رزرو بهترین هتل های تبریز و کشف رستوران های تبریز پیش از خرید بلیط هواپیما مشهد به تبریز

بلیط هواپیما مشهد به تبریز نسبتا فروش خوبی دارد. شاید در یک تعطیلات کوچک، به پروازهایی از مشهد به تبریز نیاز داشته باشید. برای یافتن ارزان ترین  و مناسب ترین پروازها از مشهد به تبریز ، باید به بررسی سایت های مختلف فروش بلیط مراجعه کرده تا بلیط مناسب و مد نظر خود را تهیه کنید.
تبریز در قلب آذربایجان ایرانی قرار دارد و بزرگترین شهر در شمال غربی کشور است. این شهر که یک مرکز مهم تجاری و سیاسی در دوران الیخان، صفوی و قاجار است، با سایت های پراهمیت فرهنگی و تاریخی پر شده است.
تبریز ششمین شهر پرجمعیت ایران است.  در دره رودخانه قورو، در منطقه تاریخی آذربایجان ایران، بین پشته‌های بلند مخروط‌ های آتشفشانی در کوه‌های سهند و عینالی واقع شده است.
این شهر در اکتبر 2015 توسط شورای جهانی صنایع دستی به عنوان شهر جهانی فرش بافی از سوی سازمان همکاری اسلامی به عنوان شهر نمونه گردشگری در سال 2018 معرفی شد. 

گذراندن لحظاتی خوش در بهترین رستوران های تبریز با خرید بلیط مشهد به تبریز 

تبریز به غذا خوری های معروفش شناخته شده و غذاهای سنتی زیادی دارد، پس بسیار خوب است که قبل از خرید بلیط هواپیما مشهد به تبریز فهرستی از معروف ترین رستوران ها و هتل های این شهر تهیه کنید تا در شهر سردرگم نشوید.

رستوران حاج علی چلو کباب

پس از یک صبح گشت و گذار در بازار تبریز - بازاری زیبا و سرپوشیده متعلق به قرن پانزدهم با تالارهای گنبدی شکل و زیبا - به رستوران حاج علی چلو کباب بروید.  تبریز به خاطر برخی از بهترین چلو کباب‌های ایران شهرت دارد، و حاج علی تاریخی با مبلمان ساده و سنتی اش در سراسر شهر مشهور است.  تبریزی‌ها آب‌خوردگی کباب‌های آن را به کره‌ای خاص و محلی نسبت می‌دهند.
آدرس: تبریز، بازار تبریز

رستوران بالیق

اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید حتما قبل از سفر به تبریز و خرید بلیط هواپیما مشهد به تبریز آدرس رستوران بالیق را چک کنید. 
غذاهای دریایی در این رستوران گران ‌قیمت سرو می شود، جایی که ماهی غذای روزانه آن است.  با آکواریوم ها، نورپردازی آکوامارین، و مبلمان ساخته شده از چوب و کنده کاری شده، دکور این رستوران کاملاً متفاوت از هر چیزی است که احتمالاً تاکنون در ایران تجربه کرده اید.  
بالیق انواع مختلفی از ماهی را که به صورت حرفه ای به روش های مختلف تهیه می شود و معمولاً با برنج گیاهی خوشمزه ترکیب می شود سرو می کند.
آدرس: الگلی، بلوار فکوری، تبریز

رستوران گردان هتل الگلی

یکی از هتل های برتر تبریز، الگلی، Elgoli، در جنوب شرقی شهر، دارای یک رستوران گردان است که در طبقه بالای آن خودنمایی می کند. منوی این رستوران ترکیبی از غذاهای استاندارد ایرانی و گزینه‌های بین‌المللی بیشتر است، اما نقطه‌ فروش منحصربه‌ فرد این هتل، منظره بی‌نظیر پارک الگلی و منظره شهری تبریز است.
آدرس: الگلی، تبریز

تالار بزرگ الگلی بهترین رستورانی که پس از خرید بلیط مشهد به تبریز نباید از دست بدهید

