بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما خارجی آنلاین

خرید بلیط هواپیما خارجی از بهترین سایت های آنلاین فروش بلیط همواره به چهار عامل مهم و اصلی وابسته است که این عوامل عبارتند از شرکت هواپیمایی، کلاس پرواز، هزینه بلیط و زمان پرواز! برای خرید یک بلیط هواپیمای خارجی فراموش نکنید سایت های معتبر باید همیشه خط اول سایت های مورد نظر شما باشند و در کنار تحقیقات لازم باید بیشترین توجه را به آنها نمایید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله " شرایط و قوانین رزرو و خرید بلیط هواپیما " را مطالعه کنید و با قوانین و شرایط بیشتری برای خرید بلیط های هواپیما آشنا شوید.
خریدن بلیط به خصوص برای پرواز های خارجی در کنار صرف وقت، نیازمند احساس ثبات در مسافر است تا خرید خود را یکبار با دقت کامل انجام داده و دیگر به کنسلی آن فکر نکند. در این مقاله قصد داریم شمارا با پرمخاطب ترین سایت های خرید بلیط هواپیما خارجی و اطلاعات مورد نیاز یک مسافر آشنا کنیم. این نکته را بیاد داشته باشید هیچ سایتی با عنوان بهترین وجود ندارد که به طور مداوم پایین ترین قیمت هارا برای خرید بلیط ارائه دهد پس، پیش از خرید یک بلیط، سایتی را انتخاب کنید که در قدم اول قابل اعتماد و امن باشد!

سایت های خرید بلیط هواپیما خارجی 

سایت های فراوان زیادی در زمینه خرید بلیط هواپیما چه خارجی و چه داخلی وجود دارند که شما میتوانید طبق علاقه و اعتماد خود به خرید بلیط از آنها بپردازید! در این بخش قرار است سایت هایی را برای خرید بلیط های هواپیما خارجی به شما معرفی کنیم.

سایت کایاک

محبوب ترین سایت خرید بلیط یعنی کایاک به شما کمک میکند تا با یک قیمت مناسب بلیط هواپیما خارجی بخرید. موتور جستجوی این سایت از نرم افزار مشابه Ita Matrix بهره می برد که شما با دسترسی به متادیتای ایرلاین های مختلف میتوانید با بهترین ترکیب ها و قیمت ها یک بلیط هواپیما خارجی آشنا شوید. به همین دلیل کایاک بهترین سایت تحقیق درباره ی قیمت های بلیط هواپیما خارجیست که شما با توجه به مقصد مورد نظر خود میتوانید از آن استفاده کنید. با اینحال این سایت قابلیت های دیگری نیز دارد که برخی از آنها عبارتند از:

قوی ترین موتور جستجوی بلیط های هواپیما

اگر نسبت به خرید بلیط هواپیمای خود شک دارید یا نمیتوانید به هر سایتی اعتماد کنید، میتوانید با استفاده از کایاک به سرعت آخرین نرخ بلیط و لیست قیمت بلیط های هواپیمارا بررسی کنید. اطلاعات این سایت همیشه جدید است، زیرا با مطالعه و بررسی نوسان های قیمت بلیط شما میتوانید در مدت مشخصی به بهترین ها دسترسی یابید. شما بدون داشتن قصد برای خرید بلیط میتوانید، تنها با انتخاب گزینه " دیدن" با قیمت و بهترین زمان برای سفر های هوایی دسترسی یابید.

اطلاعیه های مختلف برای بلیط های ارزان

اگر امروز قصد خرید بلیط هواپیما ندارید، کایاک از طریق اطلاعیه های خود به شما هرروز قیمت های به صرفه خرید بلیط را یادآوری میکند تا در صورت تمایل اقدام به خرید بلیط مورد نظر نمایید.

سفر های هوایی بدون توقف

با کمک سایت کایاک میتوانید از پرواز های بدون توقف باخبر شوید و با تمرکز کامل و ورود به صفحه پرواز های مستقیم کایاک بلیط خود را با انتخاب مبدا و تاریخ مورد نظر خریداری کنید. شما در این بخش میتوانید تمام پرواز ها و ایرلاین هارا مشاهده کنید و با تمایل خود اقدام به خرید نمایید. اما فراموش نکنید پرواز های بدون توقف و مستقیم همیشه قیمت های بالاتری نسبت به پرواز های همراه با توقف دارند.

