رزرو بهترین هتل های پاریس با خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس

از دیرباز پاریس یک مقصد گردشگری محبوب برای ایرانیان بوده است و بلیط هواپیما تهران به پاریس از بلیط هایی که هرگز کاهش فروش را تجربه نکرده است.
به خصوص از زمانی که کشور ایران گرفتار تحریم های بی رحمانه شده بلیط هواپیما تهران به پاریس در پروازهای ترکیبی به کشورهایی که پروازی به ایران ندارند مورد استفاده قرار گرفته است.
در این مقاله قصد داریم برخی از بهترین هتل بوتیک های فرانسه را به شما معرفی کنیم تا با خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس از اقامت در آنها لذت ببرید.

7 هتل برتر پاریس که می توانید قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس، رزرو کنید

هتل های بوتیک فضایی صمیمی، دکوراسیون پیچیده و خدمات بی عیب و نقص را برای مهمانان فراهم می کنند.
 از ساختمان‌های تاریخی و محله‌های مد روز گرفته تا عتیقه‌های دوره های مختلف، غذاهای فرانسوی خوب و ملحفه‌های مجلل، هتل‌های بوتیک برنده جایزه در پاریس بوده، و اقامتگاه‌های راحت و مجللی را به راحتی در نزدیکی معروف‌ترین موزه‌ها، بناهای تاریخی و بناهای دیدنی شهر ارائه می‌دهند.
مهمانان و مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس به این شهر سفر کرده اند می توانند با پیاده روی جاذبه ها، قدم زدن در بلوارها و خیابان ها و نوشیدن قهوه در کافه های کنار پیاده رو های پاریس را مانند مردم محلی تجربه کنند.
چه برای تعطیلات خانوادگی، چه تعطیلات عاشقانه و چه سفرهای کاری، انتخاب یک هتل بوتیک در پاریس راهی فوق العاده برای تجربه شهر نورها است.

خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس و اقامت در هتل رله سن ژرمن

هتل رله سن ژرمن Relais Saint-Germain واقع در کرانه چپ، فضایی آرام و صمیمی را با اقامتگاه های مجلل و کارکنانی با توجه و خوش برخورد ارائه می دهد.
این هتل دوستدار حیوانات خانگی در نزدیکی سوربن، باغ‌های لوکزامبورگ، تئاتر اودئون، برج ایفل و نوتردام قرار دارد.
اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ با جزئیات دوره، پارچه‌های مدرن، حمام‌های مرمری و تزئینات معماری جالب در این هتل برجسته هستند.
برخی از اتاق ها دارای باغ یا بالکن خصوصی هستند که مشرف به خیابان های رنگارنگ پاریس است. 
این هتل دارای اتاق صبحانه و رستوران با غذاخوری عالی و همچنین سرویس اتاق می باشد.

هتل لو سیتیزن

هتل Le Citizen مشرف به کانال سنت مارتین است و در نزدیکی مونمارتر، نوتردام و موزه لوور قرار دارد. اگر با خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس قصد بازدید از موزه لوور را دارید این هتل انتخاب خوبی است.
اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ مهمان با چوب روشن و خطوط تمیز با رنگ‌های پر جنب و جوش تزئین شده‌اند. مسافران تجاری از فضای اضافی و میز در اتاق ها استفاده می کنند، در حالی که اتاق های سبک آپارتمانی با فضای نشیمن اضافی با جذابیت برای خانواده ها استفاده می شوند.
مهمانان می توانند در طول اقامت خود از آی پد و مینی بار رایگان استفاده کنند.

رزو هتل فابریک قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس

هتل فابریک با دکور صنعتی و محیطی گرم و دلنشین، دیوارهای آجری ورزشی، تیرهای نمایان و تزئینات الهام گرفته از منطقه اوبرکمپف. نزدیک میدان باستیل، میدان جمهوری و کانال سنت مارتین است.
از بین اتاق های کلوب، سوپریور، لوکس و طبقه بالا اتاقتان را انتخاب کنید. این هتل خدمات بار، صندوق امانات، بوفه صبحانه فرانسوی، قهوه و چای بعد از ظهر، درمان های اسپا و فضای تناسب اندام را به شما ارائه می دهد.

