کویت است که نماد آزادی کویت پس از تهاجم عراق در سال 1990 است. ساخت آن در سال 1992 آغاز شد و در سال 1996 به طور رسمی افتتاح شد. ارتفاع این برج 372 متر است.
در ساخت نمای برج از نوعی سرامیک مجلل استفاده شده است که در زیر نور خورشید سایه های شگفت انگیزی ایجاد می کند، در حالی که طبقات بالایی برج با نوعی آلومینیوم یونیزه پوشانده شده است تا از برج محافظت کند.
و طبقه همکف برج دارای تعدادی از مهم ترین فروشگاه های بین المللی است که مهمترین برندهای بین المللی را برای علاقه مندان به خرید برای مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت  به این کشور سفر می کنند را به نمایش می گذارد.

مسجد جامع

مسجد اعظم در زمینی به مساحت 45 هزار متر مربع ساخته شده و مساحت بناها نصف مساحت کل آن است. این بنا به سبک اسلامی با کتیبه های باشکوهش ساخته شده و شاهکار معماری و یکی از جاذبه های گردشگری کویت بوده که گردشگران از همه جا از آن دیدن می کنند. این مسجد دارای گنبد بزرگی است که قسمت اعظم نمازخانه را می پوشاند و مناره ای به سبک اندلسی دارد. دیوارهای این مسجد با کتیبه های اسلامی و آیات قرآنی تزیین شده است.
این مسجد با چلچراغ های عظیم و فرش های مجلل تزیین شده است و در کل یک شاهکار معماری است که گردشگران مشتاق بازدید از آن و گرفتن عکس های یادگاری هستند.

مرکز خرید بازار آونوس کویت 

مرکز خرید بازار آونوس (The Avenues Mall) یکی از مهمترین مراکز تجاری بین المللی است. این مرکز خرید در سال 2013 برنده جایزه بهترین مرکز خرید خاورمیانه شد و از این رو یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری کویت است.

برج الحمرا

سفر به کویت بدون گذر از برج تجاری الحمرا کامل نمی شود، یک شگفتی معماری که از نظر ساختار معماری شکل مخروطی باز به خود گرفته است برای کسانی که مایل به سفر در کویت هستند در نظر گرفته شده است.
برج الحمرا با 414 متر ارتفاع بلندترین ساختمان کویت است و یکی از 23 ساختمان بلند جهان است. این برج برنده جوایز متعددی شده است و جایزه بهترین آسمان خراش و بهترین ساختمان در حال ساخت را در سال 2007 از آن خود کرده است.
پس اگر فرصتی برای سفر به کویت با خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت یافتید، حتما سری به برج الاحمر بزنید.

پارک الشهید

پارک الشهید در حاشیه شهر کویت قرار دارد و مهم ترین چیز در آن بنای یادبود شهید است که به شکل هنری فوق العاده ای اجرا شده است. با خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت از این مجسمه شیشه ای نماد شهدا هم بازدید کنید.
این مجسمه شیشه ای به ارتفاع هفت متر است که به منظور بزرگداشت شهدای کویت در طول تاریخ ساخته شده است. جایی که پارک با بسیاری از دریاچه های مصنوعی و مجسمه هایی در اشکال، اندازه ها و انواع مختلف تزئین شده بود که توسط جوانان کویتی ایجاد و طراحی شده بود.
این پارک همچنین شامل یک موزه یادبود است که شامل دارایی های تاریخی و فرهنگی سازندگان کویتی از زمان های مختلف است.

جزیره سبز – کویت

کویت به دنبال توسعه بخش گردشگری در این کشور است تا تقاضا برای گردشگری در کویت را افزایش دهد و مهمترین این ساخت و سازها جزیره سبز است که بخشی از پروژه غول پیکر ساحلی است که توسط شرکت کویت توسعه و مدرنیزه شده است.
اگر قرار است با خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت چند روزی در کویت اقامت کنید، بازدید از این جزیره باشکوه را از دست ندهید.
جزیره سبز در سال 1988 در زمینی به مساحت 785 متر مربع افتتاح شد. این جزیره مصنوعی در خلیج فارس است و از طریق راهرویی به طول 134 متر به الیاسه متصل می شود.
جزیره سبز شامل تعدادی امکانات توریستی است که متناسب با طبیعت منطقه طراحی شده است و دارای یک دریاچه مصنوعی است که با بهره گیری از پدیده جزر و مد آب خود را از آب های خلیج تامین می کند، همراه با تعدادی زمین بازی، پارک، کودکان. شهربازی و رستوران ها و همچنین دارای یک تئاتر به سبک رومی است که می تواند 700 تماشاگر را در خود جای دهد.

