رزو اتاق در بهترین هتل های شیراز پیش از خرید بلیط هواپیما  مشهد به شیراز

سفر خود را از مشهد (MHD) به شیراز (SYZ) با رزو یا خرید بلیط هواپیما  مشهد به شیراز برنامه ریزی کنید. شیراز هر ساله هزاران بازدید کننده را برای تجارت و تفریح به خود جذب می کند.  پروازهای مشهد به شیراز  می توانند به شما کمک کنند تا بدون احساس خستگی به راحتی مسافت زیاد بین این دو شهر را طی کنید.  

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما  مشهد به شیراز

بهترین زمان برای رزرو پرواز از مشهد به شیراز هم اکنون است!  برنامه ریزی سفر از مشهد به شیراز زمانی راحت تر است که  برای کمک به هماهنگی سفر از برنامه های تور لیدری استفاده کنید.  اگر می‌خواهید پروازهایتان از قیمت مناسبی برخوردار باشند، یک پرواز رفت و برگشت را رزو کنید، و اگر در برنامه سفر خود به انعطاف‌ پذیری نیاز دارید، یک پرواز یک طرفه به شیراز را رزرو کنید. 
شما   می‌توانید پروازها و اتاق‌های هتل موجود را جستجو کنید و سپس رزرو خود را به‌ سرعت و به آسانی به صورت آنلاین و یا حضوری رزو کنید.  پس وسایا خود را جمع کرده و ساک خود را ببنید ل و همین امروز بلیط هواپیما مشهد به شیراز خود را رزرو کنید!

سفری به یاد ماندنی با خرید بلیط هواپیما مشهد به شیراز (MHD-SYZ)

برای مشاهده جاذبه های شیراز قبل از رسیدن، سفر خود از مشهد (MHD) به شیراز (SYZ) به یک سفر خاطره انگیز تبدیل کنید.
هنگامی که بدانید در شیراز چه کاری باید انجام دهید، می توانید برای داشتن بهترین تجربه سفر ممکن از قبل هتل خود را رزرو کنید.  برنامه ریزی از قبل موثرترین راه برای اطمینان از اینکه کل تجربه سفر شما به خوبی پیش می رود می باشد.  
فرقی نمی‌کند که به انتخاب یک رستوران عالی، کشف بهترین مکان‌ها برای امتحان طعم‌ های محلی، یا یافتن خیره‌ کننده ‌ترین مناظر شهر به کمک نیاز داشته باشید، اگر فرصت خرید بلیط هواپیما مشهد به شیراز را یافتید، بازدید از دیدنی ترین نقاط شهر را فراموش نکنید.

روش ترانسفر از فرودگاه اصلی تا مرکز شهر شیراز چگونه است؟

فاصله فرودگاه بین المللی شیراز تا مرکز شهر حدود 5 کیلومتر است که با تاکسی حدود 20 دقیقه فاصله دارد.

محبوب ترین خطوط هوایی که از مشهد (MHD) به شیراز (SYZ) پرواز می کنند کدامند؟

خطوط هوایی زیادی  از مشهد (MHD) به شیراز (SYZ) و بالعکس پرواز دارند و شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما مشهد به شیراز انتخاب خود را بر حسب قیمت یا خدمات درخواستی محدود کنید.

چند فرودگاه در شیراز (SYZ) وجود دارد؟

1 فرودگاه در نزدیکی شیراز (SYZ) وجود دارد: فرودگاه بین‌المللی شیراز.

 

رزو اتاق در بهترین هتل های شیراز پیش از خرید بلیط هواپیما  مشهد به شیراز

 

رزو بهترین هتل های شیراز قبل از خرید بلیط هواپیما  مشهد به شیراز

شیراز یکی از بزرگ ‌ترین شهرهای ایران است که در جنبه‌های مختلف از جمله گردشگری فرهنگی و مذهبی و همچنین گردشگری سلامت بسیار مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است.  شهرت جاذبه های تاریخی شیراز مانند تخت جمشید و آرامگاه حافظ و جهان بینی شیراز از یک سو و حرم شاه چراغ از سوی دیگر این شهر را به یکی از بهترین مکان های ایران برای گردشگران ایرانی و خارجی تبدیل کرده است.  در سال های اخیر به لطف پیشرفت بی نظیر خدمات پزشکی و حضور بهترین پزشکان در شیراز، این شهر به یکی از مراکز گردشگری پزشکی در ایران تبدیل شده است.  به همین دلیل است که صنعت هتل داری شیراز به سرعت در حال رشد است!
 شیراز که بیش از 2000 سال است که به عنوان پایتخت فرهنگ ایرانی تجلیل می‌شود، به دلیل شراب، شعر فارسی، آموزش و باغ‌ های ایرانی شهرت جهانی دارد.  این شهر زمانی پایتخت ایران در زمان سلسله زند (1747 - 79 میلادی) بود، زمانی که بسیاری از مکان‌های معروف شیراز ساخته یا بازسازی شدند.

