خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش به اصفهان و بازدید از جاذبه های گردشگری اصفهان

اصفهان، نصف جهان دارای قدمت قدیمی و بسیار کهن است، آنچنان که در طول تاریخ مورد توجه بسیاری از بزرگان وحاکمان قرار گرفته است و آنقدر دارای آثار تاریخی وقدیمی زیادی است که گردشگران از سراسر جهان برای بازدید از دیدنی های آن بلیط تهیه کرده و به این شهر سفر می کنند. به همین علت بلیط هواپیما کیش به اصفهان، یکی از پرفروش ترین پروازهای داخلی است.

بلیط هواپیما کیش به اصفهان

اصفهان ششمین استان وسیع وپهناور و سومین شهر پر جمعیت ایران است. مرکز استان، شهر اصفهان است. این شهر اولین رتبه شهرنشینی را در ایران به خودش اختصاص داده است. در واقع اصفهان یک شهر صنعتی و جایگاه بسیاری از صنایع و کارخانه های تولید ام. دی اف، قیر، مصالح ساختمانی، سنگ و غیره هست لذا بلیط هواپیما کیش به اصفهان به دلیل سفرهای کاری و سفر برای بازدید از مناظر دیدنی اصفهان و بهره مندی از هوای دلنشین آن همواره از بلیط های پرفروش و مسیرهای پر رفت و آمد می باشد.
 اصفهان، کاشان و نجف‌آباد مهم ترین شهرهای استان اصفهان هستند. با توجه به توضیحات کوتاه که در مورد استان اصفهان ذکر شد. اگر مایل هستید که یک سفر خوب و خاطره  انگیز داشته باشید بهتر است که با خرید آن لاین یک بلیط هواپیمایی کیش به اصفهان از این شهر دیدنی بازدید کنید.
 بلیط هواپیمایی کیش به اصفهان را می‌توانید از شرکت ها و آژانس‌های هواپیمایی خریداری کنید. این بليط ها را می‌توان به دوصورت سیستمی و چارتری خریداری کرد. 

لیست قیمت بلیط هواپیما کیش به اصفهان را از کجا مشاهده کنیم؟

در گذشته برای خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان باید به شرکت ها و آژانس‌های هواپیمایی مراجعه می‌کردید  یا به صورت حضوری و یا با تماس تلفنی این کار را انجام می‌دادید، اما اکنون با کلیک کردن روی  سه یا چهار دکمه می توانید به سادگی لیست قیمت بلیط هواپیما کیش به اصفهان را مشاهده نمائید و آن را خریداری کنید.

عوامل موثر در  تعیین قیمت بلیط هواپیمایی کیش به اصفهان 

قیمت بلیط هواپیمای کیش به اصفهان و هر شهر دیگری که قصد سفر به آنجا را دارید به عواملی مانند موارد زیر بستگی دارد.
-    چارتر یا سیستمی بودن پرواز، 
-    میزان تقاضا برای بلیط هواپیما در تاریخ مورد نظر، 
-    روز و ساعت خرید بلیط و 
-    کلاس پرواز و صندلی 

در چه روزهایی بلیط هواپیما کیش به اصفهان ارزان تر از همیشه است؟

تغییرات قیمت بلیط هواپیما در روزهای مختلف، مثل روزهای اول هفته و وسط هفته و اخر هفته امکان پذیر است. در روزهای پایانی هفته قیمت بلیط هواپیما کیش به اصفهان افزایش می‌یابد و در روزهای اول و وسط هفته قیمت بلیط کاهش می‌یابد.
همچنین با خرید بلیط های لحظه آخری کیش به اصفهان شما می توانید بلیط ارزان تری را تهیه نمائید. همچنین تغییر در میزان تقاضای بلیط هم بر افزایش یا کاهش تغییر قیمت بلیط تاثیر دارد. در ماه های مختلف سال هم قیمت بلیط افزایش وکاهش می یابد. 
در ماه مهر و آبان قیمت بلیط هواپیما کیش به اصفهان به دلیل کاهش یافتن تقاضا برای سفر به اصفهان کاهش پیدا می‌کند.
در بعضی ساعات هم مثل ساعت های اول صبح نرخ بلیط کاهش می‌یابد و بلیط ارزان می‌شود.