 

خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت و بازدید از جاذبه های دیدنی کویت

 

مرکز علمی – کویت

گردشگران علاقمند به معماری قدیم با خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت از این مرکز علمی نیز بازدید می کنند.
مرکز علمی کویت در زمینی به مساحت 80000 متر مربع ساخته شده و به سبک معماری قدیمی کویت طراحی شده است.
با نماهای خاکی و سقف های چوبی به شکل بادبان های بوم باستانی این قایق بادبانی صید مروارید است و یکی از میراث باستانی کویت محسوب می شود.
بخشی از آن بر روی پر کردن قسمتی از خلیج ساخته شده است و دارای یک راهروی پیچ در پیچ در ساحل است که شبیه امواج دریا است.
برخی مناطق و مکان‌هایی که در داخل آب‌های خلیج فارس قرار دارند برای علاقه‌مندان به ماهیگیری اختصاص داده شده است.
این مرکز به‌عنوان انکوباتور تاریخ و علوم قدیم و جدید و مرکز راه‌اندازی تحقیقات علمی در زمینه‌های علم و محیط زیست تاسیس شد. این مرکز شامل سه بخش اصلی است:
-          سالن نمایشگاه سینمایی،
-         آکواریوم و
-          سالن اکتشاف.
همچنین شامل موزه ای است که مراحل ساخت کشتی در گذشته را مرور می کند.

موزه ملی کویت

در کنار تفریح و گردشگری با تهیه بلیط هواپیما اصفهان به کویت و سفر به کویت سری هم موزه باستانی ملی کویت بزنید.
موزه ملی کویت به شکل نهایی خود در سال 1983 افتتاح شد و هدف از تأسیس آن گردآوری فولکلور کویت در یک مکان بود، زیرا کویت مشتاق حفظ هویت و تعمیق این احساس در بین نسل‌های جدید است.
با ظهور تعدادی اکتشافات باستان شناسی در جزیره فایلاکا، بخش هایی به این منابع اضافه شد. عتیقه‌جات و سکه‌هایی که قدمت آن‌ها به دوران برنز و یونان برمی‌گردد.
این موزه به سه بخش تقسیم شده است. بخش اول سالنی برای نمایش آثار موزه در توالی تاریخی آن و یادداشت و تعریفی برای هر قطعه در آن است. همچنین شامل یک کتابخانه، یک سالن سینما و یک سالن سخنرانی است.
اینجا مقصدی دائمی برای محققان و پژوهشگران است.

ساحل الکوت

اکثر گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت به این کشور سفر می کنند دوست دارند بخشی از سفر خود را به گذراندن وقت در سواحل این کشور اختصاص دهند.
مشخصه کویت گسترش سواحل خود در خلیج عربی است که امکان حضور سواحل زیادی را فراهم می کند که همگی برای انجام بازی های ساحلی مناسب هستند و ساحل الکوت دارای تمایز خاصی است، زیرا یک ساحل خانوادگی است که در آن کافه ها و رستوران های مختلفی وجود دارد.
در کنار آن مراکز تجاری زیادی که نیازهای خانواده را تامین می کنند وجود دارد و کاملا مناسب است تا خانواده ها آخر هفته را برای گذراندن اوقاتی مفرح از تفریح، شنا، اسکی روی آب و تماشای آبنمای رقصنده در اینجا بگذرانند و همزمان نیازهای خرید خود را در همان مکان تکمیل کنند.

