خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور و بازدید از مکان های دیدنی آن

بای بای به شما این امکان را می‌دهد تا به لطف موتور جستجوی سریع ما، به سرعت و به راحتی ارزان‌ ترین قیمت‌ها را در پروازهای تهران به کوالالامپور پیدا کنید. 
امروزه نرم افزارهای جستجوگر به سرعت بهترین ترکیب‌های پرواز را مقایسه کرده و نمایش می‌دهند تا بهترین معاملات را در عرض چند ثانیه به شما ارائه دهند.  
"انتخاب هوشمند" ما به آسان ‌تر شدن تصمیم‌ گیری کمک می‌کند، زیرا راحت ‌ترین گزینه را با ارزان ‌ترین قیمت ارائه می‌دهد. 

COVID-19 در حال حاضر چگونه بر بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور تأثیر می گذارد؟

با استفاده از بلیط پرواز منعطف، در صورت لغو پرواز به علت ابتلا به کرونا، امکان بازپرداخت یا گزینه رزرو مجدد (بدون هزینه) وجود دارد.

هنگام رزرو، بهترین زمان انجام این کار چه زمانی است تا بهترین قیمت بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور را داشته باشید؟

محبوب ترین ماه برای پرواز از تهران به کوالالامپور عبارتند از: دسامبر، ژانویه و آگوست.
دوره خوب از سال برای بازدید از کوالالامپور و خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور واقعاً به ارجحیت شخصی شما بستگی دارد، البته قیمت هم یکی از معیارهای اصلی است. وقتی صحبت از محبوبیت به میان می‌آید، بر اساس جستجوهای انجام شده از تهران، آوریل بهترین ماه برای پرواز به کوالالامپور از تهران و به دنبال آن مارس و سپتامبر است.  
 اگر ترجیح می دهید از فصل شلوغ دوری کنید و از شلوغی دور شوید، ماه نوامبر، مه و ژوئن ماه هایی هستند که جستجوهای کمتری برای مسیر تهران - کوالالامپور وجود دارد.

کدام فرودگاه ها بین تهران و کوالالامپور قرار دارد؟

رایج ترین مسیر تهران به کوالالامپور، مسیر فرودگاه بین المللی امام خمینی (IKA) به کوالالامپور INTL (KUL) است.

پروازهای یک طرفه در مقایسه با پروازهای رفت و برگشت از تهران به کوالالامپور

ما دریافته ‌ایم که اغلب تفاوت قیمتی بین خرید پرواز رفت و برگشت با پرواز یک طرفه وجود ندارد.  افزایش انعطاف پذیری مزیت اصلی خرید پرواز یک طرفه از تهران به کوالالامپور است.  با این حال، رزرو پرواز رفت و برگشت می تواند فرآیند ساده تری باشد.  با مقایسه قیمت ها می توانید پروازهای رفت و برگشت و یک طرفه را به راحتی انتخاب کنید.
میانگین قیمت پروازهای یک طرفه تهران به کوالالامپور 683 یورو است در حالی که میانگین قیمت پروازهای رفت و برگشت از تهران به کوالالامپور 639 یورو است.
اگر مسیر شما شامل شهری با فرودگاه های متعدد است، ممکن است بتوانید با انتخاب یک فرودگاه جایگزین، مبلغ قابل توجهی را پس انداز کنید.

رتبه فروش بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور

پایتخت و بزرگترین شهر مالزی، صرف نظر از علایق، چیزهای زیادی برای ارائه به بازدید کنندگان دارد. کوالالامپور، یک کلانشهر جهانی با نفوذ مذهبی قابل توجه، مملو از فرصت‌های خرید سطح بالا و بسیاری از کارهای هیجان‌ انگیز و مکان‌ هایی برای کاوش است.  برای بسیاری از مردم، این نقطه شروعی برای کاوش در مالزی است. لذا بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور از جمله بلیط های پر مسافر و پر فروش در ایران می باشد.
برج‌های دوقلوی معروف پتروناس تنها نقاط شگفت‌انگیز مالزی نیستند، اگرچه مطمئناً پربازدیدترین جاذبه شهر هستند. تنوع فرهنگی کوالالامپور به این معنی است که جشنواره‌های زیادی برای لذت بردن ، از جمله جشن Thaipusam، در اینجا وجود دارد که شامل پیاده روی تا غارهای باتو، یکی دیگر از مقاصد گردشگری شناخته شده اینجا می شود.
برای ایده‌های بیشتر در مورد نحوه گذراندن وقت در این شهر زیبا بعد از خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور ادامه مقاله را بخوانید.