خرید بلیط هواپیما  کیش به اصفهان با بلیط چارتر

بلیط های کیش به اصفهان را می‌توان  از نوع چارتر خریداری کرد. چارتر کلمه ای است به معنی اجاره کردن و دربست قرار دادن. 
با چارتر کردن بلیط می‌توانید بخشی از هواپیما یا تمام صندلی های هواپیما را اجاره کنید و در اختیار بگیرید. 
چارتر کردن برای بلیط اتوبوس، قطار و اتاق های هتل هم استفاده می‌شود. چارتر کردن می‌تواند دوره ای یا سالیانه و در زمان های خاصی انجام شود.  با چارتر کردن بلیط می توانید هزینه ها را کاهش داده و یک سفر خاص و به یاد ماندنی داشته باشید. 

خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان با بلیط هواپیما سیستمی

شرکت هواپیمایی مربوطه که بلیط سیستمی کیش به اصفهان را  از آنها   خریداری می‌کنید این ویژگی را دارند که به  صورت مستقیم بلیط سیستمی را در اختیار مشتریان قرار دهند.
بلیط سیستمی دارای  یک برنامه منظم از پروازهای از پیش برنامه ریزی شده یک شرکت هواپیمایی  است که در طول سال نرخ بلیط های آن معمولا دچار تغییر نمی شود و اگر تغییر قیمتی به وجود آید، احتمال دارد به خاطر تعطیلات خاص یا مناسبت های ملی و مذهبی و یا حتی تغییر ساعت پرواز پیش بیاید و باعث افزایش و یا کاهش نرخ بلیط سیستمی شود. 

فرق میان بلیط هواپیما سیستمی کیش به اصفهان و بلیط هواپیما چارتری کیش به اصفهان در چیست؟ 

در بلیط سیستمی کیش به اصفهان  ممکن است، صندلی های هواپیما خالی بماند و اگر این  مشکل به وجود آید مسؤلیت آن در هر پرواز بر عهده همان شرکت هواپیمایی یا ایرلاین است و شرایط و قوانین کنسلی و تغییر تاریخ/ ساعت پرواز در این  بلیط ها  با توجه به  قوانین هواپیمایی کشوری و ایرلاین مربوطه بر عهده همان شرکت هواپیمایی است.  خرید بلیط هواپیما سیستمی  کیش  به اصفهان این اجازه را به هر مشتری می‌دهد که پرواز را برای خود رزرو کند  و زمانی که  نیاز دارد تاریخ بلیط خود را تغییر دهند و یا آن را کنسل کند. در جنین وضعیتی، فقط هزینه جریمه از وجه پرداختی او کسر می شود و بقیه هزینه بلیط  به او برگردانده می شود. 

بلیط هواپیما کیش به اصفهان از نوع کلاس پروازی

هنگامی که یک بلیط هواپیما کیش به اصفهان را خریدا ی می‌کنید اگر بلیط شما از نوع کلاس پروازی باشد ممکن است هزینه آن نسبت به بقیه بلیط ها بیشتر باشد. منظور از کلاس پرواز یعنی اینکه در بلیط های فرست کلاس (درجه 1) امکانات و خدمات بیشتری توسط ایرلاین‌ها به مسافران ارائه می شود.