باغ وحش کویت

کودکان خود را با خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت به دیدن باغ وحش کویت ببرید. باغ وحش در کویت به معنای چیزی بیش از یک مکان است که شامل تعدادی حیوان خانگی و وحشی است.
علاوه بر شیرها، ببرها، زرافه‌ها، گوریل‌ها و دیگر حیوانات شناخته شده، موزه‌ای طبیعی با مومیایی‌های فراوان، تاریخ و محل زندگی آن‌ها را در خود جای داده است.
اینجا یک زیستگاه طبیعی محسوب می شود که شامل بسیاری از حیوانات نادر است که محیطی مشابه برای آنها ایجاد می کند.
این باغ وحش مشتاق است موزه ای طبیعی باشد که علاوه بر سرگرمی و تفریح، فرهنگ و دانش را به بازدیدکنندگان بدهد و برای دانش آموزان مرکز مطالعه و تحقیق باشد و برای کودکان پارکی با تمام بازی های برقی دارد.
علاوه بر این باغ هایی با درختان، باغات و محوطه های استراحت برای راحتی بازدیدکنندگان.
خانه آینه کویت در اینجاست.

خانه آینه

خانه هنرمند فقید خلیفه القطان است که پس از مرگ او به موزه ای تبدیل شد که یادبود آثار اوست و پس از او به زیارتگاه تبدیل شد.
همسر ایتالیایی او آن را به یک اثر هنری متمایز تبدیل کرد. او از تکه های آینه و شیشه های رنگی برای تزئین دیوارهای خانه با طرح های فوق العاده پرندگان و دریاهای عمیق ماهی های رنگارنگ استفاده کرد.
همچنین آیات بسیاری از قرآن کریم از آینه و شیشه های رنگی ساخته شده است. سالن هایی به نمایش آثار هنری هنرمند فقید خلیفه القطان و همچنین جوایز بسیاری که این هنرمند در طول فعالیت هنری خود دریافت کرده است اختصاص یافته است.
با خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت گردشگری در کویت برای لذت بردن از این هنر زیبا را تجربه کنید.

سوق مبارکه – کویت

بسیاری از گردشگران همیشه به دنبال تحقیق در مورد ریشه و تاریخ هستند و آرزوی کشف گذشته را دارند. بازار مبارکه یکی از این مکان هاست که گردشگران خارجی را مجذوب جذابیت گذشته می کند.
خرماهای مختلف و شیرینی های پرطرفدار و مکان هایی برای زرگران و جواهرسازان به ویژه مرواریدهای استخراج شده از خلیج فارس وجود دارد.
دوستداران فرش ایرانی اغلب هر آنچه را که می خواهند در این مکان پیدا می کنند، از فرش گرفته تا ادویه ها، عطرها و لباس های محبوب سنتی همه را در اینجا پیدا می کنند.
در رستوران های این بازار غذاهای محبوبی وجود دارد که گردشگر می پذیرد و شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما اصفهان به کویت و سفر به کویت علاوه بر خرید غذاهای جدیدی را امتحان نموده و میل کنید.

پارک آبی – کویت

پارک آبی کویت یک نمونه عالی از گردشگری تفریحی یکپارچه است، زیرا در نزدیکی برج های کویت و در ساحل خلیج فارس واقع شده است و بزرگترین پارک آبی در کل منطقه خلیج فارس است که دارای استخرهای شنای بسیار با اشکال مختلف است.
پس اگرقصد دارید بعد از خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت زمانی را هم به آب تنی با خانواده اختصاص دهید حتما به این پارک آبی سفر کنید.
استخرهای این پارک در اندازه های مناسب برای پیر و جوان و همچنین زمین های بازی مختلف برای بسیاری از بازی ها و برای عاشقان ماجراجویی در اینجا وجود دارد و یک منطقه موج سواری هم دارد که بچه ها با والدین برای شادی و سرگرمی بیشتر به آن می روند. سرسره ها در همه جا و در مکان های مختلف پخش می شود.
همچنین رودخانه آرامی برای عشاق و رستوران های زیادی که انواع مختلف غذا را ارائه می دهند، کافه ها و سالن های استراحت پراکنده در اطراف در اینجا وجود دارد. 

جمع بندی

تمام جاذبه های دیدنی کویت شایان ستایش است. چه با اهداف کاری و چه صرفا برای گردشگری به کویت سفر می کنید فرصت را از دست ندهید و از دیدنی های این کشور لذت ببرید.
با خرید بلیط هواپیما اصفهان به کویت از اخرین تخفیفات این پرواز توسط بای بای اطلاع یافته و مناسب ترین پروازها به کویت را خرید کنید.

منبع
https://www.helloworldmagazine.com/21important-tourist-places-in-kuwait/

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!