معرفی بهترین رستوران های تهران پیش از خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران

آیا برای یک سفر شگفت انگیز از مشهد به تهران هیجان زده اید؟   اگر برای دیدن یکی از عزیزان یا داشتن یک پرواز راحت برای سفر کاری خود به استراحتی کوچک نیاز دارید، بهترین قیمت ها و شرکت های هواپیمایی با یک کلیک با شما فاصله دارند.  شما یا به دنبال یک پرواز ارزان هستید یا برای یافتن بلیط لحظه آخری عجله دارید، نگران نباشید! همه چیزهایی را که برای یک تعطیلات عالی در تهران نیاز دارید را با خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران انجام خواهد داد. 
شما انتخاب زیادی از بلیط های هواپیما مشهد به تهران را از خطوط هوایی استاندارد و کم هزینه در سراسر جهان دریافت خواهید کرد و به راحتی بلیط های خود را برای این مسیر رزرو کنید.  فراموش نکنید که یک هتل رزرو کنید و یک ماشین را برای سفر عالی خود به عنوان بخشی از برنامه سفر خود انتخاب کنید.  

آیا هزینه حمل و نقل در تهران از مشهد گرانتر است؟

با مقایسه قیمت های حمل و نقل، هزینه تاکسی در تهران به طور متوسط  گرانتر از مشهد است، و قیمت بلیط قطار در تهران 63 درصد بیشتر است. با مقایسه قیمت یک وعده غذایی، قیمت آنها در تهران متغیر بوده و نسبت به مشهد نوسان بیشتری دارد.  

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران چه زمانی است؟

یک دوره خوب از سال برای خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران واقعاً به ترجیحات شخصی زیادی بستگی دارد. قیمت یکی از معیارهای اصلی انتخاب بلیط هواپیما است وقتی صحبت از محبوبیت به میان می‌آید، بر اساس جستجوهای مشتریان، ماه های شهریور و مهر بهترین ماه برای خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران نسبت به دی و بهمن است. اما اگر ترجیح می دهید از فصل شلوغ دوری کنید و از شلوغی دور شوید، تیر و مرداد ماه هایی هستند که جستجوی کمتری برای خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران وجود دارد. 

رفتن به بهترین رستوران های تهران با خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران 

پایتخت شلوغ ایران، تهران، ترکیبی جذاب از فرهنگ کهن و مدرن، با یک صحنه ناهار خوری مناسب است.  از غذاهای سنتی ایرانی یا غذای ملی ایرانی چلو کباب گرفته تا غذاهای الهام گرفته شده در سطح جهانی، این شهر رستورانی دارد که همه سلیقه‌ها را برآورده می‌کند.  در اینجا 10 تا از بهترین رستوران های تهران را به شما معرفی می کنیم. 

معرفی بهترین رستوران های تهران پیش از خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران

رستوران بیکس

بیکس بخشی از یکی از موفق ترین و شناخته شده ترین شرکت های رستوران تهران، گروه مونسون است و به عنوان همتای محلی غذاهای مد روز کالیفرنیایی تاسیس شد.  
این رستوران با غذاهای سبک و با طراوت مانند سالمون کبابی، آووکادو و کرم فریشه روی پنکیک سیب‌ زمینی ترد، یا میگوی کبابی جامبو با ماکارونی گشنیز لیمویی، گزینه‌ا ی برای غذاخوری در طول ماه‌های سوزان تابستان تهران فراهم می‌کند. 
 فضای داخلی آن به همان اندازه تازه و مدرن، با نشیمن‌ گاه‌های پر جنب و جوش و به‌ سبک کاناپه قرمز است که با کف‌های مرمر خاکستری، فضای میله فولادی ضد زنگ بکر و نورپردازی معاصر تکمیل شده است.  بیرون، Bix دارای یک محوطه زیبا با مبلمان رافیای سفید و چترهای آفتابی بزرگ است که برای یک وعده غذایی عصرانه در فضای باز مناسب است. 