خرید بلیط با توجه به وضعیت آب و هوا

در سایت کایاک میتوانید به کمک فیلتر مقصد و بر اساس آب و هوا، بلیط مد نظر خود را خرید کنید.

سایت اسکای اسکنر

معروف ترین سایت جستجو و خرید بلیط های خارجی، اسکای اسکنر است. این سایت با داشتن 85 میلیون کاربر فعال از سراسر دنیا یکی از مهم ترین و قابل اعتماد ترین سایت های خرید و رزرو بلیط هواپیما است. مزایای دیگر اسکای اسکنر چیست؟

بهترین انتخاب ها برای خرید بلیط ارزان

اسکای اسکنر سایتی با گستردگی فراوان در داده هاست که شما میتوانید طبق سلیقه خود یک انتخاب متنوع و ارزان داشته باشید. بر مبنای تاریخ و مقصد خود نمودار پرواز های ارزان را بررسی کنید و در زمان مناسب خرید خود را انجام دهید. برای مسافرانی که سفر منعطفی دارند، این سایت جدول ماهانه ای همراه با قیمت های مناسب ارائه میدهد. با کمک این سایت شما میتوانید از روند افزایشی و کاهشی قیمت های بلیط هواپیما مطلع شوید و به راحتی بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید.

دسترسی به انواع تامین کننده های بلیط

اسکای اسکنر به دلیل قدرت بالا و قوی بودن، به انواع و اقسام تامین کننده های بلیط هواپیما ارزان وصل است. در نتیجه با ورود به این سایت میتوانید از بین پرواز های ارزان، بهترین گزینه را انتخاب کنید و خیلی سریع به خرید بلیط مورد نظر خود بپردازید.

بهترین کیفیت پرواز

یکی از اصلی ترین مزیت های سایت اسکای اسکنر، موارد و گزینه هاییست که به عنوان بهترین نوع پرواز بر اساس عملکرد های مختلف ارائه می دهند. بنابراین مخاطب با محدود کردن جستجوی خود به صورت پرواز مستقیم، کلاس پرواز و غیره میتواند به راحت ترین و ارزان ترین گزینه های پرواز برسد. لازم بذکر است تمام پیشنهاد های این سایت براساس بهترین پرواز است نه صرفا ارزان ترین! 

نوتیف اعلام قیمت

اسکای اسکنر نیز مانند کایاک لیست قیمت های ارزان بلیط را به مخاطبان خود ارسال میکند. یعنی مثلا حتی در صورت نخواستن و نتوانستن نیز میدانید چه زمانی باید منتظر یک پیشنهاد خوب باشید. اگر در مورد مقصد و بلیط سفر خود مردد هستید، این سایت بهترین پیشنهاد برای شماست.

سایت موموندو

سایت بی نظیر موموندو یکی دیگر از سایت های خرید بلیط هواپیما خارجی است. در مقایسه با سایت های قبلی، موموندو تقریبا قیمت بلیط های به صرفه تری را به مسافران ارائه می کند. این سایت رایگان از سال 2006 تا کنون توانسته جایگاه خود را در بین 10 وبسایت برتر بلیط هواپیما تثبیت کند و در بین مسافران پرواز های هوایی جایگاه خوبی داشته باشد. مزایای این سایت شامل:

تخفیف های ثابت برای بلیط هواپیما

یکی از مهم ترین ویژگی های این سایت عرضه بلیط های هواپیما خارجی با تخفیف های مناسب است. دلیل این اتفاق این است که موموندو تقریبا از سود های زیاد از فروش بلیط های هواپیما چشم پوشی میکند و بر این اساس یک مسافر می تواند با اعتماد و حس خوب به خرید از این سایت بپردازد.

گزینه های کامل برای بلیط های هر مقصد

موموندو به دلیل همکاری با شمار فراوان آژانس های مسافرتی، به شما در پیدا کردن بهترین قیمت های خرید بلیط و غیره کمک میکند. هرچند ممکن است در هنگام جستجوی در این سایت کمی بیشتر معطل شوید اما نتیجه ای که کسب میکنید، فهرست گسترده ای از گزینه های خرید بلیط می باشد.

