آشنایی با بهترین مناطق و هتل ها پیش از خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت

انتخاب محل اقامت مناسب پیش از خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت عامل مهمی در سفر شماست می تواند در هزینه های سفر شما تا حد زیادی صرفه جویی کند.
اکثر جاذبه‌های دیدنی فرانکفورت در محله Innenstadt (مرکز شهر) و منطقه Altstadt، که بین مرکز شهر و رودخانه مین قرار دارد، واقع شده‌اند. یافتن اقامتگاه در این منطقه شلوغ دشوار است، بنابراین اکثر هتل های فرانکفورت در نزدیکی محله های اطراف یافت می شوند.

محل اقامت لوکس در فرانکفورت

در سمت غربی شهر، کنار رودخانه Bahnhofsviertel به معنای واقعی کلمه که "محله ایستگاه قطار" ترجمه می شود و زمانی بخش کمتر مطلوب شهر بود، محل اقامتی به نام Sachsenhausen وجود دارد که اکنون پاکسازی شده و به محله ای شیک تبدیل شده است که امن است و تنها 10 تا 15 دقیقه پیاده تا بهترین جاذبه های گردشگری شهر فاصله دارد.
در سمت جنوبی رودخانه، که موزه ای نیز واقع شده است، همچنین هتل‌های متنوعی از ارزان‌ قیمت گرفته تا لوکس وجود دارد و هنگام خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت می توانید یکی از آنها را رزرو کنید .
در مجاورت محله Bahnhofsviertel، West End چندین هتل خوب در حاشیه منطقه تجاری همسایه، محله Gallus وجود دارد. بیشتر هتل های این منطقه در اطراف مرکز نمایشگاه فرانکفورت و مرکز خرید Skyline Plaza قرار دارند. پیاده‌ روی از این هتل‌ها تا مرکز شهر حدود 20 دقیقه راه است یا می‌توانید از U-Bahn زیرزمینی برای رفتن به جاذبه‌های برتر فرانکفورت استفاده کنید.
نکته ای که حائز اهمیت است این است که قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت تصمیم بگیرید که چه نوع محل اقامتی بسته به هدف سفر خود نیاز دارید. برخی از برترین هتل های فرانکفورت عبارتند از:

فرانکفورت آلتشتات

Sofitel Frankfurt Opera در Innenstadt، در حاشیه Bockenheimer Anlage، یک پارک عمومی زیبا با مسیرهای پیاده روی و یک حوض بزرگ واقع شده است. 
در اینجا مکانی عالی برای خریدهای لوکس، تنها به فاصله چند بلوک با Goethestraße وجود دارد دارد، خیابانی که منحصر به فردترین فروشگاه های فرانکفورت از جمله Versace،  Chanel و Louis Vuitton را در خود جای داده است.
این هتل پنج ستاره با خدماتی از جمله صبحانه در اتاق، استخر آب گرم، و طیف کاملی از خدمات اسپا، مراقبت از مهمانان را در اولویت اصلی خود قرار می دهد. سرویس شاتل نیز برای کمک به میهمانان برای رسیدن به جایی که باید باشند ارائه می‌شود، و دوچرخه در دسترس کسانی است که می‌خواهند کمی کاوش کنند.
گراند هتل Grand hotel Hessischer Hof واقع در وست اند، نزدیک به موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ، در چند قدمی مرکز شهر و همچنین بسیار نزدیک به ایستگاه U-bahn است. این هتل پنج ستاره دارای دکوراسیونی به روز و در عین حال کلاسیک با فضاهای عمومی زیبا و توجه زیاد به جزئیات است.
اتاق‌های این هتل بزرگ هستند و دارای کمد دیواری، یخچال کوچک با نوشیدنی‌های رایگان و میوه‌های تازه روزانه هستند. سوئیت‌های لوکس شامل تراس‌های خصوصی و یک اتاق غذاخوری کامل هستند، در حالی که اتاق‌های استاندارد با میز و قسمت نشیمن مبله شده‌اند.
بین ایستگاه قطار و رودخانه، رومرز فقط دو بلوک با پارک زیبای رودخانه و در چند قدمی منطقه موزه زاکسن هاوزن فاصله دارد. این هتل پنج ستاره دارای قیمت های مقرون به صرفه است و در عین حال امکانات سخاوتمندانه ای از جمله مرکز تناسب اندام، سونا، جکوزی و استخر و همچنین آب معدنی و تبلت رایگان در هر اتاق ارائه می دهد.
این هتل با دکوراسیون کلاسیک و هیجان‌انگیز، و فضاهای عمومی دوست‌داشتنی، مانند پاسیو باغ و Sky Lounge با چشم‌اندازی از کل شهر، حال و هوای امروزی در مرکز شهر هیلتون فرانکفورت در حاشیه  Bockenheimer Anlage، که یک پارک عمومی بزرگ در مرکز شهر است، قرار دارد.
اتاق ها و سوئیت های این ملک 5 ستاره جادار و امروزی دارای پنجره های بزرگ هستند که بسیاری از آنها رو به پارک هستند. امکانات این هتل عبارتند از استخر بزرگ سرپوشیده (همچنین رو به پارک)، رستوران، و باشگاه سلامت و تناسب اندام.

