لیست قیمت بلیط هواپیما

برای افرادی که در طول سال چندان با هواپیما سفر نمی‌کنند، خرید بلیط هواپیما و لیست قیمت بلیط هواپیما ممکن است مهم نباشد. اما مسافران حرفه‌ای که به طور منظم با هواپیما سفر می‌کنند، باید از شرایط و ترفندهای خرید بلیط هواپیما آگاهی کامل داشته باشند. 
این افراد از روش‌های موثر و مفیدی برای خرید بلیط و بررسی لیست قیمت بلیط هواپیما استفاده می‌کنند تا هزینه‌های سفر خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. 
در این مطلب با سایت بای بای همراه باشید تا با نکات کلیدی درباره خرید بلیط هواپیما و بررسی لیست قیمت بلیط هواپیما آشنا شوید. با رعایت این اصول قطعا می‌توانید در بهترین زمان و بهترین شرایط بلیط هواپیما ارزان خریداری کنید. 

بلیط هواپیما و لیست قیمت بلیط هواپیما چیست؟

بلیط فرمی است که از اولین پرواز مسافری ایجاد شده است. بلیط در ابتدا یک دفترچه ۴ صفحه‌ای بود که شامل صادر کننده بلیط، ایستگاه، بلیط هواپیما و بلیط مسافر بود و امروزه به صورت The Form چاپ می‌شد که اساسا توسط آژانس هواپیمایی مهر می شد. اما امروزه بلیط ها به صورت آنلاین، خریداری می شوند و نیازی به چاپ شدن آنها نیست علاوه بر این بدون مهر هستند. 
بلیط هواپیما حاوی اطلاعاتی در مورد تاریخ رزرو بلیط، لیست قیمت بلیط هواپیما، نوع بلیط که اغلب بلیط چارتر یا بلیط سیستمی است، نام مسافر، مسیر پرواز، شرکت هواپیمایی (ایرلاین) و… می‌باشد. 

مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشاهده کردن لیست قیمت بلیط هواپیما چیست؟

شما با چای به دست در خانه نشسته‌اید و در حال خواندن مقالات جالب مرتبط با حوزه کاری خود هستید. ناگهان دوستی با شما تماس می‌گیرد و به شما پیشنهاد سفری به جزیره کیش می‌دهد. 
اما بهترین و سریع‌ترین راه برای سفر به جزیره کیش چیست؟ سریع‌ترین راه برای خرید بلیط هواپیما چطور؟ 
با افزایش تجارت الکترونیک و اعتماد بیشتر مردم به خرید آنلاین، خرید اینترنتی بلیط هواپیما و دیدن لیست قیمت بلیط هواپیما به یکی از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای خرید بلیط تبدیل شده است. 
ناگفته نماند که جلب اعتماد مردم برای رزرو اینترنتی بلیط هواپیما همچنان کار ساده‌ای نیست و افراد زیادی برای خرید بلیط به آژانس‌های هواپیمایی مراجعه می‌کنند. 
اما زمانی که این افراد با مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما و دیدن لیست قیمت بلیط هواپیما آشنا می‌شوند، نظرشان عوض می‌شود و حتی با وسواس خاصی سایتی را برای خرید اینترنتی بلیط انتخاب می‌کنند. 
مسافران پس از کسب خدمات و پشتیبانی از پلتفرم‌های فروش آنلاین بلیط، دیگر هرگز از روش سنتی پیروی نمی‌کنند و به صورت حضوری اقدام به خرید بلیط هواپیما نمی‌کنند. 
اما چه چیزی باعث می‌شود که یک مسافر برای خرید حضوری بلیط، خرید اینترنتی بلیط را ترجیح دهد؟ مزایای زیر شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما و دیدن لیست قیمت بلیط هواپیما آشنا می‌کند. 

