رزرو بهترین هتل های اهواز قبل از خرید بلیط مشهد به اهواز

مسافت پرواز بین مشهد به اهواز 1150 کیلومتر است اما با خرید بلیط هواپیما مشهد به اهواز این مسیر در مدت زمان کوتاهی طی می شود. 
خطوط هوایی زیادی به مقصد اهواز پرواز می کنند. اهواز یک شهر صنعتی است که از اقسی نقاط دنیا برای اهداف تجاری، کاری و گردشگری به آن سفر می شود. اگر به هر دلیلی فرصت سفر به شهر صنعتی اهواز را پیدا کردید حتما از دیدنی ترین مکان های این شهر بازدید کنید.
اگر بیشتر دنبال ماجراجویی هستید و به دنبال مکان های طبیعی زیبا هستید، ممکن است دوست داشته باشید از مکان های دیدنی اهواز دیدن کنید با این حال بهترین توصیه ما به شما رزو هتل و محل اقامت پیش از خرید بلیط هواپیما مشهد به اهواز می باشد. در این مقاله برخی از بهترین هتل های اهواز را برای رزو پیش از سفر به شما معرفی می کنیم.

هتل سومیا؛ یکی از هتل های 3 ستاره اهواز

هتل سومیا اهواز از جمله هتل های 3 ستاره اهواز است که در سال 1397 فعالیت خود را شروع کرد. در واقع هتل 3 ستاره سومیا اهواز یکی از آن دسته از هتل های اهواز محسوب می‌شود که تازه تاسیس شده و 6 طبقه و 24 اتاق با 60 تخت دارد. این هتل از لحاظ موقعیت مکانی عالی است و فاصله کمی با پل طبیعت اهواز و رود کارون دارد؛ اما بهتر است بدانید که این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار گرفته است.

رزرو هتل پرشین اهواز با خرید بلیط مشهد به اهواز

هتل پرشین در فاصله 10 دقیقه ای پیاده تا طولانی ترین رودخانه ایران یعنی رودخانه کارون قرار دارد.  هتل سه ستاره پرشیا در بخش مرکزی شهر اهواز ساخته و تاسیس شد.  تزیینات مرتب و شیک اتاق ها در کنار امکانات رفاهی و خدماتی، احساس راحتی را به ارمغان می آورد.  سالن بیلیارد و سالن بدنسازی مزیت های دیگری است که می توان در این هتل پیدا کرد.  
بازدیدکنندگان می توانند در طول اقامت خود در اهواز از پل کابلی گهدیر، پل سفید و دیگر جاذبه های گردشگری لذت ببرند.  خوشمزه ترین قسمت سفر شما می تواند ساندویچ های فلافل معروف شهر اهواز باشد.  این هتل همچنین یک کافی شاپ را برای کسانی که مایل به نوشیدن یک نوشیدنی خوش طعم در فضای گرم و همچنین آب و هوا ی شرجی هستند ارائه می دهد.  کارکنان مجرب و باتجربه هتل پرشیا همواره تمام تلاش خود را برای برآورده ساختن خواسته های میهمانان به کار می گیرند تا اقامت آنها را فراموش نشدنی کنند.

هتل پارس تجربه اقامتی لوکس در هتل 5 ستاره اهواز

هتل پارس اهواز یکی از قدیمی ‌ترین هتل های اهواز است که قدمت آغاز فعالیت آن حدودا به سال 1352 می‌رسد. هتل 5 ستاره پارس اهواز در 5 طبقه و دارای 134 اتاق است. این هتل در سال 1392 بازسازی شده و امکاناتی عالی و بی‌نظیر را به مسافران ارائه می‌دهد.
این هتل 5 ستاره در مرکز شهر و در مجاورت رودخانه کارون قرار دارد؛ به همین دلیل از لحاظ موقعیت مکانی و همچنین امکانات رفاهی محلی عالی برای سپری کردن تعطیلاتی فراموش نشدنی محسوب می‌شود. از جمله مزیت های خرید بلیط مشهد به اهواز و اقامت در هتل پارس اهواز دسترسی آسان به جاهای تاریخی اهواز مثل چغازنبیل، کاخ آپادانا، سازه‌های آبی شوشتر و مراکز خرید است.
هتل پارس اهواز در سال 1347 تاسیس و در سال 1352 راه اندازی شد. مساحت کل زمین 6015 متر مربع و زیر بنای کلی آن 10129 متر مربع می باشد.  این هتل در طبقه پنجم و در مجاورت رودخانه کارون و پل معروف اهواز یعنی پل سفید واقع شده است.

