خرید آنلاین بلیط هواپیما اهواز به تهران چارتر برای سفر کاری

هنگامی که برای یک سفر کاری قصد دارید از اهواز به تهران سفر کنید واین سفر کاری برایتان خیلی مهم است ودوست دارید که به موقع به قرار خود برسید می ‌توانید بلیط هواپیما اهواز به تهران را خریداری کنید. این بلیط های هواپیمایی را از دو طریق می توان خریداری کرد تا خیلی راحت و با آرامش بدون هیچ استرسی به سفر کاری خود بروید. 

بلیط سیستمی هواپیما اهواز به تهران 

یکی از  بلیط هایی که در سیستم هواپیمایی مسیر اهواز بسیار رایج هستند بلیط سیستمی هواپیما اهواز به تهران است که برنامه ریزی آن به شرکت های هواپیمایی بستگی دارد. برنامه ریزی این پروازها با ساعت و برنامه مشخصی انجام می‌شود و به مسافران  ارائه می‌شود.  اگر چه بلیط هواپیما سیستمی اهواز به تهران کمی هزینه ی بالای دارد اما از مزایا و امتیازات فراوانی هم برخوردار است. 

تغییر مشخصات مسافر در بلیط های پرواز سیستمی اهواز به تهران 

این نکته را هنگام خرید بلیط  سیستمی هواپیما اهواز به تهران در نظر بگیرید که با خرید بلیط های پرواز سیستمی امکان تغییر مشخصات مسافر وجود ندارد. این بدان معناست که  هر کدام از مواردی هم چون، نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و شماره ملی مسافر یا سایر موارد درج شده در بلیط  باید دقیقا با مشخصات کارت ملی شما مطابقت داشته باشد و در صورت مغایرت اطلاعات، شما نمی‌توانید به هواپیما وارد شوید و باید درخواست کنسلی داده و بلیط را مجدد با مشخصات درست خود خریداری کنید.
اگر یک سفر کاری برای شما پیش آمده است که باید از اهواز به سمت تهران سفر کنید و نتوانسته اید از قبل برای  گرفتن بلیط سیستمی اقدام کنيد، می توانید بلیط های لحظه آخری یا چارتر را امتحان کنید.
بلیط هواپیما اهواز به تهران چارتر به این صورت است که شمامی‌توانید با خیال راحت هرزمان که اراده کنید این بلیط ها را خریداری کنید. این بلیط ها را به این خاطر چارتر می‌نامند که مقرون به صرفه  بوده و یک سرس تفاوت ها با بلیط های سیستمی این خط دارند. 
یکی دیگر از ویژگی هایی که بلیط هواپیما چارتر اهواز به تهران دارند این است که می‌توان با بلیط چارتر بخشی یا تعدادی از صندلی های هواپیما را اجاره کرد که نسبت به بلیط سیستمی قیمت مناسب تری خواهد داشت. 
زمانی که با استفاده از بلیط هواپیما اهواز به تهران به هتل مورد نظر  خود رسیدید و بعد از کمی استراحت به قرار کاری خود را به اتمام رساندید، شما می توانید  به تماشای جاذبه های گردشگری تهران بروید و از دیدن انها لذت ببرید.
تهران یکی از کلان شهرهای بزرگ ایران است که دارای بناهای تاریخی، پارک ها و بوستان ها، مکان های تفریحی و بازی  و جاذبه های گردشگری می‌باشد. جاذبه های گردشگری تهران در تمام فصول سال تماشایی است و گردشگران داخلی وخارجی می‌توانند همیشه در همه ساعات شبانه روز از این جاذبه ها دیدن کنند.

قیمت بلیط چارتر هواپیما اهواز به تهران 

بلیط چارتر برای کودکان 2 تا 12 سال و بزرگسالان دارای قیمت یکسان است. فقط برای نوزادان زیر 2 سال قیمت بلیط چاتر کمتر از قیمت بلیط بزرگسالان است. بلیط چارتر هواپیما اهواز به تهران را می توان در صبح یا نزدیک زمان پرواز خریداری کرد .
 همچنین بليط های لحظه ای هواپیما اهواز به تهران هم مانند بلیط های چارتر از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. 

