آیا آژانس های مسافرتی می توانند خرید ارزانترین بلیط هواپیما را تضمین کنند؟

تضمین ارزانترین بلیط هواپیما اصلی ترین خدمات وب سایت بای بای به مسافران است. بلیط هواپیما امروزه به عنوان یکی از رایج ترین و ضروری ترین ابزار رفتن به سفر شناخته می شود و از آنجایی که این بلیط ها انواع مختلفی دارند و ممکن است خیلی از مردم به دلیل ندانستن اطلاعات کافی، دچار سردرگمی شوند، نتوانند به برخی وب سایت های فروش بلیط اعتماد کنند.
با اینحال ایجاد حس اعتماد و امنیت یکی از بزرگترین وظایف یک سایت بلیط فروشی به ویژه بلیط هواپیماست تا مشتریان و مسافرانش علاقه به خرید کردن داشته باشند. از جمله مهم ترین ویژگی های یک سایت خوب تضمین ارزانترین بلیط هواپیما برای فروش است تا زمینه خرید برای تمام مشتریان با حس اعتماد ایجاد شود. در این مقاله قصد داریم شمارا با انواع بلیط ارزان هواپیما و مزایا آنها آشنا کنیم، به علاوه خواندن مقاله " چه زمانی قیمت بلیط هواپیما ارزان تر است؟ " نیز اطلاعات بیشتری برای خرید بلیط های ارزان چه داخلی و چه خارجی به شما می دهد.

راهنمای خرید بلیط ارزان

اینکه یک سایت فروش بلیط بتواند با ارائه یک راهنمای خوب بلیط های خود را از لحاظ ارزانی تضمین کند، نشان از حس وظیفه شناسی در صاحبانش است. برای خرید یک بلیط ارزان از سایت مورد نظر خود کافیست محل مبدا و مقصد سفر خود ( مثلا بلیط هواپیما تهران به مشهد ) را وارد کرده و سپس با انتخاب تاریخ رفت، تعداد بزرگسال و کودکان همراهتان، منتظر یک فهرست کامل از شرایط خرید بلیط ارزان باشید. اگر قصد خرید بلیط از وب سایت مارا دارید، تمام این امکانات به صورت آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت و نیازی به حضور فیزیکی نیست!

انواع بلیط های هواپیما 

مسافری که قصد سفر دارد ابتدا باید با انواع بلیط های هواپیما آشنا و سپس اقدام به خرید نماید. به دلیل جمعیت و شمار بیشتر مسافرانی که قصد سفر به مقصد خاصی با هواپیما دارند، وب سایت های مختلفی برای فروش بلیط های خود خدمات تضمین ارزانترین بلیط هواپیما را برنامه ریزی کرده اند و از این رو باعث ایجاد تنوع در قیمت بلیط های هواپیما شده اند. از همین تفاوت ها میتوانیم به تعریف دو بلیط هواپیما یعنی سیستمی و چارتری برسیم.

بلیط هواپیما سیستمی

اولین نوع بلیط های هواپیما که با نام بلیط سیستمی شناخته میشود، به بلیطی گفته می شود که فرقی ندارد یک مسافر آنرا از آژانس های مسافرتی خریداری کند یا مستقیما از خود شرکت های هواپیمایی، تمام لیست قیمت ها برای هر مسافری یکسان است و این قیمت ها از سمت شرکت های هواپیمایی به سایر شرکت ها گزارش می شود. با خرید بلیط های سیستمی امکان باز پس فرستادن یا کنسلی بلیط را دارید یعنی اگر به هر دلیلی از سفر خود پشیمان شدید، میتوانید با انتخاب گزینه کنسل کردن، پول خود را پس بگیرید. 

بلیط هواپیما چارتری

دومین نوع بلیط های هواپیمایی، چارتری ها هستند. موضوع اصلی که راجب این نوع بلیط ها وجود دارد، مسئله تفاوت و تغییر مدام قیمت های خرید آنهاست. اگر خیلی ساده بخواهیم شمارا با تفاوت آنها آشنا کنیم، میگوییم، یک آژانس مسافرتی همه صندلی های یک هواپیما یا بخشی از آن را پیش خرید می کند و با یک قیمت مشخص از جانب خود اقدام به فروش بلیط ها به مشتریان می نماید. حال اگر زمان پروازی که شما در نظر گرفته اید، خریداران کمی برای خرید بلیط داشته باشد، این آژانس های مسافرتی قیمت های کمتری برای بلیط های خود تعیین می نمایند. این بلیط ها، گزینه کنسلی ندارند و بهتر است قبل از خرید با تمرکز کامل اقدام کنید.