هتل نادری با قدمتی بیش از 60 سال در بین هتل های اهواز

هتل نادری اهواز از جمله هتل های 3 ستاره اهواز و اولین هتل از گروه هتل های نادری است که در سال 1342 آغاز به کار کرد. این هتل در سال 1392 با هدف استاندارد سازی فضای هتل و افزایش کیفیت خدمات باز سازی شد. هتل نادری اهواز شامل 5 طبقه و 115 اتاق با 203 تخت است. یکی از مزایای اقامت در هتل 3 ستاره نادری برخورداری از موقعیت مکانی خوب است. این هتل به جاهای دیدنی اهواز مثل رود کارون، باغ معین و بازار امام دسترسی راحتی دارد.

رزرو هتل ایران قبل از خرید بلیط مشهد به اهواز

هتل ایران اهواز یکی از هتل های 2 ستاره اهواز و از جمله هتل های ارزان اهواز محسوب می‌شود که در مجاورت رودخانه کارون قرار دارد. اقامت در هتل 2 ستاره ایران اهواز برای مسافران اقتصادی و مسافرانی که با هدف کاری سفر می‌کنند انتخابی مناسب است. این هتل با قدمتی حدودا 40 ساله در سال 1354 آغاز به فعالیت کرد و در سال 1397 به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات باز سازی شد.

هتل آریوبرزن - از بهترین هتل های اهواز

هتل آریوبرزن اهواز یکی از بهترین هتل های 4 ستاره اهواز است که قدمت آن حدودا به 20 سال قبل بازمی‌گردد. هتل 4 ستاره آریوبرزن اهواز در سال 1394 به منظور ارتقا خدمات مسافران بازسازی شد و با مدرن ‌ترین و باکیفیت ‌ترین امکانات مجهز گردیده است.
هتل آریوبرزن در قلب شهر اهواز قرار دارد و همین امر موجب دسترسی آسان مسافران به جاهای دیدنی اهواز شده است. اتاق‌های هتل آریوبرزن از قبیل اتاق 1 تخته، اتاق تویین (دوقلو)، اتاق دوبل، سویت رویال و آپارتمان‌های 2 خوابه و 3 خوابه است.

رزرو هتل تختی قبل از خرید بلیط مشهد به اهواز

هتل 3 ستاره تختی اهواز با ۲ طبقه بنا و ۱۷ اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب در سال ۱۳۹۷ آغاز به کار کرد. هتل تختی اهواز در نزدیکی رود کارون قرار دارد و به خاطر دارا بودن دسترسی مناسب به جاهای دیدنی اهواز، مراکز خرید اهواز و همچنین قرار داشتن خارج از محدوده طرح ترافیک گزینه‌ ای خوب برای سپری کردن تعطیلات به شمار می‌رود.
برخی از مهم ترین امکانات هتل تختی اهواز از قبیل زیر است:
یخچال؛ تلویزیون؛ استخر؛ سوئیت؛ رستوران؛ اینترنت؛ سرویس فرنگی؛ سرویس ایرانی؛ پارکینگ؛ نمازخانه؛ لابی؛ سالن ورزش؛ کافی شاپ؛ اینترنت در لابی؛ تلفن در اتاق.

 

رزرو بهترین هتل های اهواز قبل از خرید بلیط مشهد به اهواز

 

هتل زاگرس تجربه اقامتی راحت در هتل های اهواز با خرید بلیط مشهد به اهواز

هتل 3 ستاره زاگرس اهواز در سال 1399 ارائه خدمات اقامتی به مسافران را آغاز کرد. این هتل در 5 طبقه و با 28 اتاق از جمله هتل های ارزان اهواز محسوب می‌شود که برای مسافران اقتصادی و مسافرانی که با هدف سفر کاری به اهواز می‌روند انتخابی مناسب محسوب می‌شود.

هتل نیشکر از بهترین هتل های اهواز

هتل نیشکر اهواز یکی دیگر از بهترین هتل های 4 ستاره اهواز است که در قلب شهر و در نزدیکی دانشگاه آزاد اهواز قرار دارد. هتل 4 ستاره نیشکر اهواز در دو طبقه و دارای 55 اتاق با 110 تخت است. این هتل در سال 1391 آغاز به کار کرد و امکانات و خدمات رفاهی عالی و متنوعی در اختیار گردشگران اهواز قرار می‌دهد.

