وضعیت بلیط هواپیما تهران به تفلیس در دوران کرونا

اگر قصد سفر تفریحی یا کاری به تفلیس را داشته باشید حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که COVID-19 در حال حاضر چگونه بر پروازهای تهران به تفلیس تأثیر می گذارد؟
واقعیت این است که به دلیل وضعیت بی ثبات پیش آمده در اثر بیماری کرونا فروش بلیط هواپیما تهران به تفلیس تا حد زیادی افت کرد و ضربه زیادی به شرکت های هواپیمایی وارد آمد.
با استفاده از بلیط پرواز منعطف هواپیما تهران به تفلیس، در صورت لغو پرواز هنگام سفر به تفلیس گرجستان، بازپرداخت و یا گزینه رزرو مجدد (بدون هزینه) تضمین می شود. انعطاف پذیر بودن بلیط های تهران به تفلیس باعث بهتر شدن وضعیت فروش بلیط در دوران کرونا شده است.

 برای پرواز از تهران به تفلیس چگونه می توانم ارزان ترین قیمت را پیدا کنم؟

از نرم افزارهای بلیط یاب برای یافتن مقرون به صرفه ترین بلیط های پرواز بین تهران و تفلیس استفاده می شود. موتورهای جستجوی آن لاین این نرم افزارها با در نظر گرفتن ترکیبی از خطوط هوایی، توقفگاه‌ها، پروازهای مستقیم و همچنین معیارهای مختلف سفر به ما این امکان را می‌دهد تا بهترین قیمت را در بهترین شرایط به مشتریان خود ارائه دهیم.

 آیا سفر به تفلیس از تهران گرانتر است؟

با نگاهی به قیمت تاکسی‌ها، هزینه سفر در تفلیس حدود 0.85 یورو است که با کرایه 0.42 یورو102 درصد گران‌ تر از تهران است، در حالی که قیمت بلیط قطار در تفلیس 55 درصد کمتر است.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تهران به تفلیس چه زمانی است؟

محبوب ترین ماه ها برای پرواز از تهران به تفلیس عبارتند از ماه های جولای، می و آگوست زیرا غالبا قیمت بلیط در این ماه ها کمتر از سایر ماه های سال است.
 یک دوره خوب از سال برای بازدید از تفلیس از مبدا تهران درواقع به سلیقه شخصی شما بستگی دارد، قیمت یکی از معیارهای اصلی برای انتخاب بلیط هواپیما تهران به تفلیس است.
 وقتی صحبت از محبوبیت به میان می‌آید، بر اساس جستجوهای مشتریان و میزان فروش بلیط ها، جولای بهترین ماه برای پرواز از تهران به تفلیس است. اگر ماه جولای انتخاب شما نیست ماه های سپتامبر و مارس نیز در جایگاه بعدی قرار دارند. اگر تمایل دارید آرامش را تجربه کنید سفر در زمستان و در ماه های ژانویه، نوامبر و دسامبر که جستجوی کمتری برای مسیر تهران - تفلیس وجود دارد به شما توصیه می شود.

مدت زمان پرواز تهران به تفلیس چقدر است؟

مدت زمان پرواز از تهران به تفلیس معمولاً به تعداد توقف های بین راه بستگی دارد. غالبا برای پروازهای این مسیر (که ممکن است 1 یا چند توقف در سایر شهرها بین آن‌ها وجود داشته داشته باشد) با میانگین فاصله 1037 کیلومتری از تهران به تفلیس به طور میانگین 02:35 ساعت است.

هوای تفلیس نسبت به تهران چگونه است؟

به طور متوسط دمای تفلیس نسبت به دمای متوسط تهران در تابستان 40.26 کمتر است، و بارنگی بیشتری نسبت به تهران دارد. با این حال، در فصل زمستان، شاخص های آب و هوا در تفلیس حدود 7.55- درجه را نشان می دهد، در حالی که میانگین 4.46 - درجه در تهران گزارش شده است. در فصل زمستان، تهران می تواند 3.0 میلی متر بارندگی داشته باشد، در حالی که تفلیس به طور متوسط 0.9 میلی متر بارندگی دارد. درنتیجه غالب بلیط های هواپیما تهران به تفلیس و تورهای مربوطه برای فصل تابستان و عید نوروز در فصل بهار در ایران برنامه ریزی شده اند.