هتل لوکزامبورگ پارک هتلی بی نظیر برای اقامت با خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس

هتل لوکزامبورگ پارک که بین باغ‌های لوکزامبورگ و کلیسای سنت سولپیس واقع شده است، در میان گالری‌های هنری، فروشگاه‌ها و کافه‌های سنت ژرمن دپرس قرار دارد
اتاق‌های این ساختمان قرن هفدهمی به سبک ناپلئون سوم، هنری پانزدهم یا لویی شانزدهم به زیبایی پوشیده شده‌اند.
مهمانان این هتل بوتیک زیبا در پاریس می توانند از میان سوئیت های کلاسیک، سوپریتر و جونیور یکی را انتخاب کنند.
برخی از اتاق ها حتی دارای تراس خصوصی مشرف به باغ های لوکزامبورگ هستند. این هتل دارای سالن بدنسازی، بار، کتابخانه، اتاق صبحانه و حیاط می باشد.

رزو بلیط هواپیما تهران به پاریس  و اتاق در هتل لا میسون فاوارت La Maison Favart

خانه تاریخی La Maison Favart با دکوراسیون پاریسی قرن 18 شیک و جذاب است. اتاق‌های مهمان با رنگ های جسورانه در مقابل پس ‌زمینه‌ای از رنگ‌های خنثی ، توالت و وسایل مجلل طراحی شده‌اند. 
مخمل مجلل، تافته و ساتن در روکش‌های پنجره‌ها و روتختی‌ها وجود دارد، در حالی که تخته‌های سرپوش‌دار کمی بافت به صحنه می‌دهند. 
اتاق ها، سوئیت ها و دوبلکس های کلاسیک و لوکس را انتخاب کنید. در میان بسیاری از امکانات، این هتل دارای سونا، اتاق تناسب اندام و بار است.

رزو هتل لکسیس Le Six و بلیط هواپیما تهران به پاریس

هتل چهار ستاره Le Six در ساختمانی آرام به سبک هاوسمان واقع شده است. در نزدیکی باغ های لوکزامبورگ، مونپارناس و تفریحات شبانه، فروشگاه ها و رستوران های محله لاتین قرار دارد.
اتاق‌های مهمان با چشم‌انداز حیاط داخلی یا خیابان پاریس، شامل سوئیت‌های کلاسیک، سوپریور، لوکس و خانوادگی هستند که برای تعطیلات، آخر هفته رمانتیک یا سفرهای کاری مناسب هستند. 
اتاق‌های مهمان به سبک معاصر دارای کاشی‌های اسپانیایی، رنگ‌های گرم و ملحفه‌های شفاف هستند. این هتل دارای یک مرکز اسپا و سلامتی، مرکز تناسب اندام و یک سالن بار شیشه ای در پشت بام است.

هتل رزیدنس فوچ

شما میتوانید با رزرو بلیط هواپیما تهران به پاریس و رزرو اتاق در این هتل آسوده خاطر سفر کنید.
بالکن های فرفورژه و قاب های پنجره پر از گل مهمانان را به هتل رزیدنس فوچ دعوت می کند. در نزدیکی شانزلیزه، طاق پیروزی، پورت میلو و برج ایفل قرار دارد.
اقامت در این بوتیک هتل پاریسی، فضایی پیچیده را به نمایش می گذارد در حالی که فضای داخلی آن ترکیبی از تجمل و راحتی است.
اتاق های مهمان به روح ماری آنتوانت با پارچه های ظریف، الگوهای ظریف و وسایل برازنده پوشیده شده اند
اتاق‌های دو نفره سنتی، اتاق‌های دوقلو، سوئیت‌های جونیور و اتاق‌های خانوادگی را انتخاب کنید. اتاق‌های سوپریور دارای بالکن یا تراس هستند. این هتل علاوه بر نزدیکی به رستوران‌های کوچک و لذیذ، دارای یک اتاق صبحانه و بار نیز می‌باشد.

 

رزرو بهترین هتل های پاریس با خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس

 

جاذبه های گردشگری پاریس

همچنین با خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس می توانید از جاذبه های گردشگری پاریس دیدن کنید. برخی از این اهداف گردشگری عبارتند از:

