خرید بلیط هواپیما مشهد به کوالالامپور و بازدید از بهترین اهدف گردشگری این شهر

هر ساله، بلیط هواپیما مشهد به کوالالامپور مورد استقبال بسیاری از توریست‌ها و دانشجویانی که با اخذ ویزای تحصیلی به آنجا سفر می‌کنند واقع می‌شود. کوالالامپور که عمدتاً یک شهر اسلامی است، معماری سلطنتی اسلامی را به زیبایی به تصویر می‌کشد. مکان های زیادی برای بازدید در کوالالامپور، مالزی وجود دارد که شما را به زندگی شگفت انگیز در این مرکز فرهنگ و سرگرمی نزدیک می‌کند.
کوالالامپور با داشتن چندین اقامتگاه عجیب و آسمان خراش‌های باشکوه، به یک مقصد توریستی محبوب تبدیل شده است که در سفر به مالزی نباید آن را از دست داد. نقاط گردشگری زیر به شما کمک می‌کند تاریخ، سنت‌ها، فرهنگ، هنر و سبک زندگی مردم آن را بشناسید. این شامل معابد باستانی، ساختمان‌های تاریخی، آسمان خراش‌های مدرن، پارک‌های زیبا وغیره است.

بهترین مکان‌ها برای بازدید در کوالالامپور در سال 2022

اگر قصد سفر با خرید بلیط هواپیما مشهد به کوالالامپور در سال جدید را دارید با ما همراه باشید تا بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم. این شهر با ظرافت و سرگرمی از گردشگران در هر گروه سنی پذیرایی می‌کند و جذابیت آن مردم را به کشف معماری خیره کننده و مدرنیسم منصفانه شهر می‌کشاند. با استخراج چند تا از بهترین مکان‌های شگفت‌انگیز برای بازدید در کوالالامپور، دلایل خوبی برای بازدید از این شهر برای شما ارائه می‌کنیم.

بازدید از برج پتروناس با خرید بلیط هواپیما مشهد به کوالالامپور

برج پتروناس (Sky’s The Limit) مشرف به شهر زیبای کوالالامپوراست. برج‌های دوقلوی پتروناس که زمانی بلندترین ساختمان‌های جهان بودند، اکنون با ارتفاع 452 متری خود جایگاه بلندترین ساختمان‌های دوقلوی جهان را دارند. این یکی از معروف‌ترین مکان‌های کوالالامپور است. برج‌های دوقلوی پتروناس که به زیبایی با معماری متأثر از اسلامی طراحی شده‌اند، عمدتاً دفتر مرکزی شرکت پتروناس و شرکت‌هایی مانند بارکلیز، بومرنگ، آی‌بی‌ام، مک‌کینزی و شرکت اکسنچر و رویترز را در اختیار دارند. ساختمان‌های 88 طبقه توسط یک پل آسمانی دو طبقه بین سطوح 41 و 42 به هم متصل شده‌اند.
موزه علوم، موزه نفت، سالن کنسرت پتروناس و سایر جاذبه‌های مورد علاقه مسافران و گردشگران جهانی در برج‌های پتروناس وجود دارد. همچنین، چندین کار برای انجام دادن وجود دارد و شگفت‌انگیزترین آنها تماشای کل شهر از عرشه رصد برج‌های پتروناس است که در سطح 86 قرار دارد. پل آسمان دوطبقه مناظر مسحورکننده‌ای را همراه با هیجان پیاده روی بین دو برج ارائه می‌دهد. سالن کنسرت میزبان برخی از معتبرترین استعدادها و ارکسترهای موسیقی جهان است. حال و هوای رمانتیک برج پتروناس آن را به یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید زوج‌ها در کوالالامپور تبدیل کرده است.

بازدید از برج منارا کی ال با خرید بلیط هواپیما مشهد به کوالالامپور

برج Menara KL  - یک برج راپونزل در کوالالامپور سربلند و برافراشته ایستاده است. برج منارا کی ال یک نقطه توریستی برجسته در کوالالامپور در مالزی است. اگرچه تنها 421 متر ارتفاع دارد، اما بالاترین سکوی دید در مالزی را در خود جای داده است.این برج در ارتفاع 276 متری، حدود 100 متر بالاتر از برج های دوقلوی پتروناس قرار دارد. مناظر دیدنی و موقعیت عالی برج منارا باعث می‌شود که مردم متوجه این برج باشکوه شوند. این برج بر فراز منابع جنگلی بوکیت ناناس ساخته شده است و توسط درختان کهن و جانوران بومی مالزی احاطه شده است.
طراحی کلی برج شبیه یک قصر در چندین افسانه است که برجسته ترین آن قلعه برجی راپونزل است. سبک معماری آن نشان دهنده میراث پر جنب و جوش اسلامی و کمال زندگی یک انسان است. دیوارهای برج با کاشی های اسلیمی، کتب مقدس عربی و نقوش انتزاعی پر شده است.
همچنین این برج رستوران معروف Atmosphere 360 را در خود جای داده است که در راس آن رستوران گردان است. این رستوران که کلاسیک‌ترین مکان برای صرف غذا در مالزی است، غذاهای اصیل و قاره‌ای ارائه می‌کند. همچنین، این برج دارای یک آمفی تئاتر، چند استخر آبشاری، چندین رستوران فست فود و موارد دیگر است.

