رزو هتل مناسب در تهران  پیش از خرید بلیط هواپیما کیش به تهران

سفر خود را از کیش (KIH) به تهران (THR) را به راحتی با رزو قبلی هتل پیش از خرید بلیط هواپیما کیش به تهران و تنظیم برنامه سفر خود برنامه ریزی کنید. تهران هر سال هزاران بازدید کننده را برای تجارت و تفریح به خود جذب می کند و همواره بلیط هواپیما کیش به تهران از بلیط های پرفروش خطوط هوایی مختلف است. 
چه پرواز یک طرفه، بدون توقف یا رفت و برگشت داشته باشید، حتما پیش از خرید بلیط هواپیما کیش به تهران هتل  و خدمات مورد نیاز و متناسب با بودجه خود را رزو کنید.  اگر در برنامه سفر خود به انعطاف ‌پذیری نیاز دارید، یک پرواز یک طرفه به تهران رزرو کنید تا راحت تر بوانید از مناطق دیدنی مقصد لذت ببرید. 
 می‌توانید پروازها و اتاق‌های هتل موجود را جستجو کنید و سپس رزرو خود را به ‌سرعت و به آسانی به صورت آنلاین و در حال یا حضوری رزو کنید و همین امروز پرواز خود را به مقصد تهران  رزرو کنید!

سفری به یاد ماندنی به تهران با خرید بلیط هواپیما کیش به تهران (KIH—THR)

با استفاده سایت های گردشگری مختلف برای مشاهده جاذبه های تهران قبل از رسیدن به مقصد، سفر خود از کیش (KIH) به تهران (THR) را به یک سفر خاطره انگیز تبدیل کنید. هنگامی که بدانید در تهران چه کاری باید انجام دهید، می توانید برای داشتن بهترین تجربه سفر ممکن از قبل بلیط هواپیما کیش به تهران را رزرو کنید.  برنامه ریزی از قبل موثرترین راه برای اطمینان از اینکه کل تجربه سفر شما به خوبی پیش می رود است. با استفاده از این گونه برنامه ها می توانید یک رستوران عالی را رزو کنید، بهترین مکان ها را برای امتحان طعم های محلی بیابید، یا خیره کننده ترین مناظر شهر را برای بازدید نتخاب کنید،  به هر حال در هر مرحله از سفر شما به تهراناین راهنما به شما کمک می کند.

 

رزو هتل مناسب در تهران  پیش از خرید بلیط هواپیما کیش به تهران

 

چه زمانی بلیط هواپیما کیش به تهران (KIH) به (THR) ارزان ترین است؟

خطوط هوایی قیمت پروازهای کیش به تهران را بر اساس تاریخ و ساعت رزرو شما تنظیم می کنند.  با تجزیه و تحلیل داده های همه خطوط هوایی،  می توان گفت اکثرا نرخ بلیط های داخلی ثابت است اما ممکن است نوساناتی در قیمت بلیط هواپیما به دلیل ایام تعطیل وجود داشته باشد.

چند فرودگاه در تهران (THR) وجود دارد؟

2 فرودگاه در نزدیکی تهران (THR) وجود دارد: فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران و فرودگاه بین‌المللی مهرآباد. بلیط هواپیما کیش به تهران در فرودگاه مهرآباد فرود می آید.

رزو هتل متناسب با بودجه و هدف سفر شما پیش از خرید بلیط هواپیما کیش به تهران

رنج قیمت هتل های تهران بر اساس ستاره آن و محل هتل، لوکس بودن آن و هزاران مورد دیگر تغییر می کند، اما جای نگرانی نیست با مروری دقیق بر لیست این هتل ها پیش از خرید بلیط هواپیما کیش به تهران به راحتی می توانید هتل مورد نظر خود را رزو کنید.
در اینجا بعضی از هتل های معروف تهران را به شما معرفی می کنیم.