بازدید از کارکاسون با خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس

کارکاسون با برج‌های برج‌کی و باروهای تاج‌دار، به‌نظر می‌رسد که از صحنه‌ای افسانه‌ای بیرون آمده است. این شهر مستحکم به خوبی حفظ شده (و بازسازی شده) غوطه ور شدن کامل در دنیای قرون وسطی را ارائه می دهد.
شهر قرون وسطایی کارکاسون که با دیوارهای محصور در فهرست یونسکو شناخته می شود، معروف به La Cité، مجموعه ای از کوچه های سنگفرش شده باریک و پیچ در پیچ و خانه های قدیمی عجیب است. 
تقریباً هر خیابان، میدان و ساختمانی شخصیت تاریخی خود را حفظ کرده است. در لاسیته، شاتو کامتال متعلق به قرن دوازدهم، میراث کاتار منطقه لانگودوک را نشان می‌دهد.
از جمله جاذبه‌های توریستی که باید با تهیه بلیط هواپیما تهران به پاریس ببینید، باروهای دو مدار با ۵۲ برج و کلیسای سنت نازایر و سنت سلس هستند که دارای پنجره‌های شیشه‌ای رنگارنگ باشکوه قرن سیزدهم است.
کار کاسکونی Carcassonne در 14 ژوئیه بازدیدکنندگان زیادی را برای نمایش آتش بازی خود برای جشن گرفتن روز باستیل، یک جشن ملی (Fête Nationale) به سوی خود می کشاند. اگر تاریخ بلیط هواپیما تهران به پاریس مصادف با 14 ژانویه است حتما در این جشن شرکت کنید.

بریتنی

بریتنی یک منطقه تاریخی زیبا در سواحل شمال شرقی فرانسه است. خط ساحلی ناهموار، دهکده‌های ماهیگیری عجیب و غریب، و بندرهای دریایی آب‌ و هوایی از ویژگی‌های این منطقه است که غرق در سنت‌های باستانی است و به‌خاطر جشن‌های مذهبی و لباس‌هایش معروف است.
سرزمین عرفانی اسطوره ها و افسانه ها، بریتنی دارای نفوذ سلتی و گویش مربوط به گالیک است. غذاهای محلی اینجا خوشمزه است و بیشتر به خاطر کرپ های خوش طعم گندم سیاه و کرپ های دسر شیرین آن شناخته می شود.
بندر اصلی برتون سنت مالو است که توسط دیوارهای باستانی احاطه شده است. کویمپر یک شهر تاریخی کارت پستال با خانه‌های نیمه‌چوبی زیبا، میدان‌های دلپذیر، و کلیسای جامع گوتیک چشمگیر است. 
با خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس  به نانت بروید. نانت دارای یک قصر دیدنی است، جایی است که فرمان نانت در سال 1598 امضا شد که آزادی عقاید مذهبی را به پروتستان ها اعطا کرد.
دیگر نقاط برجسته بریتنی سواحل شنی بکر، جزایر کوچک دورافتاده و قلعه های باستانی است Belle-Ile-en-Mer است که بزرگترین جزایر بریتنی، برای گردشگرانی است که در جستجوی یک محیط آرام ساحلی هستند. 

بازدید از بیاریتز با خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس

اگر به دراز کشیدن در ساحل علاقه دارید حتما در فهرست مکان هایی که قصد  دارید با خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس بازدید کنید بیاریتز را قرار دهید. 
بیاریتز یک شهر ساحلی شیک در خلیج زیبای بیسکای در کشور باسک فرانسه است. این تفرجگاه ساحلی مشهور، هوای خوب و اشرافی دارد. مقصد مورد علاقه امپراطور اوژنی، همسر ناپلئون سوم بود.
کاخ باشکوه این زوج امپراتوری به سبک امپراتوری دوم به هتل دو کاخ بیاریتز تبدیل شده است، هتلی مجلل که دارای رستورانی با غذا و مناظر شگفت انگیز از ساحل    Grande Plage است در اینجاست.
 این ساحل شنی بزرگ، با گردشگاه وسیع کنار دریا، از زمان Belle Epoque، از بازدیدکنندگان در تعطیلات استقبال می کند.
دیگر مناظر دیدنی بیاریتز مربوط به اقیانوس است: آکواریوم بیاریتز و فانوس دریایی ، که در امتداد خط ساحلی بر روی صخره ای عظیم قرار دارد و توسط امواج وحشی اقیانوس اطلس کوبیده می شوند همه در انتظار شماست.
برای چشیدن طعم گذشته سلطنتی شهر، از چایخانه شیک میرمانت Miremont دیدن کنید که از سال 1872 شیرینی های استثنایی سرو می کند.

خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس و گردش در روکامادور

روکامادور که بین بهشت و زمین بر روی یک صخره آهکی محض معلق است، یک مکان مقدس فراموش نشدنی است. 
در قرن یازدهم، این مقصد زیارتی پس از اورشلیم و روم، سومین مقصد مهم در جهان مسیحیت بود. روکامادور همچنین توقفگاهی در مسیر قرون وسطایی راه سنت جیمز به سانتیاگو د لا کامپوستلا در اسپانیا بود.
این دهکده دارای هفت مکان مقدس باستانی است، اما زائران به سمت مجسمه مریم مقدس دور جمع می شوند.
این مجسمه گرانبهای مریم باکره از چوب گردو تراشیده شده است که به طور طبیعی در طول قرن ها تیره شده و با معجزه همراه است.
یکی دیگر از مناظر دیدنی که باید با تهیه بلیط هواپیما تهران به پاریس از آن دیدن کرد، باسیلیکا سنت سوور است که در فهرست یونسکو ثبت شده است، بزرگترین کلیسای روکامادور است که بین قرن های 11 و 13 به سبک رومانسک و گوتیک ساخته شده است. 

نقاشی های غار ماقبل تاریخ در لاسکو

اگر به نقاشی های قدیمی علاقه دارید حتما توصیه می کنم با خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس از اینجا دیدن کنید. بازدیدکنندگان می‌توانند در دنیای شگفت‌انگیز هنر ماقبل تاریخ در Lascaux، بهترین نمونه هنر پارینه سنگی در جهان، به کاوش بپردازند.
هنر پارینه سنگی در این غار با دقت بازسازی شده است، و شامل تمام جزئیات نقاشی های حیوانات در رنگ های اخرایی معتبر است که  نشان میدهد 90 درصد از نقاشی های به تصویر کشیده شده در غار متعلق به ماقبل تاریخ است. 
گردشگران برای بازدید از Lascaux II باید یک تور با راهنما داشته باشند.
پاریس از مرکز شهر (Ile de la Cité) در جهت عقربه های ساعت بیرون می آید. در سراسر این منطقه‌ها، محله‌های متنوعی وجود دارند که هر کدام ویژگی‌ها و جاذبه‌های منحصربه ‌فرد خود را دارند.
از مونمارتر بی‌نظیر گرفته تا بلوارهای باشکوه گراند، اینها زیباترین محله‌های پاریس هستند.
مون مارتر که 130 متر بالاتر از پشت بام های شهر قرار دارد، جذاب ترین و شناخته شده ترین محله پاریس بر فراز تپه است. 
منطقه‌ای از مسیرهای سنگفرش‌شده پرپیچ ‌وخم، پله‌های همچون کارت پستال، و بولانژه های نفیس، این محله هنرمندان سابق در قرن هجدهم برای قدم زدن، تماشای مردم و زندگی در کافه‌های پیاده‌رو به سبک پاریسی عالی است.
جدا از توریستی بودن، مونمارتر به نوعی توانسته است حس دهکده مانند لذت بخش خود را حفظ کند. ناگفته نماند که این مکان خانه باسیلیکای بزرگ Sacré Coeur و برخی از تماشایی ترین مناظر پاریس است.
توصیه می شود حتما با خرید بلیط هواپیما تهران به پاریساز اینجا دیدن کنید.

سن ژرمن د پره

رزرو بهترین هتل های پاریس با خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس

بین محله شلوغ لاتین و منطقه برج ایفل، در منطقه ششم، سن ژرمن د پره باکلاس، رمانتیک و کاملاً پاریسی است.
این محله که زمانی مرکز زندگی ادبی و هنری پاریس بود، مملو از کتاب‌فروشی‌ها، عتیقه‌فروشی‌ها، گالری‌ها، و کافه‌های تاریخی، از جمله کافه افسانه‌ای فلور و لس دو ماگوت است که در گذشته افرادی مانند همینگوی و پیکاسو در هر دو رفت و آمد می‌کردند.
به جز بلوار اصلی سن ژرمن، که از محله عبور می کند و عمدتاً با نماهای هاوسمانی و فروشگاه های مد لباس پوشیده شده است، خیابان های فرعی قدیمی این منطقه با معماری چند صد ساله، شیرینی فروشی ها و بوتیک های مستقل همه جاذبه هایی است که با تهیه بلیط هواپیما تهران به پاریس می توانید از آنها دیدن کنید.

ایل د لا سیته

جزیره ای به شکل قطره اشک در وسط رود سن، ایل دلا سیته میزبان برخی از نمادین ترین بناهای تاریخی شهر، از جمله کلیسای جامع نوتردام، سنت شاپل، دربان، و کاخ چشمگیر کاخ عدالت است.
این قطعه زمین کوچک که مرکز تاریخی و جغرافیایی پاریس در نظر گرفته می‌شود، دارای ساختمان‌های زیبا، باغ‌های شگفت‌انگیز و جذابیت‌های پنهانی است که منتظر کشف توسط شما با تهیه بلیط هواپیما تهران به پاریس هستند. 

