قیمت بلیط هواپیما مشهد

قیمت بلیط هواپیما مشهد به طور کلی متغیر است و مشهد دارای یک فرودگاه بسیار پیشرفته به نام فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد است که به عنوان یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های کشور شناخته می‌شود. 
مشهد که دومین شهر بزرگ ایران است در استان خراسان رضوی قرار دارد. مشهد همچنین دومین شهر بزرگ زیارتی جهان پس از مکه است و سالانه میزبان میلیون‌ها زائر نه تنها از ایران بلکه از دیگر کشورهای مسلمان نیز می‌باشد. 
بارگاه امام هشتم شیعیان حضرت رضا در این شهر قرار دارد. جدا از وجود حرم رضوی، زعفران یکی دیگر از عواملی است که مشهد به آن شهرت دارد. 
مشهد دارای مهمانسراها و هتل‌های زیادی است. این شهر در هیچ یک از فصل‌ها خلوت نیست اما می‌توان گفت شلوغ‌ترین زمان مشهد تابستان است. 
مشهد با مجموعه‌ای از جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی در کنار حرم رضوی به عنوان یکی از برترین مقاصد گردشگری کشور در تمام فصول سال شناخته می‌شود. 
هواپیما به طور کلی در راس انتخاب زائران مشهدی برای رفتن به این شهر است. تمامی ایرلاین‌ها مشهد را یکی از مقاصد برتر خود می‌دانند و اکثر آن‌ها بلیط هواپیما مشهد را در تمامی کلاس‌های پروازی ارائه می‌دهند. 

عوامل موثر بر قیمت بلیط هواپیما مشهد

سه معیار اصلی وجود دارد که قیمت بلیط هواپیما مشهد را تعیین می‌کند. 

مسیر پرواز

یکی از معیارهای اصلی در قیمت‌گذاری بلیط هواپیما مشهد، مسیر پرواز است. 

کلاس پروازی

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت بلیط این وسیله نقلیه تأثیر می‌گذارد، کلاس پروازی است. 
کلاس پرواز شامل خدماتی است که یک شرکت هواپیمایی و آژانس هواپیمایی به مسافران و مشتریان خود ارائه می‌دهد. 
هر چه یک پرواز خدمات و امکانات بیشتری داشته باشد، قیمت بلیط نیز بالاتر است. سه نوع کلاس پروازی در خطوط هوایی وجود دارد. کلاس اکونومی، بیزینس کلاس و درجه یک. 
بلیط‌های کلاس اکونومی مقرون به صرفه‌تر هستند و معمولاً محبوبیت بیشتری دارند. در این پروازها مسافر یک صندلی رزرو می‌کند که امکانات خاصی ندارد. 
کلاس تجاری ویژگی‌های بیشتری ارائه می‌دهد و هزینه بیشتری نیز دارد. این کلاس پروازی خدمات بیشتری ارائه می‌دهد. 
صندلی آن‌ها از سایر صندلی‌ها دورتر است و راحت‌تر است. ممکن است مانیتور و هدفون نیز داشته باشند. علاوه بر این، سرو غذای گرم از دیگر مزایای پرواز بیزینس کلاس است. 
گران‌ترین قیمت بلیط هواپیما مشهد مربوط به بلیط‌های درجه یک است. اکثر سرمایه گذاران و افراد ثروتمند از این نوع کلاس پروازی استفاده می‌کنند. سیستم صوتی و تصویری پیشرفته، سرویس بهداشتی مجزا، اینترنت، منوی باز و ۳ امکانات بلیط درجه یک هستند. 

شناسه نرخ پرواز

مهم‌ترین عامل در تفاوت قیمت بلیط هواپیما مشهد، شناسه پرواز است. طبق قوانین، این شناسه‌ها مقادیر ثابتی هستند و ممکن است یک بار در سال افزایش یابد. شرایط داخلی هواپیما برای هواپیماهایی که برچسب قیمتی متفاوتی دارند یکسان است و تا زمانی که کلاس پروازی آن‌ها یکسان باشد تفاوتی در خدمات و کیفیت آن‌ها وجود ندارد. 
اما در برخی موارد این شناسه‌ها متفاوت هستند. تفاوت قیمت به دلیل کلاس قیمتی فقط در پروازهای برنامه‌ای و نه در پروازهای چارتر دیده می‌شود. 

دلیل کلاس نرخ پرواز

خطوط هوایی مختلف امکانات و خدمات خود را در سطوح مختلف طبقه‌بندی می‌کنند تا بتوانند به طیف وسیعی از مسافران خدمات‌رسانی کنند. 
به عنوان مثال، آن‌ها مقدار بار مجاز را کاهش می‌دهند یا بر سایر تسهیلات مانند قوانین بازپرداخت تأثیر می‌گذارند. 

