بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور

غالب آژانس های هواپیمایی پیش از خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور، درباره محل اقامتتان هتل هایی را به شما پیشنهاد می کنند و بیشتر آژانس های هواپیمایی نیز برنامه های تورهای گردشگری خود به این مقاصد را به شما معرفی می کنند.
اما احتمالا قبل از خرید بلیط و سفر به این شهر سوالات زیادی در ذهن شما است که قصد داریم در این مقاله به آنها پاسخ دهیم.
در مجاورت خط استوا، هوا همچنان گرم است و تقریباً در طول سال در کوالالامپور باران می بارد. با این حال، ماه اردیبهشت تا جولای بهترین زمان برای بازدید از کشورکوالالامپور است زیرا این منطقه در طول این ماه‌ها نسبتاً خشک است و آسمان‌ آن آبی‌تر از همیشه است!  
ماه‌های دسامبر تا فوریه و مه تا آگوست نسبتاً خشک ‌تر از ماه‌های دیگر هستند.  هتل ها و پروازها در فصل خشک گران هستند، در حالی که در زمان های دیگر خارج از فصل تخفیف هایی را برای  خرید بلیط هواپیما تهران به کوالامپور برای شما به همراه خواهد داشت.
 علاوه بر این، در این ماه ها، گردشگران می توانند از جاذبه های کوالالامپور، مانند پارک سان وی لاگون، پارک پرندگان و غیره بیشترین استفاده را ببرند!  دمای هوا در این ماه ها بین 30 تا 35 درجه سانتیگراد در روز و 25 تا 29 درجه سانتیگراد در شب است، پس می توان گفت این زمان بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما تهران به کوالامپور است.
کوالالامپور را می‌توان در ماه‌های دسامبر، ژانویه و فوریه نیز به بهترین نحو بازدید کرد، زیرا خیابان‌ها مملو از شادی کریسمس و سال نو هستند، تزئین شده‌اند و سرزندگی در اطراف وجود دارد!

 

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور

 

پروفروش ترین فصل بلیط های هواپیما تهران به کوالالامپور در فصل سفر

کوالالامپور دو فصل اوج سفر یا به اصطلاح Hot season را ، از دسامبر تا فوریه و می تا جولای را  تجربه می کند.  در طول این ماه‌ها، این مکان نسبتاً خشک ‌تر است، آسمان آبی‌ تر است و دما تقریباً در 26 درجه سانتیگراد راحت است.  
از ماه دسامبر تا فوریه، به دلیل کریسمس و سال نو، شادی جشن در کوالالامپور احساس می شود.  در ماه های می، ژوئن و جولای، بازدید از پرندگان و پارک های تفریحی بهترین تجربه را برای ما می سازد، و آن را شایسته بازدید از کوالالامپور می کنند!
ماه های آوریل و آگوست فصل متوسط بازدید از کوالالامپور را تشکیل می دهند.  در طول این ماه‌ها، آب و هوا در سمت خشک و مناسب برای فعالیت‌هایی مانند بازدید از مجتمع‌های خرید، آکواریوم‌ها و سایر مکان‌های تفریحی باقی می‌ماند.  دمای هوا در فصل متوسط راحت است و بین 30 تا 32 درجه سانتیگراد متغیر است. و در این فصل فروش بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور هم در حد متوسطی است.

خرید بلیط هواپیما ارزان از تهران به کوالالامپور در فصل خلوت/فصل غیرفعال

 ماه های فوریه تا مارس و سپتامبر تا نوامبر در کوالالامپور دوره خارج از فصل را تشکیل می دهند.  در طول این ماه ها، این مکان بارندگی های شدیدی را تجربه می کند و آب و هوا در کل با رطوبت باقی می ماند.  دما گاهی اوقات ممکن است خوب نباشد و به 36 درجه سانتیگراد برسد.  با این حال، گردشگرانی که فعالیت‌های داخل سالن های سرپوشیده مانند اسپا و ورزش‌های داخل سالن را ترجیح می‌دهند و می‌خواهند در طول سفر خود به کوالالامپور استراحت کنند، می‌توانند در این ماه‌های غیرفصلی سفر کنند و از تخفیف‌های عالی برای اقامت بهره‌ مند شوند.

خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور در فصل خشک (مه تا آگوست - دسامبر - فوریه)

فصل خشک در کوالالامپور از ماه می تا آگوست و دسامبر تا فوریه ادامه دارد. این ماه ها در این مکان بسیار ارزشمند هستند زیرا مردم از بارندگی مکرر رها می شوند.  رگبارهایی نیز در این ماه‌ها دیده می‌شود، اما بیش از یک ساعت طول نمی‌کشد، که در مقایسه با ماه‌های مرطوب منطقه به شدت کوتاه است. 
 در فصل خشک دمای هوا بین 24 تا 32 درجه سانتیگراد دیده می شود. این فصلی است که فعالیت هایی مانند تماشای پرندگان، کاوش در شهربازی و غیره به بهترین شکل ممکن تجربه می شود. ماه‌های خشک در کوالالامپور معمولا فصل اوج است، بنابراین هزینه اقامت ممکن است بیشتر از حد معمول باشد، اگرچه این زمان بهترین زمان برای کشف زیبایی‌های این مکان است. 
 اگر در ماه فوریه از این مکان دیدن کنید، می توانید شاهد جشن سال نو چینی و جشنواره تایپاسوم Thaipusam باشید. در طول کریسمس، این مکان به زیبایی با چراغ های روشن و درختان کریسمس تزئین شده است، و دسامبر را به ماه ترجیحی برای بازدید از کوالالامپور تبدیل می کند.

خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور در فصل بارانی (ماه مارس تا آوریل - سپتامبر - نوامبر)

فصل خشک در کوالالامپور در ماه های مارس-آوریل و سپتامبر- نوامبر ادامه دارد. در این فصل دمای هوا از 23 تا 31 درجه متغیر است.  موزه ها و سایر فعالیت های سرپوشیده در طول فصل بارانی بهترین لذت را می برند.  
معبد هندو در غارهای باتو زیر باران مسحورکننده به نظر می رسد، بنابراین اگر تصمیم گرفتید در فصل بارانی از کوالالامپور دیدن کنید، آن را در لیست کارهای خود قرار دهید!  غذاهای محلی را امتحان کنید و از بازار مرکزی خرید کنید، تا سفرتان به یکی از بهترین‌هایی که تا به حال داشته‌اید تبدیل شود!  
در ماه سپتامبر، جشنواره فانوس برگزار می شود که می تواند برای شما سرگرم کننده باشد!  دیپاوالی که در ماه نوامبر جشن گرفته می‌شود، بزرگ ‌ترین جشن هندوها است و به همین دلیل معابد هندو، مجتمع‌های خرید مختلف و مکان‌های دیگر با رنگ‌ها و چراغ‌های نفتی تزئین شده‌اند و زمان بسیار خوبی برای بازدید از کوالالامپور است.

فرودگاه بین المللی کوالالامپور

فرودگاه بین المللی کوالالامپور، نقطه ورود یک پرواز و هتل در کوالالامپور، به طور مرتب به عنوان یکی از بهترین ها در جهان معرفی می شود و با قطار سریع السیر به شهر متصل می شود.  قطارها و اتوبوس‌ها به مکان‌های مختلف مرکز شهر نیز در خارج از ساختمان ترمینال قرار دارند و تاکسی‌ها به راحتی در دسترس هستند.
 دریافت ویزای گردشگری برای بازدیدکنندگان با پاسپورت ایرانی برای ورود به مالزی در پرواز از تهران به کوالالامپور دشوار نیست .
کوالالامپور هشت ساعت جلوتر از GMT است. کریسمس فصل اوج بازدیدکنندگان است.  این زمانی است که شهر را در شلوغ‌ترین حالت خود می‌بینید، اما دلپذیرترین دما را برای گشت و گذار در آن ارائه می‌کند.

