آشنایی با بهترین رستوران ها و هتل های لاهور قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به لاهور

بلیط هواپیما تهران به لاهور از جمله بلیط های پرواز پر تردد است زیرا ایران از دیرباز با پاکستان جهت واردات برخی کالاها من جمله لباس های ورزشی و برخی ادویه جات و سایر اقلام مراودات کاری دارد. 
لذا اغلب بازرگانان ایرانی و یا تجار پاکستانی با خرید بلیط هواپیما تهران به لاهور بین این دو شهر در تردد هستند.
اگر شما هم جز کسانی هستید که مراوده کاری با پاکستان دارید یا از گردشگران خوش ذوقی هستید که علاقمند به دیدنی های لاهور هستید با ما همراه باشید تا با بهترین هتل های لاهور و چند نقطه گردشگری آن پیش از خرید بلیط هواپیما تهران به لاهور آشنا شوید.

سوئیت های لوکس هریتیج

سوئیت های لوکس هریتیج در قلب گلبرگ در لاهور واقع شده است و دارای سوئیت های بزرگ و مجلل با Wi-Fi رایگان است. علاوه بر پذیرش 24 ساعته، این هتل دارای پارکینگ اختصاصی رایگان نیز می باشد.
سوئیت هریتیج لوکس 2 دقیقه پیاده تا بازار لیبرتی و 3 دقیقه پیاده تا منطقه خرید در جاده MM Alam فاصله دارد. استادیوم قذافی 1 کیلومتر و پایانه اتوبوسرانی اکسپرس دوو 2 کیلومتر با هتل فاصله دارند. ایستگاه راه آهن لاهور 11 کیلومتر و فرودگاه بین المللی علامه اقبال 15 کیلومتر فاصله دارد.
هر سوئیت دارای تهویه مطبوع و قسمت های اتاق نشیمن و غذاخوری مجزا و آشپزخانه کوچک با مایکروویو و یخچال است. تلویزیون صفحه تخت، دی وی دی پلیر و گاوصندوق موجود است. حمام خصوصی دارای دوش و لوازم بهداشتی رایگان است.
مهمانان می توانند در طول اقامت خود در سوئیت هریتیج لوکس به مرکز تجاری دسترسی داشته باشند. خدمات خشکشویی با هزینه اضافی در دسترس است.

اقامت در هتل رویال سوئیس لاهور با خرید بلیط هواپیما تهران به لاهور

میهمانان لاهور رویال سوئیس متصل به فرودگاه بین المللی علامه اقبال در لاهور پاکستان می توانند از دسترسی آسان به این فرودگاه شلوغ لذت ببرند و از ورود و خروج بدون مشکل و دسترسی آسان به امکانات حمل و نقل عمومی به لاهور و جاذبه های اطراف آن لذت ببرند.
 مهمانان این هتل از امکانات عایق صدا در هتل بهره می برند و دیدن منظره‌ای پانوراما از فرودگاه بین‌المللی لاهور و مناطق اطراف آن را امکان‌پذیر می‌سازد. 
میهمانان می‌توانند روز اتاق خود را با جلسه ‌ای یا با کار در کافه سوئیس لیفز اند بنز همراه با یک قهوه صبحگاهی و شیرینی‌جات شروع کنند. 
آرامش عالی را می توان در ورزشگاه مدرن Inspirations یا در استخر آن احساس کرد - برای مسافران تجاری، امکانات جلسات و رویدادهای بیزینس جهانی همراه با ترانسفر خودروی شخصی لوکس در دسترس هستند.
جلسات کاری خود را با خرید بلیط هواپیما تهران به لاهور در این هتل برگزار کنید.

اقامت در هتل باغ شهر با تهیه بلیط هواپیما تهران به لاهور

در 35 کیلومتری مرز واگه و 3.8 کیلومتری استادیوم قذافی قرار دارد، اتاق هایی با تهویه مطبوع و حمام خصوصی در لاهور ارائه می دهد. از جمله امکانات این ملک می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان اشاره کرد. با پرداخت هزینه اضافی می توان پارکینگ اختصاصی ترتیب داد.
 اتاق های مهمان در هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت هستند. صبحانه بوفه هر روز در هتل وان گاردن تاون در دسترس است. و این اقامتگاه دارای تراس است.