در کجا لیست قیمت بلیط هواپیما اهواز به تهران را مشاهده کنیم؟

قبلا برای خرید بلیط هواپیما اهواز به تهران باید به شرکت ها و آژانس‌های هواپیمایی می‌رفتید و یا به صورت حضوری ویا با تماس تلفنی این بلیط ها را تهیه می‌کردید، ولی امروز فقط با کلیک کردن روی  سه یا چهار تا کلید ساده  می توانید به سادگی بلیط هواپیما اهواز به تهران را رزو کرده و آن را به آسانی خریداری کنید. 

بلیط هواپیما اهواز به تهران از نوع کلاس پروازی 

هنگامی که  تصمیم به یک سفر کاری از اهواز به تهران گرفتید، شما می توانید یک بلیط هواپیما اهواز به تهران را از نوع کلاس پروازی تهیه کنید که هزینه  آن نسبت به سایر بلیط های چارتر بیشتر است.  کلاس پرواز یعنی از امکانات و خدمات بیشتری که توسط ایرلاین‌ها ارائه می شود برخوردار شوید. 
کلاس پروازی را به سه گروه زیر تقسیم بندی می‌ کنند. 

-    کلاس پروازی درجه یک یا first class 
-    کلاس پروازی درجه تجاری یا Business class 
-    کلاس پروازی معمولی یا اکونومی Economy class 

بلیط های فرست کلاس دارای امکانات و خدمات بیشتری نسبت به بلیط تجاری است و بلیط تجاری  نسبت به بلیط معمولی امکانات و خدمات بیشتری دارد. 
تغییرات قیمت در بلیط های هواپیما اهواز به تهران تحت تأثیر عوامل مختلفی است و به عواملی نظیر تغییر آب و هوا، یا تقاضای مسافران و نوع خرید بلیط از طريق سیستمی بودن ویا چارتر بودن بستگی دارد.
همه این عوامل باعث ایجاد نوسانات قیمت بلیط هواپیما اهواز به تهران می‌شود که ما در اینجا به شما پیشنهاد می کنیم تا بلیطی را تهیه نمائید که بتوانید به موقع به سفر کاری خود برسید.
اگر می‌دانید برای سفر کاری که به خاطر آن می‌خواهید از اهواز به تهران بروید. وقت به اندازه کافی دارید، می‌توانید از بلیط های توقف دار اهواز به تهران استفاده کنید. این بلیط ها ارزان تر هستند و می‌تواند هزینه سفر شما را کاهش دهد. با این بلیط ها می توانید به یک شهر دیگر هم بروید و از جاذبه های دیدنی آن شهر هم لذت ببرید.

 

خرید آنلاین بلیط هواپیما اهواز به تهران چارتر برای سفر کاری

 

چند مورد از جاذبه های گردشگری تهران که حتما باید ببینید

بازار تجریش، یکی از جاهای دیدنی تهران

در شمال شهر تهران و در نزدیکی میدانی بازاری وجود دارد که به نام بازار تجریش معروف است . این بازار یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران است و از یک طرف به میدان تجریش، از سمت دیگر به امام‌زاده صالح و کوچه‌های اطراف آن راه  دارد.
بازار تجریش از قدیمی‌ترین مراکز خرید شمیران، است که بافت قدیمی خود را تا امروز حفظ کرده و گردشگران زیادی را تا به حال به خود جذب نموده است. 
اگر از قدم زدن در بازارهای قدیمی و خرید سوغات و بدلیجات لذت می برید حتما سری به این بازار بزنید.

پل طبیعت 

یکی دیگر از  پل های دیدنی تهران پل طبیعت است . پل طبیعت،  پلی سه طبقه، پیاده‌رو و غیر خودرویی است که در خیابان عباس‌آباد تهران واقع شده است. 
این پل زیبا یکی از نمادهای شهر تهران است و از بهترین جاهای دیدنی تهران است. این پل از عرض بزرگراه مدرس می ‌گذرد و بوستان‌های طالقانی در شرق و آب و آتش در غرب را به هم وصل می کند.