بازدیدکنندگان در کوالالامپور چه باید بکنند؟

 بازدیدکنندگان با پرواز و رزو هتل در کوالالامپور جاذبه های فراوانی را دربر خواهند گرفت.  خرید یکی از سرگرمی های مورد علاقه بازدید کنندگان درمالزی است و کوالالامپور بیش از 65 مرکز خرید دارد که هر کدام چیزی متناسب با هر بودجه ای را برای مسافرانی که در تعطیلات شهری به کوالالامپور می روند ارائه می دهند.  بیشتر مراکز خرید در منطقه تفریحی بوکیت بینتانگ واقع شده‌اند، جایی که اکثر بارها، رستوران‌ها، بازارها، سینماها و کلوب‌های کوالالامپور نیز در آن قرار دارند. 
تئاتر ملی، مرکز هنرهای نمایشی کوالالامپور و فیلارمونیک کوالالامپور همگی اجراهای در سطح جهانی را اجرا می‌کنند و در تعطیلات در کوالالامپور، قیمت بلیت مناسبی برای خرید ارائه می دهند.  
برخی از دیدنی ترین مکان های کوالالامپور که حتما باید در برنامه سفر شما قرار گیرند عبارتند از:

پارک پرندگان کوالالامپور

یک فعالیت فوق العاده است که شما را از هیاهوی شهر دور می کند تا شاهد زیبایی طبیعت باشید بازدید از پارک پرندگان است.  این پارک شاهد پرواز صدها پرنده عجیب و غریب است و شما می توانید برای اینجا یک فرصت عالی برای عکاسی بیابید و به بسیاری از آنها نزدیک شوید.

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور

ساختمان های دیدنی کوالا لامپور

کوالالامپور دارای مجموعه‌ای از سبک‌های معماری است که می‌توانید با خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور ببینید.  این سبک از گذشته استعماری شهر صحبت می کند و در عین حال به ترکیبی از مذاهب، قومیت ها و فرهنگ هایی که امروز کوالالامپور را خانه می خوانند، اشاره می کند.  
بسیاری از بزرگ‌ترین ساختمان‌ها در میدان مردکا و اطراف آن واقع شده‌اند و برخی از این ساختمان های برجسته آن عبارتند از:
-     مسجد جامع موریش،
-     ایستگاه راه آهن قدیمی، 
-    ساختمان سلطان عبدالصمد (دفاتر سابق دبیرخانه استعمار)
-    برج های پتروس
 برج های پتروناس که به عنوان برج های دوقلو نیز شناخته می شوند، نقطه عطف تعیین کننده کوالالامپور هستند.  این برج‌ها که با افتخار بالای شهر ایستاده‌اند، بخشی از یک مجتمع تجاری و تفریحی هستند و توسط باغ‌های زیبا احاطه شده‌اند که واحه‌ ای سبز را درست در وسط شهر ارائه می‌کنند.  
بلیط برای بازدید از سکوی تماشا در برج های پتروس باید از قبل در زمان تعطیلات در کوالالامپور رزرو شود.

غارهای باتو

غارهای باتو فقط 13 کیلومتر از کوالالامپور فاصله دارند و می توان از طریق قطاری آسان و زیبا از ایستگاه اصلی قطار کوالالامپور به آن رسید.  این غارها که در داخل تپه‌های آهکی خیره‌ کننده قرار گرفته ‌اند، یک زیارتگاه مهم هندو هستند که به لرد موروگان، خدای جنگ تقدیم شده است.  درست در خارج از ورودی، مجسمه 43 متری موروگان - بلندترین غارها در نوع خود در جهان - پذیرای بازدید کنندگان است. 
اگرچه سه غار در اینجا وجود دارد، اما بیشتر بازدید کنندگان برای غار اصلی، غار کلیسای جامع - غاری 91 متری خیره کننده که پس از بالا رفتن از 272 پله روی یک پلکان سنگی عظیم می‌توان به آن رسید به اینجا می آیند.
در داخل، یک کلیسای کوچک هندو صخره‌ های زیبایی را خواهید دید که نور خورشید از شکاف‌های سقف آن تابیده می شود.  دومین غار بزرگ باتو، غار تاریک، یک فضای محافظت شده است و فقط با کمک یک تور می توان به آن دسترسی داشت.
آخرین بخش غار نیاز به شرکت در یک تور ماجراجویی ویژه دارد و شامل کثیف شدن و خیس شدن می شود.