رزرو قبلی در هتل گرند پالم با خرید بلیط هواپیما تهران به لاهور

از زمان وجود هتل گرند پالم، این هتل به دلیل ارائه اتاق های لوکس و مکان های کنفرانس شهرت برجسته ای به دست آورده است. 
هتل پالم در جاده فروزپور در لاهور واقع شده است. موقعیت مکانی اش آن را به یکی از مکان های ایده آل برای بازدید تبدیل کرده است. برای رسیدن به مقصد نیازی نیست از جاده های شلوغ عبور کنید. 
با اتاق خواب های خیره کننده، مجموعه هتل Grand Palm به طرز شگفت انگیزی در سراسر کشور رشد کرده است. 
گردشگران و بازرگانان دوست دارند در این هتل اقامت کنند تا در جلسات کاری خود، دور هم جمع شدن خانوادگی یا حتی تعطیلات خود را به راحتی بگذرانند. 
 این هتل کارکنانی دارد که به صورت حرفه ای آموزش دیده اند تا بهترین ها را به شما ارائه دهند.

هتل نیشات شهر جوهر

با وای فای رایگان، هتل نیشات، شهر جوهر در شهری است که دارای بزرگترین «امپوریوم مال» پاکستان و بزرگ‌ ترین سالن‌های ضیافت نیشات است. میهمانان می توانند از رستوران هتل لذت ببرند. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است.
تمامی اتاق های این هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. برخی از اتاق ها دارای قسمت نشیمن برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند. هر اتاق دارای حمام خصوصی است. 
سرویس رفت و برگشت رایگان در هتل وجود دارد.
مرز واگاه 33 کیلومتر با هتل نیشات شهر جوهر فاصله دارد، در حالی که فرودگاه والتون در 8 کیلومتری این ملک است. فرودگاه علامه اقبال 15 کیلومتر با آن فاصله دارد.

رزرو اتاق در هتل وان حسین چوک One Hussain Chowk با خرید بلیط هواپیما تهران به لاهور

در مرکز منطقه تجاری لاهور، کمتر از 1 کیلومتر از خیابان MM Alam Food، مرکز حافظ و استادیوم قذافی واقع شده است. این هتل وای فای رایگان، میز پذیرش 24 ساعته و پارکینگ رایگان نیز دارد و امکانات تنیس روی میز در دسترس است.
همه اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، دستگاه قهوه ساز و مینی بار هستند. سوئیت ها دارای قسمت نشیمن جداگانه هستند. حمام اختصاصی دارای دوش و لوازم بهداشتی رایگان است.
این هتل در 22 کیلومتری فرودگاه بین المللی علامه اقبال قرار دارد. این شهر 50 کیلومتر از شهر شیخوپورا، 70 کیلومتر تا شهر کسور و 80 کیلومتر با شهر گوجرانوالا فاصله دارد.
کافه وان برای ناهار و شام غذاهای چینی و قاره ای سرو می کند. سالن غذاخوری در اتاق با سرویس اتاق امکان پذیر است.
میهمانان می توانند برای گشت و گذار در منطقه، ماشین کرایه کنند، یا درخواست اتاق جلسه کنند. این هتل ارسال روزنامه و انجام خدمات صرافی نیز ارائه می دهد.

هتل کانتیننتال لاهور

هتل لاهور کانتیننتال با میز پذیرش 24 ساعته در 5 کیلومتری فرودگاه علامه اقبال واقع شده است. دسترسی به وای فای رایگان در دسترس است. این هتل نیز گزینه مناسبی برای رزرو قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به لاهور می باشد.
هر اتاق در اینجا یک تلویزیون کابلی صفحه تخت، قسمت نشیمن با مبل و تهویه مطبوع در اختیار شما قرار می دهد. 
فضای غذاخوری که با ماشین ظرفشویی کامل شده است، دارای اجاق گاز و یخچال نیز می باشد. حمام خصوصی دارای حمام آبگرم و دوش و لوازم بهداشتی رایگان نیز می باشد.
در هتل لاهور کانتیننتال امکانات باربیکیو و اسنک بار خواهید داشت. سایر امکانات ارائه شده در ملک شامل خدمات بلیط، انبار چمدان و فروشگاه (در محل) است. این ملک دارای پارکینگ رایگان است. این هتل تا مرز تاریخی واگاه 23.1 کیلومتر فاصله دارد.

هتل های اقتصادی محبوب در لاهور برای رزرو قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به لاهور کدامند؟

هتل آل سفینا و هتل دیویس هتل‌های اقتصادی محبوبی هستند که رتبه‌ بندی خوبی دارند.
چه برای کاری سفر کنید و چه برای تعطیلات، هتل های محبوب زیادی در لاهور وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. Hotel 12J، Hotel One Gulberg Lahore و Royal Swiss Lahore Airport همه هتل‌های محبوبی برای اقامت هستند.