رزرو محل اقامت میان رده پیش از خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت

خانه فرانکفورتر

NH Frankfurt Messe  یک هتل چهار ستاره است که خدمات قابل اعتمادی را ارائه می‌کند. اتاق‌های مهمان روشن و به روز هستند، و اگرچه راحت هستند، اما از فضا برای داشتن میز و قسمت نشیمن به خوبی استفاده نموده اند.
پنجره ها به خوبی عایق صدا هستند و امکانات رفاهی شامل یخچال کوچک، گاوصندوق، و کتری برقی است. صبحانه با هزینه اضافی در دسترس است و رستوران های متعددی در فاصله چند دقیقه پیاده روی و همچنین گزینه های بیشتری در Skyline Plaza در همان نزدیکی وجود دارد.
برای یک اقامت مجلل مقرون به صرفه در محله گالوس، کاپری فریزر فرانکفورت یک هتل مدرن است که درست در پایین خیابان فرانکفورت مسه، نزدیک به مرکز خرید در Skyline Plaza، و رستوران‌ها می باشد و انتخاب خوبی برای رزو همراه با خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت است.
 این هتل بزرگ اتاق های بزرگ، سوئیت; و اتاق‌های خانوادگی با کف‌های چوبی سخت، ایستگاه‌های شارژر USB، و آشپزخانه‌های کوچک را ارائه می دهد. پارکینگ زیرزمینی ایمن در دسترس است و از مهمانان دعوت می شود از امکانات تناسب اندام و اتاق خشکشویی استفاده کنند.

هتل مدرن Movenpick Frankfurt am Main City

این هتل با خدمات عالی و اتاق‌های جادار با رنگ‌های پر رنگ برای افزودن سرگرمی از میهمانان پذیرایی می‌کند. میهمانان از وسایل اضافی مانند ساشه های اسطوخودوس لذت می برند و از مرکز تناسب اندام، مرکز تجاری، و تراس روی پشت بام استفاده کامل می کنند.
این هتل در محله گالوس در منطقه تجاری واقع شده است، از آنجایی که این هتل در کنار مرکز خرید بزرگ Skyline Plaza و نزدیک به ایستگاه U-Bahn با دسترسی آسان به Innenstadt و مناظر Altstadt است انتخاب خوبی است که می توانید هنگام خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت انتخاب نمایید.

خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت  و بوک کردن محل اقامت در فرانکفورت با بودجه محدود

منطقه تجاری فرانکفورت آم ماین

محله گالوس دارای چند انتخاب عالی برای خرید است و ایستگاه U-Bahn برای دسترسی سریع به جاذبه های اصلی مرکز شهر. Premier Inn Frankfurt Messe در زیر هتل دسترسی مستقیم به اتاق ها را با آسانسور ارائه می دهد.
این هتل در قلب منطقه تجاری در کنار مرکز نمایشگاه و اسکای لاین پلازا، عایق صوتی بسیار خوبی از خیابان های شلوغ ارائه می دهد.
Motel One Frankfurt-Messe  در مجاورت مرکز نمایشگاه فرانکفورت مسه و درست روبروی خیابان Skyline Plaza قرار دارد. اتاق‌های مهمان دارای عایق صدای جمع و جور هستند، اما دارای تخت‌های راحت، میز و پنجره‌های زو به خیابان هستند.
یک بوفه صبحانه سخاوتمندانه با غذاهای تازه پخته شده در آن گنجانده شده است و از حیوانات خانگی استقبال می شود. این هتل دارای پارکینگ زیرزمینی امن نیز می باشد.
یکی دیگر از گزینه های مقرون به صرفه، Ibis Frankfurt Centrum است که به طور مداوم خدمات با کیفیت خوب و اتاق های بسیار تمیز و کارآمد با دکوراسیون منحصر به فرد ارائه می دهد. صبحانه در دسترس است و لباس‌شویی سلف‌ سرویس برای استفاده مهمانان وجود دارد.
موقعیت آن در کنار رودخانه در نزدیکی تفرجگاه اصلی برای کسانی که می خواهند در منطقه موزه قدم بزنند و محله Sachsenhausen را کشف کنند، عالی است.

خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت و رزرو محل اقامت در فرانکفورت برای خانواده ها

اگر هدف شما از خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت انجام کاری و صرفه جویی در هزینه هاست، یک گزینه اقتصادی عالی برای خانواده ها، INNSIDE Frankfurt Ostend است که در محله Ostend درست در شرق مرکز شهر و در فاصله چند قدمی باغ وحش فرانکفورت واقع شده است. چندین رستوران برای انتخاب در یک یا دو بلوک از هتل و همچنین یک رستوران در محل وجود دارد که توسط افرادی که نیازهای غذایی خاص دارند، استفاده می‌شود.
اتاق‌ها عایق صدا هستند تا بچه‌ها بتوانند در پایان یک روز طولانی از مناظر دیدنی سر و صدا کنند، و امکانات مفیدی از جمله گاوصندوق لپ‌تاپ، سرویس چای و قهوه، و لوازم بهداشتی رایگان در این مکان وجود دارد.

باغ جانورشناسی فرانکفورت

هتل Hamburger Hof برای یک سفر خانوادگی مقرون به صرفه به فرانکفورت، با اتاق های خانوادگی عالی است. زمان انعطاف پذیر ورود و خروج؛ لباسشویی سلف سرویس؛ و یک موقعیت مناسب در کنار ایستگاه قطار که دسترسی به جاذبه ها و همچنین فرودگاه را آسان می کند. این هتل را گزینه مناسبی می سازد تا در صورت خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت بتوانید در آن اقامت کنید.
اتاق‌ها شیک و با کف‌های چوبی و رنگ‌های تازه به‌ روز شده‌، و کارکنان بسیار آگاه و خوشحال هستند که آماده اند به شما کمک م‌کنند تا بدانید چگونه در شهر بگردید همگی آماده پذیرایی از شما هستند.
موقعیت مکانی هتل درست در مجاورت ایستگاه قطار در Bahnhofsviertel، آن را به یک انتخاب عالی برای کسانی که ماشین ندارند تبدیل کرده است.
اگر خانواده شما به دنبال کمی تجملات هستند، هتل آپارتمان Adina Frankfurt  Neue Oper نیز در محله Bahnhofsviertel است، که  به رودخانه و به "چشمه افسانه‌ها" Märchenbrunnen  نزدیک‌تر است. اتاق‌های خانوادگی شامل آشپزخانه کوچک یا کامل، مبلمان راحت، سقف‌های بلند و پنجره‌های از کف تا سقف هستند. امکانات هتل شامل خشکشویی سلف سرویس، مرکز تناسب اندام، استخر آب گرم سرپوشیده، رستوران با گزینه صبحانه، و صندلی دوست داشتنی روی پشت بام برای مناظر عالی است.