هتل تاج محل تهران

رزو هتل مناسب در تهران  پیش از خرید بلیط هواپیما کیش به تهران

ساخت و تاسیس هتل تاج محل به سال 1380 در تهران توسط مالکان آقایان مقدم و اصلی برمی گردد.  هتل تاج محل بهترین اقامتگاه برای خانواده ها، زوج ها، افراد و عروس و دامادها می باشد.  
موقعیت مکانی آن که در مجاورت اتوبان همت قرار دارد، کمک زیادی به نزدیکی آن به بسیاری از جاذبه های دیدنی تهران کرده است.  بر این اساس، مهمانان می توانند به راحتی در شهر گردش کنند و از بناهای تاریخی تهران مانند برج میلاد و برج آزادی و همچنین مکان های طبیعی مانند کاخ گلستان، مجموعه کاخ نیاوران، مجموعه سعد آباد، موزه جواهرات ملی، موزه فرش، موزه سرامیک و ظروف شیشه ای دیدن کنند و از سپری کردن چند شب لوکس آرام در اتاق های هتل تاج محل لذت ببرند.
ترکیب هنری و خلاقانه معماری، دکوراسیون، فرهنگ و سنت ایرانی و هندی در اولین لحظه ورود به لابی توجه شما را به خود جلب می کند.  هتل تاج محل در سال 2015 به عنوان بهترین هتل ایران معرفی شد که بدون شک برای کل تیم هتل افتخاری است که ایجاب می کند بهترین خدمات را برای مهمانان خود ارائه دهد.

هتل اسپیناس خلیج فارس تهران بهترین انتخاب قبل از خرید بلیط هواپیما کیش به تهران

رزو هتل مناسب در تهران  پیش از خرید بلیط هواپیما کیش به تهران

هتل و ریزورت مجلل اسپیناس در قلب بخش تاریخی تهران، ایران واقع شده است.  224 سوئیت لوکس با سلیقه در این هتل تزئین شده اند و هر کدام دارای امکانات مدرنی مانند تلویزیون های ماهواره ای و دسترسی به وای فای پرسرعت هستند.  
هر اتاق مجهز به تهویه مطبوع و چای ساز و قهوه ساز است.  این هتل و استراحتگاه دارای اسپا با درمان‌ و ماساژهای ویژه، مرکز تناسب اندام با سالن بدنسازی، جکوزی و استخر است.  خدمات هتل شامل شاتل، خشکشویی، سرویس در اتاق و پورتر می باشد. 
یک مرکز تجاری کاملاً کاربردی در نزدیکی این هتل در دسترس است.  رستوران هتل هر روز صبحانه قاره ای و منویی با انواع غذاهای بین المللی برای ناهار و شام سرو می کند. بار و کافی شاپ مجموعه ای از نوشیدنی های با طراوت را سرو می کند.  کاخ گلستان و موزه جواهرات ملی هر دو تقریباً 20 دقیقه با ماشین از هتل و استراحتگاه اسپیناس فاصله دارند.

هتل پرشین استقلال بین المللی تهران

رزو هتل مناسب در تهران  پیش از خرید بلیط هواپیما کیش به تهران

هتل بین المللی پنج ستاره پارسیان استقلال متعلق به هتل های زنجیره ای پارسیان با مساحت 70000 متر مربع در منطقه باغ شهر تهران واقع شده است.  هتل استقلال نه تنها بزرگترین هتل زنجیره پارسیان است، بلکه یکی از بهترین هتل های جمهوری اسلامی ایران نیز می باشد.  
برج غربی و برج شرقی در سال های 1341 و 1351 ساخته شدند. انواع رستوران ها، سالن های کنفرانس، باشگاه های ورزشی، استخر، سالن بدنسازی و خرید از جمله خدماتی است که هتل ها ارائه می دهند. 
 با بهره مندی از کارکنان حرفه ای که به صورت 24 ساعته در دسترس هستند، خاطره خوبی از هتل به مهمانانمان می دهد.  در چند سال گذشته به عنوان پاسخ به بازخوردهای شما، تصمیم به ایجاد تغییرات بزرگی در هتل گرفته شد.  
هتل استقلال همیشه به سیاستمداران و صاحبان مشاغل مهم افتخار کرده است.  هتل استقلال نزدیک به خیابان ولیعصر قرار دارد که یکی از زیباترین خیابان های تهران می باشد.  نزدیک بودن به نمایشگاه تهران، اجلاس اسلامی تهران، صدا و سیما، بیمارستان، ادیان و بسیاری از اماکن تاریخی این امکان را به میهمانان می دهد که در کمترین زمان ممکن به هر جایی که می خواهند بروند.