در مرکز دریاچه در پارک زیبای سرسبز الگولی، رستوران تالار بزرگ قرار دارد. اکثرا این رستوران در روزهای تعطیلی شلوغ می شود، پس بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما مشهد به تبریز به صورت تلفنی صندلی خود را در این رستوران با شکوه رزو کنید.
با مشاهده از دور، به نظر می رسد این رستوران روی آب زیر آن شناور است.  این ساختمان که در میان خانواده‌های محلی و همچنین گردشگران محبوب است، برخی از ویژگی‌های سنتی معماری آذری ایران را به نمایش می‌گذارد (اگرچه در واقع یک ساختمان مدرن است). الگلی مکانی دنج با محیط‌های خوش‌منظره، و غذاهای محلی خوشمزه برای خاطره ساز نمودن سفر شما به تبریز است.
آدرس: پارک الگلی، تبریز

کافه لبنیات رهنما

کافه لبنیات رهنما مکانی برای صرف صبحانه در تبریز است.  این مکان بی تکلف و زیبا که در بازار جا خوش کرده است، در سراسر آذربایجان ایران به ارائه خوشمزه ترین لبنیات شناخته شده برای بشر شهرت دارد.  
شما ظرف 15 دقیقه به این کافه  داخل و خارج خواهید شد، اما شکم شما پر خواهد بود و بدن شما پر یک پیاده روی طولانی پر انرژی خواهد بود.  ماست و عسل پرطرفدارترین غذای تبریز است، اما کاسه خامه همزده و عسل کندوی زنبوری آن نیز بسیار توصیه می شود.
آدرس: تبریز، بازار تبریز

رستوران ریحان

سبک و مطبوع (اگرچه کمی دارای فضای محدود) رستوران ریحان تعدادی از بهترین کباب های تبریز را سرو می کند.  کوبیده (گوشت چرخ کرده)، برگ (فیله بره کباب شده)، جوجه (مرغ کبابی) و دیگر غذاهای اصلی تالار مشاهیر کباب ایرانی در لیست منوی این رستوان دوست داشتنی موجود است.  کباب در این رستوران با برنج یا نان سنگک (نان سنگک) تازه تهیه شده سرو می‌شود.
آدرس: تبریز، ولیعصر جنوبی، بلوار 29 بهمن

 

رزرو بهترین هتل های تبریز و کشف رستوران های تبریز پیش از خرید بلیط هواپیما مشهد به تبریز

 

رستوران شهریار (حمام نوبر) از مکان های تاریخی که می تواند انگیزه خوبی برای خرید بلیط مشهد به تبریز باشد

اگر فرصتی برای خرید بلیط هواپیما مشهد به تبریز پیدا کردید حتما سری به رستوران شهریار این شهر بزنید. رستوران شهریار دارای یک تاسیسات درجه یک و زیرزمینی است که با ذوق و سلیقه جایی که قبلا یک حمام سنتی بود را اشغال کرده است. 
رستوران شهریار یک مکان عالی به ویژه برای گروه های بزرگ، با سقف های طاق دار و دیوارهای کاشی کاری شده، تجربه غذاخوری اتمسفری را ایجاد می کند.
یک کافی‌ شاپ مجاور در داخل ساختمان این رستوران وجود دارد و شما می ‌توانید پشت میزها یا روی سکوهای غذا خوری آن که با فرش های سنتی‌ تر مزین شده است بنشینید.
آدرس: تبریز، نبش خیابان تربیت، میدان ساعت

رستوران هزاردستان

رستوران هزاردستان مکانی صمیمی و کم نور است که علاقه مندان به تاریخ را با عکس ها و بریده های روزنامه های دوران انقلاب مشروطه ایران (1906-1910) که دیوارها را زینت می دهد، به وجد خواهد آورد.  
حس ملموسی از نوستالژی در این غذاخوری زیرزمینی وجود دارد که مکانی عالی برای گذراندن یک شب عاشقانه است.  کوفته تبریزی (کوفته بزرگ) و دیزی (خورش بره و نخود) که عمدتاً دارای غذاهای محلی است، از غذاهای بسیار خوب این رستوران است.
آدرس: تبریز، بلوار آزادی

