بازدید از دیدنی های اهواز با خرید بلیط هواپیما تهران به اهواز

بلیط هواپیما تهران به اهواز به دلیل محبوبیت زیاد اهواز که از شهرهای شب زنده دار ایران و مورد علاقه گردشگران است، جزو پرطرفدارترین و پرفروش ترین پروازها است.
در میان شهرهای ایران، دومین شهر بسیار گرم اما در عین حال دوست داشتنی و با مردمی مهربان و پرجنب و جوش، اهواز، مرکز استان خوزستان است. شهرت اهواز به دلیل شب های زنده و زیبایش است. 
افراد زیادی با رزرو بلیط هواپیما تهران به اهواز از این شهر دیدن می کنند زیرا این شهر را برای گردش و سفر تجاری انتخاب می کنند. اصلی ترین دلیل پرفروش بودن بلیط هواپیما تهران به اهواز به دلیل مسافت زیاد بین این دو شهر است. دلیل دیگر این است که اهواز، جزو کلان شهرهای ایران است که قومیت گوناگونی دارد و دارای مرکز خریدها و رستوران‌ های گوناگونی است که تا دیر وقت باز هستند. 
در این مقاله همه آنچه لازم است درباره خرید بلیط هواپیما تهران به اهواز بدانیم را توضیح داده ایم:

بلیط هواپیما تهران به اهواز به چه کسانی توصیه می شود؟

رزرو بلیط هواپیما تهران به اهواز و همچنین مسیر برگشت آن یعنی بلیط هواپیما اهواز به تهران برای بیشتر افرادی که قصد مسافرت و گردشگری به این شهر دیدنی را دارند بسیار سودمند است.
اگر تمایل دارید برای تجارت و بازرگانی به اهواز بروید یا فعالیت و کسب و کاری در این شهر داشته باشید و بخواهید بین مهم ترین نقطه جنوب غربی ایران و پایتخت رفت و آمد کنید، بلیط هواپیما تهران به اهواز و بر عکس می‌تواند به همه آنهایی که قصد رفتن به این شهر را دارند کمک زیادی بکند. رزرو این بلیط به شما کمک می کند که در وقت ارزشمند خود صرفه جویی کنید.
اگر هم تمایل به گردشگری داشته باشید، باز هم خرید بلیط هواپیما تهران به اهواز و بر عکس به شما کمک زیادی می‌کند تا تجربه یک سفر خوب و با کیفیت را داشته باشید. به دلیل فاصله زیاد بین تهران و اهواز رفت وامد با قطار و اتوبوس بین این دو شهر بسیار سخت است پس برای‌ راحتی و داشتن یک سفر خوب و عالی پیشنهاد می کنیم که بلیط هواپیما تهران به اهواز را خریداری کنید و تجربه‌ خوبی را کسب کنید. سپس بعد از دیدن پل های اهواز با بلیط برگشت هواپیما اهواز به تهران دوباره به پايتخت برگردید.

فرودگاه سپهبد قاسم سلیمانی اهواز

گردشگران و مسافران پرواز اهواز به تهران از فرودگاه بین المللی اهواز می‌توانند برگردند و دسترسی به این فرودگاه بسیار آسان است. 
در واقع اهواز، دارای یک فرودگاه اصلی است که فرودگاه بین المللی اهواز نام دارد و به فرودگاه سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز هم معروف شده است.
شهر اهواز هر سال میزبان کسانی هست که با خرید بلیط هواپیما تهران به اهواز به این شهر می‌آیند و یا قصد دارند از این شهر به مقصد دیگری بروند. 
فرودگاه اهواز یکی از فردگاه های شلوغ کشور است و میزبان پروازهای زیادی است که بیشتر شرکت ها یا هواپیمایی داخلی بلیط آن را می فروشند. هر روزه از این فرودگاه هواپیماهایی به مقاصد داخلی همچون تهران، یزد، اصفهان، تبریز و رشت پرواز می‌کنند. 
این فرودگاه پرواز های بین المللی هم دارد لذا می توان به دبی، کویت و عربستان نیز سفر کرد. 
همچنین مسافران می‌توانند با خرید بلیط هواپیما اهواز به تهران از فرودگاه بین المللی تهران به سایر کشورها سفرکنند. 
با خرید اینترنتی و رزرو بلیط هواپیما اهواز به دیگر شهرهای خوزستان هم می‌توان به سفر رفت. دو شهر بسیار پر تردد برای سفر و برای تفریح و تجارت اهواز وخوزستان هستند. که شما می توانید با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کرده و سفر راحتی به دیگر شهرهای خوزستان داشته باشید.

