بهترین محله ها و هتل هایی که قبل از خرید بلیط هواپیما مشهد به استانبول باید بشناسید

بلیط هواپیما مشهد به استانبول از بلیط های پرفروش و در صدر لیست فروش بلیط های نوروزی آژانسهای مسافرتی است. استانبول غول بزرگ و فریبنده شهری است که در آن میلیون ها نفر در میان محله های متنوع آن زندگی، کار و بازی می کنند. این شهر که مرکز امپراتوری های بیزانس و عثمانی بود، زمانی به نام قسطنطنیه شناخته می شد.
استانبول برای کسانی که اولین بار سفر می کنند می تواند مکانی گیج کننده باشد. این تنها شهر در جهان است که در دو قاره قرار دارد. استانبول با یک پا در اروپا و پای دیگر در آسیا، شهری چرخان و کلان شهری با ترکیبی پر جنب و جوش از فرهنگ، مردم و سنت ها است.

نقشه بهترین مکان برای اقامت در استانبول

بهترین محله ها و هتل هایی که قبل از خرید بلیط هواپیما مشهد به استانبول باید بشناسید

محله‌ها از مناطقی که سرشار از فولکلور و آداب و رسوم هستند تا مراکز مد بازسازی‌شده و شهر قدیمی بسیار توریستی را شامل می‌شود. این شهر تا حدودی پارادوکس دارد، نوشیدن مشروب الکلی و موسیقی زنده در اواخر شب در برخی مناطق عادی است، در حالی که در برخی مناطق لباس های معمولی توصیه می شود. استانبول مکانی گیج کننده و مدرن است که در آن قدیم و جدید در کلان شهری ترکیب می شود که نمایانگر تاریخ جهانی و ترکیه امروزی است.
ما بهترین مناطق را برای اقامت شما در طول سفر با خرید بلیط هواپیما مشهد به استانبول انتخاب کرده ایم تا بتوانید بهترین زمان ممکن را داشته باشید. اگر می‌خواهید گردش در بازار را تجربه کنید، به مساجد قدیمی بروید یا میدان‌های شهر را تماشا کنید، ما مکانهای مناسب برای اقامت شما در استانبول را به شما معرفی می کنیم.

خرید بلیط هواپیما مشهد به استانبول  و اقامت در سلطان احمد

شهر قدیم استانبول مملو از بسیاری از مناظر باورنکردنی شهر است. بهترین مکان برای اقامت برای اولین تایمرها، سلطان احمد جایی است که قلب استانبول قدیمی را خواهید یافت. مکان‌های تاریخی متعددی مانند ایاصوفیه و کاخ توپکاپی و همچنین هیپودروم بیزانسی را می‌توانید در کنار رستوران‌ها و هتل‌های با تمرکز بالا پیدا کنید.
سلطان احمد بیشتر قسطنطنیه را تشکیل می دهد. این منطقه که از یک طرف با دیوارهای شهر قدیم هم مرز است و از سه طرف دیگر با آب احاطه شده است، اساساً یک شبه جزیره است. کشتی‌های کروز اغلب با گردشگران زیادی که مشتاق دیدن شهر قدیمی هستند به بندر سلطان احمد می‌روند. اگرچه سفر با سیستم حمل و نقل عمومی بسیار ساده است، اما قدم زدن در میان انحطاط خیره کننده کلیساها، مساجد و کاخ ها آسان است و بهترین راه برای دیدن معماری تاریخی منطقه است.
موزه‌ها آثاری از گذشته غنی و متنوع شهر را به نمایش می‌گذارند که بیش از 1000 سال قدمت دارد. همانطور که شگفتی های باستانی سلطان احمد را کشف می کنید و صدای اذان بر پشت بام ها طنین انداز می شود، متوجه خواهید شد که به زمان دیگری کهن تری منتقل می شوید.

مکان های اقامتی در سلطان احمد

هتل آجوا سلطان احمد

با تخت های چوبی مجلل، اثاثیه حکاکی شده، پنجره های بزرگ، سقف های پرآذین و فرش های ترکی، هتل آجوا سلطان احمد یک گزینه مجلل برای رزو پس از خرید بلیط هواپیما مشهد به استانبول است. 
حمام‌های اینجا به‌خوبی با روکش‌های طلایی عتیقه مانند، دیوارهای مرمری، و چینی‌هایی با رنگ آبی مزین شده اند. این هتل دارای رستورانی در طبقه هشتم با چشم‌انداز دریای مرمری، به‌ یک باشگاه ورزشی مجهز است.