چگونه بلیط هواپیما ارزان بخریم؟

برای اینکه بتوانید یک بلیط ارزان خریداری کنید، ابتدا باید به زمان و شرایطی که قصد سفر به مقصد مشخصی را دارید، توجه کنید. حتی یک مسافر باهوش میتواند با بررسی های زیاد بلیط سیستمی ارزان تری نسبت به یک بلیط چارتری با قیمت هایی که هر لحظه تغییر میکند، پیدا کند. اما فراموش نکنید در زمانی که مسافر های زیادی قصد سفر دارند، تقریبا کمتر میتوان یک بلیط ارزان چه از بین بلیط های سیستمی و چه چارتری پیدا کرد. 
در مقابل در روز هایی که مسافران کمتری قصد سفر دارند در کنار خدماتی اعم از تضمین ارزانترین بلیط هواپیما که وب سایت های زیادی ارائه می دهند، چارتر کننده ها نیز می کوشند تا با کم کردن قیمت بلیط های خود، صندلی های کمتری را خالی نگه دارند. آنها با هر روشی مردم یا مسافرانی که قصد خرید بلیط دیگری را دارند، به خدمات خود جذب میکنند و حتی در مواقعی در هنگام نزدیک شدن به زمان پرواز قیمت بلیط های خود را به شدت پایین می آورند. بنابراین شمایی که قصد سفر با هواپیمایی که بلیط ارزانی دارد، را دارید، باید بارها سایت ها و فضاهای مجازی فروش بلیط را چک کنید و چنانچه یک بلیط چارتری ارزان پیدا کردید، سریعا اقدام به خرید کنید! انجام این کارها و حتی خرید یک بلیط چندان دشوار نیست و فقط نیاز به کمی صبر و دقت دارد.
با مراجعه به وب سایت بای بای به راحتی میتوانید ارزان ترین بلیط های هواپیمایی را تنها با یک جستجوی دقیق پیدا کرده و اقدام به خرید کنید.

 

آیا آژانس های مسافرتی می توانند خرید ارزانترین بلیط هواپیما را تضمین کنند؟

 

بلیط ارزان هواپیما داخلی

بلیط های هواپیما داخلی اکثرا ارزان ترین ها هستند زیرا وب سایت های ایرانی زیادی خدمات بی نظیری را برای راحتی مسافران در زمان سفر هرچند کم، ارائه می دهند. اما با وجود بلیط های چارتری میتوانید، تا لحظه آخر برای خرید خود کمی مردد باشید و هرلحظه برای مشاهده یک قیمت پایین تر صبر کنید.
خرید یک بلیط هواپیما داخلی اغلب راحت تر است زیرا شما به راحتی میتوانید با یکبار چک کردن آب و هوای مقصد مورد نظر خود و شرایطی که مناسب سفر هوایی است، اقدام به خرید نمایید. فراموش نکنید، چه قصد خرید بلیط سیستمی داشته باشید و چه چاتری همه اش بستگی به نظر خود شما به عنوان مسافر دارد وگرنه تمام خدماتی که قرار است از طریق بلیطی که خریداری میکنید، به شما ارائه شود یکسان و ثابت است. 

بلیط ارزان هواپیما خارجی

با مراجعه به وب سایت بای بای علاوه بر داشتن فرصت خرید برای بلیط ارزان داخلی، میتوانید برای خرید بلیط ارزان هواپیمایی خارجی خود نیز اقدام کنید. به دلیل خدمات تضمین ارزانترین بلیط هواپیما، که در وب سایت ما وجود دارد، به راحتی میتوانید با وجود یک موتور جستجوی قوی با لیست طولانی از اطلاعات لازم برای بلیط هواپیمای خود مواجه شوید. 
بلیط های هواپیما خارجی ما برای کسانی که قصد سفر به کشور های دیگر با هر اهدافی را دارند، بهترین راه است. اما با اینحال ممکن است خرید بلیط هواپیما خارجی کمی چالش برانگیز باشد، زیرا هم قیمت این نوع بلیط های خارجی به سبب فاصله بیشتر گرانتر است و هم به سبب تفاوت شرکت های هواپیمایی، تنوع و تفاوت قیمت بین هر بلیط هواپیما خارجی مختلف می باشد. با اینحال مشتریان ما میتوانند به راحتی و با جستجو در وب سایت ما با لیست طولانی از تفاوت های قیمت برای خرید بلیط مواجه شده و بهترین انتخاب خود را انجام دهند.