کافه شمرون

کافه شمرون یک غذا خوری کوچک آرام در محیطی آرام و جذاب است که در تهران به خاطر صبحانه های فوق العاده اش شناخته شده است.  حتی برخی از بازدیدکنندگان می گویند که بهترین کیک های پایتخت را دارد.  این کافه هر روز صبحانه بوفه  را سرو می‌کند، اما مهمانان می‌توانند قهوه یا چای را با تکه‌ای کیک هویج، لیموناد زنجبیلی با طراوت یا چای سرد و برگر یا لازانیا در باغ‌های زیبای آن میل کنند. 
شمرون در محوطه باغ موزه هنر ایرانی واقع شده است، فضایی دوست ‌داشتنی به مساحت تقریباً یک هکتار که درختان قدیمی زیبا، فواره‌ها و آبراهه‌ها و نمونه‌هایی از معماری باستانی ایران را در خود جای داده است ایجاد نموده است.  در واقع، خود کافه اغلب آثار هنرمندان محلی را به نمایش می گذارد.

معرفی بهترین رستوران های تهران پیش از خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران

تماشاخانه

یکی از مکان هایی که می توانید در برنامه ریزی سفر خود قبل از خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران جای دهید، تماشاخانه است، که یکی دیگر از اجزای گروه مونسون، با منوی جامع پر از غذاهای بین المللی مانند مرغ تریاکی، میگو ترد و ترتیلا آناناس، یا ماهی قزل آلای کبابی با کره لیمو گیلانترو و پوره سیب زمینی، غذایی برای ذائقه همه دارد.
این رستوران با کباب‌هایی مانند کباب جوجه و مرغ کبابی که معمولاً در پیاز، آبلیمو و زعفران خوابیده شده است – یا کباب برگ که در روغن زیتون، پیاز، سیر، زعفران، نمک و فلفل سیاه ترشی نکه داشته می‌شود، از میهمانان آن پذیرایی می کند.  دکوراسیون رستوران با سقف های مرتفع و تزئین شده، کف مرمری و آثار هنری پر جنب و جوش آن بسیارعالی است.

رستوران سنتی البرز

البرز که به نام رشته کوه زیبایی که لبه شمالی شهر را در بر می گیرد نام گرفته است، در سال 1967 افتتاح شد و در سراسر تهران به عنوان یکی از مقاصد برتر آن برای غذاهای با کیفیت کبابی شناخته شده است. به شما توصیه می گردد در صورت خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران حتما البرز را در لیست رستوران های عالی این شهر یاداشت کنید.
با بهره مندی از فضای شلوغ و پر جنب و جوش، این رستوران محبوب اغلب مملو از زندگی است.  در البرز علاوه بر کباب، غذای باربیکیو، استیک و برخی غذاهای دریایی نیز سرو می شود.  غذای ملی ایران، چلو کباب است که حتما باید امتحان کنید، که با باسماتی بخارپز یا برنج ایرانی دم کرده زعفرانی سرو می شود.

رفتن به رستوران دیوان با خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران

پس از خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران برای لذت بردن از غذاهای مدرن ایرانی در محیطی شیک، به دیوان بروید.  فضای داخلی رستوران با تم سیاه و سفید پررنگ با لهجه‌های فیروزه‌ ای ، و همچنین آثار هنری رنگارنگ ایرانی و نورپردازی زیبا و معاصر  و مهم‌ تر از همه، مناظر خیره‌ کننده از کوه‌ های البرز خیره‌ کننده در دوردست، غالب است.  
با یک پیش غذای پیراشکی گوشت گاو ترد - یک نان شکم پر پخته یا سرخ شده - با زرشک و سبزی، و سپس یک خورش ترد اردک خانگی با گردو، ملاس انار و مارمالاد پرتقال میل کنید.  از طرف دیگر، یکی از غذاهای توصیه شده دیوان، مانند بلدرچین برشته شده در فر را در ماریناد لیمویی که با کوسکوس سرو می شود، امتحان کنید.