چگونه بلیط رفت و برگشت هواپیما تهران به اهواز را خریداری کنیم؟

دغدغه بسیاری از افراد این است که چطور بلیط ارزان بخرند. تا بتوانند به اسانی به این شهر سفر کنند. با خرید بلیط هواپیما تهران به اهواز به صورت انلاین می توانید این نگرانی را رفع کنید و در هر موقعیت و هر زمانی از فصل های سال می‌توان بلیط های هواپیما تهران به اهواز را خرید کرد

قیمت بلیط هواپیما تهران به اهواز

قیمت بلیط هواپیما تهران به اهواز به دوصورت محاسبه می شود.
-    بلیط هواپیما تهران به اهواز سیستمی 
-    بلیط هواپیما تهران به اهواز چارتری
اگر قصد دارید که بلیط هواپیما تهران به اهواز را به طور سیستمی خریداری کنیم باید از طریق شرکت های هواپیمایی مربوطه اقدام کنیم و اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران به اهواز از نوع چارتری را داشته باشیم، این بلیط از طریق سایر شرکت ها به فروش می رسد.
عامل اصلی که باعث تفاوت بین قیمت این دو نوع بلیط می شود این است که ایرلاین ها و خدمات و امکاناتی که هر بلیط در ختیار شما قرار می دهد با هم متفاوت است، که همین موضوع باعث تغییر قیمت بلیط هواپیما تهران به اهواز می شود.
همچنین دلایل دیگر نظیر ساعت و روز پرواز و کلاس پروازی بلیط هواپیما نیز بر قیمت بلیط تاثیر می گذارند. 
پس به هنگام خرید بلیط هواپیما تهران به اهواز به این موارد توجه و دقت داشته باشید. صرفا خرید یک بلیط ارزان به صرفه نیست و حتما باید امکاناتی که در ازای هزینه ای که می پردازید دریافت می کنید را هم در نظر بگیرید.

جاهای دیدنی اهواز را بهتر بشناسیم

یکی از دلایل اصلی خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران به اهواز برای سفر به اهواز را می‌توان گردش و تفریح در این شهر بین محلی ها و بازدید از اقوام و رودخانه کارون دانست، زیرا این منطقه جذاب و زیبا هیچ زمانی تعطیل نیست و مردم شب را تا صبح کنار رود کارون با گوش سپردن به صدای آب و چشم دوختن به بازتاب نور ستاره هایی که به روی آب رودخانه موج سواری می‌کنند و یا قدم زدن در پارک های ساحلی پیرامون آن که بخشی از همین مجموعه تفریحی و گردشی است و هم مردم اهواز و هم مسافران و گردشگران از آن لذت می‌برند، سپری می کنند. 
غذاهای اهواز از جمله غذاهای جنوبی است که در این شهر برای همه مسافران و گردشگران عرضه می شود. 
در بخش غربی شهر، منطقه لشکر که مرکز فروش غذاهای خیابانی تند، چرب و معروف این شهر است غذاهایی مثل فلافل، سمبوسه و هر غذای سرخ کردنی خوشمزه دیگری وجود دارد.

 

بازدید از دیدنی های اهواز با خرید بلیط هواپیما تهران به اهواز

 

جاذبه های گردشگری اهواز

کلیسای مسروپ مقدس

کلیسای مسروپ مقدس (سورپ مسروپ) به وسیله ترداد داویدیان، کارمند شرکت ملی نفت، در سال ۱۳۴۷ شمسی ساخته شده است.

خانه دادرس

خانه دادرس متشکل از یک ساختمان دوطبقه قدیمی است که در شهر اهواز قرار دارد.
 نمای این خانه را با آجرچینی زیبا تزیین کرده‌اند. این بنای بسیار قدیمی از دوره تاریخی قاجار به جای مانده است که در روزگاران گذشته میدان تره ‌بار و بازار خوار و بار فروشان بوده است.

خانۀ ماپار

خانه ماپار بنایی متعلق به دوره اول پهلوی است در خیابان نادری اهواز ساخته شده و در سال ۱۳۸۰ جز در آثار ملی ایران شناخته شده و ثبت گردید.
این بنای ارشمند یک بنای سنگی است و دارای نمایی آجری می باشد که بعد از مدتی بازسازی و مرمت شده است.