مشاهده و مقایسه لیست قیمت بلیط هواپیما مهمترین مزیت خرید اینترنتی

مهمترین مزیت خرید آنلاین بلیط هواپیما، راحتی و همیشه در دسترس بودن بلیط هواپیما و امکان مشاهده و مقایسه لیست قیمت بلیط هواپیما است.
فرقی نمی‌کند در خانه باشید، سر کار یا حتی در جاده. کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و کارت عضو شبکه شتاب را در اختیار داشته باشید، به سایت‌های خرید اینترنتی مراجعه کنید و برای یک سفر آرام یا ماجراجویانه آماده شوید. 
این راحتی و دسترسی همیشگی این امکان را به شما می‌دهد تا با چند کلیک ساده بلیط سفر خود را در هر زمانی از شبانه روز رزرو کنید. 

امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما پس از دیدن لیست قیمت بلیط هواپیما

حتی اگر قصد برگرداندن بلیط را دارید. اینترنت کار شما را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند. برای این کار می‌توانید از اینترنت برای کنسل کردن پرواز چارتر یا سیستمی که به صورت آنلاین خریداری شده است، استفاده کنید و با سرعت بیشتری نسبت به خرید حضوری، با احتساب هزینه کنسلی، پرداخت بلیط را دریافت کنید. 
البته اگر می‌خواهید از این امکان استفاده کنید باید در خرید بلیط دقت زیادی داشته باشید و از سایت‌هایی خرید کنید که شرایط استرداد آنلاین بلیط هواپیما را دارند. 

خرید اینترنتی بلیط چارتر و دیدن لیست قیمت هواپیما

یکی از مواردی که در مورد خرید اینترنتی بلیط چارتر و دیدن لیست قیمت هواپیما وجود دارد، عدم دسترسی آسان به خرید آن است. 
برای مثال ممکن است بخواهید بلیط چارتر تهران به مشهد را رزرو کنید. در این صورت ممکن است با مراجعه حضوری بتوانید تا ۵ نوع بلیط با قیمت‌های مختلف پیدا کنید. 
با این حال، حتی اگر یکی از سایت‌های آنلاین فروش بلیط هواپیما را جستجو کنید، تعداد بلیط‌های چارتر ارائه شده بسیار متنوع‌تر از قبل است. 

انتخاب بیشتر در خرید بلیط آنلاین

در خرید اینترنتی همیشه شرایطی برای مقایسه پروازهای برنامه‌ای و چارتر، ساعات پرواز، خطوط هوایی، قیمت‌ها و حتی تعداد ظرفیت باقی مانده در هر پرواز وجود دارد. مسافران می‌توانند با انتخاب و اطمینان بیشتری پرواز مورد نظر خود را خریداری کنند. این امکان برای مسافران در صورت مراجعه حضوری محدودتر است. 
توجه داشته باشید که اگر تصمیم به رزرو آنلاین بلیط هواپیما و دیدن لیست قیمت بلیط هواپیما، فقط از سایت‌هایی استفاده کنید که شامل پروازهای تمامی ایرلاین‌ها اعم از پروازهای برنامه‌ای و چارتر و امکان کنسلی آنلاین و استرداد وجه بلیط می‌باشد. 

مهمترین نکات در خرید بلیط هواپیما و دیدن لیست قیمت بلیط هواپیما خارجی

بلیط لحظه آخری نخرید

در تمامی سفرها، اولویت خرید بلیط هواپیما است. اگرچه بلیط‌های لحظه آخری ممکن است هزینه‌های شما را کاهش دهد، اما تجربه نشان داده است که با این روش خرید بلیط نمی‌توانید برنامه ریزی خوبی برای سفر داشته باشید. بهتر است ابتدا خیالتان را از خرید بلیط هواپیما و دیدن لیست قیمت بلیط هواپیما راحت کنید. 
بسیاری از خطوط هوایی ۲۱ روز قبل از پرواز تخفیف ارائه می‌کنند. به عبارت دیگر تمام صندلی‌های ارزان قیمت در ابتدای دوره فروخته می‌شود. 
به طور خلاصه بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما خارجی زمانی است که برای اولین بار به سفر فکر می‌کنید. 
البته در سفرهای داخلی این شرایط کاملا متفاوت است و با توجه به تعداد زیاد بلیط چارتر، خرید در ساعات پایانی نیز می‌تواند انتخاب خوبی باشد. 

برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما و دیدن لیست قیمت بلیط هواپیما به چه چیزهایی نیاز داریم؟

در این بخش از راهنمای خرید بلیط هواپیما و لیست قیمت بلیط هواپیما اطلاعاتی را در مورد آنچه برای خرید آنلاین بلیط هواپیما نیاز دارید به شما ارائه می‌دهیم. 
اگر تا به حال این مورد را تجربه نکرده‌اید و نگران مراحل آن هستید، باید به شما بگوییم که فرآیند خرید آنلاین بلیط هواپیما از سایت آنلاین بسیار راحت‌تر از آن چیزی است که در ذهن شماست، پس در ادامه این بخش با ما همراه باشید: 

کارت بانکی عضو شبکه شتاب با رمز پویا

برای هر خرید آنلاین، اولین چیزی که نیاز دارید کارت بانکی است. اخیرا برای جلوگیری از کلاهبرداری‌های احتمالی، طرح جدیدی به نام رمز پویا برای مشتریان بانک‌ها ارائه شده است که همه باید آن را فعال می‌کردند. 
برای انتقال مبلغ بالای صد هزار تومان باید رمز پویا داشته باشید. بنابراین، اگر آن را ندارید، در اسرع وقت آن را فعال کنید. 
با کارت بانکی با رمز داینامیک می‌توانید به راحتی از طریق درگاه پرداخت امن سایت بای بای، هزینه بلیط هواپیما خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید. 

آدرس پستی و ایمیل معتبر

هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما و دیدن لیست قیمت بلیط هواپیما، اطلاعات بلیط از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود، بنابراین باید یک ایمیل معتبر فعال در گوشی یا سیستم خود داشته باشید. 
همچنین، در تمامی خریدهای اینترنتی باید آدرس پستی خود را وارد کنید، حتی اگر نمی‌دانید. اگر در این مرحله آدرس ایمیل خود را به درستی وارد نکنید، همچنان با مشکل مواجه خواهید شد. پس حتما در مراحل ثبت اطلاعات مورد نیاز برای خرید نهایت دقت را به خرج دهید. 

دریافت کارت پرواز یا چک این

بعد از خرید بلیط هواپیما و دیدن لیست قیمت بلیط هواپیما و آماده شدن برای سفر، یکی از کارهایی که باید در فرودگاه انجام دهید، گرفتن کارت پرواز یا چک این است. 
در این مرحله باید بلیط هواپیما را تحویل بگیرید و به جای آن کارت پرواز خود را دریافت کنید. البته در پروازهای داخلی می‌توانید کارت پرواز خود را ۲۴ ساعت قبل به صورت آنلاین دریافت کنید. 
برای دریافت کارت پرواز سایر مقاصد نیز می‌توانید با ورود به سایت شرکت هواپیمایی خود، اطلاعات مورد نظر سایت را وارد کرده و به راحتی در کسری از ثانیه کارت پرواز خود را دریافت کنید. این روش بهترین راه حل برای فرار از صف‌های طولانی و تاخیر قبل از پرواز است. 

دریافت کارت پرواز آنلاین

بسیاری از ایرلاین‌ها و سیستم‌های هواپیمایی امکان دریافت آنلاین بلیط هواپیما و دیدن لیست قیمت بلیط هواپیما را برای مسافران فراهم کرده اند، اما همچنان توصیه می‌کنیم قبل از هر اقدامی از باز بودن این گزینه در ایرلاین مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید. 