هتلسورا هاگا سوفیا Sura Hagia Sophia –

مجموعه ای از معماری بزرگ به سبک عثمانی و بوتیک شیک معاصر، اتاق‌های اینجا بزرگ هستند و به سبک مینیمالیستی با هنرهای دیواری رنگارنگ تزئین شده‌اند. در سرتاسر هتل، میهمانان می‌توانند از امکانات رفاهی متعددی لذت ببرند، از دراز کشیدن در استخر پشت بام و قدم زدن در باغ گیاه‌شناسی خاص خود گرفته تا نوشیدن چای ساعت پنج تا پس‌زمینه اجرای موسیقی زنده. هتل Sura Hagia Sophia تنها 250 متر با مسجد آبی فاصله دارد و ده دقیقه با کاخ توپکاپی فاصله دارد.

خرید بلیط بلیط هواپیما مشهد به استانبول و رزو هتل آرکادیا بلو استانبول

اتاق‌های این هتل با پالت رنگی گرم و طبیعی، با دیوارهای چوبی، فرش‌های خاکستری نرم و حمام‌های مدرن با کاشی تزئین شده‌اند. رستوران هتل در طبقه نهم دارای مناظر زیبایی از ایاصوفیه و همچنین مسجد آبی است که تجربه غذاخوری خیره کننده ای را برای شما به ارمغان می آورد. از نظر موقعیت مکانی، هتل آرکادیا بلو استانبول به ابلیسک تئودوسیوس و هیپودروم دوران رومی بسیار نزدیک است.
هتل آرمادا استانبول اولد سیتی – اتاق‌های کوچک اما جذاب هتل آرمادا استانبول اولد سیتی با تغییراتی در فضای داخلی سنتی اروپایی، پانل‌های چوبی، کف پارکت و پنجره‌هایی که منظره دریا را به رخ می‌کشند، ارائه می‌شوند. رستوران و بار، واقع در پشت بام، دارای منظره ای از شهر و مناظر اطراف است. یک بار سالنی نیز وجود دارد که با مجموعه‌ای از رادیوهای قدیمی تزئین شده است.

خرید بلیط هواپیما مشهد به استانبول  و اقامت در منطقه بازار

بهترین محله ها و هتل هایی که قبل از خرید بلیط هواپیما مشهد به استانبول باید بشناسید

اگر به خرید یا چرخیدن در بازارها برای چیزی خاص علاقه دارید، این بهترین منطقه برای شما در استانبول است. این منطقه فریبنده، جایی است که نه تنها بازار بزرگ- یکی از قدیمی ترین بازارهای سرپوشیده در جهان- بلکه بازار تند ادویه را نیز خواهید دید.
متشکل از 61 خیابان و با بیش از 3000 مغازه، قدم زدن در اطراف بازار بزرگ برای سردرگمی بیشتر گردشگران کافی است. اما از آنجایی که دستفروش‌ها با رهگذران مشتاق فروش کالاهای خود تماس می‌گیرند، یک سفر ساده به بازار می‌تواند به سرعت تبدیل به یک تجربه فوق‌العاده شود. 
این منطقه گزینه های اقامتی فراوان و همچنین مکان های جالبی برای غذا خوردن دارد. اقامت در نزدیکی بازار به این معنی است که می توانید نگاهی واقعی به زندگی در این شهر قدیمی داشته باشید. این منطقه پنجره ای به سنت دیرینه تجارت استانبول است. در خیابان‌ها، در میان بازارها، مساجد باستانی، باغ‌های چای، و حمام‌های ترکی قرار دارند، جایی که می‌توانید محلی‌ها را کشف کنید که با دوستان خود ملاقات می‌کنند، غیبت می‌کنند و از روحیه پرانرژی شهر لذت می‌برند.

