همه چیز درباره خرید بلیط هواپیما تهران به امارات دبی

قیمت بلیط هواپیما تهران به امارات دبی بسته به تاریخ هایی که برای پرواز خود انتخاب می کنید، فصلی بودن و تعطیلات محلی می تواند بسیار تغییر کند.  ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما تهران به امارات دبی  با استفاده از نرم افزارهای مخصوص جستجوی بلیط پیدا می شوند.

فرودگاه تهران

تهران تقریباً 760 مایل با دبی فاصله دارد. تهران توسط فرودگاه امام خمینی برای پرواز های خارجی خدمات رسانی می‌شود.  

فرودگاه های دبی

دبی توسط یک فرودگاه دیگر به نام فرودگاه آل مکتوم خدمات رسانی می شود. اگر نمی دانید کدام فرودگاه را انتخاب کنید، به سادگی یک تاریخ را انتخاب کنید و با مرور گرجستجو معاملات همه فرودگاه های موجود در دبی را مشاهده نموده تا تصمیم بگیرید که مناسب ترین فرودگاه برای سفر شما کدام است.

روش خرید بلیط هواپیما تهران به دبی

-    جستجوی بلیط هواپیما تهران به امارات دبی را بر اساس ترجیحات خود فیلتر کنید.
-    قیمت بلیط هواپیما تهران به امارات دبی را با توجه به نیاز خود مقایسه کنید.
-     بهترین تخفیف‌ها را در پروازهای ارزان از تهران به امارات  دبی متناسب با بودجه خودتان پیدا خواهید کرد.  
-    ویژگی های پرواز خود را با فیلترهای موجود، مانند مدت زمان پرواز، محدوده قیمت، شرکت هواپیمایی برای پرواز و موارد دیگر انتخاب کنید!

انواع بلیط هواپیما تهران به دبی

بلیط کلاس اکونومی یک سفر سرگرم کننده را تا امارات دبی تضمین می کند.  هنگام پرواز، کالاهای بدون عوارض گمرکی به همراه تعدادی تنقلات و نوشیدنی های سبک نیز برای خرید در دسترس هستند.  اگر چیزی دلچسب‌ تر را ترجیح می‌دهید، یک وعده غذای گرم را از منوی ارائه شده برای سفر ‌سفارش دهید یا یک صندلی در کلاس تجاری انتخاب کنید و تجربه پرواز خود را ارتقا دهید. 
بدین ترتیب از تمام امکانات پروازهای اقتصادی و همچنین بسیاری از مزایای منحصر به فرد لذت خواهید برد.

تعداد پروازهای بلیط هواپیما تهران به  امارات دبی

شما می توانید از بین حداکثر سه پرواز در هفته بین تهران و دبی یکی را انتخاب کنید. با پرواز از ایران و پرواز بر فراز خلیج عربی قبل از فرود در امارات تقریباً 2 ساعت و 15 دقیقه طول خواهد کشید.

قبل از سفر به امارات دبی از تهران

ماجراجویی خود را به امارات دبی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران (IKA) آغاز کنید. در 50 کیلومتری جنوب غربی مرکز شهر، حدود 50 دقیقه طول می کشد تا به آنجا برسید.  شما می توانید سوار تاکسی شوید، خودتان رانندگی کنید یا یک ترانسفر خصوصی ترتیب دهید.
پس از رسیدن، چمدان های خود را بردارید، به بخش امنیتی بروید، سپس از امکانات رفاهی سالن خروج لذت ببرید.  قبل از اینکه به گیت فراخوانده شوید، از فروشگاه‌های دارای گمرکی رایگان دیدن کنید یا از خوردن غذاهای خوشمزه و جدید لذت ببرید.
وارد فرودگاه بین‌المللی دبی (DXB) شوید وسپس شما فقط ۱۵ دقیقه با مرکز شهر فاصله دارید. در خارج از ترمینال، می‌توانید تاکسی بگیرید، سوار اتوبوس شوید یا به ایستگاه ابو تیل نزدیک بروید و با متروی دبی وارد شهر شوید. 
برای اینکه بیشترین استفاده را از زمان خود در دبی ببرید، ماشینی کرایه کنید تا همه چیزهایی را که این امارت پویا ارائه می‌دهد کاوش کنید.

بازدید از امارات دبی

شهرت دبی زبان زد همه است - این شهر شگفت انگیز خلیج فارس را با تمام شکوهش با سفر به امارت دبی تجربه کنید.

 

همه چیز درباره خرید بلیط هواپیما تهران به امارات دبی

 

مقاصد محبوب در پرواز تهران به دبی

اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما تهران به امارات دبی هستید، ممکن است به مقاصد محبوب انتخاب شده توسط سایر کاربرانی که مانند شما پروازهای امارات متحده عربی را جستجو کرده اند نیز علاقه مند شوید.  