تفاوت بین انواع شناسه قیمت بلیط هواپیما مشهد

کلاس‌های پروازی مختلف خدمات و امکانات مختلفی مانند کیفیت صندلی، کیفیت پذیرایی، نوع خدمات و… را به مسافران ارائه می‌دهند. 
البته لازم به ذکر است که بلیط‌هایی با برچسب قیمت متفاوت از برخی جهات با هم متفاوت هستند. در واقع شناسه قیمت بلیط هواپیما مشهد یکی از مولفه‌های اصلی تعیین کننده قیمت پرواز است. در زیر به برخی از تفاوت‌های شناسه پرواز اشاره می‌شود. 

کنسلی بلیط 

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث تفاوت بین برچسب قیمت پرواز می‌شود این است که برخی از آن‌ها قوانین کنسلی سختگیرانه‌ای دارند. 
جریمه‌هایی که شرکت‌های هواپیمایی پس از کنسل کردن بلیط به شما می‌پردازند متفاوت است. به طور معمول، این شرکت‌ها برخی از بلیط‌ها را در کلاس‌های قیمت ارزان قرار می‌دهند و در نتیجه احتمال فروش آن‌ها را افزایش می‌دهند. 
از طرفی هزینه کنسلی این بلیط‌ها افزایش می‌یابد، یعنی اگر بخواهید بلیط هواپیمای لحظه آخری خود را که در این نوع کلاس‌های قیمت پرواز است کنسل کنید، مبلغ کمتری به شما بازپرداخت می‌کنند. 

حجم بار مجاز

یکی دیگر از عواملی که باعث تفاوت در برچسب قیمت بلیط هواپیما مشهد می‌شود، میزان بار مجاز در انبار هواپیما است. 
اگر بلیطی که خریده‌اید در کلاس‌های ارزان قیمت است، باید کمی چمدان همراه داشته باشید. اما اگر کلاس نرخ پرواز یک کلاس خوب و گران باشد، میزان بار مجازی که می‌توانید حمل کنید نیز افزایش می‌یابد.

قیمت بلیط هواپیما مشهد چقدر است؟ 

همانطور که می‌دانید متقاضیان زیادی برای سفر به مشهد و خرید بلیط هواپیما به این شهر از تمامی شهرهای ایران و کشورهای همسایه به ویژه عراق وجود دارد. 
در پاسخ به تقاضای مسافران برای سفر به این شهر، پروازهای زیادی در طول روز با ساعات پرواز و قیمت‌های متفاوت تعریف می‌شود. 
اگر لیست قیمت بلیط هواپیما مشهد را از دید خود بررسی کنید، متوجه تفاوت قیمت بلیط خواهید شد. این تفاوت قیمت چند دلیل عمده دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به زمان سفر به مشهد، نوع بلیط اکونومی یا تجاری، کلاس قیمت بلیط و نوع پرواز چارتر یا سیستمی اشاره کرد. 

بهترین موقعیت برای خرید بلیط هواپیما مشهد

مشهد یکی از آن شهرهایی است که انتظارات طیف وسیعی از مسافران را برآورده می‌کند. شما از چه دسته‌ای هستید؟ آیا می‌خواهید با عشق امام رضا (ع) به مشهد سفر کنید؟ یا می‌خواهید از مراکز خرید متنوع و پارک‌های آبی شگفت‌انگیز و مناظر بی‌نظیر لذت ببرید؟ 
شاید هدف شما از سفر به مشهد چیزی باشد. دلیل شما برای سفر هر چه که باشد، باید از زمان سفر برای خرید بلیط ارزان هواپیما به مشهد آگاه باشید. 
مشهد، این شهر شلوغ، تجربه میزبانی از میلیون‌ها مسافر در روزهایی مانند ولادت یا شهادت امام هشتم را دارد. 
با این حساب این روزها بلیط ارزان هواپیما بخرید. تعطیلات نوروز و تابستان تعداد کمی از روزهای مناسب نیست و همچنان تقاضا برای سفر و بلیط هواپیما زیاد است. 
اگر می‌خواهید در روزهای خوش آب و هوا ارزان به مشهد سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم فصل بهار و پاییز و همچنین خارج از تعطیلات رسمی را انتخاب کنید. 
همزمان با انتخاب این مدت برای سفر، انتخاب قیمت بلیط هواپیما مشهد به شما در یک سفر ارزان کمک می‌کند. همچنین هزینه اقامت و کلیه خدمات گردشگری در این مدت گرانتر خواهد بود. 