بانه ایکس- گایلس (Butte-aux-Cailles)

رزرو بهترین هتل های پاریس با خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس

بانه ایکس- گایلس با فضای روستایی قدیمی و میدان‌های جالبی که به عنوان زمین بازی عمل می‌کنند، یکی از بهترین اسرار پاریس است که با خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس می توانید آنها را کشف کنید. 
این محله دورافتاده بین مونپارناس و محله چینی‌ها در منطقه سیزدهم قرار دارد، و دارای خیابان‌های تپه‌ای کوچکی است که ردیفی از چراغ‌های خیابانی باستانی، اغذیه‌فروشی‌های عجیب و غریب، و فروشگاه‌های جدید که محصولات محلی منحصر به ‌فردی را به فروش می‌رسانند ارائه می کند.
اینجا ترکیبی شگفت انگیز از گذرگاه های آرام، خانه های نیمه چوبی به سبک آلزاس و هنر خیابانی چشم نواز است.

بازدید از پاسی با خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس 

پاسی که در گوشه غربی دور پاریس، در منطقه وسیع شانزدهم قرار دارد، از یک دهکده کوچک ساده ات که به یکی از ثروتمندترین و شیک ترین مناطق شهر تبدیل شده است.
این محله که با منطقه سرسبز Bois de Boulogne هم مرز است، با خیابان‌های سایه‌دار، خانه‌های زیبای Belle Époque، و بلوک‌های آپارتمانی مجلل به سبک هنر نو مشخص می‌شود، با این حال جذابیت محتاطانه دنیای قدیم را دارد که ناشی از کمبود گردشگر و کوچه‌های مخفی جوی است.
پاسی همچنین خانه انبوهی از رستوران‌های خوب، بوتیک‌های خرید انحصاری، نانوایی‌های فوق‌العاده، و برخی از معتبرترین موزه‌های کوچک است.

خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس و بازدید از اپرا - بلوارهای بزرگ

محله اپرا و بلوار گراندز، مهمانان را با اپرای باشکوه گارنیه، معماری سلطنتی، و تعداد زیادی تئاتر و کاباره تاریخی، به بل اپوک پاریس می‌برد.
این منطقه همچنین به‌خاطر ویژگی‌های هتل‌های قرن نوزدهمی‌اش که به موزه‌های کوچک نفیس و گذرگاه‌های زیبای پر آذین و مملو از کتاب‌فروشی‌های عتیقه، رستوران‌های رنگارنگ، و مغازه‌های عجیب و غریب تبدیل شده‌اند، مشهور است.
در امتداد خیابان‌های عریض هاوسمان، انواع کافه‌های زیبا، کلوپ‌های شبانه مد روز، و فروشگاه‌های لباس طراحان مشهور، و همچنین محبوب‌ترین فروشگاه‌های بزرگ شهر، Galeries Lafayette و Au Printemps را خواهید دید.

بازدید از ماریاس Marais با خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس

رزرو بهترین هتل های پاریس با خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس

لوماره مرکز اجتماعات همجنسگرایان و یهودیان پاریس است. این منطقه شیک بین مرکز پمپیدو و باستیل، هزار تویی از کوچه‌های سنگ‌فرش پیچ در پیچ با معماری زیبای باروک و بوتیک‌های طراحان مستقل است که شبیه شهری در یک شهر به نظر می‌رسد.
از عمارت‌های اعیانی استادانه و بالکن‌های فرفورژه زیبا گرفته تا گالری‌های امروزی و شکلات‌فروشی‌های راوان، این محله تاریخی مملو از تمام جذابیت‌های اصلی پاریس است. مکان‌های اصلی شامل موزه کارناوالت، آرشیو ملی، میدان زیبای ووس - قدیمی‌ترین میدان پاریس، و همچنین موزه معروف پیکاسو است که در هتل پر زرق و برق Salé قرار دارد.
ماریاس به عنوان یکی از زیباترین محله‌های پاریس، مکانی ایده‌آل برای قدم زدن، صرف غذا، خرید و لذت بردن از فضای پر جنب و جوش است.

جمع بندی

اگر می خواهید تجربه ای فراموش نشدنی برای یک عمر داشته باشید با خرید بلیط هواپیما تهران به پاریس از این شهر دیدن کنید
بلیط هواپیما تهران به پاریس را از بای بای رزو کنید و بهترین آفرها و تخفیفات سال را دریافت کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!