رستوران ایتالیایی لئون را پس از خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران از دست ندهید

لئون مجموعه ‌ای از رستوران‌ های ایتالیایی با سه مکان در سراسر تهران است، اگرچه شعبه زیبای آن در مرکز سام مطمئناً چیزی است که می ‌توان درباره آن نوشت. در واقع چون این رستوران اغلب شلوغ است بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران و رزو هتل صندلی خود را در رستوران لئون رزو کنید.
این رستوران فضایی رمانتیک و در عین حال شیک دارد که با طراحی مجلل و ظروف ارائه شده زیبا مشخص می شود.  این گروه رستوران های معاصر در اواسط دهه 1960 افتاح شدند، اما در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفت و اکنون دارای محیطی عالی و منوی به روز شده پر از غذاهای اصیل ایتالیایی است.  
با یک پیش غذا کارپاچییو گوشت گاو با لیمو، روغن زیتون و پارمزان یا یک سالاد کاپرز تازه و و منوی ساده از موزارلا، گوجه ‌فرنگی و ریحان شروع کنید و سپس یک پاستا کربونارا خامه‌ ای با بیکن، سیر و پارمزان را به کار ببرید.

رستوران بین المللی تریس

تریس رستورانی مانند بیکس است و مانند خواهرش، غذاهای وسوسه انگیز کالیفرنیایی را نیز سرو می کند.  تریس به عنوان یک رستوران دو طبقه کوچک و صمیمی با یک تراس در فضای باز، مکان شگفت انگیزی  برای بازدید است پس تریس از غذاخوری هایی است که حتما آن را پیش از خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران در لیست خود قرار دهید.
پس اگر امکان خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران را پیدا کردید، با فضای داخلی زیبا و در عین حال مدرن کرم و صندلی‌های امروزی، مطمئناً تریس ارزش بازدید را دارد.  تریس که در بین تهرانی‌های یک رستوران بومی محبوب است، دارای محیطی شیک و هوشمند و منوی خوشمزه است، از جمله پیش‌غذاهای این رستوران می توان به فریتی ماهی مرکب در سس مارینارا با لیمو-کاپر آیولی، خوراکی‌هایی مانند استیک و بری با قارچ سرخ‌شده خامه‌ای و ریحان تازه، و دسر  از جمله پاناکوتا با کولیس انبه اشاره نمود.

 

معرفی بهترین رستوران های تهران پیش از خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران

 

رستوران مونسون

مونسون که در سال 1998 تأسیس شد، بیش از 15 سال است که یکی از اصلی ‌ترین بخش‌های غذا خوری پایتخت بوده است، و در مدت طولانی فعالیت خود در بین رستوران‌های تهرانی که به دنبال غذاهای تازه و معاصر آسیایی با کیفیت بالا هستند، محبوب شده است.  
با برخورداری از خدمات بی عیب و نقص و منویی که تمام غذاهای حاشیه اقیانوس آرام را در بر می گیرد، توانایی مونسون برای ارائه یک تجربه غذاخوری استثنایی تضمین می کند که مهمانان بارها و بارها به آنجا برگردند.  

رستوران گیلانه، صرف غذاهای محلی با خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران

در صورتی که هدف شما از خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران گردشگری همراه با امتحان بهترین رستوران های تهران است، رستوران گیلاتن با ارائه غذاهای سنتی ایرانی در فضایی دنج و دلپذیر، در قلب مرکز شهر تهران واقع شده است.  
رستوران کوچک گیلان  تا حدودی در بخش گران ‌قیمت ناهار خوری شهر قرار دارد، اما به قیمت آن می ارزد  و محبوبیت آن هم در بین مردم محلی و هم بین بازدیدکنندگان به این معنی است که رزرو شام در این رستوران ضروری است. 
نام این رستوران از استان گیلان در شمال ایران گرفته شده است – اینجا منطقه ای با تاریخچه آشپزی غنی که بیشتر منوی رستوران از آن الهام گرفته شده است می باشد. غذاهای اینجا اصیل، لذیذ و سالم است و بازدیدکنندگان گیلان به شدت کباب تورش آن را توصیه می کنند - یک غذای کباب گوشت گاو که با گردوی له شده، ملاس انار، جعفری، سیر و روغن زیتون مزین شده است - و سابی پولو، غذایی که از برنج درست می شود از غذاهای معروف و متفاوت این رستوران است.