 

خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور و بازدید از مکان های دیدنی آن

 

جاذبه های گردشگری کوالالاپور

1. برج های دوقلوی پتروناس

قابل تشخیص ترین نقطه عطف کوالالامپور برج های دوقلوی آن است که از بتن مسلح، فولاد و شیشه ساخته شده اند.  آسمان‌خراش‌های دوقلو که زمانی بلند ترین برج‌های جهان بودند، همچنان بلندترین ساختمان‌های دوقلوی جهان هستند. 
 این برج ها با 88 طبقه ارتفاع، نه تنها نمایان ترین سازه کوالالامپور هستند، بلکه ترکیبی زیبا از سبک پست مدرن و جزئیات هنر اسلامی هستند. پس قطعا همه مسافرانی که بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور را خریداری می کنند از این برج ها بازدید می کنند.
برج‌ها با یک پل آسمانی در طبقات ۴۱ و ۴۲ به هم متصل می‌شوند. در حالی که پل آسمان یکی از جاذبه های توریستی اصلی است، دلیل اصلی وجود آن مناظر دیدنی نیست که می توانید از آن به دست آورید، در عوض، این پل از برج ها پشتیبانی حمایت می کند.  اگر یکی از برج ها شرایط اضطراری داشته باشد و نیاز به تخلیه داشته باشد، یک مسیر فرار از آتش سوزی است.

2. پارک KLCC

پارک KLCC، واقع در پای برج‌ های دوقلوی پتروناس، بزرگترین پارک شهری کوالالامپور است که یک پناهگاه 50 هکتاری برای انسان‌ها و حیوانات است.
این پارک به گونه ‌ای طراحی شده است که با ترکیب سازه‌های ساخته دست بشر، مانند مجسمه‌ها و فواره‌ها، با بیش از 2000 گونه مختلف نخل و گیاهان بومی، با محیط اطراف خود ترکیب شود.  درختان اینجا از طریق یک سیستم پیچیده انتخاب شدند تا اطمینان حاصل شود که پرندگان محلی و مهاجر را جذب می کنند، تنوع زیستی را ارتقا می دهند و طیف گسترده ای از رنگ ها و اشکال خیره کننده را برای طراحی پارک ارائه می دهند.
جاذبه اصلی KLCC، دریاچه سمفونی است، دریاچه ای عظیم با یک پل 43 متری که از روی آن می گذرد و تعدادی فواره، از جمله فواره ای که می تواند آب را تا 180 متر به سمت آسمان پرتاب کند و دو بار در روز نمایش های نور و موسیقی ارائه می دهد.  این فواره به ویژه در شب بسیار چشمگیر است، زمانی که می توانید واقعاً از تغییر رنگ ها در پس زمینه برج های پتروناس نورانی قدردانی کنید.

3. پارک پرندگان کوالالامپور

پارک پرندگان کوالالامپور، یک پرنده استوایی تماشایی با مساحت 20.9 هکتار، نه تنها یکی از بزرگترین پارک های پرندگان سرپوشیده جهان است، بلکه یک مرکز تحقیقاتی مهم برای دانشمندانی است که الگوهای رفتاری گونه های خاصی را مطالعه می کنند که مشاهده آنها در طبیعت دشوار است.  اکثرا بیش از 2000 پرنده در اینجا گونه های محلی هستند، اگرچه حدود 10 درصد آنها از کشورهای دوردست تانزانیا و اروپا وارد شده اند. لذا فراموش نکنید 
این پارک همچنین دارای یک آمفی تئاتر برای 350 نفر است که نمایش پرندگان و یک منطقه آموزشی را ارائه می دهد تا به مهمانان در مورد پرندگان، گونه های در خطر انقراض و غیره آموزش دهد. پس اگر بلیط هواپیما تهران کوالالامپور را خریداری نمودید حتما از این پارک دیدن کنید.