مزایا خرید بلیط ارزان از بای بای

خرید بلیط هواپیما از وب سایت بای بای مزایای زیادی دارد، درکنار اینکه در آخر میتوانید یک بلیط به صرفه خریداری کنید، همانطور در ابتدای قصد برای خرید بلیط نیز میتوانید با لیست طولانی از قیمت های مختلف بلیط هواپیما مواجه شده و در آخر یک بلیط مناسب خریداری کنید.
به علاوه در وب سایت ما برای خرید بلیط هواپیمایی خود، از هر جهت به ویژه زمان صرفه جویی خواهید کرد یعنی بجای جستجو یا بررسی 10 سایت مختلف برای پیدا کردن سایتی که خدمات تضمین ارزانترین بلیط هواپیما داشته باشد، به راحتی در وب سایت بای بای میتوانید انتخاب حرفه ای انجام دهید. در هنگام خرید از وب سایت ما نیز نیازی نیست نگران معتبر بودن شرایط خرید خود باشید، زیرا در تمام ثانیه هایی که وب سایت ما درحال رشد کردن است، تمام تلاش خود را کرده ایم تا بهترین خدمات را برای جلب اعتماد مشتریان خود وسط بگذاریم.
به علاوه، با خرید از وب سایت ما و در صورت ایجاد مشکل یا اختلال در سفر میتوانید اقدام به کنسلی بلیط هواپیمای خود نمایید.

ارزان ترین بلیط هواپیما، مناسب ترین بلیط نیست!

اشتباه فکری رایجی که برخی از مسافران دارند این است که فقط به دنبال ارزان ترین بلیط های هواپیمایی داخلی یا خارجی هستند و امکانات و خدمات خط پروازی و ایرلاین هارا نادیده میگیرند. با اینحال باید گفت خرید یک بلیط ارزان، همیشه تنها راه حل نیست! صندلی های هر هواپیما به کلاس های پروازی مختلفی تقسیم شده اند که خدمات هرکدام نیز گوناگون است و به همین دلیل تاثیر نزدیکی روی قیمت بلیط هواپیما دارند. حتی خود نوع هواپیمایی که قرار است با آن سفر هوایی خود را داشته باشید و امکانات شرکت های هواپیمایی در هنگام پرواز، برروی هزینه بلیط هواپیما تاثیرگذار است. بنابراین تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که با یک شرایط یکسان بلیط خود را خریداری کنید، نه صرفا دنبال ارزان ترین نرخ بلیط هواپیما بگردید. 
نکته دیگری که بارها راجبش توضیح دادیم، تحقیق و انتخاب حرفه ای از بین دو نوع بلیط سیستمی و چارتری است که هر دو تفاوت بسیاری در قیمت های خود دارند. با اینحال سعی کنید زمان سفر خود را روزهای کم سفر سال تنظیم کنید تا با خیال راحت یک بلیط خوب بخرید.
تمام موارد ذکر شده عواملی هستند که شما باید در هنگام انتخاب و خرید بلیط هواپیمای خود به آنها توجه کنید تا یک بلیط به صرفه تهیه کنید و خاطره ای خوب از سفر خود ثبت کنید. 

نتیجه گیری

آژانس های فراوانی خرید بلیط های ارزان را تضمین میکنند و از این جهت مشتریان زیادی را جذب خدمات فوق العاده خود کرده اند. در وب سایت بای بای نیاز به هیچ نگرانی نیست زیرا کارشناسان ما حتی کوچک ترین سوالات شمارا پاسخ می دهند و سپس شما میتوانید با اعتماد کامل خرید خود را انجام دهید. 
وب سایت ما این تضمین را به شما می دهد که مجموعه کاملی از بلیط های عادی اما ارزان را تنها با یک جستجو دریافت کنید و با تمرکز کامل اقدام به خرید یک بلیط به صرفه نمایید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!