مراحل دریافت آنلاین کارت پرواز به شرح زیر است: 

•    شماره مسافر یا کد رزرو را در سایت شرکت هواپیمایی مربوطه وارد کنید. 
•    اطلاعات پرواز شامل روز، ساعت و شماره پرواز، فرودگاه مبدا و مقصد و کلاس پرواز را به دقت بررسی کنید. 
•    صندلی خود را انتخاب و تأیید کنید. 
•    اطلاعات کارت پرواز خود را در تلفن همراه و ایمیل شخصی خود ذخیره کنید و در صورت نیاز چاپ کنید. 

اگر فقط کیف دستی دارید، نیازی به مراجعه به باجه بلیط نیست، اما در غیر این صورت باید برای بررسی چمدان و اثاثیه خود از باجه چک این بگذرید. 
فراموش نکنید که نسخه چاپی چک این را همراه خود داشته باشید. اگر برای انتخاب صندلی در هواپیما به نقشه داخلی نیاز دارید، به سایت هواپیمایی خود بروید و موقعیت صندلی‌ها را در قسمت نقشه صندلی هر هواپیما ببینید. 
اگر دیدن آسمان برایتان مهم است به صندلی‌های عقب هواپیما بروید. اما اگر به دنبال تلاطم کمتر هستید، صندلی‌های وسط و نزدیک بال‌ها انتخاب‌های خوبی برای شما خواهند بود.

 

لیست قیمت بلیط هواپیما

معرفی راهکارهای مهم هنگام خرید بلیط هواپیما و دیدن لیست قیمت بلیط هواپیما

چند مرحله ساده وجود دارد که می‌توانید برای شروع فرآیند خرید آنلاین بلیط هواپیما انجام دهید. 

کنترل ظرفیت

همانطور که می‌دانید شرکت‌های هواپیمایی به روش‌های مختلف تعداد صندلی‌های فروخته شده را بررسی می‌کنند و همچنین روند خرید را بررسی می‌کنند. 
اگر زمان سفر برایتان مهم نیست، می‌توانید به راحتی یک بلیط ارزان پیدا کنید و با جستجو در اینترنت لیست قیمت بلیط هواپیما دیده و بلیط خود را رزرو خواهید کرد. 

مقصد

فرودگاه‌های بین المللی هزینه‌های اضافی مانند حق بیمه را به قیمت بلیط اضافه می‌کنند. بهتر است برای صرفه جویی به فرودگاه‌های کوچک و سایر شهرها بروید تا بتوانید در طول سفر پول بیشتری پس‌انداز کنید. 

روزهای سفر را انتخاب کنید

برای خرید بلیط هواپیما و دیدن لیست قیمت بلیط هواپیما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. 
اگر روز و تاریخ سفر برایتان مهم نیست، بهتر است همین روزها بلیط تهیه کنید. در این صورت از ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف بهره‌مند خواهید شد. 

انعطاف‌پذیری در کاربردها

در صورت خرید بلیط هواپیما و دیدن لیست قیمت بلیط هواپیما در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از تخفیف‌های زیادی برخوردار خواهید شد. 
خوب است بدانید پروازهایی که در شب و همچنین با تاخیر انجام می‌شوند دارای تخفیف‌های زیادی هستند که می‌توانید با آنها خرید بلیط هواپیمای ارزان را تجربه کنید. 
اگر تعداد نفرات تان برای پرواز کم است مثلا یک زوج هستید، می‌توانید به راحتی و بدون دردسر بلیط آخر شب را خریداری کنید. اگر فرزندی همراه خود دارید، این امکان برای شما وجود ندارد و نیازهای شما تغییر می‌کند. 

در اینترنت تحقیق و جستجو کنید

می‌توانید در اینترنت به دنبال بلیط‌هایی باشید که دارای تخفیف روزانه و همچنین هزینه‌های اضافی اندک هستند. از ایرلاین بلیط‌های تخفیف دار بخواهید، اما برای اینکه خودتان متوجه شوید، بهتر است در اینترنت جستجو کنید. 