4. خیابان گلبرگ

محله چینی های یک خیابانی کوالالامپور تا معبد چان سی شو یوئن، یکی از قدیمی ترین معابد بودایی مالزی، امتداد می یابد.  کل خیابان را یک بام سبز پوشانده است که مردم محلی آن را با محبت به عنوان "اژدهای سبز" می شناسند .
خیابان پتالینگ همچنین مقصدی محبوب برای غذاهای خیابانی است و هم محلی‌ها و هم گردشگران به اینجا می‌آیند تا ادویه‌ها، مواد اولیه و غذاهای ویژه مانند اردک کباب نمکی یا هوکین می، یک غذای آسیای جنوب شرقی که از نودل، تخم‌مرغ سرخ‌شده، و مخلوطی از آنها تهیه می‌شو را به اینجا بیاورند.  
برای کسانی که روحیه ماجراجویانه ای دارند، در اینجا چیزهای زیادی برای خرید وجود دارد، از غرفه های خیابانی که اسباب بازی ها و مارک های بدلی می فروشند تا کتابفروشی چینی، سوغاتی، و خیلی چیزهای دیگر همه اینها با خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور در اختیار شماست.

5. میدان مردکا

این میدان پارک وسیع که زمانی سبز کریکت باشگاه محلی سلانگور بود، اکنون مکانی محبوب برای تجمع، رویدادهای عمومی، و رژه روز ملی است.  یک میله پرچم 100 متری به یاد برافراشتن اولین پرچم مالایا در سال 1957 در اینجا است.
معروف‌ترین ساختمان‌های تاریخی استعماری شهر در خیابان‌های اطراف میدان قرار گرفته‌اند و بسیاری از آن‌ها به روی بازدیدکنندگان باز هستند و پس‌زمینه‌های عکس زیبایی می‌سازند.  ساختمان سلطان عبدالصمد که به شدت تحت تأثیر سبک موری ها قرار گرفته است، وزارت اطلاعات، ارتباطات و فرهنگ مالزی را در خود جای داده است، در حالی که گالری شهر کوالالامپور در نزدیکی شهر کوالالامپور داستان شهر را از طریق مدل های مینیاتوری و نمایشگاه های خلاقانه روایت می کند.
همچنین یک فواره مربوط به دوران ویکتوریا را در اینجا خواهید یافت، جایی که مردم اغلب برای استراحت در آنجا جمع می‌شوند، و همچنین کلیسای مریم مقدس، یکی از قدیمی‌ترین کلیساهای مالزی. موزه ملی نساجی که محل نمایش لباس‌های سنتی و باتیک است، فقط چند قدم دورتر است.

6. پارک موضوعی سان وی لاگون

این شهربازی چند مضمونه که در فاصله 45 دقیقه‌ای با ماشین در خارج از کوالالامپور قرار دارد، تقریباً 100 وسیله سواری و جاذبه‌های مختلف به وسعت 88 هکتار ارائه می‌کند.
در حالی که سان وی به عنوان یک پارک آبی شروع به کار کرد، اکنون شامل پنج منطقه اضافی نیز می شود: یک پارک تفریحی (با ترن هوایی، چرخ و فلک و سایر وسایل سواری).  یک پارک حیات وحش، و منطقه ای به نام تالاب گمشده نیکلودئون، که مخصوص بازدیدکنندگان جوانتر طراحی شده است.

7. برج کوالالامپور

یکی از بلندترین برج‌های مستقل در جهان و بلندترین برج در آسیای جنوب شرقی، برج KL به ارتفاع 421 متر در آسمان می‌رسد و عمدتاً به‌ عنوان برج تلویزیونی و ارتباطی، رصدخانه فلک اسلامی و منظره شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
بازدیدکنندگان می توانند به رستوران گردان یا سکوی رصد در هوای آزاد که در ارتفاع 300 متری از سطح زمین قرار دارد و با آسانسور در کمتر از یک دقیقه به آن می رسند، بروند.
چندین جاذبه در داخل برج، از جمله موزه تفریحی وارونه.  یک آکواریوم کوچک؛  یک فروشگاه سوغاتی که صنایع دستی باکیفیت را ارائه می دهد وجود دارد.  

8. موزه ملی

این موزه سه طبقه که مهمترین موزه فرهنگی و میراث مالزی است، مجموعه هایی را در خود جای داده است که شامل همه چیز از سلاح های سنتی گرفته تا لباس های عروسی تاریخی و سازه های بازسازی شده در فضای باز است.  موزه در فضایی قرار دارد که زمانی توسط موزه سلانگور اشغال شده بود و در طول جنگ جهانی دوم توسط بمباران هوایی ویران شد.
برخی از جالب‌ترین نمایشگاه‌های موزه در فضای باز قرار دارند و شامل یک قصر چوبی قرن نوزدهمی است که با استفاده از معماری مالایی ترنگانو و از تعدادی کالسکه اسب‌ی سنتی و وسایل نقلیه موتوری اولیه تشکیل شده است.
در داخل موزه، بازدیدکنندگان می‌توانند نگاهی اجمالی به تاریخ استعماری کشور و مبارزه برای استقلال، و همچنین میراث هندو- بودایی کشور در قالب مجسمه‌های برنزی و سنگی خیره‌ کننده داشته باشند.