آیا شیراز در لیست سفر شماست اما نمی دانید کجا بمانید؟

از برترین هتل های شیراز دیدن کنید.  نظرات مشتریان درباره هتل های شیراز را بخوانید و عکس های آن  را ببینید.  آنها را روی نقشه شهر مشاهده کنید و هتل شیراز را در مکانی که دوست دارید رزرو کنید.  

 بهترین هتل های شیراز

عنوان «بهترین هتل های شیراز» کاملاً به سلیقه، علایق و بودجه شما بستگی دارد.  برخی از افراد می خواهند در یک هتل مجلل با امکانات کامل اقامت کنند،  در حالی که دیگران ممکن است ترجیح دهند در یک اقامتگاه ساده و تمیز با تزئینات سنتی اقامت کنند تا به فضای شاعرانه شهر باستانی نزدیکتر شوند و البته در هزینه صرفه جویی کنند،  بنابراین در این مقاله سعی شده است در مورد اقامت در شیراز و تعدادی از بهترین هتل های شیراز با توجه به نظرات مهمانان صحبت کنیم:

هتل زندیه

هتل زندیه یک هتل 5 ستاره در مرکز شهر شیراز واقع شده است.  این هتل به ارگ کریم خان (ARG) و سایر مکان‌های مجموعه زندیه نزدیک است.  هتل زندیه متاثر از سبک معماری ایرانی است و از عناصر معماری شیرازتشکیل شده است و خدمات متنوعی را ارائه می دهد. 
 پرسنل منضبط، این هتل امکانات و خدمات پیشرفته به همراه موقعیت مکانی خوب را ارائه می دهند. این هتل آنقدر مناسب است که اولین و بهترین انتخاب اکثر مسافران باشد.

رزو اتاق در بهترین هتل های شیراز پیش از خرید بلیط هواپیما  مشهد به شیراز

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز شاید معروف ترین و مجلل ترین هتل های شیراز باشد.  این هتل امکانات و تسهیلاتی را  در سطح جهانی ارائه می دهد، همانطور که می توانید ببینید برخی از ویژگی برجسته هتل بزرگ شیراز عبارتند از:
-     معماری مدرن و موقعیت شگفت ‌انگیز آن در داخل صخره‌ های دروازه قرآن است. 
-     معمولاً وقتی از جاده اصلی وارد شیراز می شوید، اولین چیزی است که توجه شما را به خود جلب می کند.
هتل بزرگ شیراز با مساحت بیش از 40000 متر مربع، اتاق های بزرگ و مجهزی را ارائه می دهد که همه با امکانات شگفت انگیزی طراحی شده اند که برای داشتن اقامتی راحت مورد نیاز است. این هتل در بالای یک تپه ساخته شده است، بنابراین می توانید از منظره پانورامای این شهر لذت ببرید.

رزو اتاق در بهترین هتل های شیراز پیش از خرید بلیط هواپیما  مشهد به شیراز

هتل هما

قدیمی ترین هتل 5 ستاره شیراز درست در قلب شهر واقع شده است.  هتل هما با امکانات درجه یک، فضاهای عمومی بزرگ، فضای غذا خوری، مراکز ورزشی و بهداشتی پذیرای بازدید کنندگان شیراز است.  کارکنان هتل هر کاری که ممکن است انجام می دهند تا با ارائه مراقبت و آسایشی که نیاز دارید، سفری خاطره انگیز را برای شما رقم بزنند. 
با بیش از 230 اتاق که در 10 طبقه به خوبی ساخته شده اند، هر اتاق چشم اندازی عالی از شهر دارد.  در هتل همای شیراز اتاق رزرو کنید و اقامتی با کیفیت در شیراز را تجربه کنید.  از دیگر امکانات شگفت انگیز هتل می توان به پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، استخر، تاکسی 24 ساعته، اسپا، اتاق جلسات و سالن بدنسازی اشاره کرد.