آیا می خواهید ارزان ترین پرواز تهران به تفلیس را با کمترین قیمت خریداری کنید؟

ما قیمت‌های پرواز مستقیم و پروازهای تهران به تفلیس را با توقف در میان 750 شرکت هواپیمایی و آژانس مسافرتی مقایسه می ‌کنیم. 
وقت خود را صرف جستجوی پایین ترین نرخ بلیط هواپیما به تنهایی نکنید. بلیط های خود را به صورت آنلاین رزرو کنید و از تخفیف ها، پیشنهاد ویژه و فروش ارزان پرواز بهره مند شوید. 
اغلب آژانس های هواپیمایی یک سری جدول زمانی کامل پرواز را ارائه می دهند که به شما کمک می کند بلیط پرواز تهران به تفلیس را پیدا کنید.
با استفاده از این جداول شما می توانید گزینه پرواز مورد نظر، روزهای پرواز و موجود بودن بلیط ها را در تاریخ مشخصی بررسی کنید. جهت رزرو آنلاین بلیط لطفا نوع پرواز، تعداد مسافر، کلاس و تاریخ حرکت و ورود را وارد کرده و هزینه بلیط را پرداخت نمایید. 

چگونه بلیط هواپیما تهران به تفلیس ارزان بخریم؟

عوامل متعددی بر قیمت بلیط هواپیما تهران به تفلیس تاثیر می گذارد که شامل موارد زیر می شود:
-     قیمت بستگی به ماه حرکت دارد. توصیه ما به شما این است که بلیط هواپیما درجه یک و بیزینس کلاس را از قبل رزرو کنید. خرید بلیط کلاس اکونومی را پشت سر هم قرار ندهید. بلیط خود را از 2 تا 4 ماه قبل خریداری کنید. 
-    ارزان ترین پروازهای THR - TBS در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در دسترس است. قیمت بلیط هواپیما تهران به تفلیس معمولا در آخر هفته ها بالاتر است. 
-     همچنین خرید بلیط رفت و برگشت ارزان تر از بلیط هواپیما تهران به تفلیس یک طرفه است. 
اطلاعات مفید قبل از رزرو سفر از تهران به تفلیس 
-     فاصله تا تفلیس از خطوط هوایی تهران که پروازهای مستقیم به تفلیس از تهران را ارائه می دهد ارزان ترین بلیط از تهران به تفلیس است.

مدت زمان پرواز از فرودگاه تهران به تفلیس و فاصله تهران تا تفلیس چقدر است؟ 

مسافت از تهران تا تفلیس 863 کیلومتر فاصله است. 5 خط هوایی از تهران به تفلیس پرواز می کنند. پروازهای تهران به تفلیس بین فرودگاه بین المللی امام خمینی به تفلیس در رفت و آمد هستند.

معاملات بلیط هواپیما تهران به تفلیس

قیمت پرواز تهران به تفلیس را مقایسه کنید و پرواز ارزان قیمت خود را پیدا کنید. با کمک نرم افزارهای جستجو پروازهای ارزان قیمت از تهران به تفلیس را با یک کلیک پیدا خواهید کرد.
 کافی است تنها تاریخ پرواز خود را انتخاب کنید تا قیمت پروازهای تهران به تفلیس را از بین خطوط هوایی بزرگ و آژانس های مسافرتی آنلاین مقایسه کنید.

قیمت بلیط هواپیما تهران به تفلیس

قیمت پرواز تهران به تفلیس بسته به تاریخ انتخابی برای سفر، فصل و تعطیلات محلی متفاوت است.

 

وضعیت بلیط هواپیما تهران به تفلیس در دوران کرونا

 

فرودگاه های تهران و تفلیس

تهران تقریباً 540 مایل با تفلیس فاصله دارد. خروج از فرودگاه تهران یا فرود در فرودگاه تفلیس ممکن است راحت تر باشد. 
در اینجا گزینه های موجود برای بلیط هواپیما تهران به تفلیس آمده است:
فرودگاه‌های تهران برای پرواز به تفلیس فرودگاه امام خمینی است. اگر نمی دانید کدام فرودگاه را انتخاب کنید، با کمک نرم افزارهای خاص می توانید به سادگی یک تاریخ را انتخاب کرده و پیشنهادات همه فرودگاه های موجود در تهران را مشاهده کنید، بنابراین شما می توانید ارزیابی کنید که کدام بلیط برای شما مناسب تر است و سفر شما راحت تر می کند.

