خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت و بازدید از جاذبه های برتر گردشگری رتبه در فرانکفورت

بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت تاریخچه ای کهن در ایران دارد. در قدیم پروازهای زیادی از شهرهای مختلف ایران به مقصد فراکنفورت در رفت و آمد بودند با این حال پس از انقلاب هم دفاتر هوایی همچنان بلیط های این رواز را برای مسافران ایرانی که به کشورهای دیگر عزیمت می کنند می فروشند.
اگرچه در قدیم فروش بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت بیشتر بود اما امروزه هم از آنجایی که کشور در تحریم است و امکان پرواز به بسیاری از کشورها وجود ندارد این خط هوایی به عنوان پرواز اول و در ترکیب با پروازهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
اگر روزی فرصت خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت و رواز به این شهر دوست داشتنی را داشتید از نهایت فرصت خود استفاده کنید تا از جاذبه های دیدنی این شهر بازدید کنید.

 

خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت و بازدید از جاذبه های برتر گردشگری رتبه در فرانکفورت


این شهر قدیمی امپراتوری در رودخانه مین – از این رو نام کامل آن، فرانکفورت آم ماین نهاده اند– جایی که به مدت طولانی یک مرکز مهم تجاری و اقتصادی بوده است. خط افق چشمگیر فرانکفورت، که تحت سلطه مجموعه بزرگی از ساختمان‌های بلند در محله بانکی است، رنگ و بوی مشخصی از آمریکای شمالی دارد، واقعیتی که نام مستعار «مین‌هتن» و «شیکاگو در خیابان اصلی» را به این شهر داده است.
فرانکفورت که به عنوان یک شهر جهانی در نظر گرفته می شود - اغلب در 10 شهر برتر برای زندگی و تجارت در رتبه بندی شهرها قرار می گیرد - همچنین برای مدت طولانی مرکز مهمی برای فعالیت های فرهنگی و گردشگری بوده است. 
مجموعه عظیم نمایشگاه تجاری آن، Messe Frankfurt، میزبان رویدادهای مهمی مانند نمایشگاه کتاب فرانکفورت، مهم ترین رویداد انتشاراتی جهان است.
فرانکفورت همچنین به دلیل تعداد استثنایی موزه های زیبای خود که هنر، علم و تاریخ را پوشش می دهند، به خوبی شناخته شده است. همچنین این شهر دوست داشتنی برای گشت و گذار و پیاده روی است. 
یکی از نکات برجسته یک تور پیاده روی عبور از مین از طریق Eiserner Steg است، یک پل عابر پیاده که در ابتدا در سال 1911 ساخته شد (و از آن زمان بازسازی شد) و منطقه Sachsenhausen را به مرکز شهر متصل می کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین مکان‌های دیدنی در طول مسیر، حتماً فهرست کامل برترین جاذبه‌های گردشگری فرانکفورت آلمان را بخوانید.

توجه: برخی از مشاغل ممکن است به دلیل مسائل بهداشتی و ایمنی جهانی اخیر به طور موقت تعطیل شوند.

خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت و بازدید از رومربرگ- مرکز شهر قدیمی فرانکفورت

خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت و بازدید از جاذبه های برتر گردشگری رتبه در فرانکفورت

رومربرگ: مرکز شهر قدیمی فرانکفورت

رومربرگ که در قلب شهر قدیمی فرانکفورت (آلتشتات) قرار دارد، میدانی با شکل نامنظم با فواره عدالت (Gerechtigkeitsbrunnen) در مرکز آن است.
 این میدان نه تنها زیباترین میدان عمومی فرانکفورت است، بلکه شلوغ ترین منطقه عابر پیاده شهر است و دارای جاذبه های گردشگری متعدد و کارهای سرگرم کننده از جمله بازارهای کریسمس و رویدادهای دیگر است.
از نقاط دیدنی اینجا می‌توان به مغازه‌های سر باز و رومر اشاره کرد. این مجموعه از 11 ساختمان تاریخی با هم تالار شهر قدیمی قرون وسطایی اطلس راتوس (Altes Rathaus) را تشکیل می‌دهند که در سال 1954 به طور صادقانه از پلان‌های اصلی قرن 15 تا 18 بازسازی شد. از نکات قابل توجه تالار زیبای امپراتوری (Kaisersaal) است که زمانی صحنه ضیافت های باشکوه بود.
دیگر ساختمان های قابل توجه در رومربرگ شامل تالار شهر جدید (Neues Rathaus) متعلق به سال 1908 است. کلیسای گوتیک قرن چهاردهمی سنت لئونهارد. و کلیسای سنت نیکلاس، با کاریلون آن هم گزینه های برتر دیگری هستند که با خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت می توانید ببینید.
همچنین در اینجا موزه تاریخی (موزه تاریخی فرانکفورت) مورد توجه است. مجموعه ‌های جالب آن که در سال 1878 تأسیس شد، به تاریخ فرهنگی غنی فرانکفورت از قرون وسطی تا مدرن و شش ساختمان به سبک سنتی Ostzeile مربوط می‌شود.
خانه تاریخی هاس ورتیام (Haus Wertheym)، تنها ساختمانی که از حملات هوایی سال 1944 که بخش زیادی از فرانکفورت قدیمی را ویران کرد، جان سالم به در برده است، همچنین اینجا اکنون خانه یک رستوران است.
آدرس: Römerberg 26, 60311 Frankfurt am Main, Germany

خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت برای دوستداران بازدید از موزه اشتادلموزه اشتادل

موزه اشتدل (Städelsches Kunstinstitut und Städtische Galerie)، با مجموعه ای عالی از نقاشی های قرن چهاردهم، مهم ترین موزه در سطح جهانی است که منطقه موزه فرانکفورت را تشکیل می دهد.
از میان مجموعه‌های متعدد آن، مهم‌ ترین آن‌ها شامل آثاری از استادان قدیمی مانند رامبراند، ورمیر، و گویا و در قرون بعدی با مونه، دگا، بکمن و پیکاسو است. آثار معاصرتر شامل آثار بیکن و بازلیتز است. این مجموعه همچنین شامل چاپ و طراحی از دورر و سران گرفته تا پولاک و ارنست است.
تورهای راهنما به آنجا بروند، موجود است. برای کسانی که وقت بیشتری دارند، کارگاه ها و گفتگوها، همراه با یک کتابخانه تحقیقاتی نیز در دسترس است. یک کافه و کتابفروشی نیز در محل قرار دارد.
آدرس: Schaumainkai 63, 60596 Frankfurt am Main, Germany

منطقه موزه میوزیومسفر (Museumsufer)

خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت و بازدید از جاذبه های برتر گردشگری رتبه در فرانکفورت

منطقه موزه: میوزیومسفر | دیوید استنلی 

منطقه موزه فرانکفورت (میوزیومسفر) در کرانه های جنوبی و شمالی رودخانه مین مجموعه درجه یک از حدود 16 موزه جداگانه است که بسیاری از آنها دارای جایگاه بین المللی هستند.
علاوه بر بخش مرکزی، موزه هنر استدل، موزه عالی فرهنگ های جهانی (Museum der Weltkulturen) که به عنوان یکی از برترین موزه های قوم شناسی اروپا در نظر گرفته می شود، برجسته است. مجموعه ‌های آن که در سال 1904 تأسیس شد، شامل بیش از 65000 اثر از مناطق دوردست مانند آسیا، آفریقا و آمریکای شمالی و جنوبی است. اینجا مرکزی برای دوستداران بازدید از موزه است تا با خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت با تاریخ اروپا آشنا شوند.
موزه مجسمه های باستانی (Städtische Galerie Liebieghau) یکی دیگر از موزه های مهم اینجاست. این موزه که در قرن نوزدهم لیبیگهاوس بنا شده است، مجموعه بزرگی از مجسمه‌های آسیایی، مصری، یونانی، و رومی و همچنین قطعاتی از دوره‌های قرون وسطی، رنسانس و باروک را در خود جای داده است.
همچنین ارزش بازدید، موزه آیکون (Ikonen-Museum der Stadt Frankfurt am Main) یک مؤسسه نادر است که گنجینه ای از بیش از هزاران تصویر مسیحی ارتدکس از سراسر دیاسپورای ارتدکس را در خود جای داده است.
موزه ‌های قابل توجه دیگر موزه معماری آلمان (Deutsches Architekturmuseum) هستند که بر طراحی معماری تمرکز دارد و بیش از 200000 طرح، نقشه و مدل ارائه می‌دهد. موزه فیلم با نمایشگاه های مربوط به برادران لومیر و تاریخ سینما. و موزه هنرهای کاربردی (Museum Angewandte Kunst)، یا به اختصار MAK، با نمایش بیش از 30000 شی که نشان دهنده هنر تزئینی اروپایی و آسیایی است جایگاه برتری را به خود اختصاص داده است.
سعی کنید در بازدید از موزه باستان شناسی فرانکفورت (موزه Archfologisches فرانکفورت)، که در یک صومعه سابق قرار دارد و با تاریخ کشور از زمان تأسیس آن تا کنون سروکار دارد، بازدید کنید.  اگر زمانی بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت را خریداری نمودید، حتی یک بازدید سریع هم زمان خوبی است که در این موزه  صرف می شود.
آدرس: Schaumainkai، 60596 Frankfurt am Main، آلمان