رزرو هتل فردوسی به عنوان هتل بین المللی  تهران بزرگ قبل از خرید بلیط هواپیما کیش به تهران

رزو هتل مناسب در تهران  پیش از خرید بلیط هواپیما کیش به تهران

هتل بین‌المللی فردوسی با دکور ایرانی غنی و امکانات گسترده،  محل اقامتی لوکس در قلب تهران را به مهمانان ارائه می دهد.  
اتاق‌ها در این هتل دارای تزئینات غنی هستند و دارای تهویه مطبوع، یخچال کوچک، تلویزیون ماهواره‌ای و تلفن هستند.  Wi-Fi در اتاق و در سراسر هتل در دسترس است.  این هتل از مکاناتی مانند استخر سرپوشیده، سونا، باشگاه بدنسازی و خدمات ماساژ برخوردار است.
این هتل برای بازدیدکنندگان کنفرانس و تجاری بسیار محبوب است و امکاناتی برای هر گروهی دارد، ضمن آنکه دارای چندین رستوران است که اکثراً در غذاهای ایرانی یا فرانسوی تخصص دارند.  هتل بین المللی فردوسی  درست روبه‌ روی موزه ملی جذاب ایران قرار دارد و موزه‌ها و مکان‌های دیدنی دیگری در همسایگی آن وجود دارد.  سفارت بریتانیا فقط 900 یارد و فرودگاه مهرآباد تهران 6.7 مایل به سمت غرب با این هتل فاصله دارد.

هتل پارسیان انقلاب تهران

رزو هتل مناسب در تهران  پیش از خرید بلیط هواپیما کیش به تهران

هتل پارسیان انقلاب با 248 اتاق و سوئیت، سالن رقص با ظرفیت 1000 نفر، دو رستوران مجلل با سرو انواع غذاهای بین المللی و محلی در طبقه بزرگ، دو کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم در لابی لانژ و بالای  هتل، رستوران روتاری (اولین رستوران گردان ایران واقع در طبقه شانزدهم هتل) هنر زیبای مهمان نوازی را در سطح بالایی به شما ارائه می دهد.  
ویژگی‌های اتاق مهمان: اتاق‌های مهمان طیف وسیعی از امکانات را ارائه می‌دهند از جمله: اینترنت بی‌سیم، تلفن، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای و رادیویی، پانل کنترل کنار تخت، حمام بزرگ، یخچال، سشوار، صندوق امانات، تهویه مطبوع، روزنامه‌های محلی و بین‌المللی روزانه، روم سرویس 24 ساعته.
سایر خدمات: پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، صندوق امانات، انبار چمدان، مرکز تجاری، استخر روباز، سونا، جکوزی و باشگاه بدنسازی (فقط مردان)، پارکینگ، تاکسی 24 ساعته، آرایشگاه، اجاره تجهیزات صوتی و تصویری و مرکز خرید.

 رزرو هتل هما تهران قبل از خرید بلیط هواپیما کیش به تهران

رزو هتل مناسب در تهران  پیش از خرید بلیط هواپیما کیش به تهران

هتل مرتفع هما تهران در شمال پایتخت ایران، تهران واقع شده است.  به راحتی، تنها هشت دقیقه پیاده روی تا میدان ونک فاصله دارد، جایی که مغازه‌ها، غذاخوری‌ها و امکانات حمل و نقل در آن یافت می‌شوند.  اتاق‌ها و سوئیت‌ها امکانات زیادی مانند تهویه مطبوع، یخچال و گاوصندوق را ارائه می‌دهند.  
تلویزیون ماهواره ای و دسترسی Wi-Fi نیز در دسترس است و مهمانان می توانند از مناظر عالی شهر و کوه های البرز در طبقات بالاتر لذت ببرند.  در طبقه همکف فروشگاهی وجود دارد که لوازم ضروری را می فروشد و همچنین هتل دارای سالن بدنسازی و استخر است.  
از دیگر امکانات این هتل می توان به پارکینگ و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.  میهمانانی که در هتل هما تهران اقامت دارند می توانند برای صرف غذاهای ایرانی فوق العاده به رستوران معراج در طبقه شانزدهم مراجعه کنند.  
کافی شاپ موجود در محل، مقصد قهوه و شیرینی های خوشمزه است.  یکی از دیدنی‌های اصلی شهر که مردم محلی شب را در آن سپری می‌کنند، پل طبیعت است که حدود یک مایل با هتل فاصله دارد. برای تجربه بازار پر جنب و جوش ایرانی، بازار تجریش باید مسافت پنج مایلی را طی کنید.