گردش در پارک پرندگان کوالالامپور- دنیای آزاد

تماشای رقص طاووس در فضای سبز و سرسبز پارک پرندگان کوالالامپور یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در کوالالامپور تجربه‌ای بی نظیر است.
پارک پرندگان کوالالامپور که به عنوان بزرگترین پارک پرندگان سرپوشیده جهان شناخته می‌شود، به زیبایی یک نمایشگاه است. پرندگان رنگارنگ مختلف که در میان محیط شکوفای پارک می‌رقصند شور و نشاط و شادی را به این مکان می‌بخشند. این پارک پرواز آزاد بیش از 60 گونه از پرندگان محلی و مهاجر را در خود جای داده است. 
این بخش‌ها شامل چندین بخش برای تماشای پرندگان می‌شود، مانند ایستگاه‌های World of Parrots، Flamingo Pond، Oriental Aviary، Hornbill Park، Brahminy Land و Birdlife. شما می‌توانید به دنبال طاووس آبی هندی، ماکائو، کاکادو، نوک کرگدن، فلامینگوهای شرقی، طوطی‌ها، لورها، بادبادک‌ها، عقاب‌ها و بسیاری از پرندگان جالب باشید.
پارک پرندگان یکی از بهترین مکان‌های دیدنی در کوالالامپور برای کودکان و مکانی عالی برای آموزش آن‌ها و خودتان درباره دنیای پرندگان است. باغ‌های محوطه‌سازی‌شده، جوی‌های آب روان، مسیرهای پیاده‌روی سنگ‌فرش شده، و زمین‌های بازی وسیع، زمینه‌ای عالی برای رسیدن به این هدف ایجاد می‌کنند. قایق‌های پارویی در دسترس هستند که شما را از طریق آبراه های پارک به گردش  می‌برند. همچنین، می‌توانید یک دوربین اجاره کنید تا در واقع فعالیت‌های جالب پرندگان پردردسر را تماشا کنید.

رفتن به غارهای باتو با خرید بلیط هواپیما مشهد به کوالالامپور

این غارها شگفتی سنگ های آهکی باستانی را به نمایش می‌گذارد. همچنین بت بزرگ لرد شیوا در غارهای باتو قرار دارد. در واقع، غارهای باتو همیشه یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور بوده اند.
غارهای باتو غارهای آهکی برجسته ای هستند که سه معبد بزرگ و چندین معبد کوچک دیگر را در خود جای داده اند. این غارها که جزو پربازدیدترین مکان‌های توریستی کوالالامپور هستند، در نوع خود شگفت‌انگیز هستند. قدمت برخی از این غارها به بیش از 400 میلیون سال می‌رسد.
سه غار اصلی، غار کلیسای جامع، غار گالری هنری و غار موزه، چندین زیارتگاه هندو و تصاویری از اساطیر هندو را در خود جای داده‌اند. این غارها که حداقل با نقاشی‌ها و مجسمه های مربوط به اساطیر تزئین شده‌اند، جایگاه ویژه‌ای برای جامعه هندو دارند.
با این حال، طرفداران غارها به جوامع دیگر نیز گسترش می‌یابد. بسیاری از گردشگران و ارادتمندان غیر هندو به این غول‌های آهکی می‌روند تا شاهد این شگفتی باشند. مستندهای زیادی وجود داشته است که زیبایی سورئال غارها و همچنین آیین‌های شگفت انگیزی که در آنجا انجام می‌شود را به نمایش می‌گذارند. ممکن است در طی مسیر 272 پله‌ای به سمت غار اصلی، «کاوادیس» را پیدا کنید. این کاوادی‌ها سازه‌های سنگین ذخیره آب را بر روی شانه‌های برهنه خود می‌گذارند و آنها را به عنوان پیشکش به لرد موروگان به غار اصلی می‌برند. 
غارهای باتو در طول جشنواره هندو تایپوسام در اوج شکوه و عظمت خود هستند. گردهمایی های بزرگ، محیطی شاد، راهپیمایی‌های بزرگ، و پژواک خنده و انرژی فضا را پر می‌کند. اگر قصد سفر به کوالالامپور را در اواخر ژانویه دارید، حتی به این فکر نکنید که این سفر را از دست بدهید.