 بازید از برج اصلی

خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت و بازدید از جاذبه های برتر گردشگری رتبه در فرانکفورت

برج اصلی، فرانکفورت

برج اصلی با ارتفاع 200 متر که در مرکز شهر داخلی فرانکفورت (Innenstadt) واقع شده است، باید در لیست کارهای سرگرم کننده شما قرار گیرد. این آسمان‌خراش 56 طبقه که در سال 1999 تکمیل شد، یکی از بزرگ‌ترین آسمان‌خراش‌های آلمان است و با یک رصدخانه فوق‌العاده روی پشت بام ساخته شده است که برای عموم آزاد است.
دو سکوی تماشای عمومی در طبقات بالای آن قرار دارند و مناظر از اینجا به سادگی خیره کننده است. علاوه بر لذت بردن از مناظر پانوراما از شهر قدیمی (Altstadt) و بسیاری دیگر از جاذبه‌های فرانکفورت در فهرست دیدنی‌های شما، مناظر رودخانه به تنهایی باعث می‌شود سفر سریع با آسانسور شیشه‌ای به قله ارزش آن را داشته باشد.
اگر با بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت جمعه یا شنبه به این شهر سفر می کنید، ممکن است بخواهید زمان بازدید خود را برای بعد از شب تعیین کنید. 
سکوهای تماشا بعداً در این روزها باز می شوند و فرصتی بی نظیر برای تماشای شهر از ارتفاعات در شب ارائه می دهند.
بهتر است بازدید خود را با یک وعده غذایی در رستوران محبوب در طبقه 53 ساختمان ترکیب کنید. حتماً از اینستالیشن ها و موزاییک های هنری در محوطه لابی ساختمان نیز دیدن کنید.
آدرس: Neue Mainzer Str. 52-58، 60311 فرانکفورت آم ماین، آلمان

بازدید از  باغ نخل با خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت

اگر با خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت یکسره فرصت اقامت بیشتری در فرانکفورت را دارید حتما از باغ نخل هم بازدید کنید.

خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت و بازدید از جاذبه های برتر گردشگری رتبه در فرانکفورت
باغ نخل، فرانکفورت

باغ زیبای نخل 54 جریبی (Palmengarten)، بزرگترین باغ گیاه شناسی آلمان (و یکی از سه باغ در فرانکفورت) واقع در  Bockenheimer Landstrasse ، پس از افتتاح آن در سال 1871، فورا مورد توجه عموم قرار گرفت. برترین اجراکنندگان آن زمان از سراسر جهان، از جمله بوفالو بیل، که با نمایش غرب وحشی خود در سال 1890 از آن بازدید کرد.
نکات برجسته بازدید امروزی، نمایشگاه‌های دوست‌ داشتنی گیاه ‌شناسی در فضای باز است که با توجه به موقعیت جغرافیایی آنها، همراه با تعدادی گلخانه حاوی گونه‌ های گیاهی نیمه گرمسیری و گرمسیری قرار گرفته‌اند. باغ‌ها همچنین دارای قایق‌سواری، زمین بازی کودکان، و مکان‌های پیک‌ نیک، و تورهای راهنما هستند.
– یوروپترام Europaturm  یک برج مخابراتی با ارتفاع 337 متر است که به عنوان "برج اروپا" نیز شناخته می شود - فقط یک پیاده روی کوتاه دورتر است و به دلیل سکوی تماشا و رستورانش ارزش بازدید دارد. با رفتن به سکوهای تماشای برج اصلی شهر، یکی از بلندترین آسمان خراش های آن می توان از مناظر عالی آن نیز لذت برد.
از دیگر پارک‌های مورد توجه فرانکفورت می‌توان به پارک 72 هکتاری گرونبورگ و پارک مردمی دره نیدا (Volkspark Niddatal) با مساحت 415 هکتار در حومه شهر و مکانی دلپذیر برای قدم زدن اشاره کرد.
آدرس: Siesmayerstraße 61, 60323 Frankfurt am Main Germany

خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت و دیدن موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ

گذران وقت در فرانکفورت و بازدید این موزه دیدنی ارزش خود را دارد.

خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت و بازدید از جاذبه های برتر گردشگری رتبه در فرانکفورت

موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ | پاتریک نوهایلر 

موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ (Naturmuseum Senckenberg) که در باغ های سنکنبرگ فرانکفورت واقع شده است، یکی از مدرن ترین موزه های تاریخ طبیعی در اروپا و دومین موزه بزرگ در نوع خود در آلمان است.
همراه با نمایش‌های متعدد مربوط به تنوع زیستی سیاره ما و تکامل موجودات، این موزه بزرگترین نمایشگاه دایناسورهای بزرگ اروپا را در خود جای داده است که آن را به ویژه در بین خانواده ‌ها محبوب کرده است (تعدادی از دایناسورهای ماکت در اندازه واقعی از مهمانان در محوطه موزه استقبال می‌کنند).
همچنین بزرگ‌ترین مجموعه پرنده‌های پرشده جهان به همراه نمایشگاه گسترده‌ای که توسعه بشریت را نشان می‌دهد، نیز در آن قرار دارد. تورهای انگلیسی زبان در دسترس هستند، و اگر می‌خواهید به تنهایی به تور بروید، می‌توانید راهنمای صوتی اجاره کنید. کارگاه های آموزشی و سخنرانی نیز به طور منظم برگزار می شود. یک اغذیه فروشی و یک فروشگاه سوغاتی نیز در محل قرار دارد.
آدرسSenckenberganlage 25, 60325 Frankfurt am Main, Germany

بازدید از کلیسای جامع فرانکفورت

خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت و بازدید از جاذبه های برتر گردشگری رتبه در فرانکفورت

کلیسای جامع فرانکفورت

کلیسای جامع کاتولیک رومی فرانکفورت (Frankfurter Dom) - یا به نام کامل آن، کلیسای جامع سنت بارتولومئوس (Dom St. Bartholomäus) - مطمئناً به دلیل رنگ دوست داشتنی خود متمایز است.
این کلیسای جامع که از ماسه ‌سنگ قرمز به سبک گوتیک بین قرن‌های 13 و 15 ساخته شده است، با برجی به ارتفاع 95 متر، هنوز هم در این شهر از آسمان‌خراش‌ها متمایز است. اینجا یکی از معدود کلیساها در آلمان است که به عنوان کلیسای جامع امپراتوری تعیین شده است، و از سال 1562 تا 1792 در اینجا بود که تاج گذاری امپراتورها در کلیسای کوچک انتخابات برگزار شد. اکثر مسافرانی که بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت را تهیه می کنند از این کلیسا بازدید می کنند.
در زیر برج مصلوب باشکوه هانس باکوفن قرار دارد که در سال 1509 مجسمه سازی شده است، در حالی که در Marienkapelle ماریا-شلاف-محراب مربوط به سال 1434 قرار دارد. 
از دیگر موارد برجسته می توان به قبر شاه گونتر فون شوارتزبورگ اشاره کرد که در فرانکفورت درگذشت. و همچنین محراب های جانبی حکاکی شده متعدد که مربوط به قرن های 15 و 16 است ارزش بازدید را دارند.
مهم‌ترین یادگار کلیسای جامع، کلاه جمجمه سنت بارتولومئو است که در گروه کر بارتولومیوس رومی نگهداری می‌شود. بسیاری از مهم ترین آثار باستانی کلیسای جامع را می توان در Dommuseum Frankfurt مشاهده کرد.
آدرس: Domplatz 1، 60311 Frankfurt am Main، آلمان

بازدید از بازار میوه کین مارکت هال با خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت

خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت و بازدید از جاذبه های برتر گردشگری رتبه در فرانکفورت

میوه فروشی

بازارها همیشه مکان خوبی برای حس شهر هستند، و Kleinmarkthalle فرانکفورت، جایی که بسیاری از مردم محلی روزانه در آن خرید می کنند، از این قاعده مستثنی نیست. قدمت تالار کنونی مربوط به سال 1954 است و 1500 متر مربع آن دارای 150 غرفه بازار است که برخی از بهترین غذاهای آلمان را می فروشند.
اینجا مکان خوبی برای امتحان کردن «سس سبز» معروف فرانکفورت (Frankfurter  Grüne Soße) است، یک چاشنی سنتی که از هفت گیاه، خامه ترش و تخم مرغ درست شده است. همچنین می توانید از غذاهای محلی مانند سوسیس، پنیر و شیرینی لذت ببرید.
آدرس: Hasengasse 5-7، 60311 Frankfurt am Main، آلمان

جمع بندی

بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت قدمتی طولانی در ایران دارد. علاوه بر آن موزه های متعددی که در این شهر وجود دارد همواره بسیاری از گردشگران علاقمند به تاریخ اروپا را به خود جذب کرده است. بسیاری ازدانشجویان ایرانی با پذیرش در دانشگاه های آلمان و اخذ ویزا و خرید بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت فرصت خوبی برای بازدید از جاذبه های گردشگری برتر این شهر دارند.
شما می توانید با خرید از شرکت بای بای از تخفیفات لحظه آخری بلیط هواپیما تهران به فرانکفورت اطلاع پیدا کنید و بلیط پرواز خود را با بهترین قیمت خریداری نمائید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!