اقامت در هتل پرشیا با خرید بلیط مشهد به اهواز

هتل پرشیا اهواز در سال 1386 در قلب شهر اهواز آغاز به کار کرد. این هتل به خاطر واقع بودن در مرکز شهر اهواز از موقعیت مکانی منحصر به فردی برخوردار است و به همین دلیل در میان گردشگران طرفداران زیادی دارد. هتل 3 ستاره پرشیا اهواز در مجاورت رود کارون و پل سفید قرار دارد و دسترسی به جاذبه‌های گردشگری اهواز را به راحتی امکان پذیر ساخته است. علاوه بر موقعیت مکانی عالی، دلیل دیگر محبوبیت هتل پرشیا قرار داشتن در رده هتل های ارزان اهواز است.

رزرو هتل اکسین با خرید بلیط مشهد به اهواز

هتل اکسین اهواز در سال 1366 افتتاح شد و دارای سابقه زیادی در صنعت هتلداری است. این هتل در سال 1390 پس از بازسازی و استانداردسازی امکانات هتل، دوباره آماده ارائه خدمات به گردشگران شد. هتل 3 ستاره اکسین اهواز در دو طبقه، و دارای 52 اتاق است.
امکانات و خدمات هتل اکسین اهواز عبارتند از:
یخچال؛ تلویزیون؛ رستوران؛ اینترنت؛ سرویس فرنگی؛ سرویس ایرانی؛ پارکینگ؛ نمازخانه؛ لابی؛ کافی شاپ؛ اینترنت در لابی؛ تلفن در اتاق.

با خرید بلیط مشهد به اهواز و رزرو هتل کارون

هتل کارون یکی از هتل های 2 ستاره اهواز است که در سال 1391 به منظور ارتقا خدمات و امکانات هتل مورد بازسازی قرار گرفت. هتل 2 ستاره کارون اهواز در 5 طبقه و دارای 56 اتاق است. نزدیکی به فرودگاه اهواز، فاصله کم تا راه آهن اهواز، موقعیت مکانی مناسب و قرار داشتن در رده هتل های ارزان اهواز، این هتل را به اقامتگاهی خوب برای مسافران اقتصادی و مسافرانی که با هدف کاری به اهواز سفر می‌کنند تبدیل کرده است.
فاصله هتل کارون اهواز تا فرودگاه ۱۶ دقیقه با ماشین، تا ایستگاه راه ‌آهن ۱۲ دقیقه با ماشین، و تا ترمینال مسافربری ۱۳ دقیقه با ماشین است. همچنین، فاصله هتل تا جاهای دیدنی اهواز مثل آبشار اهواز ۱۲ دقیقه با ماشین و تا موزه هنرهای معاصر ۱۳ دقیقه با ماشین است.
امکانات و خدمات هتل کارون اهواز عبارتند از:
رستوران؛ کافی شاپ؛ اینترنت رایگان در لابی و اتاق؛ نمازخانه؛ تاکسی سرویس؛ اعلام حریق؛ خود پرداز؛ فروشگاه؛ امکان شارژ وسایل الکترونیکی؛ سرویس اتاق؛ آسانسور؛ لاندری؛ تلویزیون در لابی.

کجا در اهواز غذا بخوریم: بهترین رستوران ها و بارها

ضمن بازدید از شهر اهواز می توانید در بهترین رستوران های این شهر غذا ضرف کنید تا با غذاهای محلی این شهر آشنا شوید. برخی رستوران ها و غذاخوری های سنتی این شهر در اظراف رود کارون تنها رودخانه قابل کشتیرانی ایران که از وسط شهر می گذرد واقع شده اند. قدمت  این رودخانه به دوره هخامنشیان می رسد و در قدیم یکی از مراکز اصلی فرهنگستان گندی شاپور بوده است.

صرف غذا در رستوران گردان امپراتور با خرید بلیط هواپیما تهران به اهواز

این رستوران گردان بهترین رستوران اهواز است.محل رستوران بسیار خوب با پارکینگ رایگان بزرگ است. شما با غذاهای بسیار خوشمزه در منوی آن منظره بسیار خوبی خواهید داشت. همه پرسنل بسیار مودب و مفید هستند و سفارش شما را آماده می کنند. 
در اسرع وقت می توانید انواع غذاها را در منوی آن بیابید. صاحب رستوران آقای حسن پور است که عضو یک خیریه است و گه گاهی برای بچه های فقیر غذا سرو می کند. به همه گردشگرانی که به اهواز می آیند 100% این رستوران را توصیه می شود. 