9. بازار مرکزی

در حالی که کوالالامپور سهم خود را از مراکز خرید مجلل دارد، این بازار سنتی جایی است که برخی از بهترین اقلام شهر را در آن پیدا خواهید کرد.
این بازار در داخل ساختمان میراث هنری دکو که قدمت آن به قرن نوزدهم بازمی‌گردد، به شکل غرفه‌ای با فروش گاه های متعدد پیچیده شده است. با فروشگاه‌های رو باز کوچک که ترکیبی نامتناسب از همه چیز از صنایع دستی سنتی مالزی و منسوجات باتیک گرفته تا اقلام اسپند و نقره ارائه می‌دهند.  مالزی همچنین به دلیل کنده کاری های چوبی و سفال های تزئینی شناخته شده است که هر دو به خوبی در بازار به نمایش گذاشته شده اند.
درست در کنار ساختمان، Kasturi Walk رنگارنگ وجود دارد، بازاری در هوای آزاد که بازار مرکزی را با فروش تنقلات محلی، پوشاک و کفش، سوغاتی، و غیره تکمیل می‌کند.  اجرای زنده و موسیقی اغلب در اینجا نیز یافت می شود.  برای چانه زنی روی قیمت ها آماده باشید، زیرا اغلب مورد انتظار است و بخشی از سرگرمی اینجاست.

10. پارک پروانه های کوالالامپور

بزرگترین پارک پروانه‌ها در جهان بیش از 5000 پروانه را در خود جای داده است و مساحت آن 7500 متر مربع است.  پروانه ها در داخل یک محوطه پیاده روی پوشیده شده توسط یک سایبان آزاد هستند و برای یافتن آنها در مسیرهای جنگلی که روی گل ها و سرخس ها قرار گرفته اند به صبر و دقت نیاز دارد.  همچنین می‌توانید برای دیدن لارو پروانه‌ها و نمایشگاه بزرگ حشرات زنده از این منطقه دیدن کنید، جایی که سوسک‌های کرگدن، بزرگترین سوسک‌های جهان را خواهید دید.
پارک پروانه‌ها در کنار باغ گیاه‌ شناسی پردانا، پارکی متعلق به دوران استعمار است که 91.6 هکتار مساحت دارد و تنها چند دقیقه با موزه ملی فاصله دارد.  اگر زمان بیشتری برای کاوش دارید، این باغ‌ها ارزش دیدن را دارند و دارای باغی غرق ‌شده با آلاچیق، گل خانه، باغ ارکیده و خانه ‌ای دو هکتاری برای آهو هستند.

11. منطقه خرید بوکیت بینتانگ

منطقه خرید و سرگرمی کوالالامپور چندین خیابان و تعدادی مرکز خرید، بازارهای خیابانی، و بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌های مجلل را در بر می‌گیرد.  این منطقه ای است که بسیاری از جشن های مهم در طول سال از جمله شمارش معکوس سال نو و رژه و جشن های روز سنت پاتریک در آن برگزار می شود.
یکی از جاذبه‌های اصلی این منطقه، مرکز خرید Berjaya Times Square است که 330000 متر مربع فضای خرده‌ فروشی را پوشش می‌دهد و یکی از بزرگترین پارک‌های تفریحی سرپوشیده در آسیا را در خود جای داده است که با تعدادی سواری هیجان‌انگیز و حتی یک غلتک چرخشی کامل شده است.  زیرا گالری شیشه ای استارهیل، شیک ترین مرکز خرید شهر نیز در این منطقه قرار دارد.
منطقه خرید بوکیت بینتانگ همچنین به‌خاطر خدمات مربوط به اسپا، به ‌ویژه ماساژ و رفلکسولوژی، و همچنین تعدادی رستوران موضوعی که غذاهای خارجی را در فضاهای باز ارائه می‌دهند، از جمله تجربه «غذا در تاریکی»، مشهور شده است.

پروازهای تهران - کوالالامپور را پیدا کنید

آیا برای یک سفر شگفت انگیز از تهران به کوالالامپور هیجان زده اید؟ به جای درستی آمده اید!  اگر برای دیدن یکی از عزیزان یا یک پرواز راحت برای سفر کاری یا تفریحی به خرید بلیط نیاز دارید، بهترین قیمت های خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور فقط یک کلیک با شما فاصله دارند.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!