برج خلیفه

سفر خود را با جواهری که در تاج آن قرار دارد، برج خلیفه سر به فلک کشیده شروع کنید.  در ارتفاعات شجاعانه قدم بردارید و به اوج برسید و با مناظر پانورامای خیره کننده از دبی پاداش بگیرید.  ساختمان دیدنی دبی و جاذبه اصلی گردشگری دبی برج خلیفه است که با 829.8 متر بلندترین ساختمان جهان و مشهورترین مکان دیدنی شهر است.
برای بیشتر بازدیدکنندگان، سفر به عرشه دید بانی در طبقه 124 اینجا کاری است که در شهر باید انجام شود.  مناظر سراسر خط افق شهر از این چشم انداز چشم پرنده به سادگی خیره کننده است.
تجربه عرشه رصد شیک شامل ارائه چند رسانه ای در مورد دبی و ساختمان برج خلیفه (تکمیل شده در سال 2010) است، قبل از اینکه یک آسانسور پرسرعت شما را به سمت عرشه رصد ببرد تا مناظر 360 درجه از آسمان خراش ها به سمت صحرا را ببینید.
بازدیدهای شبانه به دلیل مناظر پانورامای معروف نور شهر دبی در بین عکاسان محبوبیت خاصی دارد.
بلیط ورودی برج خلیفه را از قبل خریداری کنید تا از صف های طولانی جلوگیری کنید، به خصوص اگر قصد دارید در تعطیلات آخر هفته از آن بازدید کنید.
بر روی زمین هایی، که اطراف برج خلیفه پیچیده شده‌اند، باغ‌های ساختمان با طراحی زیبا، با مسیرهای پیاده‌ روی پیچ در پیچ قرار دارند. آب‌ نماهای زیادی در اینجا، از جمله فواره دبی، بلندترین فواره جهان وجود دارد که از فواره‌های معروف بلا جیو در لاس ‌وگاس الگوبرداری شده است.

دبی مال

در دبی مال بازار بزرگ دبی به بهشت خرید روی زمین برگردید.  بوتیک ها، رستوران ها، یک پارک موضوعی و یک آکواریوم به این معنی است که همه خانواده از آن لذت خواهند برد.  در دبی کریک، معماری معاصر را با کلاسیک مقایسه کنید.
دبی مال، مرکز خرید برتر شهر و یکی از بهترین مکان‌های شهر برای بازدید از یک روز خرید و فعالیت‌های داخلی است تا شما را مشغول نگه دارد. دبی مال امکان ورود به برج خلیفه و همچنین آکواریوم دبی را فراهم می کند.
اگر به دنبال گزینه های سرگرمی بیشتری هستید، یک پیست اسکیت روی یخ، منطقه بازی و مجموعه سینما نیز در دبی مال وجود دارد.
خرید و غذا خوردن در دبی مال بی پایان است و تقریباً همیشه رویدادهای ویژه ای مانند موسیقی زنده و نمایش مد در داخل مرکز خرید وجود دارد.  معروف ‌ترین آنها جشنواره خرید سالانه دبی در ماه ژانویه و فوریه و جشنواره سورپرایز تابستانی دبی در ماه های جولای و آگوست است.

موزه دبی

موزه عالی دبی در قلعه الفهیدی قرار دارد که در سال 1787 برای دفاع از نهر دبی ساخته شد.  دیوارهای قلعه از بلوک های مرجانی سنتی ساخته شده و با آهک در کنار هم نگه داشته شده اند.  طبقه فوقانی موزه دبی توسط تیرک های چوبی نگه داشته شده و سقف آن از شاخه های نخل، گل و گچ ساخته شده است.
این قلعه در تاریخ خود به عنوان محل سکونت خانواده حاکم، مقر حکومت، پادگان و زندان بوده است.  این موزه که در سال 1971 بازسازی شد (و دوباره در سال 1995 به طور گسترده بازسازی شد)، اکنون موزه برتر شهر است.
ورودی این موزه دارای یک نمایشگاه جذاب از نقشه های قدیمی امارات و دبی است که گسترش عظیمی را نشان می دهد که پس از رونق نفت منطقه را تحت تأثیر قرار داده است.
حیاط خانه چندین قایق سنتی و خانه‌ ای با برگ خرما با برج باد اماراتی است. سالن سمت راست دارای سلاح است و سالن سمت چپ آلات موسیقی اماراتی را به نمایش می گذارد.
در زیر طبقه همکف، سالن‌های نمایشی با نمایشگاه‌ها و دیوراماها وجود دارد که جنبه‌های مختلف زندگی سنتی اماراتی (از جمله صید مروارید و زندگی صحرای بادیه ‌نشین) را پوشش می‌دهد، و همچنین آثاری از گورهای 3000 تا 4000 ساله در سایت باستان‌شناسی Al Qusais را به نمایش می گذارد.