انواع قیمت بلیط هواپیما مشهد

بلیط چارتر مشهد

بلیط چارتر هواپیما بلیط همان پروازهایی است که چارتر کننده در مسیرهای پرتردد بین شرکت هواپیمایی و مسافر دخالت می‌کند. به همین دلیل باید همیشه به فکر خرید بلیط چارتر مشهد باشید. 
بلیط‌های چارتر معمولاً در فصل خارج از فصل ارزان‌تر از سایر زمان‌های سال هستند. همچنین اگر برای سفر خود برنامه ریزی می‌کنید که در آخرین روز تعطیلات بتوانید به مشهد حرکت کنید. 
به احتمال زیاد قیمت بلیط هواپیما مشهد چارتر شما بسیار ارزان خواهد بود. زیرا چارتر کننده ترجیح می‌دهد با کمترین ضرر مسافران را از مشهد به مشهد برگرداند و با فروش بیشترین بلیط در مسیر برگشت، سود بیشتری کسب کند. 

بلیط سیستمی مشهد

بلیط هواپیما در واقع بلیط پروازی است که شرکت هواپیمایی مستقیماً آن را تنظیم می‌کند و به آن افتخار می‌کند. 
خوبی بلیط هواپیمای سیستمی مشهد این است که امکان خرید آن از چند ماه قبل از تاریخ پرواز برای مسافر وجود دارد. 
در تاریخ اخیر، بلیط‌ها معمولا مسافر را نمی‌گیرند یا قیمت بلیط هواپیما مشهد بسیار گران‌تر از حد معمول است. 
پس اگر می‌خواهید برای تعطیلات بعدی در مشهد باشید، همین امروز با خیال راحت بلیط سیستمی بخرید. 

بلیط لحظه آخری مشهد

بلیط هواپیما لحظه آخری نوعی بلیط چارتر یا سیستمی است که تا نزدیک به پرواز فروخته نشده است. داشتن بلیط لحظه آخری به مسافران این شانس را می‌دهد که در کمترین زمان ممکن سفر هوایی خود را آغاز کنند. 
در شرایط عادی، بلیط چارتر لحظه آخری مشهد معمولاً ارزان‌تر از سایر بلیط‌های این مسیر است. اما پروازهای لحظه آخری که برنامه ریزی شده معمولا هزینه کمتری دارند.

 

قیمت بلیط هواپیما مشهد

خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد

در گذشته قیمت بلیط هواپیما مشهد به صورت حضوری دیده و خریداری می‌شد. این روش در کنار مزایایی که داشت، دارای معایب متعددی نیز بود. 
به این ترتیب مسافر باید زمانی را در شهر صرف می‌کرد و مشکلاتی از این دست. در روش رزرو آنلاین بلیط هواپیما، علاوه بر زمان کوتاهی که برای انجام کار صرف می‌شود. 

قیمت بلیط هواپیما مشهد ارزان

قیمت بلیط هواپیما مشهد ارزان، گزینه‌ای فریبنده برای مسافرانی است که از دیرباز مشتاق سفر به این شهر و زیارت حرم امام رضا (ع) بوده اند. 
خرید بلیط هواپیما ارزان ترفندهای مختلفی دارد که یکی از آن‌ها توجه به تاریخ سفر است. توجه داشته باشید که برای خرید بلیط ارزان مشهد باید به فاکتورهای دیگری مانند کلاس پروازی نیز توجه کنید. مثلا انتظار نداشته باشید در کلاس‌های تجاری بلیط ارزان مشهد پیدا کنید. 

پرطرفدارترین پروازهای مشهد

•    پرواز تهران - مشهد
•    پرواز زاهدان - مشهد
•    پرواز اصفهان-  مشهد
•    پرواز اهواز - مشهد
•    پرواز شیراز - مشهد
•    پرواز ساری - مشهد
•    پرواز رشت - مشهد
•    پرواز تبریز - مشهد
•    پرواز کرمانشاه - مشهد
•    پرواز بندرعباس - مشهد
•    پرواز کرمان - مشهد
•    پرواز کیش - مشهد

مزایای قیمت بلیط هواپیما مشهد و خرید آن

خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد

خرید بلیط هواپیما از سایت بای بای شانس را به شما می‌دهد که ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما مشهد را پیدا کنید. 
فراموش نکنید که قیمت بلیط هواپیما مشهد رفت و برگشت مشهد به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت آنی تغییر می‌کند. بلیط‌های ارزان مشهد را می‌توانید در لیست پروازها به ترتیب از کمترین به بالاترین مشاهده کنید. 