 

خرید بلیط هواپیما مشهد به کوالالامپور و بازدید از بهترین اهدف گردشگری این شهر

 

بازدید از ساختمان میراثی سلطان عبدالصمد با تهیه بلیط هواپیما مشهد به کوالالامپور

سایت میراثی ساختمان سلطان عبدالصمد یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در کوالالامپور است. ساختمان سلطان عبدالصمد که در سال 1897 ساخته شده است، یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های سبک موری در این شهر است. امروزه، اگرچه این ساختمان اهمیت چندانی ندارد، اما یکی از پربازدیدترین مکان‌های توریستی در کوالالامپور است. عظمت غیرقابل تعریف و میراث غنی اش آن را به یک نقطه عطف تاریخی در شهر تبدیل کرده است.
این ساختمان برجسته که تماماً از آجر ساخته شده است، تأثیرات قوی، غربی و موری را در معماری خود دارد. ایوانی با ابهت پیچیده، با برج ساعت به ارتفاع 42 متر، طاق‌های سر به فلک کشیده، رواق منحنی با گنبدهای مسی در آن وجود دارد. ساختمان سلطان عبدالصمد که به نام سلطان سلنگور حاکم آن زمان نامگذاری شده است، یکی از مکان‌های واقعاً قابل توجه برای گشت و گذار در کوالالامپور است و نظر بسیاری از علاقه مندان به تاریخ و معماری را به خود جلب می‌کند. نورپردازی و دکوراسیون شبانگاهی شگفت‌انگیز آن، آن را به یکی از مکان‌های تاریخی کوالالامپور در شب تبدیل کرده است.

بازدید از پارک موضوعی سان وی لاگون – یک مکان توریستی برتر

اگر بلیط هواپیما مشهد به کوالالامپور به شما فرصت چند روز اقامت بیشتر را داد حتما سری هم به این پارک زیبا بزنید. پارک موضوعی سان وی لاگون (Sunway Lagoon) بهشتی برای کودکان و بزرگسالان است. این پارک مملو از فعالیت‌ها و سواری‌های مفرح و هیجان‌انگیزاست و در فهرست بهترین مکان‌های توریستی برای بازدید در کوالالامپور قرار دارد، حتی اگر به کوتاهی یک سفر 3 روزه باشد. ترکیبی سالم از ماجراجویی و سواری چیزی است که این پارک موضوعی ارائه می‌دهد. با داشتن پارک آبی، پارک ماجراجویی، پارک نیکلودئون، پارک وحشت و غیره، این پارک موضوعی به عنوان یکی از بزرگترین پارک‌های موضوعی در جهان شناخته می‌شود. تجربیات سرگرم کننده بی شماری در اینجا ارائه می‌شود که آن را به یکی از مکان‌های دیدنی در کوالالامپور تبدیل می‌کند.
سواری های محبوب در پارک موضوعی Sunway Lagoon عبارتند از پیتون سواری آفریقایی، آب زیپینگ، و غول سواری.

گذران یک روز با کوسه‌ها با خرید بلیط هواپیما مشهد به کوالالامپور

کوسه های شناور در آکواریوم بالای آکواریوم KLCC - یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در کوالالامپور بهترین تفریح برای گردشگران این شهر است. آکواریوم کی ال سی سی در مرکز کنوانسیون کوالالامپور واقع شده است. این یکی از جالب ترین جاذبه های کوالالامپور است.
 این آکواریوم 5000 فوت مربعی که بیش از 150 گونه از جانوران آبزی را در خود جای داده است، یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در کوالالامپور است. فراتر از مخازن بزرگ پر از آب، مناظر و زیست کره‌های مختلفی را در خود جای داده است که شما را از صخره‌های مرجانی، باتلاق‌ها، جنگل‌ها، ارتفاعات، حوضه آمازون و اقیانوس‌های باز عبور می‌دهد. موجودات دریایی بامزه و کشنده مانند پیرانا، آراپایما، هامور، ماهی گار، ماهی بینی فیل، مارماهی ، گربه ماهی غول پیکر، کوسه ببر، اسب دریایی، مار دریایی، و دیگران آکواریوم های شفاف آکواریوم KLCC را تزئین می‌کنند.
نه فقط یک آکواریوم تونلی زیر آب، بلکه آکواریوم دارای جنگل های آمازون، مخازن زنده DNA، غواصی با کوسه‌ها، آب های آفریقا، پارک اکستریم، پارک تفریحی، پارک حیات وحش، و بخش کشف مرجان است. شما می‌توانید غذا خوردن حیوانات دریایی را تماشا کنید و اگر خوش شانس باشید، می‌توانید به برخی از آنها غذا بدهید. از آنجایی که بازدید همه این مکانها چند ساعت طول می‌کشد، با برنامه سفر کسانی که آماده هستند بهترین مکان‌های دیدنی کوالالامپور را در 3 روز یا بیشتر کشف کنید.