بهترین هتل برای اقامت در کوالالامپور 

هتل گراند حیات کوالالامپور، مشرف به برج‌های دوقلوی نمادین پتروناس، یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره نمادین در کوالالامپور است.  در کنار نورهای چشمک زن شهر بخوابید، صبحانه را در رختخواب بخورید، و استرس و نگرانی خود را در وان های مرمری بزرگ با مناظر خیره کننده از خط افق شهر کوالالامپور از خود دور کنید.
حتی اگر اتاقی با منظره برج رزرو نکنید، می‌توانید به THIRTY8، یک فضای ناهار خوری زیبا که در طبقه سی و هشتم هتل واقع شده است، بروید و نمای 360 درجه از خط افق شهر کوالالامپور را به رخ بکشید!  زندگی خود را با خوردن چای بعدازظهر شیرین کنید – و مجموعه ‌ای سه طبقه مملو از مجموعه‌های خوش طعمی از غذاهای خوش شیرین و الهام گرفته از غذاهای محلی را تجربه کنید!

وقتی در کوالالامپور هستید چه بخوریم؟

غذاهای مالزی به شدت تحت تأثیر همسایگان تایلندی خود، و همچنین به شدت تحت تأثیر غذاهای چینی و هندی است.  بازار غذاهای خیابانی در بوکیت بینتانگ همه چیز از سوشی گرفته تا پیراشکی سرو می‌کند و راهی فوق‌العاده برای گذراندن بعد از ظهر است – صرف غذا در غرفه‌های پر جنب و جوش غذاهای خوشمزه تجربه ای به یاد ماندنی است.  در نزدیکی میدان مردکا، هم محله چینی ها و هم هند کوچک را خواهید دید که در آخر هفته در کوالالامپور غذاهای شگفت انگیزی برای سرو می کنند.

چه چیزی را از کوالالامپور با خود بیاوریم؟

علاوه بر لباس‌ها و لوازم جانبی معمولی‌ تر که در کوالالامپور فراوان هستند، می‌توانید هدایایی با میراث فرهنگی قابل توجهی را نیز به ارمغان بیاورید.  صنایع دستی که عمدتاً از بامبو تولید می شوند، به راحتی قابل حمل هستند و محصولات زیادی مانند سبد و کیف دستی برای انتخاب وجود دارد.  Dodol برای کسانی که شیرینی دوست دارند عالی است.  این شیرینی تافی مانند مورد علاقه مردم محلی است و هدیه ای ایده آل برای دوستان شماست تا در پرواز برگشت از کوالالامپور با انها به اشتراک بگذارند. 

جمع بندی

با خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور از سایت بای بای، از بین پارامترهای موجود مانند قیمت ها، جدول زمانی، فرودگاه ها و موارد دیگر، بهترین گزینه را برای خود پیدا کنید و از رزرو تعطیلات خود بدون استرس با کمک مقایسه پروازها و قیمت ها لذت ببرید. 
فراموش نکنید که تجربه تعطیلات خود را با رزرو هتل یا کرایه یک ماشین نهایی کنید. برای این کار، به موتور جستجوی قدرتمند ما سری بزنید و از بلیط های ارزان قیمت خطوط هوایی مختلف اطلاع پیدا کنید.

منبع

https://www.holidify.com/places/kuala-lumpur/best-time-to-visit.html

https://www.opodo.co.uk/city-breaks/kuala-lumpur

 

 

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!