 

آشنایی با بهترین رستوران ها و هتل های لاهور قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به لاهور

 

هزینه هتل های لاهور چقدر است؟

بر اساس قیمت هتل ها، میانگین هزینه هر شب برای هتل های لاهور 75 دلار است. نرخ هتل ها اغلب تغییر می کند. این قیمت فقط برای مرجع است.

در کدام هتل های لاهور می توانیم غذاهای صبحانه محلی را امتحان کنم؟

یک صبحانه خوشمزه راهی عالی برای شروع روز شماست. در لکسوس گراند هتل، هتل آواری لاهور و پرل کانتیننتال لاهور، مهمانان می‌توانند از صبحانه‌های سبک لاهوری لذت ببرند.

کدام هتل ها در لاهور برای خانواده ها یا مسافران با بچه مناسب هستند؟

بسیاری از افرادی که با خرید بلیط هواپیما تهران به لاهور با خانواده یا کودکان به لاهور سفر می‌کنند، اقامت در هتل OBAN، هتل کانتیننتال لاهور و هتل گراند پالم را انتخاب می‌ کنند. این هتل ها نیز قیمت ارزانی دارند.

چه هتل های لوکسی در لاهور پیشنهاد می شود؟

فرودگاه رویال سوئیس لاهور، پرل کانتیننتال لاهور و هتل نیشات جوهر تاون از محبوب ‌ترین هتل‌های لوکس در لاهور هستند.

چه هتل هایی در لاهور برای زوج ها مناسب هستند؟

فرقی نمی‌کند با شریکتان به ماه عسل می‌روید یا به تعطیلات می‌روید، Avari Xpress Gulberg، Park Lane Hotel Lahore و Hotel One Gulberg Lahore از برترین هتل‌های انتخاب شده توسط زوج‌ها هستند.

قیمت هتل های لاهور در آخر هفته چقدر است؟

بر اساس قیمت هتل ها، میانگین هزینه هر شب در آخر هفته برای هتل های لاهور 84 دلار است. نرخ هتل اغلب تغییر می کند. این قیمت فقط برای مرجع است.

هنگام خرید بلیط هواپیما تهران به لاهور و رفتن به یک سفر کاری به لاهور، کدام هتل ها در بین مسافران تجاری محبوب ترین هستند؟

هنگامی که صحبت از سفرهای کاری به میان می آید، انتخاب هتلی با لینک های حمل و نقل راحت برای بسیاری از مهمانان مهم است. 
هتل آواری لاهور، و لکسوس گراند هتل دارای حمل‌ و نقل راحت بوده و قیمت‌های ارزان دارند. در طول سفر خود اقامت در یکی از این هتل ها را در نظر بگیرید.

در کدام هتل های محبوب لاهور می توانم غذاهای محلی را امتحان کنم؟

کسانی که دوست دارند غذاهای محلی را امتحان کنند ممکن است بخواهند در فرودگاه رویال سوئیس لاهور، Pearl Continental Lahore یا هتل Sweet Inn اقامت کنند. در نزدیکی این هتل ها رستوران های معروف زیادی وجود دارد که غذاهای محلی سرو می کنند.

کدام هتل های محبوب لاهور دارای پارکینگ هستند؟

اگر قصد دارید تا لاهور رانندگی کنید، چرا در هتل و سوئیت‌های Indigo Heights، Four Points by Sheraton Lahore یا فرودگاه رویال سوئیس لاهور اقامت نکنید؟ اینها همه هتل های محبوب با پارکینگ هستند.

هنگام سفر به لاهور با بلیط هواپیما تهران به لاهور، کدام هتل ها دارای استخر هستند؟

تابستان فصل بسیار خوبی برای بردن فرزندان یا خانواده خود به سفر به لاهور است. هتل Residency (استخر سرپوشیده)، Four Points by Sheraton Lahore (استخر سرپوشیده) و رویال سوئیس فرودگاه لاهور (استخر سرپوشیده) هتل‌های پرطرفدار با استخر هستند.

رزرو هتل محبوب در نزدیکی فرودگاه بین المللی علامه اقبال قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به لاهور

اگر یک پرواز زودتر رزرو کرده اید، ممکن است بخواهید شب قبل از حرکت در هتلی نزدیک فرودگاه بین المللی علامه اقبال اقامت کنید. فرودگاه رویال سوئیس لاهور، Four Points by Sheraton Lahore و Pearl Continental Lahore گزینه‌های محبوبی برای اقامت در هتل‌ها هستند.