بستکیا (دبی قدیم)

محله الفهیدی (که قبلاً شناخته می شد، و گاهی اوقات هنوز به عنوان محله بستکیه شناخته می شد) در اواخر قرن نوزدهم ساخته شد تا خانه تاجران ثروتمندان ایرانی باشد که عمدتاً به صید مروارید و منسوجات می پرداختند و به دلیل مالیات، تجارت رایگان و دسترسی به نهر دبی به دبی جذب می شدند.  

الفهیدی

الفهیدی بخش شرقی بر دبی را در امتداد نهر است اشغال می کند، و ساختمان های مرجانی و آهکی در اینجا، که بسیاری از آنها با دیوارهایی با برج های بادگیر به خوبی حفظ شده اند را در بر می گیرد.
برج‌ های باد گیر اولیه تهویه مطبوع را برای خانه‌های اینجا فراهم کردند - باد محبوس شده در برج‌ ها به داخل خانه‌ها هدایت می‌ شد.  بازرگانان ایرانی احتمالاً این عنصر معماری (که در خانه‌های ساحلی ایران رایج است) را از کشور خود به خلیج منتقل کرده ‌اند.
خطوط باریکی که با معماری متمایز عربی ردیف شده اند، بسیار تداعی کننده دوران گذشته و بسیار کندتر در تاریخ دبی هستند.
در داخل منطقه، گالری مجلس، با مجموعه‌ای از سرامیک‌ها و مبلمان سنتی عربی (که در یک برج بادگیر قرار دارد) و بنیاد فرهنگی السرکال، با یک فروشگاه، کافه، و نمایشگاه‌های هنری در حال چرخش (واقع در یکی) از بناهای تاریخی را خواهید دید.  

بیت شیخ سعید آل مکتوم

با خرید بلیط هواپیما تهران به امارات دبی از این بنای تماشایی دیدن کنید. شیخ سعید آل مکتوم از سال 1921 تا 1958 حاکم دبی و پدربزرگ حاکم فعلی بود.  اقامتگاه سابق او به عنوان یک موزه بازسازی و مرمت شده است که نمونه ای عالی از معماری عربی است.
خانه اصلی او در سال 1896 توسط پدر شیخ سعید ساخته شد تا وی بتواند فعالیت کشتیرانی را از بالکن ها مشاهده کند.
بنای قدیمی ویران شد، اما خانه کنونی در کنار محل اصلی بازسازی شد و با درهای چوب ساج حکاکی شده، صفحه‌های مشبک چوبی در سراسر پنجره‌ها و صفحات تهویه گچی با طرح‌های گلدار و هندسی به مدل اصلی وفادار مانده است.
سی اتاق در اطراف یک حیاط مرکزی با جزئیات برج باد در بالا ساخته شده است.
در داخل، نمایشگاه‌های موزه عکس‌ها و اسناد تاریخی دبی، با بسیاری از عکس‌های قدیمی شگفت‌انگیز از دبی مربوط به دوره بین سال‌های 1948 و 1953 وجود دارد.
سالن دریایی موزه عکس هایی از ماهیگیری، صید مروارید و ساخت قایق دارد.  در سرتاسر ساختمان حروف، نقشه‌ها، سکه‌ها و تمبرهای زیادی وجود دارد که پیشرفت امارت را طی دوره های مختلف نشان می‌دهد.
در همان نزدیکی، خانه شیخ عبید بن ثانی قرار دارد که با نمای داخلی سنتی بازسازی شده است.