رستوران توسکا

اگربا خرید بلیط هواپیما مشهد ه تبریز یک طرفه برنامه ریزی آزادی برای ماندن در تبریز داشتید حتما سری هم به رستوران معروف توسکا در این شهر بزنید. معروف ترین فست فود تبریز، توسکا، با ارائه طیف وسیعی از پیتزاها، برگرها و مرغ سوخاری، مورد استقبال جوانان و دانشجویان محلی است.  توسکا تمیز، مدرن و با محصولات با کیفیت مناسب است، پس اگر هوس خوردن غذاهای ناسالم به سبک ایرانی دارید، توسکا مکانی برای شما در تبریز است – اگرچه پیدا کردن یک صندلی خالی در این رستوران در عصرها می تواند سخت باشد.
آدرس: تبریز، خیابان الهی پرست

رستوران مدرن تبریز

غذاهای ایرانی اینجا مثل همه جای شهر خوب است و کوفته تبریزی و ماهی قزل آلای سرخ شده آن استثنایی است. در این رستوران غذاهای سنتی به سبکی مدرن سرو می شود.
همچنین اگر قصد شما از خرید بلیط هواپیمای مشهد به تبریز برگزاری مراسم عروسی یا مجالس رسمی است می توانید مراسم خود را با رزو قبلی در رستوران مدرن تبریز برگزار کنید.
درس: تبریز، خیابان امام خمینی

رزرو اتاق در هتل کایا - لاله پارک بهترین هتل 5 ستاره تبریز قبل از خرید بلیط مشهد به تبریز

رزرو بهترین هتل های تبریز و کشف رستوران های تبریز پیش از خرید بلیط هواپیما مشهد به تبریز

هتل کایا لاله پارک تبریز یک اقامتگاه 5 ستاره در این شهر است.  مهمانان در طول اقامت خود در هتل کایا لاله پارک از پذیرایی ایرانی و صبحانه رایگان آن لذت خواهند برد.
هتل کایا لاله پارک به مسافرانی که به دنبال اقامتی راحت در تبریز هستند پیشنهاد می شود.
هتل کایا لاله پارک دسترسی آسانی به مرکز شهر و فرودگاه بین المللی تبریز دارد.  دقیقا در کنار مرکز خرید لاله پارک قرار دارد که دارای فروشگاه های مختلف و همچنین فود کورت (میدان غذا) می باشد.  این هتل منظره شگفت انگیزی ، به خصوص اتاق های طبقه آخر دارد.  
اتاق های شمالی منظره ای به کوه های عینالی و اتاق های جنوبی دارد و منظره ای شگفت انگیز از شهر را به شما ارائه می دهند.
این  هتل یک صبحانه شگفت انگیز با انتخاب های مختلف دارد.  همه کارکنان خوش برخورد و توجه هستند، اتاق ها به اندازه کافی تمیز و جادار هستند و بسیار حرفه ای تزئین شده اند.  از جمله امکانات این هتل می توان به تهویه مطبوع، پارکینگ، رستوران، اسپا، استخر، تاکسی سرویس، مرکز خرید با 126 فروشگاه اشاره کرد. 
علاوه بر انتخاب رستوران های مورد علاقه خود پیش از خرید بلیط هواپیما مشهد به تبریز بهتر است هتل متناسب با بودجه خود را هم از پیش رزو کنید تا بتوانید هرچه بهتر سفر خود را به تبریز برنامه ریزی کنید در اینجا برخی از بهترین هتل های تبریز را برای رزو قبل از خرید بلیط هواپیما مشهد به تبریز به شما معرفی می کنیم:

هتل بین المللی تبریز

رزرو بهترین هتل های تبریز و کشف رستوران های تبریز پیش از خرید بلیط هواپیما مشهد به تبریز