خرید خدمات به همراه بلیط هواپیما

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد از سایت بای بای، می‌توانید خدمات اصلی سفر هوایی مانند ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات رسمی ویژه فرودگاهی را خریداری کرده و از فرصت تخفیف برخوردار شوید. 

امکان خرید بلیط هواپیما از ایرلاین‌های معتبر

در هنگام خرید بلیط مشهد از تریپ به انواع ایرلاین‌های معتبر دنیا دسترسی آسانی خواهید داشت. اگر قصد دارید ایرلاین خاصی برای خرید بلیط رفت و برگشت مشهد داشته باشید، با کمک گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، آن را انتخاب کنید. 

امکان رزرو همزمان بلیط هواپیما و هتل در مشهد

با خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد از تریپ می‌توانید همزمان با کارت شتاب آنلاین هتل مشهد را رزرو کنید. 

مقایسه آنلاین قیمت و خدمات خطوط هوایی

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما، پروازهای موجود مسیر مشهد و قیمت بلیط هواپیما مشهد را مشاهده خواهید کرد. 

با کارت‌های شتاب پرداخت کنید

با کارت شتاب به سادگی می‌توانید هزینه بلیط خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید. بلیط هواپیما مشهد حداکثر تا ۲۰ دقیقه پس از پرداخت از طریق ایمیل یا پیامک ارسال می‌شود. 

استرداد آنلاین بلیط هواپیما

بازپرداخت آنلاین بلیط سریعتر از مراجعه حضوری است. سفر شما ممکن است به هر دلیلی تغییر کند. 
کافی است به سایت بای بای مراجعه کنید و با چند کلیک بلیط را به صورت آنلاین کنسل کنید. پس از کنسل کردن بلیط در تریپ، با کسر درصد کنسلی، مبلغ به حساب شما واریز می‌شود. 

سوالات متداول بلیط هواپیما مشهد

بلیط هواپیما مشهد به کدام فرودگاه بخریم؟ 

از آنجایی که شهر مشهد تنها یک فرودگاه دارد، تمامی بلیط‌های هواپیما به این شهر برای فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد رزرو شده است. 

بهترین ماه ها برای تهیه بلیط هواپیما مشهد چه زمانی است؟ 

اگر برای مقاصد تجاری و شرکت در همایش‌ها و سمینارها بلیط هواپیما مشهد را نمی‌خواهید و قصدتان از سفر به این شهر فقط تفریح و زیارت است؛ بهترین زمان برای قیمت بلیط هواپیما مشهد و خریدا آن بهار و پاییز است. 
به طور کلی ماه‌های مهر، آبان، فروردین و اردیبهشت به دلیل ارزان‌تر بودن قیمت هتل ها، آب و هوای بهتر و ترافیک کمتر، سفر زیارتی لذت بخشی را برای شما فراهم می‌کند و بلیط هواپیما مشهد از شهرهای مختلف را با قیمت مناسب‌تری در اختیار شما قرار می‌دهند. 

بعد از خرید بلیط هواپیما مشهد و سوار شدن به هواپیما چقدر طول می‌کشد تا به تهران برسیم؟ 

مدت زمان پرواز مشهد به تهران و بالعکس حدود یک ساعت و نیم است. 

چگونه بلیط ارزان هواپیما مشهد بخریم؟ 

برای خرید بلیط ارزان مشهد می‌توانید مسیر مورد نظر خود را در سایت بای بای جستجو کنید و پس از نمایش لیست نتایج، آن را با فیلتر قیمت بلیط هواپیما مشهد محدود کنید تا در زمان کوتاه‌تری بلیط ارزان مورد نظر خود را دریافت کنید. 

سخن پایانی

حتما برای شما هم پیش آمده است که هنگام خرید بلیط هواپیما برای یک سفر خاص توسط یک شرکت هواپیمایی، قیمت‌های مختلفی ارائه می‌شود. 
دلیل این تفاوت قیمت بلیط هواپیما مشهد جدا از بیزینس کلاس و اکونومی کلاس به کلاس قیمت پرواز هم مربوط می‌شود. 
به همین دلیل بهتر است در هنگام خرید بلیط هواپیما مشهد علاوه بر قیمت، به شناسه قیمت پرواز نیز توجه کنید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین بلیط را برای خود خریداری کنید. 
همچنین، شما می‌توانید جهتر خریداری کردن بلیط هواپیما لحظه آخری به قسمت خرید آنلاین بلیط هواپیما در سایت ما مراجعه کنید و بلیط هواپیمای مشهد را با بهترین قیمت خریداری کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!