باغ پرندگان 

باغ پرندگان از دیگر جاذبه های گردشگری تهران با مساحت ۲۳ هکتار است و در شمال شرق تهران در خیابان کوهستان واقع شده است.  
در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ خورشیدی باغ  پرندگان به طور رسمی افتتاح شد و هم اکنون دارای ۵۷ گونه پرنده است. تمامی این پرندگان شامل کبوتر، طوطی، اردک، قوی سفید، غاز، فنچ، جغد، شاهین، عقاب، طاووس و …، هستند که در این باغ زیبا نگهداری می‌شوند.

برج میلاد

 برج شگفت انگیز میلاد از بهترین جاهای دیدنی تهران است که به عنوان بلند ترین آسمان‌ خراش ایران و ششمین برج مخابراتی بلند در جهان شناخته شده است. 
این برج مخابراتی و چند منظوره، در مجموعه مرکز ارتباطات بین المللی تهران، در شمال‌ غربی شهر تهران، میان تپه ‌ای با مساحت تقریبی ۱۴ هکتار واقع در جنوب شهرک‌ قدس و شمال کوی‌ نصر در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع شده است. از همه جای تهران سازه برج میلاد که به خاطر ارتفاع بلند و شکل ظاهری متفاوتش معروف است قابل رویت است.

کاخ بهارستان تهران

در تهران میدانی بنا شده است که کاخ بهارستان یا عمارت مجلس شورای ملی نام دارد. کاخ بهارستان دارای سبک معماری محکم و استوار با ترکیبی از سنت و تجدد در ارگ حکومتی تهران است‌.
به شما توصیه می شود در برنامه سفر خود جایی هم برای بازدید از این کاخ دیدنی بگذارید.

دریاچه چیتگر

در شمال غرب شهر تهران در منطقه 22 شهرداری دریاچه ای وجود دارد که به نام دریاچه مصنوعی شهدای خلیج ‌فارس (چیتگر) معروف است.
این دریاچه از سمت شمال و شرق به محور چهار باغ محدود شده و از جنوب و جنوب غرب به پارک جنگلی چیتگر و از غرب به بافت مسکونی منطقه ۲۲ شهرداری تهران محدود شده است .

امامزاده داود تهران

یکی از مشهورترین امامزاده های اطراف تهران  امامزاده داوود است که در کوهستان های شمال غربی تهران قرار دارد و در فاصله ۱۵ کیلومتری فرحزاد واقع شده است و  یک منطقه سردسیر است. پس اگر از هوای گرم اهواز خسته شده و دوست دارید به منطقه ای سردسیر بروید می توانید سری هم به این منطقه بزنید.