رزو اتاق در بهترین هتل های شیراز پیش از خرید بلیط هواپیما  مشهد به شیراز

هتل پارس

هتل بین ‌المللی پارس که درست در حاشیه منطقه مرکزی شیراز قرار دارد، یکی از محبوب ‌ترین هتل‌های شیراز است.  هتل فقط 10 دقیقه با هر جاذبه مهم و 20 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد.
 هتل پارس شامل دو برج 13 طبقه با 200 واحد اقامتی می باشد.  هر اتاق دارای مینی بار، صندوق امانات، اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع و تلفن می باشد.  بوفه صبحانه رایگان برای همه مهمانان در دسترس است.  اگر می‌خواهید طعم غذاهای بین ‌المللی را بچشید، از یکی از سه رستوران موجود در محل دیدن کنید.  حتی اگر ارز ایرانی ندارید، در صف های صرافی منتظر نمانید.  هتل تمامی ارزهای خارجی را می پذیرد.

رزو اتاق در بهترین هتل های شیراز پیش از خرید بلیط هواپیما  مشهد به شیراز

هتل سنتی طاها

هتل سنتی طاها دارای یک پاسیوی زیبا و سنتی است.  این ملک یک خانه اصلی 120 ساله است که از دوره قاجاریه باقی مانده است.  با بازسازی های انجام شده در سال 1393 به عنوان هتل مورد استفاده قرار گرفته است.  این اقامتگاه سنتی، مانند بسیاری از اقامتگاه ‌های تاریخی، دارای حیاط بسیار زیبا با 10 اتاق است.  
این اقامتگاه رستورانی ندارد اما با کمی پیاده روی می توانید به برخی از رستوران های معروف شهر برسید.  اقامتگاه طاها در نزدیکی برخی از بهترین جاذبه های شیراز مانند ارگ کریم خان و مسجد نصیرالملک قرار دارد.  هتل طاها دارای اتاق هایی به سبک خوابگاه است که برای مسافران مقرون به صرفه و همچنین اتاق های خصوصی مناسب است. از یک استراحت شبانه خوب روی تخت های این هتل  راحت لذت ببرید.  هر یک از 20 اتاق دارای تلویزیون، یخچال کوچک و تهویه مطبوع نیز می باشد.

رزو اتاق در بهترین هتل های شیراز پیش از خرید بلیط هواپیما  مشهد به شیراز

هتل رویال

آیا ترجیح می دهید در یک هتل مدرن در شیراز اقامت کنید؟  یکی از گزینه‌های خوب، هتل رویال شیراز است که مظهر کارایی و ظرافت است.  هتل رویال در سال 2015 ساخته شد تا اقامتگاهی پرآذین برای بازدیدکنندگان فراهم کند.  
با توجه به نظرات مشتریان، این هتل با توجه به خدماتی که ارائه می دهد، قیمت های مناسبی دارد.  این هتل 4 ستاره یکی از بهترین گزینه های اقامتی در شهر به حساب می آید و خدمات دوستانه ای  را به مشتریان، ارائه می کنند. اتاق های مجهز، موقعیت مکانی عالی و امکانات خوب، همه و همه باعث شده است که باعث شده هتل رویال شیراز در بین مسافران مورد علاقه باشد

رزو اتاق در بهترین هتل های شیراز پیش از خرید بلیط هواپیما  مشهد به شیراز

هتل الیزه

هتل الیزه دور از مرکز، در غرب شیراز در یک منطقه مسکونی مدرن واقع شده است که نزدیک‌ ترین نقطه به نمایشگاه بین‌ المللی است. 
اکثر مراکز تجاری و خرید در همین منطقه واقع شده اند.  بد نیست بدانید که هتل الیزه اولین هتل بوتیکی بود که در شیراز ساخته شد و توسط تیمی دلسوز اداره شد.  
هتل الیزه که به دلیل موقعیت آرام شگفت انگیزش مشهور است، تنها 25 دقیقه با جاذبه های مرکزی شیراز فاصله دارد.  این هتل دارای 68 اتاق با طراحی خوب و مجهز به صندوق امانات، اینترنت بی سیم، تلویزیون کابلی و مینی بار می باشد.  

رزو اتاق در بهترین هتل های شیراز پیش از خرید بلیط هواپیما  مشهد به شیراز

هتل کریم خان

هتل 4 ستاره کریم خان در مرکز شیراز در سال 1392 در خیابان رودکی شیراز تاسیس شد.  محیط هتل کمی سنتی است و همه کارکنان با لباس های سنتی خود آراسته شده اند.
این هتل دارای 51 واحد اقامتی است که هر کدام با امکانات زیر تجهیز شده اند تا اقامتی خاطره انگیز را برای شما رقم بزنند: تهویه مطبوع، چای ساز، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، سشوار، قفسه لباس، سرویس بیداری / ساعت زنگ دار و غیرهارائه شده است تا بتوانید از اقامت خود در این هتل زیبا و آرام لذت خواهید برد.