نهر دبی

کمتر کسی ممکن است به دبی پرواز کرده و از نهر دبی خبر نداشته باشد. نهر دبی شهر را به دو بخش تقسیم می‌کند که در شمال دیره و در جنوب بر دبی قرار دارد.
این نهر یکی از عناصر تأثیرگذار در رشد شهر بوده است و ابتدا ساکنان اینجا را برای غواصی ماهی گیری و صید مروارید جذب کرد.دهکده های کوچک در کنار نهر تا 4000 سال پیش رشد کردند، در حالی که دوران مدرن در دهه 1830 آغاز شد، زمانی که قبیله بنی یاس در این منطقه ساکن شدند.
اسکله دوو در امتداد کرانه نهر دبی، در شمال پل المکتوم واقع شده است.  برخی از قایق‌هایی که در اینجا لنگر انداخته‌اند، هنوز توسط تاجران کوچک در سراسر خلیج استفاده می‌شوند، و قدمتی بیش از 100 سال دارند.
شما می توانید از اینجا دیدن کنید و بارگیری و تخلیه بار در و خارج از قایق ها را تماشا کنید.  کارگران Dhow اغلب بازدیدکنندگان را برای یک تور به کشتی ها دعوت می کنند، جایی که می توانید بینشی از زندگی این ملوانان سنتی به دست آورید.
بسیاری از قایق ها در اینجا به سمت کویت، ایران، عمان، هند و تا شاخ آفریقا حرکت می کنند.  این بقایای کوچک از اقتصاد سنتی دبی هنوز مکانی شلوغ و جذاب برای قدم زدن است.
در یک سمت نهر بر دبی، که با محله بستکیه منسجم می‌شود، این اسکله به‌عنوان منطقه السیف، با گردشگاهی کنار آب که پشتوانه آن ساختمان‌های سنتی مرجانی و سنگ ‌آهکی، بازاری شناور، و مغازه‌هایی که صنایع دستی می‌ فروشند می باشد بازسازی شده است.  اینجا یک مکان عالی برای قدم زدن با چشم اندازعالی آب است.
برای سفر در عرض نهر، می‌توانید با یکی از قایق‌های متعددی که به‌عنوان قایق‌های توریستی بازسازی شده‌اند، سفر کنید یا از یک آبرا (قایق چوبی کوچک) بین نقاط کشتیرانی در کرانه‌های بور دبی و دیره نهر استفاده کنید.

مسجد جمیرا

اگر بلیط هواپیما تهران به امارات دبی را خریداری کنید مسجد جمیرا از نظر ظاهری یکی از زیباترین مساجد دبی است.
این سازه سنگی به سبک فاطمی قرون وسطی ساخته شده است و دارای دو مناره است که جزئیات ظریف در سنگ کاری را به نمایش می گذارد و به خصوص در عصر هنگام روشن شدن با نورافکن جذاب است.
«مرکز تفاهم فرهنگی شیخ محمد بن راشد» (که همچنین برنامه ‌ای از تورها، سخنرانی‌ ها، کلاس‌ های عربی، و وعده‌ های غذایی فرهنگی را اجرا می‌کند) تورهایی را با راهنما در مسجد ترتیب می‌دهد که به منظور تقویت درک بهتر دین مسلمانان طراحی شده ‌اند.

بازارهای دیره

دیره در کرانه شمالی نهر دبی قرار دارد و خیابان‌های پرپیچ ‌وخم اینجا از ترکیب ملیت‌های مختلف که دبی را خانه می‌نامند، پرده‌ برداری می‌کند. در ساحل، قایق‌های باستانی با بانک‌ها، هتل‌ها و ساختمان ‌های اداری مدرن بارگیری و تخلیه می‌شوند. بازار طلا دیره به عنوان بزرگترین بازار طلا در جهان شهرت دارد.
بازار ادویه دیره هر ادویه قابل تصوری را می فروشد، غرفه های آن مملو از کیسه های کندر، زیره، پاپریکا، زعفران، سماق و آویشن و همچنین چوب عود معطر، گلاب و بخور است.
بازار ماهی تجربه گردشگری بسیار کمتری را ارائه می‌کند.وقتی در این منطقه هستید، دوستداران فرهنگ نباید دو تا از جواهرات معماری دیره را که به خوبی بازسازی شده اند از دست بدهند. پس زمانی که بلیط هواپیما تهران به امارات دبی را خریداری نمودید حتما از این دو بنا دیدن نمائید.

خانه هریتیج

خانه هریتیج در سال 1890 به عنوان خانه یک تاجر ثروتمند ایرانی ساخته شد و بعداً به خانه شیخ احمد بن دلموک (تاجر معروف مروارید در دبی) تبدیل شد.  امروز، فرصتی عالی برای دیدن فضای داخلی یک خانه سنتی خانوادگی است.

مدرسه الاحمدیه

مدرسه الاحمدیه که در سال 1912 ساخته شد، قدیمی ‌ترین مدرسه دبی است و اکنون به موزه آموزش عمومی تبدیل شده است.

جمع بندی

بهترین قیمت بلیط پروازهای امارات از تهران به دبی را بیابید!  "انتخاب هوشمند" ما در خرید سفر به آسان ‌تر شدن تصمیم‌ گیری شما کمک می ‌کند، زیرا راحت ‌ترین گزینه را با ارزان ‌ترین قیمت تشکیل می‌ دهد. از بین پارامترهای موجود مانند قیمت ها، جدول زمانی، فرودگاه ها و موارد دیگر گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید، و با رزرو بلیط هواپیما تهران به دبی، از تعطیلات خود بدون استرس با مقایسه پروازها و قیمت ها لذت ببرید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!