جماعت در مسجد ملی مالزی - یک مسجد فولادی منحصر به فرد

اگر بعد از سفر با خرید بلیط هواپیما مشهد به کوالالامپور دوست داشتید یک مکان مذهبی را نیز در این شهر ببینید، فضای داخلی شگفت انگیز مسجد ملی مالزی در کوالالامپور حال و هوای شما را کاملا عوض می‌کند.
مسجد نگارا، مسجد ملی مالزی، مسجدی فولادی در نوع خود با هنر نفیس و عظمت قصری است. چندین آب‌نما و مناطق باز در آن وجود دارد که به شما نگاهی اجمالی به معماری مدرن مسلمانان می‌دهد. تزیینات رنگارنگ در رنگ‌های کمرنگ و فیروزه ای، فضای با طراوت این محل زائران را برجسته می‌کند.
اینجا مسجد شگفت انگیزی است که برای مسلمانان و همچنین غیر مسلمانان باز است و یکی از بهترین مکان‌ها برای دیدن در کوالالامپور است. در اینجا نمایشگاه‌هایی که فرهنگ اسلام را به تصویر می‌کشند، بسیاری را مجذوب خود می‌‌کنند. یک یا دو ساعت برای تکمیل گشت و گذار دایره ای شما در مسجد کافی است، به این معنی که یکی از موارد ضروری در برنامه سفر شما از مکانات کوالالامپور برای بازدید در 2 روز است.
گردشگران با لباس نامناسب (با هر قسمتی از بازوها، پاها یا سر که نمایان باشد) ملزم به پوشیدن یک ردای بنفش به نام عبا هستند. عبا به صورت رایگان و از محوطه مسجد ارائه می‌شود. لطفاً اطمینان حاصل کنید که به حرمت این مکان مذهبی آسیب نرسانید. همچنین لازم است قبل از ورود به حرم کفش های خود را در بیاورید.

بازدید ازهند کوچک با خرید بلیط هواپیما مشهد به کوالالامپور

هند کوچک– مکانی نوستالژیک برای سرخپوستان از دیگر دیدنی های بی نظیر کوالالامپور است.هند کوچک یک مکان توریستی معروف در کوالالامپور است و مردم به این هند مینیاتوری می‌آیند تا از غذاهای لذیذ هندی لذت ببرند و با مردم هند دوست شوند. بسیاری از حکایات در کنار فنجان قهوه و در کنار غذا به اشتراک گذاشته شده است. بسیاری از گردشگران در اینجا لباس‌های هندی با رنگ مالزیایی خریداری می‌کنند.
دیدن خیابان های کوالالامپور پر از انرژی و شادی شبیه به بازارهای هندی، سورئال است. دکوراسیون های روشن، نماهای رنگارنگ، شیرینی فروشی‌ها، مارک‌های هندی و چیزهای زیادی که شما را به یاد هند می‌اندازد، اینجا منتظر شماست. تزیینات جشن تمام عیار در طول فستیوال‌های مهم مانند دیوالی و هولی می‌تواند حتی هندی‌ها را به گردش درآورد. غنا و ماهیت اصیل را هیچکس نمی تواند زیر سوال ببرد.

قدم زدن در کنار باغ دریاچه تیتیوانگسا با خرید بلیط هواپیما مشهد به کوالالامپور

باغ دریاچه تیتیوانگسا مکانی عالی برای استراحت و لذت بردن از برخی فعالیت‌های تفریحی با دوستان و خانواده است. شما می‌توانید قایقرانی، دوچرخه سواری در آب، لذت بردن در مسیرهای دویدن و اسب سواری را تجربه کنید. بچه‌ها می‌توانند در پیست اتومبیل رانی کنترل رادیویی بازی کنند که بسیار سرگرم کننده است. اگر دوست ندارید فعالیت خاصی انجام دهید، مقداری غذا و نوشیدنی بردارید و در کنار دریاچه بنشینید و از پیک نیک کوچک خود لذت ببرید. این پارک در مجاورت تئاتر ملی و گالری هنر قرار دارد، بنابراین فراموش نکنید که از آنها نیز دیدن کنید.

جمع بندی

اگر این جاذبه‌های گردشگری شگفت انگیز مالزی را از دست بدهید، متاسف خواهید شد، حالا آیا برای سفر به کوالالامپور آمادگی دارید؟ این شهر در حال رشد پر از تاریخ و فرهنگ غنی است، پس دیگر منتظر نمانید و برای خرید بلیط هواپیما مشهد به کوالالامپور و سفر به آنجا برنامه ریزی کنید. با دوستان یا خانواده خود به این شهر زیبا بروید و ما قول می‌دهیم که با توجه به مکان‌های بسیار زیادی که برای دیدن وجود دارد، از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!