قیمت بلیط هواپیما کیش به اصفهان برای کودک و نوزاد چگونه محاسبه می‌شود؟ 

هزینه بلیط بر طبق قوانین هواپیمایی کشور اجرا می‌شود و بلیط ها بر طبق سه رده سنی زیر تقسیم می‌شوند. 
-    رده سنی نوزاد، 
-    رده سنی کودک، 
-     بزرگسال
نرخ بلیط هواپیما کیش به اصفهان برای نوزادان ده درصد یک بلیط کامل حساب می‌شود و برای کودکان دو تا دوازده سال بسته به نظر ایرلاین بین 50 تا 75 درصد محاسبه شده و برای بزرگسالان نرخ اصلی بلیط هواپیما کیش به اصفهان تعیین می‌شود. 
بلیط هواپیما کیش به اصفهان را می‌توان به قیمت ارزانتری هم خریداری کرد. اگر پرواز های توقف دار را انتخاب کنید شما می توانید یک بلیط ارزان تر و متناسب با بودجه خود را خریداری کنید و هنگام توقف در یک شهر دیگر از مکان های دیدنی که در آن  شهر وجود دارد هم بازدید نموده و لذت ببرید.
با خرید آن لاین بلیط هواپیما کیش به اصفهان از مکان های این شهر زیبا و سنتی دیدن کنید. اصفهان علاوه بر اینکه مکانهای تاریخی بی شماری دارد، مکان های تفریحی زیادی هم دارد که بازدید از آنها سفر شما را خاطره انگیز می‌کند.

 

خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش به اصفهان و بازدید از جاذبه های گردشگری اصفهان

 

بازدید از جاذبه های گردشگری شهر اصفهان با خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان

جاذبه های گردشگری اصفهان شامل موارد زیر است:

میدان نقش جهان

میدان نقش جهان میدانی است که  با نام تاریخی میدان شاه هم معروف است. این میدان پس از انقلاب ایران در سال 1357 به نام های رسمی میدان امام و میدان مرکزی شهر اصفهان شهرت پیدا کرد که در قلب مجموعه تاریخی نقش جهان قرار دارد.

بناهای تاریخی که در چهار طرف میدان نقش جهان وجود دارد عبارتند از:
-     عالی‌قاپو، 
-    مسجد شاه (مسجد امام)،
-     مسجد شیخ لطف‌الله و 
-    سردر قیصریه 
 علاوه بر این بناها دویست حجره و رستوران های سنتی هم در اطراف این میدان قرار دارد که در آنها می توانید از خوردن غذاهای سنتی اصفهان مثل بریانی، دیزی، حلیم بادمجان و کباب سنتی لذت ببرید. در ورودی میدان از خیابان سپه یک عکاس خانه وجود دارد که از شما عکس های سنتی قاجاری همراه با لباس های محلی می گیرد و خاطره ای تکرار نشدنی را برای شما به جای می گذارد.

بازار قیصریه

بازار قیصریه یکی دیگر از مکان های دیدنی اصفهان است. این بازار یکی از معروفترین بازارهای تاریخی ایران است که به بازار شاه هم معروف است. 
این بازار از سردر قیصریه آغاز می‌شود و به بازار چیت‌ ساز‌ها و از آنجا به بـازار دارالشفا ختم می‌شود و یکی از مراکز مشهور صنایع دستی است. اگر به بدلیجات زنانه سنتی و یا کیف های دست دوز سنتی با اشعار فارسی و یا طرح های گلیم علاقه مندید حتما از این بازار دیدن نمائید.

مسجد جامع

یکی از مهم‌ترین امکان مذهبی و تجاری اصفهان «مسجد جامع» است. این مسجد تاریخی یکی از کهن ترین ساختمان های اصفهان است و می‌تواند یکی از بهترین ومناسب ترین مکان های دیدنی این شهر باشد. علاوه بر بازدید از این مسجد می توانید از بازار قدیمی که در مجاورت آن قرار دارد دیدن نمائید و مایحتاج خود را به قیمتی بسیار ارزان تر از سایر جاها خریداری نمائید. در بخشی از این بازار جواهرات با کارمزد کمتری به فروش می رسد.

مسجد شیخ لطف‌الله

یکی دیگر از بناهای تاریخی که در شهر اصفهان واقع شده است و به عنوان یکی از پر بازدیدترین مکان های دیدنی اصفهان شناخته می‌شود، «مسجد شیخ لطف‌الله» است که در در میدان نقش جهان قرار دارد. برای بازدید از آینه کاری های زیبای این مسجد با خرید بلیط از این مکان شگفت انگیز بازدید نمائید.