 

آشنایی با بهترین مناطق و هتل ها پیش از خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت

 

خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت و رزرو محل اقامت در فرانکفورت برای سفرهای عاشقانه

خط افق فرانکفورت آم ماین

زوج‌هایی که می‌خواهند در مکانی لوکس و در تاریخ غنی فرانکفورت غوطه‌ور شوند، می توانند در جمیرا فرانکفورت که در Innenstadt در مجاورت منطقه پیاده‌روی Zeil، بین برج Hauptwache و Eschenheimer قرار دارد، اقامت کنند.
اتاق‌های بزرگ مهمان دارای کف‌های چوبی با فرش‌های نرم، یخچال‌های کوچک با نوشیدنی‌های رایگان، قهوه‌ساز، گاوصندوق داخل اتاق، و لوازم جانبی مجلل هستند. این هتل همچنین دارای اسپا، مرکز تناسب اندام، استخر آب گرم و رستوران لبنانی است.
این هتل دارای یک حیاط مرکزی بزرگ است که توسط یک ساختمان بزرگ احاطه شده است که با درهای قوسی و ستون هایی تزئین شده است. مهمانان از استخر بزرگ، اسپا با خدمات کامل، مرکز تناسب اندام و رستوران ایتالیایی هتل در این محیط رمانتیک عالی لذت خواهند برد.  
Steigenberger Frankfurter Hof که بزرگترین اسپای فرانکفورت و همچنین رستوران ستاره‌دار میشلین OSCAR*S را در خود جای داده است، هتلی 5 ستاره با حال و هوای رمانتیک است. قدمت این هتل تاریخی به سال 1876 برمی گردد و برای زوج هایی که به دنبال خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت و گشت و گذار در شهر با پای پیاده هستند یک گزینه عالی است.
بیش از 300 اتاق و سوئیت در این هتل وجود دارد که با دکوراسیون سنتی یا معاصر ساخته شده اند و در برخی از آنها بالکن و شومینه وجود دارد. این هتل صبح ها یک صبحانه عالی سرو می کند. میهمانان همچنین می توانند چای عصرانه را رزرو کنند. سایر امکانات موجود در محل عبارتند از مرکز تناسب اندام، جکوزی، اتاق بخار، سونا، و سالن.

خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت و بازدید از نقاط دیدنی و گردشگری

همچنین در صورتی که بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت را خریداری نمائید می توانید از برخی دیدنی ترین نقاط فرانکفورت دیدن کنید که برخی از آنها عبارتند از:

خانه و موزه گوته

فرانکفورت زادگاه بزرگترین نویسنده آلمانی، یوهان ولفگانگ فون گوته بود. خانه خانوادگی او، خانه گوته - جایی که گوته در 28 اوت 1749 متولد شد و تا سال 1765 زندگی کرد - نشان می دهد که خانواده مرفه و کارکنان آنها چگونه زندگی می کردند. شما می توانید همه چیز را در اینجا ببینید، از اتاق غذاخوری مجلل تزئین شده در طبقه اصلی گرفته تا اتاق نویسندگی گوته در طبقه آخر، جایی که او بسیاری از آثار اولیه خود را نوشته و در آنجا در کودکی با تئاتر عروسکی خود بازی می کرد.
این موزه در مجاورت موزه گوته قرار دارد، گالری 14 اتاقی که آثار هنری دوران نویسنده، از جمله شاهکارهای دوره باروک پسین و رمانتیک را به نمایش می گذارد. تورهای خانوادگی هر دو ملک در دسترس هستند.

خانه ساعت Hauptwache

Hauptwache که در وسط شهر و یکی از شلوغ‌ترین مناطق عابران پیاده فرانکفورت قرار دارد، به‌خاطر ترکیبی از ساختمان‌های تاریخی زیبا و سازه‌های مدرن معروف است. قابل توجه ترین ساختمان در اینجا، خانه نگهبانی قدیمی باروک است که نام این میدان به نام آن گرفته شده است. در سال 1730 ساخته شد و زمانی محل شبه نظامیان شهر، یک زندان و بعداً یک ایستگاه پلیس بود (اکنون به عنوان کافه عمل می کند پس اگر علاقمند به تاریخ هستید حتما بعد از خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت سری به اینجا بزنید.
این میدان خود یکی از مناطق خرید اصلی فرانکفورت است که دارای یک مرکز خرید بزرگ زیرزمینی است و همچنین نقطه ای است که خیابان های اصلی خرید و تجاری شهر به آن منتهی می شوند. 