سفر به شهر غذا با خرید بلیط هواپیما تهران به لاهور

لاهور یکی از شهرهای پاکستان است که به خاطر میراث و غذای خود شناخته شده است. در واقع بهترین رستوران های لاهور با رستوران های دیگر قابل مقایسه نیستند.
مردم شهرهای دیگر برای چشیدن غذاهای غنی به آنجا سفر می کنند. علاوه بر این، بهترین رستوران های DHA لاهور انواع غذاها را سرو می کنند. 
شما می توانید همه چیز را از غذاخوری های ایتالیایی، چینی، قاره ای، تایلندی گرفته تا بهترین رستوران های لبنانی در لاهور پیدا کنید.
 علاوه بر مکان‌های غذاخوری، می‌توانید بهترین رستوران‌های تحویل کالا را در لاهور نیز پیدا کنید. آنها خدمات غذایی رضایت بخشی را در آستان شما ارائه می دهند. 
چند تا از رستوران های لاهور برای ناهار، شام، میان وعده و دسر در زیر ذکر شده است، بنابراین، با سفر به این شهر با خرید بلیط هواپیما تهران به لاهورغذاها و خدمات عالی عشق و مهمان نوازی را از دست نخواهید داد.

رستوران انداز

این رستوران در شهر محصور لاهور واقع شده است. از این رستوران می توانید منظره ای از مسجد بدشاهی داشته باشید. این مکان غذاهای پاکستانی را با گزینه‌های وگان‌ پسند ارائه می‌دهد. قیمت غذا از 2500 روپیه تا 8000 روپیه متغیر است.
این رستوران در طبقه دهم پارک اند راید پلازا لیبرتی واقع شده است. بهترین رستوران لاهور برای ناهار، شام و دسر. انواع غذاهای مختلف از ایتالیایی، قاره ای تا چینی در دسترس است.
چیدمان صندلی ها درجه یک است. این رستوران دارای پنج تراس در فضای باز برای منظره ای عالی از لاهور است. مونال در لاهور با غذاهای ویژه باربیکیو و رژیم غذایی مناسب گیاهخواران به خوبی شناخته شده است. غذاهای بدون گلوتن نیز برای افراد مبتلا به آلرژی غذایی موجود است. بنابراین، لازم نیست نگران آنچه در غذای شما است باشید و می توانید اگر زمانی بلیط هواپیما تهران به لاهور را خریداری کردید برای صرف غذا در این رستوران برنامه ریزی کنید.

یام رستوران چینی و تایلندی

آشنایی با بهترین رستوران ها و هتل های لاهور قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به لاهور

این رستوران در گلبرگ لاهور واقع شده است. غذاهای آن آسیایی، چینی و تایلندی است. می توانید ناهار و شام را در آنجا صرف کنید. تمام وعده های غذایی حلال و بدون گلوتن است. فضای پارکینگ عالی برای مشتریان در دسترس است. همچنین یکی از بهترین رستوران های تحویل کالا در لاهور است. این رستوران بیش از 20 وعده غذایی منحصر به فرد سرو می کند.

کافه آیلانتو

آشنایی با بهترین رستوران ها و هتل های لاهور قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به لاهور

این یک غذاخوری گران قیمت برای افراد درجه یک است که در MM Alam Road Gulberg قرار دارد. در این رستوران غذاهای اروپایی و بین المللی سرو می شود. محدوده قیمت از 3500 روپیه تا 15000 تومان می باشد. مشتریان دائمی خدمات غذاخوری و فضای آن مکان را تحسین می کنند.

بهترین رستوران های DHA لاهور

مناطق تجاری DHA مملو از انواع رستوران ها هستند، اما ما بهترین رستوران های DHA لاهور را برای شما آورده ایم. بنابراین، در اینجا مواردی هستند که باید در لاهور بازدید کنید.

X2 پان آسیایی

آشنایی با بهترین رستوران ها و هتل های لاهور قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به لاهور

این یک رستوران منحصر به فرد است که به خاطر غذاهای طراحان شهرت دارد. سرآشپزهای آنها برای دستور العمل های خود شگفت انگیز هستند. 

جمع بندی

بهترین هتل ها و رستوران های لاهور را با خرید بلیط هواپیما تهران به لاهور امتحان کنید و تجربه ای فراموش نشدنی بسازید.
منبع
https://intentionaldetours.com/best-places-to-visit-lahore/
https://www.trip.com/hotels/lahore-hotels-list-799

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!