فرودگاه‌های تفلیس

تفلیس در حال حاضر تنها یک فرودگاه، فرودگاه تفلیس را در دسترس دارد. با این حال، با کمک این نرم افزارها می‌توانید پیشنهادات مربوط به تاریخ‌های نزدیک به تاریخ انتخاب‌ شده را نیز مشاهده کنید، بنابراین شما می‌توانید ارزیابی کنید که چه زمانی برای رزرو بلیط هواپیما تهران به تفلیس راحت ‌تر است.
فقط پروازهای ایده آل از تهران به تفلیس را برای خود مقایسه کنید. به ارزان ترین پیشنهاد برای پرواز از تهران به تفلیس بسنده نکنید. نرم افزارهای جستجو پرواز ارزان هواپیما تهران به تفلیس را پیدا خواهند کرد که پاسخگوی همه نیازهای شماست. 
فقط پیشنهادات پروازهایی از تهران به تفلیس را پیدا کنید و مقایسه کنید که ممکن است واقعاً برای شما جالب باشد و در بلیط هواپیمایی بعدی خود صرفه جویی کنید.
اگر فرصتی پیدا کردید که بتوانید چند روزی به تفلیس سفر کنید می توانید سری هم به مناطق دیدنی تفلیس بزنید.

مکان های دیدنی تفلیس

تفلیس محبوب ترین شهر گرجستان برای خریداران بلیط هواپیما تهران به تفلیس است. تفلیس شهر تضادهاست که در آن هر دو ساختار مدرن و معماری قدیمی در کنار هم وجود دارند.  پایتخت گرجستان چندین بار مورد تهاجم قرار گرفته و سوزانده شده و بازسازی شده است، اما با وجود آن هنوز تاریخ پرتلاطم و فرهنگ غنی را به نمایش می گذارد. 
تفلیس علاوه بر مقاصد محبوب گردشگران، جواهرات بی نظیری را در کوچه پس کوچه ها پنهان کرده است. در اینجا برخی از بهترین جاذبه هایی را به شما معرفی می کنیم که می توانید در سفر بعدی خود به پایتخت گرجستان از آنها دیدن کنید.

قلعه ناریکالا

کلیسا، موزه، مکان دیدنی معماری

نقطه عطف تاریخی قلعه ناریکالا مشرف به آبانوتوبانی، قدیمی‌ترین منطقه پایتخت، به قرن چهارم، زمانی که تفلیس یک ارگ ایرانی بود برمی‌گردد. این قلعه آجری روی تپه ای شیب دار بین حمام های گوگردی و باغ گیاه شناسی قرار دارد. 
کلیسای سنت نیکلاس، در داخل حیاط، دارای یک ساخت نسبتاً جدید است، اما جایگزین کلیسای اصلی قرن سیزدهمی است که در اثر آتش سوزی ویران شده بود. 
شما می توانید از میدان نزدیک تپه شیب دار بالا بروید یا سوار تله کابین شوید.

کارتیس ددا Kartlis Deda

در کنار ناریکالا، مجسمه بزرگ زنی وجود دارد که شمشیر و فنجان در دست دارد. این مادر گرجستان یا کارتیس ددا Kartlis Deda در زبان گرجی است. شکل آلومینیومی این مجمسمه 20 متر (66 فوت) بالا می رود و نماد نه تنها تفلیس بلکه نماد کل کشور است. شمشیر برای کسانی است که به عنوان دشمن می آیند و جام شراب برای کسانی است که به عنوان دوست می آیند.

کلیسای متیخی

کلیسای متیخی در طرف مقابل قلعه ناریکالا، کلیسای متخی یک نقطه عطف شهری است که مجسمه پادشاه وغتانگ گورگاسالی، بنیانگذار تفلیس را در خود جای داده است. او در قرن پنجم کاخ و اولین کلیسا را در این منطقه ساخت. کلیسای کنونی متعلق به قرن سیزدهم است و چندین بار بازسازی شده است.