رزو محل اقامت در منطقه بازار پیش از تهیه بلیط هواپیما مشهد به استانبول

هتل شهر قدیم استانبول

واقع در نزدیکی خیابان شلوغ سلطان احمد و روبروی مسجد تاریخی لاللی، این هتل مجلل مکانی برای اقامت است اگر می خواهید به راحتی به برخی از تاریخی ترین بخش های استانبول از جمله خود بازار بزرگ دسترسی داشته باشید. فضای داخلی به طور کلاسیک استانبولی است، با ترکیبی از سبک های عثمانی و اروپایی، با یک لابی بزرگ و چشمگیر با کفپوش های مرمر و لوسترها.
 اتاق‌های این هتل 5 ستاره دارای فرش‌های مجلل، پنجره‌های کف تا سقف هستند و احساس سنتی و منحط دارند. میهمانان می توانند از اسپا که دارای استخر و باشگاه ورزشی است، لذت ببرند.

هتل پرزیدنت

 با داشتن یک رستوران سنتی ترکی در محل، در کنار یک رستوران تراس که غذاهای بین‌المللی سرو می‌کند، مجموعه‌ای از بارها - از جمله یک میخانه انگلیسی - در هتل پرزیدنت وجود دارد و انتخاب خوبی برای محل اقامت شما هنگام خرید بلیط هواپیما مشهد به استانبول می باشد. 
مهمانان همچنین می توانند در استخر سرپوشیده هتل آب تنی کنند، در اسپا استراحت کنند، یا برای تمرین به باشگاه بدنسازی مراجعه کنند. 

محله بی اوغلو

محله قدیمی بی اوغلو ، پر از مکان‌های خوب برای خوردن، نوشیدن ، در بخش اروپایی استانبول است. بی‌اوغلو منطقه‌ای پر رونق و جهان ‌وطنی و خلاق است که مملو از ساکنان و بازدیدکنندگان است. 
با صحنه موسیقی زنده پر رونق و انبوهی از هتل‌های شیک و بوتیک‌های مد روز، بی اوغلو از گذشته بسیار فرسوده و قدیمی خود فاصله زیادی گرفته است و اکنون منطقه جالبی برای اقامت است. 
مناظر کاملاً در کنار هم قرار گرفته اند و کاوش با پای پیاده را ساده می کند – اگر با خرید بلیط هواپیما مشهد به استانبول زمان بیشتری برای بازدید از استانبول دارید– به سادگی سوار مترو شوید یا از فونیکولور قدیمی تونل به سمت پل گالاتا بروید.

 

بهترین محله ها و هتل هایی که قبل از خرید بلیط هواپیما مشهد به استانبول باید بشناسید

 

محل اقامت در بی اوغلو

مارمارا تاکسیم (Marmara Taksim)

این هتل مجلل بزرگ، مدرن مکان خوبی برای اقامت شما با خرید بلیط هواپیما مشهد به استانبول است و هر آنچه را که برای یک اقامت گران قیمت در استانبول نیاز دارید فراهم می کند. از باشگاه ورزشی درخشان گرفته تا شراب‌فروشی و شکلات‌فروشی در محل، این مکان واقعاً همه چیز را دارد.
مجموعه‌ای از غذاهای موجود در رستوران‌های متعدد هتل، بارهای انتخابی برای لذت بردن از نوشیدنی عصرانه، و اتاق‌های نرم و شیک با مبلمان لوکس، حمام‌های مرمری و چشم‌انداز شهر و دریا را خواهید دید.

هتل پرا پالاس

هتل پرا پالاس ، هتلی مجلل و غرق در تاریخ در ساختمانی سنتی و به سبک استعماری واقع شده است. این ساختمان بزرگ نئوکلاسیک به سال 1892 باز می گردد. دیوارهای خود هتل با سبک هنر نو و همچنین هنر شرقی تزئین شده است. اتاق ها دارای فرش های ترکی و اثاثیه عتیقه هستند. برخی دارای وان پنجه ای هستند، در حالی که برخی دیگر سالن های استراحت خود را دارند. بیشتر آنها دارای بالکن و چشم‌انداز شهر نیز هستند.