گذراندن لحظاتی لذت بخش در کافه قاف با خرید بلیط هواپیما تهران به اهواز

طراحی کافه قاف به دلیل اینکه در اختیار برخی از هنرمندان و بازیگران صحنه است، سبک منحصر به فردی دارد. طراحی سروها و طعم آنها خوب است.
منوهای طراحی شده در کافه قاف متنوع است، اما آنها معمولاً به منوی معمولی پیوست دارند که مانند یک مقاله سرگرم کننده است که هم خنده دار است و هم ویژگی های خاص روز را به شما می گوید.
در طبقه پایین این کافه تعداد زیادی کتاب و کپی از روزنامه های قدیمی وجود دارد که دیدن آنها بسیار جالب است و یک میدان شنی در سمت چپ آن وجود دارد که قدم زدن روی آن حس خوبی دارد و همچنین می‌تواند به سرگرم کردن فرزندان شما کمک کند.
این کافه همچنین یک گالری کوچک در طبقه بالا دارد که در آن نمایشگاه های هنری و عکس و تئاتر به طور مرتب نمایش داده می شود و اتاق های اطراف گالری فضایی دنج و نوستالژیک دارند. سیگار کشیدن فقط در بیرون در حیاط مجاز است و همچنین مکانی برای نشستن در فضای باز وجود دارد.
علارغم تمام آنچه گفته شد، سرویس دهی در این کافه خیلی کند است و گاهی اوقات بسیار پر سر و صدا می شود. 

کافه ساحل تجربه ای که پس از خرید بلیط هواپیما تهران به اهواز نباید از دست بدهید

مکانی برای گفتگوهای مسالمت آمیز با کارکنان خوش برخورد که آماده پذیرایی از شما هستند و وعده های غذایی با طراحی حرفه ای را برای لذت بردن شما آماده می کنند. ما همچنین هر از گاهی برنامه نمایش تئاتر را در اینجا داریم.

کافه دورهمی را در اهواز فراموش نکنید

کافه دورهمی یک کافه کوچک و دنج برای استراحت است. من و دوستانم به این کافه رفتیم تا بعد از خرید در مرکز شهر کمی استراحت کنیم. این کافه در جای خوبی قرار دارد و دسترسی به پارکینگ دارد. سروهادر این کافه  خوب است و صاحبان آن بسیار دوستانه هستند.
در پایان اگر علاقه ای به غذا خوردن در محیط بسته رستوران یا کافه ندارید می توانید بسته غذاهای بیرون بر را تهیه نموده تا در کنار رود کارون و یا سایر پارک های اهواز در کنار خانواده خود صرف نموده و از طبیعت بی نظیر این شهر لذت ببرید.

مکان های دیدنی اهواز که با خرید بلیط مشهد به اهواز می توانید از آنها دیدن کنید

صحبت از جاذبه های گردشگری اهواز شاید شما را به یاد رودخانه بزرگ کارون و روزهای گرم تابستان بیاندازد.  اما اینجا جایی نیست که سفر شما به پایان می رسد، اهواز دارای جاذبه های تاریخی باستانی و همچنین مکان های طبیعی است.  این رودخانه در جنوب غربی ایران در استان نفت خیز خوزستان واقع شده است.  در اهواز چهل محوطه تاریخی ثبت شده است.  بنای معی‌التوجار و امامزاده علی ابن مهزیار اهوازی از مکان‌های تاریخی حیرت‌انگیز اهواز هستند.
  آب و هوای خشک اهواز ممکن است شما را گزنه کند، بنابراین بهترین زمان برای بازدید از این شهر در ماه های ژانویه و فوریه است.  به خاطر داشته باشید که اگر مشکلات تنفسی مانند آسم دارید، سفر به اهواز ممکن است گزینه مناسبی نباشد، زیرا آلاینده های هوا در این شهر صنعتی بسیار زیاد است.

منابع :

https://www.google.com/amp/s/irandoostan.com/ahvaz-tourist-attractions/amp/

https://www.tripadvisor.com/Hotels-g672703-Ahvaz_Khuzestan_Province-Hotels.html

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!