مسجد امام

مسجد امام از جمله بناهای ملی و مذهبی در شهر اصفهان است. مسجد شاه که به نام‌ های مسجد جامع، مسجد سلطانی و مسجد امام نیز معروف است در این شهر زیبا واقع شده است. این مسجد که در میدان نقش جهان واقع شده و مربوط به دوران صفوی است یکی از بناهای مهم معماری اسلامی ایران است. 

کاخ چهل ‌ستون

یکی دیگر از مکان های دیدنی اصفهان چهل ستون نام دارد.  کاخ چهل ستون در بخش غربی میدان نقش جهان بنا شده است . کاخ دیدنی چهل ستون از دوران صفوی در دهه 1600 تاسیس شده است. همه دیوارها و سقف این کاخ مزین به آینه کاری و نقاشی های قدیمی است که بیانگر تاریخ و آداب و رسوم ایران قدیم است. چهل ستون در واقع تنها بیست ستون دارد و دلیل اینکه آن را چهل ستون می نامند استخر بزرگی است که در محوطه باغ جلوی این عمارت ساخته شده و تصویری از بیست ستون عمارت در آب آن نقش می بندد.

سعدیه ‌و سی و سه‌ پل

از جمله جاذبه های گردشگری اصفهان که بسیار معروف است سی وسه پل است که در شب هنگام بسیار زیبا است. قدمت این بنا مربوط به پادشاهی شاه عباس صفوی است. 
سی وسه پل دارای 33 طاق است که می‌توانید زیر آن بنشینید و اگر پر آب باشد می‌توانید پای خود را درون آن بگذارید و از  دیدن این مکان لذت ببرید. این پل تاریخی همواره مقصد اکثر تورهای گردشگری و گردشگران خارجی می باشد.

پل خواجو 

یکی دیگر از معماری‌های زمان شاه عباس دوم پل خواجو است  که روی زاینده رود قرار دارد، نام دیگر پل خواجو، بابا رکن الدین است. پنج شنبه شب ها بیشتر مردم اصفهان در حجره های واقع شده در این پل آوازهای سنتی می خوانند و سایر تماشاگران آنها را همراهی می کنند. همچنین با بازدید از این پل می توانید در کنار رودخانه زیبای اصفهان از هوای خنک اصفهان لذت ببرید.

عمارت عالی‌قاپو

عمارت عالی قاپو یکی دیگر از بناهای تاریخی اصفهان است که متعلق به دوارن حکومت صفویان است. عمارت عالی قاپو در گذشته  با اسامی دیگری نام گذاری شده بود و به نامهای  مانند «دولت‌خانه مبارکه نقش‌ جهان» و «قصر دولت‌خانه» شهرت داشت.

منارجنبان

یکی دیگر از شاهکارهای بزرگ معماری ایران«منارجنبان» است که به عنوان  شگفت‌انگیز ترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان معروف است. شگفتی های زیادی در معماری این بنا وجود دارد. گفته می شود که در قدیم بنای تاریخی منارجنبان با هل دادن تکان می خورد و تا به امروز مشخص نشده که علت واقعی تکان خوردن آن چیست.

بازارهای تاریخی اصفهان 

اگرچه کیش دارای بازارهای متعدد زیادی است اما اگر قصد خرید صنایع دستی را دارید بازارهای متعدد اصفهان مکان خوبی برای خرید سوغات است.
همچنین انواع ادویه جات بسیار مرغوب در این بازار یافت می شود. یکی از بازارهای این میدان تنها به فروشگاه های فروش ادویه اختصاص یافته است.
اگر به خرید وسایل مسی علاقمند هستید به بازار مسگرها در میدان نقش جهان بروید و برای دوستان خود یک سوغاتی بسیار زیبا تهیه نمائید.
بنابراین بازدید از این همه مکان های دیدنی و بازارهای شگفت انگیز این شهر ارزش خرید بلیط آنلاین هواپیما کیش به اصفهان را دارد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!