رستوران بیستانگو

از دیگر رستوران هایی که می توانید در برنامه خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران در برنامه خود قرار دهید رستوران بیستانگو است.
بیستانگو که در هتل رامتین واقع شده است، در آوریل سال 2004 تأسیس شد تا تجربه غذاخوری بین‌المللی لوکس را برای رستوران‌های تهران فراهم کند.  این رستوران با ارائه غذاهای بین‌المللی که توسط تیمی با استعداد و به همان اندازه بین‌المللی شامل لری گرین‌وود، سرآشپز کانادایی اداره می شود، به دو اتاق غذاخوری تقسیم می‌شود - سالن غذاخوری اصلی با تزئین کلاسیک و بیستانگو آبی، یک اتاق غذاخوری خصوصی برای مهمانی‌هایی با حداکثر 20 مهمان برنامه ریزی شده است.  اگر در برنامه سفر خود از مشهد به تهذان قصد برپایی یک مهمانی را دارید، منوی جهانی آن دارای پیش غذاهایی مانند سوپ تره فرنگی و سیب زمینی یا اسفناج و سالاد میوه مخلوط با سس زنجبیل، و همچنین خوراکی هایی از جمله دنده های کوتاه گوشت گاو با ریزوتو قارچ و سس دمی گلیس است.

مکان های دیدنی تهران که پس ار خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران نباید از دست بدهید

همچنین فهرستی از مکان های دیدنی تهران را پیش از خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران تهیه نمائید تا در برنامه سفر خود گمرته نشوید.

درکه

درکه یک راه فرار از شلوغی مرکز شهر تهران و نزدیکترین مسیری است که با یک پیاده روی واقعی بدون ترک شهر خواهید رسید.  
مسیر کوه‌های شمال تهران از حومه شهر شروع می‌شود و جوی‌باری را تا بالای قله دنبال می‌کند.  این مسیر در جاهایی به اندازه کافی سنگلاخی و چالش برانگیز است .تهرانی ها برای قدم زدن در هوای پاک کوهستان، پیک نیک یا خرید میوه و سبزیجات تازه درکه می آیند.

بازدید از کاخ گلستان با خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران

کاخ گلستان ("کاخ گل ها") واقع در میدان خرداد، مجموعه ای از ساختمان ها است که در پارکی دیواری پوشیده از کانال هایی است که از کوه های توچال سرازیر می شوند.  این بنا در محل ارگ تاریخی تهران قرار دارد که در ابتدا در زمان شاه عباس (1588-1629) سلسله صفوی ساخته شد.
شکوه و عظمت فضای داخلی بسیاری از ساختمان‌ها زمانی را تداعی می‌کند که بزرگان خارجی به دربار قاجار دعوت می‌شدند و هنر آن را با ساختمان‌های سلطنتی اروپا مقایسه می‌کردند.  هر دو ایوان تخت مرمر ("تراس تخت مرمر") و تالار آیینه ("تالار آینه") به خاطر آینه کاری های دیدنی که دیوارهایشان را می پوشاند مشهور هستند.
در جای دیگر می توان نمونه های ظریفی از ویترای، کاشی معرق و نقاشی ایرانی را مشاهده کرد.  چندین ساختمان مجموعه‌ای از نقاشی‌ها و هدایایی را که بزرگان اروپایی به پادشاهان قاجار داده‌اند و همچنین نقاشی‌هایی از استادان ایرانی را در خود جای داده است.  اگرچه همه ساختمان ها برای بازدید عموم باز نیستند، اما خود پارک واحه ای از آرامش در قلب شهر است.

حرم مطهر امام خمینی

حرم مطهر امام خمینی (ره) در جنوب تهران، آخرین آرامگاه حضرت آیت الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.  مقبره وسیع شامل چهار برج 91 متری است (خمینی در سن 91 سالگی درگذشت) و صدها هزار نفر از عزاداران در 4 ژوئن سالگرد درگذشت خمینی در سال 1989 از آن بازدید می کنند.  این مکان شامل رستوران ها، مغازه ها و سایر امکانات می باشد.
در همان نزدیکی، قبرستان بهشت زهرا قرار دارد که شامل قبر حدود 200000 قربانی جنگ ایران و عراق (1990-1998) است.  برای دسترسی به حرم مطهر امام خمینی (ره) و بهشت زهرا (س) از خط 1 مترو تهران به سمت ایستگاه حرم مطهر بروید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!