یافتن مقصد های جدید و جذاب

یکی از جذاب ترین گزینه های موجود در سایت موموندو، قسمت جستجو برای مقاصد جدید است. شما فقط با وارد کردن زمان و شهر مبدا خود میتوانید منتظر نمایش پرواز های متنوع به مقاصد جذاب و جدید باشید. خیلی راحت با وارد کردن بودجه، نوع هواپیما و تعداد توقف خود شانس زیادی در شکار بهترین بلیط های هواپیمایی دارید.

موتور جستجوی قوی و گسترده

موتور جستجوی موجود در این سایت همیشه شمارا با بلیط های معروف و ارزان مواجه خواهد کرد و شما میتوانید مناسب ترین هارا دریافت کنید. موموندو دقیقا همان موتور جستجویی را دارد که تمام مسافران به دلیل کندی سایت های دیگر به آن نیازمندند.

 

بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما خارجی آنلاین

چطور یک بلیط خارجی به صرفه بخریم؟

وب سایت بای بای با ارائه بهترین قیمت ها برای خرید بلیط های خارجی مثلا بلیط هواپیما تهران به استانبول یا کشور های خارجی دیگر توانسته جایگاه و رتبه موفقی را از آن خود نماید و رضایت 100 درصدی مشتریان را با ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی 24 ساعته به دست آورد. مطمئن باشید وب سایت ما تنها گزینه ای است که به هیچ عنوان از آن پشیمان نمیشوید.

مزایا رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی از بای بای

یکی از دلایلی که شما میتوانید خیلی راحت به وب سایت بای بای اعتماد کنید، مراحل خرید آسان و پنل کاربرپسند آن است. در ابتدا با وارد شدن به وب سایت و دریافت اطلاعات سفر و بلیط های هواپیما خارجی میتوانید تنها با یک کلیک و انتخاب شهر مبدا، شهر مقصد، تاریخ حرکت، تعداد مسافرین و غیره به بهترین فهرست قیمت ها دست یابید. 
قیمت بلیط هر مقصدی متفاوت است و شما با بررسی های دقیق میتوانید مناسب ترین گزینه را بر اساس بودجه تان خریداری نمایید. 

ایرلاین ها یا خطوط های هوایی بای بای در پرواز های خارجی

وب سایت بای بای تقریبا تمام خطوط های هوایی را با خدمات فوق العاده ارائه میدهد و شما میتوانید بلیط هواپیما خارجی مورد نظر خود را به راحتی از سایت ما با توجه به مقصد و زمان سفر خود خریداری کنید.
لازم نیست برای پرداخت های خود نگرانی داشته باشید زیرا وب سایت ما از تمام کارت های بانکی شتاب پشتیبانی می نماید و هیچ نیازی به داشتن کارت خارجی برای خرید بلیط سفر هوایی خارج کشور خود ندارید.

امکان کنسلی برای بلیط هواپیما خارجی در بای بای

با وب سایت بای بای هیچ گاه پشیمان نخواهید شد! سایت بای بای همیشه تمام سعی خود را برای رضایت کامل مشتریانش انجام میدهد و تمام موارد مورد نیاز را به آنها ارائه میدهد. امکان کنسلی برای بلیط های هواپیما نیز یکی از این موارد می باشد. 
به دلایل متفاوتی یک مسافر ممکن است اقدام به کنسلی بلیط خود نماید، بنابراین به راحتی می توان با تقاضا برای کنسلی بلیط و ارائه آن به کارشناسان ما پول داده شده را بازگرداند. برای این دست کار ها هیچ نیازی به مراجعه حضوری نیست و تمام 24 ساعت 7 روز هفته میتوانید با کارشناسان ما برای ارائه مشاوره های مختلف به ویژه راحتی در اقدامات کنسلی همکاری دشته باشید.

نتیجه گیری

خرید بلیط هواپیما خارجی همیشه یکی از دغدغه های مهم مسافران در سفر هایشان است. هر سایت خرید امکانات متنوعی در زمینه خرید بلیط آسان به مشتریان خود ارائه میدهد پس شما میتوانید با بررسی تمام سایت های موجود فضایی را انتخاب کنید که کاملا با قابلیت های مورد نظر شما خوانا باشد.  
اگر برای خرید بلیط سفر خارجی خود یا حتی بعد خرید مشکل یا سوالی دارید، کارشناسان ما تمام روز و ساعت هفته نزدیک شما هستند و شما با یک تماس سریع میتوانید سوال های خود را با پاسخ های کاربردی رفع کنید. 

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!