کاراکوی

ناحیه کاراکوی، که قبلا به نام گالاتا شناخته می شد، در شمال شهر قدیمی قرار دارد. اگر هدف شما از سفر انجام کاری در این منطقه هست توصیه می شود هنگام خرد بلیط هواپیما مشهد به استانبول هتلی در این ناحیه را برای اقامت برگزینید. 
این مناطق مملو از انبارهای قدیمی و معماری اواخر قرن نوزدهم است که به مغازه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌های متعددی تبدیل شده‌اند. سوار تراموا شوید یا به سمت برج گالاتا - مشرف به خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده جذاب - قدم بزنید که میدان شلوغ تقسیم با ردیفی از ساختمان‌های نئوکلاسیک را در خود جای داده است.
کاراکوی که محل موزه هنر مدرن استانبول است، زمانی منطقه‌ای طبقه کارگر بود که ماهی‌فروشان و کارگران در آن زندگی می‌کردند. کاراکوی از سال 2000 تاکنون دستخوش تغییراتی شده است. معماری در حال فروپاشی و سنگ‌ریزه‌های باقی‌مانده از گذشته صنعتی، پس‌زمینه‌ای عالی برای اقامت هیپستر در استانبول ایجاد کرده است.

تجربه خرید بلیط هواپیما مشهد به استانبول با اقامت در بانکرهان هتل گالاتا

اتاق های این هتل خنک و عجیب هستند و از فضاهای این بنای سنتی و تاریخی به خوبی استفاده می کنند. برخی از اتاق‌ها با کف‌پوش‌های چوبی طبیعی، مبلمان مدرن، و آثار هنری که خود شهر را به تصویر می‌کشند، بالکن‌هایی با چشم‌انداز بسفر دارند. یک رستوران هتل برای میهمانان وجود دارد که می‌توانید از یک صبحانه خوشمزه هر روز صبح لذت ببرید. یک مکان عالی برای کسانی که می‌خواهند با تراموا سفر کنند - از آنجایی که یک ایستگاه تراموا در نزدیکی آن وجود این هتل گزینه خوبی است.

سفر به استانبول با خرید بلیط هواپیما مشهد به استانبول و اقامت در منطقه بشیکتاش

قطب بزرگ ترانزیتی بشیکتاش نقش مهمی در حمل و نقل کالا از طریق دریا ایفا می کند. بشیکتاش، یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت در استانبول، مملو از مناظر تاریخی و فرهنگی، و همچنین گزینه‌های غذاخوری و خرید عالی است. انتخاب اقامت در منطقه جسورانه و پویا بشیکتاش به معنای استراحت در کافه ها، قدم زدن در اطراف میدان بشیکتاش است.
از مهمترین جاذبه‌های این منطقه می‌توان به پارکی یلدیز، به همراه ویترین آثار عثمانی در موزه دریایی ساحلی اشاره کرد. اگر هنگام رزو بلیط هواپیما مشهد به استانبول به دنبال اقامت در یک هتل لوکس در سمت بسفر شهر هستید، اینجا را انتخاب کنید.
برخی از هتل ها حتی در داخل کاخ های قدیمی عثمانی یافت می شوند که قطعاً یک نقطه فروش است. این منطقه ورودی بسیاری از محله های بسفر است و همچنین نقطه

عزیمت قایق ها به سمت آسیایی شهر

کاخ چیراغان کمپینسکی

اگر فرصت خرید بلیط هواپیما مشهد به استانبولرا داشتید از این کاخ که یک کاخ عثمانی قرن نوزدهمی است دیدن کنید. اقامت در این هتل به معنای احساس سلطنت است. موقعیت مکانی اینجا عالی است.
درست در سواحل بسفر، و با تعدادی رستوران که در حاشیه آب قرار دارند، می توانید در اینجا با چشم اندازی از استانبول قدیم غذا بخورید. انتخاب اتاق‌های لوکس از سوئیت‌های مجلل که به سبک سنتی استعماری تزئین شده‌اند تا اتاق‌هایی با چشم‌انداز پارک، پارچه‌های عثمانی و تخت‌خواب‌های بزرگ و راحت را شامل می‌شود. این هتل تاریخی دارای استخر روباز و همچنین اسپای سنتی ترکی و امکانات دیگر است.