هتل بین المللی زیبا و ۴ ستاره تبریز در یکی از بهترین نقاط شهر واقع شده است. موقعیت مکانی این هتل به عنوان یکی از زیباترین مکان های شهر تبریز شناخته می شود. باغ گلستان، موزه آذربایجان، قلعه ضحاک، باغلار باغی، قلعه بابک و بازار تبریز از مکان‌های زیبا و جذابی است که در نزدیکی هتل می‌توان از آن  بازدید کرد.
این هتل با تلفیق معماری سنتی و مدرن و بهره مندی از فضاهای سرپوشیده دلپذیر و دوست داشتنی، مجهز به امکانات رفاهی مختلف در 5 طبقه روی زمین به اضافه همکف و زیرزمین است.  هتل بین المللی تبریز دارای 132 اتاق (یک، دو و سه تخته) با متراژ زمین استاندارد می باشد.
سرویس اتاق 24 ساعته برای خدمات رسانی به میهمانان در دسترس است.  هر اتاق دارای سرویس بهداشتی با دوش است و هر حمام همراه با سشوار است.
تمامی اتاق ها مجهز به امکانات رفاهی و خدمات لازم مانند پارکینگ، وای فای رایگان، کافی شاپ، رستوران، خودپرداز، سیم کارت، خشکشویی، کافی نت، استخر، سالن کنفرانس و غیره می باشند.

رزرو اتاق در هتل پارس الگلی تبریز قبل از خرید بلیط هواپیما مشهد به تبریز

رزرو بهترین هتل های تبریز و کشف رستوران های تبریز پیش از خرید بلیط هواپیما مشهد به تبریز

طی سالهای 1370 تا 1371، گروه مهندسین مشاور 4 طراحی هتل ایل گلی تبریز را آغاز و عملیات اجرایی آن در سال 1374 در زمینی به مساحت 37000 متر مربع و زیربنای 28000 متر مربع آغاز گردید.  پس از یک دوره شش ساله در شهریور 1380 ساختمان آن به پایان رسید و در 8 اسفند 1380 با پذیرش مسافر کار خود را آغاز کرد.
برج اصلی هتلی 17 طبقه با رستوران گردان است که مناظر زیبایی از تبریز و پارک ایل گلی را به نمایش می گذارد.  رستوران گردان این هتل نه تنها زیبایی هتل را برجسته می کند، بلکه به دلیل طراحی های معماری خارق العاده آن مورد تحسین قرار می گیرد.
هتل الگلی یکی از بهترین هتل های تبریز است. این هتل امکانات و خدمات مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:
سالن ضیافت، اتاق عقد، سالن کنفرانس، آمفی تئاتر، دو سالن VIP، رستوران یاقوت کبود، رستوران زمرد، رستوران الماس، کافی شاپ، روم سرویس 24 ساعته، استخر، پارکینگ رایگان، بار/سالن، اینترنت پرسرعت رایگان (وای فای) ، شامل صبحانه، مرکز تناسب اندام با سالن بدنسازی / اتاق تمرین، مرکز تجاری با دسترسی به اینترنت، دربان، خدمات خشکشویی، اتاق جلسه، دسترسی با ویلچر، تهویه مطبوع، اتاق های خانوادگی، اتاق های غیر سیگاری و سوئیت.

هتل بین المللی شهریار تبریز

رزرو بهترین هتل های تبریز و کشف رستوران های تبریز پیش از خرید بلیط هواپیما مشهد به تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز به تنهایی یک مقصد گردشگری است – این هتل با داشتن یک مجموعه تفریحی پر جنب و جوش، یک گزینه اقامتی مجلل، یک استراحتگاه آرام در یک محیط شهری، بهشتی مجلل می باشد که بسیار فراتر از انتظارات مهمانان است.  هتل بین المللی شهریار که در قلب شهر تبریز واقع شده است، دارای دو رستوران منحصر به فرد لذیذ (کاکتوس و چشم انداز) نیز می باشد.
فضای رویداد و جلسات فراوان، بوتیک‌ها و مغازه‌های مجلل؛  دو مرکز تناسب اندام و اسپای نخبگان که قادر به ارائه چندین سرویس درمان و ماساژ برای آسایش جسم و روح هستند و بزرگترین استخر سرپوشیده خصوصی تنها تعدادی از امکانات رفاهی این هتل هستند.
علاوه بر 200 اتاق و سوئیت مناسب، هتل بین المللی شهریار تبریز دارای 6 اتاق کنفرانس و سالن مهمانی برای رویدادهای تجاری و اجتماعی و یک بار معروف و یکی از شیک ترین کافی شاپ های تبریز است.  
همچنین این هتل مجهز به یک سالن تئاتر با 580 صندلی است که آنها هم در داخل این مجموعه مدرن قرار گرفته است.  اینترنت وای فای، رستوران های انحصاری، فروشگاه هدیه، ترانسفر فرودگاهی، قفل گاوصندوق از دیگر امکاناتی هستند که این هتل در اختیار شما قرار می دهد و پرسنل متعهد به صورت 24 ساعته در خدمت شما هستند.