نقاط گردشگری تهران که با خرید بلیط هواپیما کیش به تهران می توانید بازدید کنید

به غیر از آلودگی تهران خیلی بیشتر از آنچه به نظر می رسد دارای مکان های باستانی و دیدنی نی باشد. برخی از این اماکن عبارتند از:

بازار بزرگ تهران

رزو هتل مناسب در تهران  پیش از خرید بلیط هواپیما کیش به تهران

به عنوان یک بازار تاریخی قدیمی شناخته می شود، اما بازار بزرگ تهران بسیار بیشتر از آن است، هنوز هم تا به امروز این بازار به عنوان یک مرکز اقتصادی حیاتی تهران عمل می کند که همه برای خرید هر چیزی به آنجا می آیند.
این بازار بسیار فوق العاده فتوژنیک است، حتما هنگام صبح از بازار بزرگ تهران دیدن کنید، قبل از اینکه بعدازظهر تمام انبارها با وسایل حمل و نقل سریع ترسناک پر شود، و تا حدودی حواس شما را از تجربه منحرف می کند.

 پل طبیعت تهران

رزو هتل مناسب در تهران  پیش از خرید بلیط هواپیما کیش به تهران

پل طبیعت، یک پل 270 متری سه سطحی که دو پارک تهران را به هم متصل می کند، احتمالاً زیباترین قطعه معماری شهری ساخته شده از زمان انقلاب است.
پل طبیعت که در سال 2014 افتتاح شد، و یک پاتوق محبوب برای ایرانیانی است که برای لذت بردن از انواع غذاها، مناظر، و مناطق استراحت به اینجا می آیند.  حتی باورنکردنی تر اینکه پل طبیعت زاییده فکر یک دانشجوی معماری ایرانی به نام لیلا عراقیان بود که در آن زمان تنها 26 سال داشت.
این پل برنده مسابقات طراحی در سرتاسر جهان است – لذا فرصت بازدید از پل طبیعت را نباید از دست داد.

بازدید از برج آزادی با خرید بلیط هواپیما کیش به تهران

رزو هتل مناسب در تهران  پیش از خرید بلیط هواپیما کیش به تهران

نمادی از ایران که در سراسر جهان شناخته شده است، برج آزادی – که قبل از انقلاب به نام برج یاد بود شاه شناخته می‌شود – نمایانگر ورودی غربی تهران و بخشی از مجموعه فرهنگی آزادی است.
یک موزه در زیر زمین اینجا  وجود دارد که در بلیط شما گنجانده شده است و می توانید برای بازدید از آن پیاده روی کنید یا با دو آسانسور از این سازه 45 متری بالا بروید  و بله، کل آن با سنگ مرمر برش خورده پوشیده شده است، بنابراین می توانید تصور کنید که در غروب خورشید چقدر باورنکردنی به نظر می رسد (اگرچه مناظر بالای آن نیز بسیار باورنکردنی است!).
برج آزادی به مناسبت ۲۵۰۰مین سالگرد تأسیس دولت شاهنشاهی ایران توسط معمار حسین امانت که طراحی را بر اساس معماری کلاسیک ایرانی بنا نهاده ساخته شد.  کل طرح بزرگ توسط ثروت هنگفت تولید شده توسط ایران به عنوان یک کشور بزرگ تولیدکننده نفت قبل از انقلاب تامین مالی شد.  

جمع بندی

با تنوع پرواز و جاذبه های هیجان انگیزی که منتظر شما برای گشت و گذار در تهران هستند، بهترین زمان برای رزو یا خرید بلیط هواپیما کیش به تهران هم اکنون است!  برنامه ریزی سفر از کیش به تهران زمانی آسان است که  برای هماهنگی سفر با خرید بلیط هواپیما کیش به تهران شروع کنید.  
در سایت بای بای می‌توانید خطوط هوایی محبوب خود را برای پرواز به تهران مرور کنید، بهترین فصل را برای بازدید بررسی کنید و قبل از رسیدن، جاذبه‌های تهران و هتل های معروف آن را بازنگری کنید.

منابع :


https://www.trip.com/flights/kish-to-tehran/airfares-kih-thr

https://www.trivago.com/tehran-84853/hotel

https://inspiredbymaps.com/things-to-do-in-tehran-iran/

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!