فنر و بالات

دو منطقه فرهنگی فنر و بالات هر دو به شاخ طلایی - ورودی اصلی بسفر - متصل می شوند. این بخش از استانبول محل استقرار یکی از قدیمی ترین جوامع یهودی در این شهر است که بیش از 2000 سال است که در آن ساکن شده اند. هر دو منطقه دارای مجموعه‌ای از اقامتگاه‌های با قیمت‌های مختلف هستند.
اقامت در پازل هوچپچ خانه های اطراف این مناطق با مجموعه ای از رنگ های چشم نواز رنگ آمیزی شده است و به جوامع ارمنی، یهودی و ارتدکس که همگی این منطقه را در گذشته خانه می نامیدند، بازمی گردد. اگر می‌خواهید زندگی مردم محلی را  با خرید بلیط هواپیما مشهد به استانبول تجربه کنید، اینها مناطقی هستند که باید در استانبول اقامت کنید.
اگر ترجیح می دهید از جمعیت شلوغ توریستی شهر قدیمی دور بمانید، مناطق متنوع از نظر فرهنگی فنر و بالات جنبه ای از شهر را نشان خواهند داد که اگر نزدیک دیدنی های اصلی باشید، آن را نخواهید دید

محل اقامت در فنر و بالات : خانه آکین 

یک بوتیک جالب و عجیب به سبک قدیمی، خانه آکین در پنج ساختمان تاریخی مختلف در نزدیکی مسجد سلیمانیه واقع شده است. اتاق‌ها دنج و راحت هستند و با رنگ‌های زنده ، با کف‌های چوبی، پنجره‌های عریض، و مبلمان قدیمی تزئین شده‌اند. همچنین کافه ای در طبقه همکف وجود دارد که می توانید زندگی را در خیابان های اطراف تماشا کنید. برخی از اتاق های آکین هاوس دارای آشپزخانه مخصوص به خود هستند و اقامت مستقل تری را در استانبول به مهمانان ارائه می دهند.

خرید بلیط هواپیما مشهد به استانبول و اقامت در جزایر پرنس 

درست در سواحل استانبول، مجمع الجزایر پرنس از چهار جزیره بزرگ و پنج جزیره کوچک تشکیل شده است. در حالی که قبلاً از آنها برای تبعید شاهزادگان بیزانس و سپس خانواده سلاطین عثمانی (با نامگذاری جزایر) استفاده می شد، آنها در قرن نوزدهم به تفرجگاه های محبوب برای ثروتمندان استانبول تبدیل شدند.
یکی از جزیرهای بزرگ، Heybeliada، مکانی منحصر به فرد است، زیرا ورود وسایل نقلیه موتوری ممنوع است، که آن را به مکانی جذاب برای رفت و آمد تبدیل می کند.
جزایر دیگر دارای ویرانه‌های رومی، مدرسه علمیه قرن نوزدهمی، و برخی مانند یاسیادا - مکان‌های عالی برای غواصی هستند. در مورد اقامت، Büyükada با تعداد زیادی هتل سطح بالا مشخص می شود (وجود دارد. وقتی صحبت از رسیدن به جزایر پرنس و می شود - به لطف کشتی های مکرر رفت و آمد به و از سرزمین اصلی آسان است.

محل اقامت در جزایر پرنس: سرگوزست اوتل (Serguzest Otel)

گزینه ای است که در داخل یک ویلای قدیمی از دوران عثمانی قرار دارد. از تمام هنر های دوره خود ساختمان، از جمله راهروی کاشی کاری شده و دیوارهای سنگی استفاده می کند. اتاق‌های اینجا که با عشق بازسازی شده‌اند. اینجا با دیوارهای سفید و کف‌های چوبی طبیعی - همراه با حمام‌های امروزی هستند. یک کافه جالب در محل وجود دارد که می‌توانید یک قهوه ترکی بنوشید، و همچنین باغی جذاب برای استراحت. در نزدیکی آن، بندر کشتی Buyukada قرار دارد که این هتل را در موقعیت مناسبی برای گشت و گذار در جزایر دیگر قرار می‌دهد. پس شما می توانید با خرید بلیط هواپیما مشهد به استانبول اینجا را برای اقامت انتخاب کنید.

جمع بندی

بلیط هواپیما مشهد به استانبول از پروفروش های آژانس های هوایی مشهد است با بای بای بهترین هتل های متناسب با بودجه خود را قبل از تهیه بلیط انتخاب کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!