بازدید از موزه هنرهای مدرن با خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت

موزه هنر مدرن فرانکفورت (MMK Museum für Moderne Kunst Frankfurt)  به عنوان یکی از مهم ترین گالری های هنر معاصر اروپا در نظر گرفته می شود.
این موزه که در سال 1991 در یک ساختمان پست مدرن خیره کننده در قلب شهر افتتاح شد، در مجموعه وسیع خود حدود 5000 نمونه زیبا از بیش از 450 هنرمند برجسته را در خود جای داده است. آثار هنرمندانی مانند اندی وارهول، روی لیختنشتاین و فرانسیس بیکن از دهه 1960 تا به امروز ساخته شده‌اند.
موزه کاریکاتورا نیز مورد توجه است که به دلیل نمایشگاه‌ها و نمایش‌های مربوط به هنر کمیک قابل توجه است.

باغ وحش فرانکفورت

اگر در بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت چند روزی فرصت اقامت در این شهر با شکوه را دارید از باغ وحش فرانکفورت دیدن کنید.
باغ وحش فرانکفورت که بیش از 4500 حیوان از حداقل 510 گونه مختلف را در خود جای داده است، 32 هکتار در نزدیکی فریدبرگر تور قدیمی شهر است.
این باغ وحش که در سال 1858 تأسیس شد، دومین باغ‌وحش قدیمی آلمان است و به‌خاطر خانه‌های حیوانات عالی‌اش، از جمله خانه منحصربه ‌فرد «گرزیمک» با نمایش‌هایی از جانوران متنوع ماداگاسکار مشهور است.
همچنین اگزوتاریوم با حیواناتی از مناطق مختلف آب و هوایی از جمله موجودات دریایی، خزندگان و کروکودیل ها مورد توجه است. جنگل بورگوری یک خانه میمون عالی در یک محیط جنگلی معتبر دارد.
از دیگر موارد برجسته می توان به خانه حیوانات شبانه و تالار پرندگان اشاره کرد. رویدادها و برنامه های متنوعی از جمله جشنواره های خانوادگی، نمایشگاه ها و تورهای موضوعی در اینجا ارائه می شود.

بازدید از خانه اپرای قدیمی با خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت

خانه اپرای قدیمی (Alte Oper) که در قلب میدان اپرا فرانکفورت (Opernplatz) واقع شده است، در سال 1880 به سبک رنسانس عالی ایتالیا ساخته شد. این مکان که در طول جنگ جهانی دوم ویران شد، بازسازی شد و در سال 1981 به عنوان یکی از مهم ترین سالن های کنسرت شهر بازگشایی شد.
خانه اپرای جدید شهر، اپرا فرانکفورت، و تئاتر درام، شوسپیل فرانکفورت، دارای مکانی مدرن و پیشرفته هستند که به نام Städtische Bühnen Frankfurt شناخته می شود.

برج اشتهایم

در صورت خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت بازدید از برج اشنهایم را از دست ندهید. این برج در اوایل دهه 1400 ساخته شد و بهترین یادگاری از دیوارهای شهر قدیمی فرانکفورت باقی مانده است. 

موزه یهودی فرانکفورت

موزه یهودی فرانکفورت که در سال 1988 در پنجاهمین سالگرد کریستال‌ناخت، نقطه محوری در آزار و اذیت یهودیان آلمان که در دهه 1930 افتتاح شد، ارزش بازدید را دارد. 

جمع بندی

بهترین کار برای صرفه جویی در وقت رزو هتل قبل از خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت می باشد. با بای بای ضمن اطلاع از آخرین تخفیفات بلیط با هتل های موجود در اقسی نقاط دنیا آشنا شوید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!