خانه های مسکونی قدیمی

تفلیس دارای خانه های مسکونی قدیمی با بالکن های چوبی منحنی رنگارنگ مشرف به میدان و کلیسای متخی است. درها شما را به حیاط‌ های داخلی می‌برد که محلی‌ها آن را حیاط ایتالیایی می‌نامند، جایی که ساکنان آن برای غیبت، نوشیدن و صرف شام دور هم جمع می‌شدند.

پل صلح

یکی از اولین اضافات معماری مدرن به شهر یک سازه شیشه ای و فولادی است. میشل دی لوچی، معمار ایتالیایی، پل عابر پیاده روی رودخانه متکواری را طراحی کرد. پل صلح در سال 2010 به روی عموم باز شد.

پارک رایک

یکی از فضاهای تفریحی در شهر قدیمی، پارک رایک است که دارای استخرها، فواره ها، یک صفحه شطرنج غول پیکر و چند صندلی است. در طول شب های تابستان، مردم محلی و بازدید کنندگان از فواره های رقصنده همراه با موسیقی و نمایش نور لذت می برند.

کلیسای جامع تسمیندا سامبا(Tsminda Sameba)

کلیسای جامع کلیسای جامع تسمیندا سامبا بزرگترین نماد کلیسای ارتدکس گرجستان، یعنی کلیسای جامع تثلیث است. کلیسای جامع واقع در تپه الیا بالای آولاباری است و تقریباً از هر گوشه مرکز شهر قابل مشاهده است. ساخت و ساز این بنا تقریباً یک دهه طول کشید و این ساختمان در سال 2004 به روی عموم باز شد. ارتفاع این کلیسا 84 متر (275 فوت) است که شامل صلیب پوشیده شده با طلا در بالای گنبد مرکزی است.

برج ساعت

برج ساعت افسانه ای مانند نسخه نسبتاً جدیدی برای پایتخت است. این برج که توسط رزو گابریدز Rezo Gabriadze، عروسک‌نویس و فیلم‌نامه ‌نویس ساخته شده، صدها کاشی دست ‌ساز را به نمایش می‌گذارد که توسط خود گابریادزه ساخته شده است. هر ساعت، فرشته ای از دری که در بالای آن قرار دارد بیرون می آید و با چکش به زنگ می زند. ظهر و ساعت 19 می توانید یک نمایش عروسکی کوچک به نام دایره زندگی را تماشا کنید.

چاپخانه زیرزمینی استالین

درست خارج از مرکز شهر، تفلیس یک انتشارات زیرزمینی منحصربه‌ فرد را پنهان می‌کند که استالین جوان و همکارانش در آغاز قرن بیستم از آنجا تبلیغات شوروی را پخش می‌کردند. این بنا زیر یک چاه 17 متر (56 فوت) زیر زمین ساخته شد. فعالان با بالا رفتن از چاه به اتاق دسترسی پیدا کردند، اما یک خروجی اضطراری نیز داشت تا در صورت فاش شدن راز آنها از طریق آن خارج شوند.

جمع بندی

آیا برای یک سفر شگفت انگیز از تهران به تفلیس هیجان زده هستید؟ در جای درستی هستید! اگر برای دیدن یکی از عزیزان یا یک پرواز راحت برای سفر کاری خود به خرید بلیط تهران به تفلیس نیاز دارید، بهترین قیمت ها و شرکت های هواپیمایی یک کلیک با شما فاصله دارند. 
شما یا به دنبال یک پرواز ارزان هستید یا برای یافتن بلیط لحظه آخری عجله دارید، نگران نباشید! یک بلیط هواپیما تهران به تفلیس خریداری کنید وهمه چیزهایی را که برای یک تعطیلات عالی در تفلیس نیاز دارید، برنامه ریزی کنید.
فراموش نکنید که یک هتل رزرو کنید و یک ماشین را برای سفر عالی خود به عنوان یک پکیج عالی انتخاب کنید. 
در سایت بای بای، مناسب ترین بلیط هواپیما تهران به تفلیس را انتخاب کنید و کمربند ایمنی خود را ببندید و به زیباترین مکان هایی که در تصور نمی گنجد، سفر کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!