پارک جمشیدیه

پارک کوهستانی و پلکانی جمشیدیه جذابیت خاص خود را دارد. قوم های مختلف ایران در جاهای مختلف این پارک رستوان های قومی محلی در چادر افتتحاح کرده اند. 
در این رستوران ها ضمن اینکه همه کارکنان لباس های محلی مختص آن قوم را پوشیده و غذای مخصوصشان را سرو می کنند، موسیقی زنده آن قوم نیز پخش می شود. 
قبایل لر و کرد و ترک در این پارک کوهستانی اجرای زنده دارند و شما می توانید ضمن اینکه لحظات خوش و خاطره انگیزی را با دوستان و خانواده خود می سازید با فرهنگ، آداب و رسوم و موسیقی محلی آن قوم نیز آشنا شوید.
اگر روزهای بیشتری برای اقامت در تهران داشتید سر هم به برخی دیگر عمارت های تاریخی و باستانی این شهر بزنید.
برخی دیگر منطقه های زیبای تهران عبارتند از:
-    پارک ارم تهران
-    سرزمین عجایب
-    کاخ نیاوران
-    گنبد مینا
-    دروازه باغ ملی
-    بوستان بهشت مادران
-    دریاچه فشافویه از جاهای دیدنی تهران
-    بام تهران
-    موزه کمال ‌الملک
-    بازارچه عودلاجان
-    موزه ساعت
-    شمس العماره
-    مسجد و مدرسه سپهسالار
-    مدرسه دارالفنون
-    بوستان نوروز
-    باغ نگارستان
-    باشگاه انقلاب
-    پارک آب و آتش
-    پارک ژوراسیک
-    دربند تهران
-    باغ ملی گیاه شناسی
-    پیست اسکی شمشک
-    پارک ارم تهران
-    پارک جمشیدیه
-    سرزمین عجایب
-    کاخ نیاوران
-    گنبد مینا
-    دروازه باغ ملی
-    بوستان بهشت مادران
-    دریاچه فشافویه از جاهای دیدنی تهران
-    بام تهران
-    موزه کمال ‌الملک
-    بازارچه عودلاجان
-    موزه ساعت
-    شمس العماره
-    مسجد و مدرسه سپهسالار
-    مدرسه دارالفنون
-    بوستان نوروز
-    باغ نگارستان
-    باشگاه انقلاب

فرودگاه تهران

اگر از اهواز لبه تهران سفر کرده باشید حتما می دانید تهران دو فرودگاه بین المللی مهرآباد و امام خمینی (ره) دارد. فرودگاه مهرآباد در سال 1317 در غرب تهران افتتحاح شد و به سامانه " آی ال اس" و " دی او آر" تجهیز شده و از قدیم ترین و پر اهمیت ترین فرودگاه های ایران است. 
در قدیم این فردگاه سه بانده برای پروازهای خارجی نیز استفاده می شد اما اکنون فقط محل پروازهای داخلی است. زمانی که با هواپیما از اهواز به تهران می روید به این فرودگاه می روید. این فرودگاه مسولیت حمل و نقل بار را نیز بر عهده دارد.

مناسب ترین زمان خرید بلیط هواپیما اهواز به تهران

اکثر نواحی تهران  به غیر از شمال تهران آب و هوایی خشک و پایدار دارند، در نتیجه کمتر احتمال می رود که تغییرات آب و هوا نیز بر خرید بلیط هواپیما به تهران تاثیر بگذارد و باعث تغییر قیمت بلیط هواپیما اهواز به تهران نمی شود.
اما از آنجایی که کلان شهر تهران ترافیک سنگینی دارد بهتر است به دلیل کوتاه بودن وقت اداری بلیط هواپیما را برای اوایل صبح رزو کنید تا بتوانید بدون دقدقه هدف تجاری خود را انجام دهید.

بلیط ارزان هواپیما اهواز به تهران

بهتر است برای یافتن بلیط های اقتصادی تر هواپیما اهواز به تهران از موتورهای جستجوی بلیط استفاده نمائید تا در کمترین زمان ممکن بلیط های اقتصادی را برای شما جستجو کنند. قبل از اینکه در مورد خرید هیچ بلیطی تصمیم بگیرید اول بلیط های مختلف را با هم مقایسه نمائید. زیرا در قبال پرداخت هزینه کمتر قرار است خدمات کمتری را هم دریافت کنید.

خرید بلیط هواپیما اهواز به تهران به صورت آن لاین

امروزه سامانه های مختلفی عرضه می شوند که همگی ارائه کننده بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس شرکت های مختلف هستند. شما می توانید از طریق خرید آن لاین بلیط هواپیما اهواز به تهران از سایت بای بای هر کجا و در هر شرایطی که هستید بدون معطلی سریع بلیط هواپیما خود را خریداری نمائید.
از دیگر امتیازات خرید بلیط آن لاین تخفیف های ویژه ای هست که گاها به شما پیشنهاد می شود و با خرید آن لاین بلیط هواپیما اهواز به تهران به راحتی می توانید از آنها بهره مند شوید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!