پل سفید اهواز

چهارمین پل معلق دنیا که به عنوان جاذبه های توریستی این شهر شناخته شده است پل سفید اهواز یا پل معلق است.
 این پل در سال ۱۳۱۵خورشیدی توسط یک مهندس آلمانی روی رود کارون بنا شده است و در سال ۱۳۷۸ به ثبت ملی رسیده است. همچنین در سال۱۳۸۹ بازسازی و مرمت شده است.
 یکی از ۸ پلی که روی رود کارون بنا شده است پل سفید است. که بخش شرقی و غربی شهر شهر اهواز را به ‌هم متصل کرده است. 
 این پل از سازه‌ های تمام‌ فلز ساخته شده ا‌ست و دارای پایه‌ های بتنی سالم است.

تاریخچه خرید بلیط هواپیما

هم زمان با اولین پروازهای مسافربری استفاده از بلیط هواپیما در سال 1909، رونق گرفت.
صدور بلیط برای این است که مسافر بتواند به داخل هواپیما ورود داشته باشد و این تایید را داشته باشد که هزینه سفر را پرداخت کرده است و تمامی مسافرانی که در یک مسیر خاص هستند هزینه یکسانی پرداخت کرده اند.
 بعد از چند سال با ظهور سیستم های کامپیوتری، پروسه رزرو، خرید و حتی ساختار تعیین قیمت بلیط هواپیما تغییر کرد و باعث ایجاد تفاوت بارزی در قیمت بعضی از پرواز ها مخصوصا پروازهای لحظه آخری شد. 
 در نتیجه این تفاوت در قیمت خرید بلیط هواپیمایی باعث شد که افراد تمایل بیشتری پیدا کنند تا برای خرید بلیط ارزان اقدام کنند.
بعضی از مسافران فکر می‌کنند که خرید بلیط هواپیمایی بسیار گران تر از دیگر وسایل نقلیه است در حالی که با توجه به آسایش و راحتی البته صرفه جویی در وقت و ایمنی سفر این نرخ گران نیست زیرا با خرید بلیط هواپیما تهران به اهواز می‌توان با آرامش سفر نموده و هرچه سریع تر به مقصد برسیم.
در سفر با هیچ یک از وسایل نقیله دیگر این راحتی موجود نیست.

بلیط هواپیما تهران به اهواز لحظه آخری چیست؟

بیشتر آژانس های مسافرتی در زمان هایی از سال، اقدام به چارتر کردن صندلی های یک پرواز می کنند و برای مقصد خاصی این بلیط های لحظه آخری را نگه می دارند، یعنی با پیش خرید صندلی ها بخشی از صندلی های هواپیما را البته با اجازه شرکت‌های هواپیمایی به فروش می رسانند.
لازم به ذکر است که در خرید بلیط هواپیما تهران به اهواز به صورت چارتری تنها چارتر کننده می‌تواند به تعیین قیمت بلیط هواپیما در پرواز طبق چارتر ابپردازد و در صورتی که تصمیم شما برای پرواز عوض شود در بلیط های چارتر تنها چارتر کنند اجازه کنسل نمودن بلیط و عودت وجه پزداختی یا عدم پرداخت را دارد.

آیا بلیط لحظه اخری قابل استرداد است؟

کنسلی و استرداد بلیط لحظه آخری شبیه قوانین بلیط چارتر است و درصد کنسلی این بلیط بر حسب قوانین چارتر کننده محاسبه می شود.

قیمت بلیط لحظه آخری هواپیما تهران به اهواز برای کودکان چقدر است؟

بلیط لحظه آخری آخری هواپیما تهران به اهواز تعرفه های مختلفی دارد و شامل دو تعرفه نرخی نوزاد و بزرگسال است. قیمت بلیط لحظه آخری برای کودکان بالای دو سال، با قیمت بلیط بزرگسالان یکسان است.

آیا پس از خرید بلیط لحظه آخری می توانم نام مسافر را تغییر دهم؟

بله می توان نام مسافر را البته با پرداخت جریمه و طبق قوانین چارتر کننده تغییر داد.

بلیط لحظه آخری در چه مسیرهایی قابل رزرو و خریداری می باشد؟

بلیط لحظه آخری در واقع همان بلیط چارتر هواپیما است، این بلیط را از در هر مسیری که بلیط هواپیما چارتری در آن قابل فروش باشد ، می‌توان رزرو و خریداری کرد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!