رزو اتاق در بهترین هتل های شیراز پیش از خرید بلیط هواپیما  مشهد به شیراز

هتل بزرگ چمران

آیا به دنبال هتل 5 ستاره لوکس در شیراز هستید؟  شما می‌توانید هتل بزرگ چمران، مرتفع‌ ترین هتل شیراز – پایتخت فرهنگی و تاریخی ایران – را در منطقه زیبای قصرودشت، با چشم‌اندازی خیره‌ کننده و باغ‌های بهشتی پیدا کنید.  بنابراین، شما می توانید از مناظر بی نظیر شهر لذت ببرید.  این هتل 5 ستاره مجلل است و به عنوان بلندترین ساختمان شیراز با 30 طبقه با 250 اتاق و سوئیت به خود می بالد.  در طبقه 24 و 25، انواع رستوران های محلی و بین المللی وجود دارد.

رزو اتاق در بهترین هتل های شیراز پیش از خرید بلیط هواپیما  مشهد به شیراز

پارک های مناسب شیراز

پارک آزادی

پارک آزادی (آزادی) در شیراز یکی از قدیمی ترین پارک های شهر است که در سال 1966 در یک منطقه زمین با مساحت  200،000 متر مربع ساخته شده است. این پارک زیبا در شمال شهر واقع شده است و یکی از ویژگی های آن، وجود یک پارک تفریحی نسبتا بزرگ است که در مرکز پارک و بازی های مختلف قرار دارد و فعالیت هایی مانند غواصی، چرخ فلک ها و غیره می تواند در آن دیده شود. امکانات دیگر در پارک شامل اصطبل های غذایی، تئاتر، لانه پرنده، یک چشمه، یک سالن نماز، و W.C. علاوه بر این امکانات، مجتمع مذهبی فرهنگی و خانه فرهنگ در پارک نیز خدمات را به شهروندان و مسافران ارائه می دهد. همچنین یک دریاچه مصنوعی در پارک وجود دارد که در زمان های خاصی از آب پر می شود و می تواند برای قایقرانی استفاده شود.

رزو اتاق در بهترین هتل های شیراز پیش از خرید بلیط هواپیما  مشهد به شیراز

پارک کوهپایه

اندکی بعد از دروازه قرآن، به پارک جذاب کوهپایه می‌رسید. پارک کوهپایه به مساحت 18737 متر مربع به دلیل یکی از جاذبه های تاریخی شیراز به نام گهواره دید (مهد دید) شهرت خود را به دست آورده است.
با توجه به تعداد زیاد بازدیدکنندگان از این بنای تاریخی دوره دیلمی (دوران سلسله) و یادمان شهدا که در اطراف آن قرار دارد، امکاناتی مانند بوفه میان وعده، شهربازی کوچک، آب آشامیدنی، سرویس بهداشتی و...  در این پارک ساخته شده است.
یکی دیگر از ویژگی هایی که پارک کوهپایه به آن شهرت دارد، غرفه های کوچک فروش محصولات مختلف است که اطراف پارک را احاطه کرده و جلوه ای متفاوت به آن می بخشد.
 اما منظره زیبای پارک از شهر را نباید نادیده گرفت.  از آنجایی که این پارک در قسمت بالای شهر قرار دارد، دارای آب و هوای خوب و چشم اندازی زیبا از شهر می باشد.
همچنین شما می توانید در بلندترین نقطه پارک بایستید و یکی از جذاب ترین ها را تماشا کنید. یکی  از جاذبه های تاریخی شهر، دروازه قرآن است که به خصوص در شب هنگام بسیار دیدنی می شود.

جمع بندی

شما می‌توانید خطوط هوایی محبوب خود را برای خرید بلیط هواپیما از مشهد به شیراز در سایت ما مرور کنید. فراموش نکنید بهترین فصل را برای بازدید را بررسی نموده و قبل از سفر با جاذبه‌های شیراز آشنا شوید و محل اقامت خود را رزو کنید. 

منابع :

https://www.trip.com/flights/mashhad-to-shiraz/airfares-mhd-syz/

https://www.iransafar.co/shiraz-hotels/

https://blog.apochi.com/list-of-best-parks-in-shiraz-recreation-centers-to-explore/

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!