اقامت در هتل لاله کندوان-  هتل بین المللی راکی تبریز با خرید بلیط هواپیما مشهد به تبریز

رزرو بهترین هتل های تبریز و کشف رستوران های تبریز پیش از خرید بلیط هواپیما مشهد به تبریز

اگر با خرید بلیط هواپیما مشهد به تبریز فرصت بازدید از این شهر تاریخی را داشتید اقامت در هتل لاله کندوان به شما توصیه می گردد. هتل لاله صخره ای کندوان تبریز سومین هتل صخره ای جهان و یکی از 9 هتل فوق العاده جهان است که در 60 کیلومتری شهر تبریز در دره ای سرسبز و زیبا در نزدیکی روستای کندوان واقع شده است.  .  هتل لاله یکی از بهترین هتل های تبریز است.
این هتل با ظرفیت 120 مهمان دارای اتاق های معمولی، اتاق های جکوزی و سوئیت های رویال و امپریال با طراحی طبیعی و منحصر به فرد می باشد.  رستوران صخره ای زیبا و منحصربفرد، کافی شاپ آرام و تنها سالن کنفرانس صخره ای جهان به همراه مجهزترین سیستم های تهویه و سایر امکانات رفاهی، شرایط را برای حضور گردشگران داخلی و خارجی به بهترین نحو فراهم کرده است.
از آنجایی که این هتل با رعایت اصول معماری صخره ای طبیعی ساخته شده است، تجربه ای جدید و دلپذیر را در طول اقامت در اختیار گردشگران قرار می دهد.  روستای تاریخی کندوان علاوه بر قرار گرفتن در منطقه حفاظت از محیط زیست در میان حیات وحش زیبا، هوای پاک و مطبوع، چشم انداز شگفت انگیز طبیعت سرسبز و آب معدنی گرانبها بر جاذبه های این روستا افزوده است.
تبریز طی قرن‌ها یکی از مهم ‌ترین شهرهای ایران از جنبه‌های مختلف از جمله جاذبه های تاریخ، فرهنگ و صنعت بوده است.  همچنین با تأثیرگذاری بر کشور در مسائل اقتصادی و سیاسی، نقش بسزایی دارد.
 این شهر در استان آذربایجان شرقی واقع شده است.  در حالی که زبان ملی کشور فارسی (فارسی) است، زبان رایج در این استان همراه با استان های آذربایجان غربی و اردبیل، آذری است و فارسی دومین زبان محسوب می شود.
 این شهر نه تنها به خاطر تعداد زیادی موزه با ارزش شهرت دارد، بلکه آذری‌ها نیز به پختن شیرینی‌های خوشمزه و طیف وسیعی از غذاها شهرت دارند.  از محبوب ترین غذاهای این شهر می توان به کوفته تبریزی، آبگوشت، آش ماست و دلمه اشاره کرد.
  علاوه بر این، قرابیه، لوز، باقلوا، نوقا یا لوکا و اریس یا ریس از خوشمزه ترین شیرینی های این شهر هستند.  خوردن این غذاها و شیرینی های لذیذ را در سفر به تبریز به شدت توصیه می کنیم.
با اقمت در بهترین هتل های تبریز و رزو و خرید بلیط هواپیمای مشهد به تبریز و یک برنامه ریزی سازمان یافته می توانید تجربه سفر خود به تبریز را به یاد ماندنی ترین سفر کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!