پروازهای ترکیبی

برخی از شرکت‌ها بلیط را مستقیماً از خطوط هوایی به صورت عمده خریداری می کنند و لیست قیمت بلیط هواپیمای آنها بسیار ارزان تر است چون آنها را با ۲۵ تا ۴۰ درصد تخفیف به صورت آنلاین به مسافران می‌فروشند. بهتر است در هنگام خرید بلیط هواپیما و قبل از دیدن لیست قیمت بلیط هواپیما به این سایت های معتبر مراجعه کنید تا از تخفیفات ویژه برخوردار شوید. 

جستجوی بلیط برای هر فرد

اگر می‌خواهید به صورت گروهی سفر کنید، بهتر است برای خرید بلیط هواپیما و دیدن لیست قیمت بلیط هواپیما به صورت گروهی یا انفرادی به دنبال بلیط باشید. 
گاهی اوقات رزرو بلیط گروهی گران است، ممکن است بلیط‌های تک نفره ارزان قیمت پیدا کنید و مجبور شوید جداگانه با خطوط هوایی مختلف سفر کنید. 

به دنبال پرواز در خطوط هوایی مختلف باشید

در بسیاری از موارد خرید بلیط رفت و برگشت قیمت کمتری نسبت به یک طرفه دارد. بنابراین بهتر است بلیط‌های رفت و برگشت را جداگانه جستجو کنید و لیست قیمت بلیط هواپیما را نگاه کنید. بسته به نتایج، هر کدام مقرون به صرفه‌تر است را خریداری کنید. 

هنگام رزرو بلیط هواپیما در یک سایت نمانید

هنگام خرید بلیط هواپیما و دیدن لیست قیمت بلیط هواپیما بهتر است سری به چندین سایت بزنید و قیمت آن‌ها را ببینید. 
اصلا به یک سایت تکیه نکنید. به یاد داشته باشید، اگر سایتی بلیط هواپیما ارزان بفروشد، مطمئناً خدمات خوبی به شما ارائه نخواهد کرد. پس حتما چندین سایت را بررسی کنید. 

به جزئیات شخصی توجه کنید

هنگام خرید بلیط هواپیما دقت کنید که اطلاعات شخصی خود را به درستی وارد کنید. اگر مشخصات بلیط شما اشتباه باشد امکان تصحیح آن وجود ندارد و بلیط شما می‌سوزد. 
در بلیط‌های سیستمی امکان اصلاح وجود ندارد. بنابراین همیشه هنگام وارد کردن اطلاعات شخصی مراقب باشید تا مجبور به پرداخت هزینه اضافی نباشید. 

خرید بلیط هواپیما و دیدن لیست قیمت بلیط هواپیما از سایت‌های معتبر

همیشه از سایت‌های معتبر بلیط بخرید تا از تخفیفات ویژه برخوردار شوید. زیرا این سایت‌ها شناخته شده هستند و شما به راحتی و با خیال راحت با همکاری این سایت‌ها و شرکت‌ها می‌توانید بلیط‌های با کیفیت و ارزان خریداری کنید و لیست قیمت بلیط هواپیما‌های این سایت‌ها بسیار مقرون به صرفه هستند. 

سخن پایانی

خودتان هم می‌توانید بلیط هواپیما رزرو کنید و این کار سختی نیست. به راحتی می توانید در سایت ما، لیست قیمت بلیط هواپیما را بررسی کرده و از مشاورین ما برای خرید ارزان ترین ایرلاین کمک بگیرید. 
همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا حتما از ماسک و مواد ضدعفونی کننده استفاده کنید. امیدواریم نکات و راهکارهایی که برای شما عزیزان بیان کردیم مفید واقع شود. 
ضمن قدردانی از وقت شما برای مطالعه این مقاله، پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید اینترنتی بلیط هواپیما و دیدن لیست قیمت بلیط هواپیما را دارید به قسمت خرید بلیط آنلاین سایت بای بای مراجعه کنید، زیرا می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید راحت و مطمئن بلیط هواپیما باشد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!